Hij had voor de Tour al gezegd dat hij het klassement niet zou laten lopen zoals voorgaande jaren, daar waren andere ploegen kennelijk niet van op de hoogte, anders hadden ze hem geen voorsprong gegeven, waardoor hij nu voor Contador staat en bijvoorbeeld Evans waarschijnlijk een trapje lager staat op het podium.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:41 schreef flyck het volgende:
[..]
rammen en zo weinig mogelijk sturen
ik heb trouwens juist mijn video van de TT in 2005 bovengehaald (ja verlofdag vandaag wegens omstandighedenliever morgen). En als je daar rasmussen ziet rijden in de TT tegenover nu is er enorm maar dan ook enorm werk gemaakt van zijn posititie. Nu is hij tot de matige bij aerodynamica. toen zat hij bijna hetzelfde als op een gewone koersfietst
.
Dus duidelijk werk van gemaakt en mss had hij stiekem wel als doel om dit jaar voor geel te gaan.
Deze uitspraak is nu toch wel helemaal belachelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Renners in de krant:
Alexander Vinokourov: "Onbegrijpelijk dat de UCI niet tijdig heeft ingegrepen. Één controle buiten competitie missen is erg, maar twee? Maar nu rijdt Rasmussen in de gele trui en wat doe je eraan? Ze hadden hem gewoon niet mogen laten starten."
het gaat inderdaad nergens overquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:35 schreef Cootz het volgende:
Wat een jammere reportage van Netwerk nu op Ned. 2.
Die EO-kerel probeert het hele gesprek in 1 hoek te drukken, bleh.....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:35 schreef Cootz het volgende:
Wat een jammere reportage van Netwerk nu op Ned. 2.
Iemand kreeg een Martaanval.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:42 schreef Grumpey het volgende:
wat gebeurd daar op de achtergrond?!!?
Wat mij betreft nietquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:38 schreef petitlapin2 het volgende:
is er hier dan nog steeds een omerta voor diegenen die zich vragen stellen rond het gedrag van Rasmussen![]()
Wilde je het hele spel opnieuw op de wagen brengen dan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:38 schreef petitlapin2 het volgende:
is er hier dan nog steeds een omerta voor diegenen die zich vragen stellen rond het gedrag van Rasmussen![]()
3 strikes and you're out, hij heeft er maar 2.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:38 schreef petitlapin2 het volgende:
Armstrong heeft dit gedoe dus jaren achter elkaar over zich heen gehad.quote:Op woensdag 25 juli 2007 07:15 schreef dolfg het volgende:
Wat lijkt me dit een verschrikking als je Rasmussen heet.
Die hele Franse media die als een stel arrogante gefrustreerde chauvinisten over je heen dendert.
Die Franse journaliste ook, die zegt dat Rasmussen zo vaak niet beschikbaar was voor controles.
Nee mevrouw, de agenda had op 1 april beschikbaar moeten zijn en was op 2 april beschikbaar.
Dat betekent niet dat je zo vaak niet beschikbaar bent dat het wel logisch is dat je DUS doping gebruikt moet hebben.
Het is een kakelende kip zonder kop, maar dat schijnt hedendaagsche journalistiek te zijn.
Fransen zijn stuitend in hun chauvinisme, gelukkig heb ik voor dit jaar een ander vakantieland uitgekozen.
Het is een heksenjacht, ingezet door L'Equipe.
Boycot die hele kut tour voor een jaar, geen enkele ploeg meer naar de TdF, dan gaan ze wel anders lullen.
Maar ja, da's wishfull thinking.
boter op z'n hoofdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Deze uitspraak is nu toch wel helemaal belachelijk.![]()
Hahaha nu weet iedereen opeens wie doping gebruikt, maar ze houden het hele jaar hun mond.quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:25 schreef xienix84 het volgende:
Ik snap deze reactie van Tom Boonen niet helemaal. Als reactie op de dopingzaak van Vino:
,,Vino is een smeerlap. Ik wist al veel langer dat hij tot de ‘men in black’ behoorde. Ik woon in Monaco en heb hem dikwijls zien trainen in een zwarte outfit. Ik hoop dat Rasmussen het verstand heeft zich morgen (vandaag red.) te laten lossen.’’
Quick-Step-renner Tom Boonen
Ik bedoel, dat Vino positief is bevonden zegt toch niks over Rasmussen? Of hij nu wel of niet ooit iets gebruikt heeft is tot daaraantoe, maar dat over Rasmussen slaat in deze context nergens op vind ik.
petitlapin kopieert de hier dagelijks gebruikte TDF- chauvinisme-modus:quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:35 schreef Mr_Memory het volgende:
Hahaha nu weet iedereen opeens wie doping gebruikt, maar ze houden het hele jaar hun mond.
