abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51779569
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 12:27 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Bij jou en een paar anderen geloof ik dat best, bij de meerderheid niet.
Ja okeej daar heb ik ook mijn twijfels bij
pi_51779738
Echt belachelijk dat een gedrogeerde renner als Millar nog zo durft te reageren. En dan in de krant vertellen dat zielige chicken aan alle kanten voor bij zou worden gefietst in de tijdrit en dan fietst chicken zelfs millar voorbij in de tijdrit. Grr ik erger me echt aan die millar, ook al voor de proloog, hij zou wel eens even uitpakken..

nou!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 12:40:41 #203
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_51779828
Milar voelt zich in z'n zak getrapt omdat hij zonder dope niet meer de beste is in een tijdrit. simpel.

Mischien een zijstap dit maar:
Rasmussen: rijdt heel sterk in de eerste Alpenrit, en de tijdrit, maar rijdt verder behoorlijk verdedigend
Cantador: Kan op sommige dagen iedereen aqan behalve Rasmussen
Evans: doet goed mee, maar meer niert
Vino: sommige dagen super, maar dan vaak de volgende dag geen cent waard

Als we nu eens onze sport positief willen bekijken, is dit niet een aanwijzing dat de maatregelen tegen dope werken? (En dit is geen aanval of beschuldiging op de winnaars vorige jaren)
We zien voor het eerst sinds tijden een tour waar ook de toppers duidelijk af en toe hun zwakke plekken hebben. Zou dit niet gewoon komen omdat de controles zo streng zijn dat ze geen wonder epo, bloedtransfusuies ed kunnen riskeren en daarom ook gewoon soms niet meer kunnen?
(ik ben mischien naief, maar ik wil graag geloven dat doping een beetje uit de sport gejaagd kan worden...)
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_51780217
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 12:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Milar voelt zich in z'n zak getrapt omdat hij zonder dope niet meer de beste is in een tijdrit. simpel.

Mischien een zijstap dit maar:
Rasmussen: rijdt heel sterk in de eerste Alpenrit, en de tijdrit, maar rijdt verder behoorlijk verdedigend
Cantador: Kan op sommige dagen iedereen aqan behalve Rasmussen
Evans: doet goed mee, maar meer niert
Vino: sommige dagen super, maar dan vaak de volgende dag geen cent waard

Als we nu eens onze sport positief willen bekijken, is dit niet een aanwijzing dat de maatregelen tegen dope werken? (En dit is geen aanval of beschuldiging op de winnaars vorige jaren)
We zien voor het eerst sinds tijden een tour waar ook de toppers duidelijk af en toe hun zwakke plekken hebben. Zou dit niet gewoon komen omdat de controles zo streng zijn dat ze geen wonder epo, bloedtransfusuies ed kunnen riskeren en daarom ook gewoon soms niet meer kunnen?
(ik ben mischien naief, maar ik wil graag geloven dat doping een beetje uit de sport gejaagd kan worden...)
ben het opzich wel met je eens. De grootste verassing voor mij was dat Vinokourov de tijdrit won. Met zon overwicht!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_51781263
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 12:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Afgelopen week stond er nog een interview in de Elsevier met een Vlaamse soigneur die 40 jaar lang in het vak had gezeten en een prominente rol had gespeeld bij het toedienen van doping. Hij stelde dat het tegenwoordig volstrekt onmogelijk is om zoals een aantal jaren geleden als ploeg gestructureerd doping te gebruiken. Individuele gevallen blijven altijd mogelijk, maar het ergste lijkt inmiddels voorbij.
Ben trouwens benieuwd of de pers zich nu massaal op Contador gaat richten i.p.v. Rasmussen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_51781366
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 10:11 schreef flyck het volgende:

[..]

ik twijfel er aan.
maar zolang ze eigenlijk niets bewijs hebben kunnen we er niets over zeggen.

Als de uci dan toch wist dat er iets niet klopte, dan had ik 3-4 keer in de periode proberen een controle te doen hoor. dan had hij zijn schorsing en dan had hij een niet negatief plasje. Maar nu (spijtig genoeg zit hij met 2 waarschuwingen wat ook negatief is) zijn het nog altijd loze beschuldigingen over doping. (zelfs moest hij een sanctie krijgen dan was hij nog niet gepakt op doping). Maar voor de duitsers en de fransen .. tjah. duitsers willen kloden op het podium zeker, en de fransen willen ... voeckler?:p
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:07:23 #207
132605 kawotski
Il Dottore
pi_51782494
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 12:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

ben het opzich wel met je eens. De grootste verassing voor mij was dat Vinokourov de tijdrit won. Met zon overwicht!
Vino is ook een tijdritwonder, in 2005 zat hij achter Armstrong en Ullrich.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  dinsdag 24 juli 2007 @ 14:28:58 #208
40566 Ericr
Livewrong
pi_51783170
Vino is alleen niet superconstant in tijdritten. Zou me niks verbazen als Kloden de laatste TT wint, vlakke tijdrit rammen is wel aan hem besteed.
pi_51783199
Wanneer is de persconferentie?
pi_51783509
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:28 schreef Ericr het volgende:
Vino is alleen niet superconstant in tijdritten. Zou me niks verbazen als Kloden de laatste TT wint, vlakke tijdrit rammen is wel aan hem besteed.
rammen en zo weinig mogelijk sturen

ik heb trouwens juist mijn video van de TT in 2005 bovengehaald (ja verlofdag vandaag wegens omstandigheden liever morgen). En als je daar rasmussen ziet rijden in de TT tegenover nu is er enorm maar dan ook enorm werk gemaakt van zijn posititie. Nu is hij tot de matige bij aerodynamica. toen zat hij bijna hetzelfde als op een gewone koersfietst .

Dus duidelijk werk van gemaakt en mss had hij stiekem wel als doel om dit jaar voor geel te gaan.
  Moderator dinsdag 24 juli 2007 @ 14:59:56 #211
8781 crew  Frutsel
pi_51784073
Rasmussen: Ik ben al veroordeeld

"Ik kan vandaag zeggen wat ik wil, maar dat helpt toch niet. Ik ben al veroordeeld", liet geletruidrager Michael Rasmussen optekenen in de Deense krant Politiken. De Raborenner ligt wegens dopingperikelen flink onder vuur tijdens deze Tour de France. Op de rustdag vandaag zal hij enkele journalisten te woord staan.

In de Deense media gaat Rasmussen kort in op de beschuldigingen van Whitney Richards. De Amerikaan vertelde eerder dat hij in 2002 in opdracht van Rasmussen een bloedproduct moest meebrengen naar Italië. "Er klopt niets van zijn beweringen. Ik snap echt niet waarom hij nu afkomt met zo'n verhaal, misschien omdat ik nu in het geel rij en hij zich interessant kan maken", (Telegraaf)

GRRR... fok is traag, zo gaat het fucking mis natuurlijk
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:11:41 #212
40566 Ericr
Livewrong
pi_51784401
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:41 schreef flyck het volgende:

[..]

rammen en zo weinig mogelijk sturen

ik heb trouwens juist mijn video van de TT in 2005 bovengehaald (ja verlofdag vandaag wegens omstandigheden liever morgen). En als je daar rasmussen ziet rijden in de TT tegenover nu is er enorm maar dan ook enorm werk gemaakt van zijn posititie. Nu is hij tot de matige bij aerodynamica. toen zat hij bijna hetzelfde als op een gewone koersfietst .

Dus duidelijk werk van gemaakt en mss had hij stiekem wel als doel om dit jaar voor geel te gaan.
Met een Erik Dekker op de fiets en een Breukink in de auto kan je natuurlijk mindere tijdrit begeleiders hebben. Rasmussen moet ook rust in zijn kop hebben, denk dat hij best een redelijk vlakke TT kan rijden als het moet.
pi_51784472
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 14:59 schreef Frutsel het volgende:
In de Deense media gaat Rasmussen kort in op de beschuldigingen van Whitney Richards. De Amerikaan vertelde eerder dat hij in 2002 in opdracht van Rasmussen een bloedproduct moest meebrengen naar Italië. "Er klopt niets van zijn beweringen. Ik snap echt niet waarom hij nu afkomt met zo'n verhaal, misschien omdat ik nu in het geel rij en hij zich interessant kan maken", (Telegraaf)
Dat is ook wel erg goedkoop. Lekker zonder enig bewijs verdachtmaking uiten en zoals Rasmussen zelf al terecht opmerkt is het moment ook wel weer opvallend gekozen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 24 juli 2007 @ 15:39:20 #214
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51785302
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 15:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat is ook wel erg goedkoop. Lekker zonder enig bewijs verdachtmaking uiten en zoals Rasmussen zelf al terecht opmerkt is het moment ook wel weer opvallend gekozen.
Plus het verhaal zit zo in elkaar dat er geen enkel bewijs voor of tegen is. Slap gelul als je het mij vraagt.
I hate it here
pi_51786737
quote:
Jesper Worre, de voorzitter van de
Deense wielerfederatie, laat Michael
Rasmussen niet los. Hij vraagt zich af
waarom Rasmussen in de Tour kan rijden.

"Rasmussen heeft wel degelijk 4 waar-
schuwingen gekregen", zegt Worre. "Twee
van de UCI en twee van het Deense anti-
dopingagentschap ADD. De UCI waarschuw-
de hem eind vorig jaar en op 29 juni,
de ADD op 6 april en 21 juni." Drie
waarschuwingen is een positieve test.

"Ik heb die gegevens aan Theo de Rooij
gegeven en hij had de e-mails. Wat zijn
reactie was? Dat zul je hem moeten vra-
gen." Rasmussen en De Rooij hebben op
de rustdag in Pau met de pers gesproken
quote:
Michael Rasmussen en zijn team Rabobank
hebben op de rustdag de pers uitleg ge-
geven over de waarschuwing die de Deen
op 29 juni van de UCI had gekregen.

"Ja, ik heb een fout gemaakt", zei Ras-
mussen. "De UCI heeft me daar een waar-
schuwing voor gegeven en ik heb die ook
aanvaard. Ik vind het jammer, ook voor
de Tour, dat dat nu uitkomt, in volle
Tour en terwijl ik in het geel rijd."

"Ik bén ook een aantal keer buiten com-
petitie gecontroleerd geweest voor de
start van de Tour. En tijdens de Tour
heb ik al 14 controles gehad. Telkens
was het resultaat negatief. Ik steun de
ploeg ook in haar strijd tegen doping."
­ "April 2006 was snel opgelost" 438
quote:
Rasmussen gaf daarna het woord aan de
advocaat van de Rabobank-ploeg. "Op 29
juni gaf de UCI een waarschuwing omdat
hij te laat was met zijn informatie."

"Een 2e situatie dateert van 2006. Voor
1 april moest hij de UCI vertellen waar
hij in het 2e kwart van dat jaar zou
zijn", vertelde de advocaat. "Hij was
daar te laat mee en heeft de UCI op 2
april een fax gestuurd en dezelfde dag
nog gebeld. "Oké, dank u en het is goed
zo", vertelde de UCI aan Rasmussen."

"We waren dan ook verbaasd toen de UCI
op 29 juni 2007 zei dat ze hem ook voor
april '06 een waarschuwing had gegeven.
Want die hebben wij nooit ontvangen."
quote:
"Er was geen gemiste test"
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
De advocaat sprak ook over een controle
van het Deense antidopingagentschap ADD
die Rasmussen op 6 mei gemist zou heb-
ben. "Er was toen helemaal geen test."

"Dat is een administratieve fout", zei
de advocaat. "Ik vraag me ook af of de
ADD Rasmussen wel mag controleren, want
tot dit jaar reed Rasmussen twee jaar
met een Mexicaanse licentie en sinds
dit jaar met één van Monaco." Waarom
hij met een licentie van Monaco rijdt?

"Ik volg gewoon de regels van de UCI en
rij met een licentie van het land waar
ik woon", zei Rasmussen. "En nee, de
Mexicaanse en Monegaskische bond hebben
mij nog nooit gecontroleerd."
quote:
De Rooij bevestigt vertrouwen
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Ook Rabobank-ploegleider Theo de Rooij
nam het woord. Hij bevestigde nog eens
het vertrouwen in Michael Rasmussen.

"Michael heeft van ons een boete van
10.000 euro gekregen omdat hij de UCI
niet laten weten had waar hij trainde.
Maar onze ploeg is wel intern geïnfor-
meerd over waar onze renners trainen.
De trainers houden immers voortdurend
contact met de renners", zei De Rooij.

"Voorts heb ik het er moeilijk mee dat
vertrouwelijke informatie uitlekt op
het moment dat Rasmussen in het geel
rijdt. Er zijn nog renners met waar-
schuwingen, over hen spreekt niemand.
Onze sponsor staat 100% achter ons."
quote:
* De Deense wielerbond liet enkele
dagen geleden weten dat hij Michael
Rasmussen niet meer zou selecteren voor
de WK's en de Olympische Spelen. Maar
het Deens Olympisch Comité spreekt dat
tegen. "De Deense bond heeft zich ver-
galoppeerd. Wij beslissen over de deel-
name van Rasmussen aan de Spelen. We
gaan eerst de zaak onderzoeken en dan
zullen we pas een beslissing nemen."

* Michael Rasmussen en Alberto Contador
hebben dinsdag tijdens de rustdag een
onverwachte bloedcontrole gekregen. De
nummer een en twee in de stand werden
net als 38 andere renners gezond ver-
klaard. In totaal zijn er sinds de
start van de Tour al 211 onverwachte
bloedcontroles geweest.
bron: http://tt.vrt.be/tt_een.php?p=400&g=0&s=0&r=0&x=1

storm in een glas water dus
pi_51786938
Das duidelijk dus . Dikke bullshit allemaal.
pi_51786947
ik begin te vrezen dat elke renner binnekort moet zorgen dat zijn tegenexpertise niet in frankrijk en niet in duitsland gebeurt. Ik zie die mannen eerlijk gezegd nog stoten uithalen. Zeker als je ze nu bezig ziet.
pi_51787140
ik vind het schofterig en stuitend dat op deze manier een renner eenvoudig in diskrediet kan worden gebracht door mensen die het leuk vinden om weer eens in de media aanwezig te zijn. Mensen moedwillig kapot maken en daar ook maar mee door blijven gaan, rasmussen is al 14x getest gvd en allemaal negatief. Straks gaan ze nog zeggen dat hij de dopingtests manipuleerd.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_51787169
Sterk verweer van Michael

14 controles deze tour, da's zowat elke dag....
  dinsdag 24 juli 2007 @ 16:38:41 #220
76173 bramos-elvis
FC Eindhoven 1909-2009
pi_51787171
quote:

[..]

De prestratie van Rasmussen tijdens de tijdrit vond ik niet zo opvallend. Twee jaar geleden reed hij alleen vooruit en verloor hij op het laatste vlakke deel van 30 km op 2 achtervolgende hardrijders (moreau en ik dacht Leipheimer) geen tijd. Een teken dat hij dus wel degelijk kon tijdrijden.
Accept you're dead and start living
pi_51787352
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:38 schreef snellejelle het volgende:
Sterk verweer van Michael

14 controles deze tour, da's zowat elke dag....
zou me niks verbazen als controles in het lab gemanipuleerd worden
pi_51787444
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 16:38 schreef bramos-elvis het volgende:

[..]

De prestratie van Rasmussen tijdens de tijdrit vond ik niet zo opvallend. Twee jaar geleden reed hij alleen vooruit en verloor hij op het laatste vlakke deel van 30 km op 2 achtervolgende hardrijders (moreau en ik dacht Leipheimer) geen tijd. Een teken dat hij dus wel degelijk kon tijdrijden.
40 per uur rijden != 50 he. Enorm verschil.
pi_51790036
Volgens de Rooy zijn er wel meer renners met een waarschuwing en hij zag er boos uit
pi_51790360
quote:

[..]

we weten nu waarom
Even a broken clock is right twice a day.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 19:01:35 #225
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_51791578
Ik vraag me trouwens inderdaad af waarom er vertrouwelijke informatie naar buiten wordt gebracht (aldus de Rooy) door een vage bond (die Denen dus) als de UCI zegt dat het vertrouwelijk is en niemand anders daar wat mee te maken heeft.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')