Het wordt tijd dat ze Boonen zelf eens onder de loep nemen, vorig jaar won hij bijna alles met speels gemak, dit jaar wint hij bijna niets, het hele voorjaar was een drama, ik vind het maar verdacht!
helemaal mee eens met de orginele poster, Als Tom Boonen dit zgn. al wist had hij wel eens even zijn mond open mogen doen en niet nu ineens gaan doen alsof hij 'het altijd al wist'.quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:42 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
petitlapin kopieert de hier dagelijks gebruikte TDF- chauvinisme-modus:
Als je geen bewijzen hebt, moet je je rotkop houden, wat heb jij tegen Tom Boonen, hij is onschuldig tot het tegendeel bewezen is Wat hebben al die nederlanders toch tegen Tom Boonen. JALOEZIE is het, pure JALOEZIE
![]()
ik heb als vlaming/fan ook soms mijn twijfels of hij clean is
Boonen gaat trouwens nog verder in het artikel Ik zal het hier zetten, maar don't shoot the messenger héquote:Op woensdag 25 juli 2007 08:47 schreef kawotski het volgende:
helemaal mee eens met de orginele poster, Als Tom Boonen dit zgn. al wist had hij wel eens even zijn mond open mogen doen en niet nu ineens gaan doen alsof hij 'het altijd al wist'.
Boonen is een toprenner maar dit toont aan dat hij dus eigenlijk niet voor een cleane sport gaat als hij de kans heeft. Van mij mag hij zijn verontschuldigen beter gaan aanbieden dan hoog van de toren gaan blazen over wie zich wel niet moet gaan lossen..![]()
quote:Tom Boonen wil "levenslange schorsing"
wo 25/07/07 - Voor Tom Boonen zet Vinokoerov de hele wielerwereld op de helling. "Vinokoerov is een smeerlap. Hij moet levenslang geschorst worden", vindt hij in Gazet van Antwerpen. Voor Patrick Lefevere en Walter Godefroot wordt het ook allemaal te veel.
"Iedereen weet toch dat Vinokoerov tot de "Men in black" behoorde?", fulmineert Boonen. (PhotoNews) "Ik heb hem zelf een paar keer zien trainen in een anonieme outfit. Steegmans zag het ook. Test die gasten dan verdorie elke dag!"
"Ik kan alleen maar hopen dat de fratsen van Vinokoerov de mensen niet zullen aanzetten om iedereen over dezelfde kam te scheren."
"Het ergste is dat hij niet alleen de regels van de sportiviteit verkracht, maar ook veel jobs op de helling zet. Vind maar een sponsor!"
Boonen betrekt ook Michael Rasmussen bij de zaak-Vinokoerov." Het zou voor iedereen beter zijn dat Rasmussen de Tour niet wint", is hij duidelijk. "Als Rasmussen ook maar een beetje verstand heeft, laat hij zich in de laatste bergrit lossen. Of Alberto Contador zuiver op de graat is, weet ik niet, maar Rasmussen vertrouw ik absoluut niet. Toch kun je winnen zonder doping. Neem Cadel Evans: goeie renner en zuiver."
"Je haalt de sjoemelaars er makkelijk uit. Gasten van wie je weet dat ze zich gaan verstoppen. Kerels die maanden geen poot aan de grond krijgen en dan plots gaan vliegen. Dat kan niet."
quote:Boonen betrekt ook Michael Rasmussen bij de zaak-Vinokoerov." Het zou voor iedereen beter zijn dat Rasmussen de Tour niet wint", is hij duidelijk. "Als Rasmussen ook maar een beetje verstand heeft, laat hij zich in de laatste bergrit lossen. Of Alberto Contador zuiver op de graat is, weet ik niet, maar Rasmussen vertrouw ik absoluut niet. Toch kun je winnen zonder doping. Neem Cadel Evans: goeie renner en zuiver."
Hij verloor wel tijd maar zeer miniem, iets meer dan een minuut op het vlakke gedeelte dat Moreau en Voigt achter Rasmussen aan konden jagen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:38 schreef bramos-elvis het volgende:
[..]
De prestratie van Rasmussen tijdens de tijdrit vond ik niet zo opvallend. Twee jaar geleden reed hij alleen vooruit en verloor hij op het laatste vlakke deel van 30 km op 2 achtervolgende hardrijders (moreau en ik dacht Leipheimer) geen tijd. Een teken dat hij dus wel degelijk kon tijdrijden.
quote:15:15 CEST 118km/53km to go
Moreau leads Voigt through the crowds to take second at the top of the climb, 4'20 behind Rasmussen. Voigt is third. The crowds are massive here!
Aan het einde was daar 3:04 van over, Rasmussen verloor vooral in de laatste 10 Km nog tijd. Daarvoor was het rond de 4 minuten stabiel.quote:16:18 CEST 170km/1km to go
Rasmussen is slowly running out of gas, so he might slip to third on GC. Voigt and Moreau are 3'30 behind him with 1 km to go.
quote:
inderdaad waarom zou Evans schoon zijn? Omdat hij toevallig een paar keer lost? Die hypocrisie van de belgen kent toch echt geen grenzen, toch komt op dit soort momenten bij mij de naam VdB weer boven drijvenquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:14 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
![]()
![]()
en hoe weet hij dat Evans clean is
, zeker omdat hij advitamon vertrouwt, nou rabo hefet ook pas 1 dopinggeval in de geschiedenis
ja, om over de hypocrisie van de nederlanders maar te zwijgenquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:20 schreef danos het volgende:
inderdaad waarom zou Evans schoon zijn? Omdat hij toevallig een paar keer lost? Die hypocrisie van de belgen kent toch echt geen grenzen, toch komt op dit soort momenten bij mij de naam VdB weer boven drijven
tuurlijk, maar waarom is Evans dan wel clean? Wie verdachtte bijvoorbeeld een Vino? etcquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:21 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja, om over de hypocrisie van de nederlanders maar te zwijgende pot verwijt de kerel en zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |