Tuurlijk. We zullen wel de prijs iets moeten verhogen dan. Doping is big business.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef kawotski het volgende:
[..]
da's nog niks, ik rij morgenavond vanuit Spanje naar achter het hotel van Rasmussen om een koelbox af te leveren, kan dat nog in je boek?
Hij komt in ieder geval heel intelligent over. Hij heeft een goed koersinzicht en zegt wat hij denktquote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef Cootz het volgende:
Even iets anders over Rasmussen: vinden jullie hem ook niet altijd zo eerlijk en realistisch in zijn interviews na de streep? Ik vind het wel een echt interview met een 'winnaar' zoals hij dat doet.
Geniaal gister trouwens ook die interviewer: "Michael, how was your day at the office?"
Intelligent genoeg om slim met doping om te gaanquote:Op maandag 23 juli 2007 22:38 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Hij komt in ieder geval heel intelligent over. Hij heeft een goed koersinzicht en zegt wat hij denkt
Nee, de aandachtshoeren willen sensatie en spectaculaire krantenkoppen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:41 schreef du_ke het volgende:
Wat een gezeik, willen die mensen de wielersport soms graag naar de kloten helpen ofzo.
Op Fok heb je de Zondagsrel in de wielersport hebben ze doping.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:41 schreef du_ke het volgende:
Wat een gezeik, willen die mensen de wielersport soms graag naar de kloten helpen ofzo.
Rasmussen zingt een bekend Nederlands liedje:quote:Op maandag 23 juli 2007 22:39 schreef SuperWeber het volgende:Ik heb vandaag een nieuw middeltje ontwikkeld in het lab. Ondetecteerbaar, aangezien ik een hekel heb aan Fransen en Duitsers, heb ik het exclusief verkocht aan Rasmussen, ik vlieg rijd (anders moet ik door de douane, nu kan ik via Zweden, Denemarken (
) enz. richting de Pyreneeën) er vanavond nog heen... $$$
quote:Ja ik heb bolletjes in m'n hol;
ik zit met bolletjes boordevol!
Met bolletjes in mijn hol
Passeer ik fluitend de douanes
Met m'n afgeladen anus ...
Met die bolletjes in mijn hol
Ik vind zijn Engels ook redelijk goed qua woordenschat.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:38 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Hij komt in ieder geval heel intelligent over. Hij heeft een goed koersinzicht en zegt wat hij denkt
Ja doei doei daaaaaahaaag, eerst ff die gele trui binnen halenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:59 schreef Mr_Memory het volgende:
Nou ik weet hoe jullie er over denken, maar voor mij is de lol eraf.
Laat Rasmussen en de complete Raboploeg maar afstappen, wat ze ook doen, de schade (lees smet) is toch al toegebracht.![]()
En dat GVD alleen maar op geruchten en zwartmakerij door de Franse en Duitse riool pers, BAH ik heb er geen goed woord voor over.![]()
Als ze daadwerkelijke bewijzen hebben mogen ze Rasmussen ( en Contador) opknopen aan de hoogste boom ( niet letterlijk natuurlijk) maar als je geen zaak hebt moet de UCI gewoon zijn mond houden en doen waar ze voor opgericht zijn: Namelijk de renners vertegenwoordigen.
Dit is gewoon een ordinaire machtstrijd over de rug van de renners, nou laat het dan maar gebeuren.![]()
Rabo eruit en ik hoop ook dat Discovery opstapt, laat die grijze muizen als Evans en Kloden maar winnen als ze dat zo graag winnen.![]()
Na al die mooie ritten is dit wel een hele grote teleurstelling.![]()
eigen carriere belang, boeit hun niet om andere kapot te makenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:41 schreef du_ke het volgende:
Net vertelde Pat McQuaid dat hij sowieso zou mogen starten en dat er geen grond is om hem aan te ketting te zettenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:38 schreef Grumpey het volgende:
Het gerucht dat de UCI Rasmussen eruit zou halen was dan ook een gerucht van onze Smeets zelfe
Nog best kans dat omdat de UCI hem niet eruit hoeft te hebben, de ASO dat nu wel wilquote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is wel de ASO die hem eventueel uit de Tour zou zetten, die zijn hoegenaamd niet geïnteresseerd in de UCI.
Die kwam vast voor Boogerdquote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef Grumpey het volgende:
die ambulance![]()
sorry....het zag er heel stom uit...
je zit in verkeerde topicquote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef Grumpey het volgende:
die ambulance![]()
sorry....het zag er heel stom uit...
Zou me niet eens verbazen met hun korte lontjes. "Ah, de UCI komt even aan ons vertellen wie er mag starten in onze wedstrijd,dat zullen we nog wel eens zien."quote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Nog best kans dat omdat de UCI hem niet eruit hoeft te hebben, de ASO dat nu wel wil
Idd. Het was heel duidelijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef Blawh het volgende:
Gelukkig dat NOS duidelijkheid schept door direct contact op te nemen met Pat.
Ik denk dat Pat zwaar op zijn flikker heeft gekregen van sommige mensen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef De_Ananas het volgende:
Die Pat kerel zei dat ie gewoon mag starten en geen regels overtreden heeft.
Ja ik hoorde het ook, hoe kan dat nou, eerst die persberichten en nu is er niets aan de hand?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Net vertelde Pat McQuaid dat hij sowieso zou mogen starten en dat er geen grond is om hem aan te ketting te zetten
tot nu toe si het allemaal opgeblazen lucht. concreet hebben ze niks.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:06 schreef peaceman het volgende:
Pas als Contador het geel krijgt als Rasmussen uitgesloten wordt, barst het echt los rond hem...Maar laten we hopen dat dit niet gebeurd.
dat is prioriteit nummer 1 voor hem. Hij weet dat hij juridisch niet sterk staat als hij rasmussen eruit gooit. Hij blijft er dus in en dus zal Pat moeten doen alsof hij erg blij is met rasmussen. Ik denk dat Pat teruggefloten is door bepaalde mensen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:12 schreef Bartoli het volgende:
nu zou het mij ook niet verbazen als McQuaid zijn eigen straatje aan het schoonvegen is
Ook hij wordt nog steeds aangevallen...hij wacht net als Rasmussen gewoon af.quote:Lance Armstrong
I raced clean. I won clean. I am the most tested athlete in the history of sports. I have defended myself and my reputation and won every court case to prove I was clean.
Like most fair minded people, I am sick and tired of those who try to profit off the tactics of smear and guilt by innuendo or association.
Lance Armstrong
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:09 schreef Cootz het volgende:
Ik ben eigenlijk na deze redelijk sympathieke uitlating van Pat McQuaid wel gewoon heel erg benieuwd naar de context van zijn woorden dat hij Rasmussen liever niet ziet winnen. Het was vast geen algemeen persbericht waarin hij dat zwart-op-wit verkondigde aan de wereld. Het zou zo maar een interview kunnen zijn met een journalist die er op uit is om een reactie uit te lokken en dan ook nog een stuk relevante context compleet weglaat.
Jammer dat we altijd alles via de bril van de sensatiepers moeten zien en horen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:14 schreef Bartoli het volgende:
aan de andere kant zou het mij ook niet verbazen dat de ASO nu een tegenzet doet tegen de UCI onder het motto wij laten ons niet vertellen door jullie wie er wel/niet inblijft.
Die opent helemaal niets, het is juist verdacht stil omtrent deze 7 voudige tourwinnaar.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:18 schreef DrDarwin het volgende:
Armstrong komt de rekening nog vereffenen
[afbeelding]
[..]
Ook hij wordt nog steeds aangevallen...hij wacht net als Rasmussen gewoon af.
Ik denk dat Armstrong binnenkort een onverwachte Franse beerput opent.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:35 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Die opent helemaal niets, het is juist verdacht stil omtrent deze 7 voudige tourwinnaar.![]()
verdacht stil, dan lees je het nieuws niet:quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:35 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Die opent helemaal niets, het is juist verdacht stil omtrent deze 7 voudige tourwinnaar.![]()
Er staat hier een heel recent artikel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:35 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
die informatie moet je gewoon kunnen sms'en, er gaan miljoenen om bij het UCI dus een telefoonnummer om sms'jes op te ontvangen moet kunnen. Om iemand anders een brief te laten schrijven is dat geldig, moet er niet een handtekening op van de persoon zelf?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:47 schreef Frutsel het volgende:
Rasmussen 22 dagen spoorloos vlak voor de Tour
AMSTERDAM - Liefst 22 dagen is Michael Rasmussen zoek geweest voor het Deense antidopingagentschap (ADD). Van 4 juni tot en met 26 juni hadden de dopingspeurders geen idee waar de Rabobank-renner verbleef.
Uit alle documenten blijkt dat Rasmussen op 4 juni een brief schreef dat hij van 4 juni tot en met 12 juni naar Mexico zou gaan. Deze brief blijkt later pas op 8 juni door zijn Mexicaanse huishoudster in Italië gepost te zijn.
Op 12 juni schreef Rasmussen vanuit Mexico een brief dat hij daar langer tot 26 juni verblijft. Opmerkelijk is dat de Deen deze brief per post verstuurt, terwijl hij weet dat die er altijd langer dan een week over doet. Volgens eigen zeggen had hij geen computer tot zijn beschikking. Maar hij had natuurlijk ook altijd iemand kunnen bellen die deze informatie vanuit Europa voor hem kon doorsturen. Deze brief is tussen 26 en 28 juni bij de UCI ontvangen
'Rasmussen behoudt geloofwaardigheid'
AMSTERDAM - Geletruidrager Michael Rasmussen ligt wegens vermeende dopingperikelen flink onder vuur in de huidige Tour de France. Ondanks de verdachtmakingen vindt maar liefst 87 procent van de Telesport.nl-bezoekers dat De Deense Raborenner niet zijn geloofwaardigheid heeft verloren.
(Telegraaf)
Is er iemand hier die wel even vergeet dat hij 6 minuten cadeau heeft gehad?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:59 schreef Frutsel het volgende:
Is er hier eigenlijk iemand die wel twijfelt aan Rasmussen en zijn prestaties?
Of denken we misschien allemaal te positief omdat het 'onze Deen van de RABO ploeg' is en we ons niet kunnen voorstellen dat ie 'foute dingen' gedaan heeft
welke rit heeft hij dan 6 minuten cadeau gehad?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is er iemand hier die wel even vergeet dat hij 6 minuten cadeau heeft gehad?
Mijn punt? Met die 6 minuten erbij zou hij 6e ofzo gestaan hebben. Zouden we dan ook hier over praten?
die rit die hij won. Was dat 3 minuten? Hmmm oke. Maar dan nog zou hij niet eerste gestaan hebben. Niettemin is het bekend dat een gele trui onverwachte krachten los kan maken. Herinneren we ons Voeckler nog?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:27 schreef rockin_the_lowland het volgende:
[..]
welke rit heeft hij dan 6 minuten cadeau gehad?
Hij eindigde met 3 minuten voorsprong, precies ja. Maar daarvoor kreeg hij een voorsprong van ong 6 minuten, hij is in die rit dus al 3 minuten verloren.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:27 schreef rockin_the_lowland het volgende:
[..]
welke rit heeft hij dan 6 minuten cadeau gehad?
in de rit naar Tignes eindigde het achtervolgende groepje op iets meer dan 3 minuten. dus in totaal is hij op bijna iedere renner uitgelopen sinds die rit(behalve contador)
quote:
Natuurlijk twijfel ik aan Rasmussen (net als aan alle andere renners in het peloton). Maar mijn walging over de heksenjacht is groter dan mijn twijfel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:59 schreef Frutsel het volgende:
Of denken we misschien allemaal te positief omdat het 'onze Deen van de RABO ploeg' is en we ons niet kunnen voorstellen dat ie 'foute dingen' gedaan heeft
nee ik twijfel niet aan z'n prestaties. Het is bekend dat het een ontzettend goede klimmer is, dus dat hij nou een bergetappe wint is niet verwonderlijk nee. De rest van de groep zat gewoon teveel naar elkaar te kijken om er fatsoenlijk achterheen te gaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:59 schreef Frutsel het volgende:
ik twijfel er aan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:59 schreef Frutsel het volgende:
In het interview met Smeets zei die kerel van de UCI dat Rasmussen voor de tour zeker 1x out-of-competition is gecontroleerd.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:11 schreef flyck het volgende:
[..]
ik twijfel er aan.
maar zolang ze eigenlijk niets bewijs hebben kunnen we er niets over zeggen.
Als de uci dan toch wist dat er iets niet klopte, dan had ik 3-4 keer in de periode proberen een controle te doen hoor. dan had hij zijn schorsing en dan had hij een niet negatief plasje. Maar nu (spijtig genoeg zit hij met 2 waarschuwingen wat ook negatief is) zijn het nog altijd loze beschuldigingen over doping. (zelfs moest hij een sanctie krijgen dan was hij nog niet gepakt op doping). Maar voor de duitsers en de fransen .. tjah. duitsers willen kloden op het podium zeker, en de fransen willen ... voeckler?:p
al zijn concurrenten zijn binne een half uur vertrokken, iik denk niet dat het uitmaakt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:08 schreef werkeend het volgende:
[..]
nee ik twijfel niet aan z'n prestaties. Het is bekend dat het een ontzettend goede klimmer is, dus dat hij nou een bergetappe wint is niet verwonderlijk nee. De rest van de groep zat gewoon teveel naar elkaar te kijken om er fatsoenlijk achterheen te gaan.
De enige etappe waar je je twijfels bij KAN hebben is de tijdrit. Maar hij was absoluut niet vlak, dus in het voordeel van rasmussen, het goot voor 99% van het veld maar het was droog tijdens zijn run en het parkours was aan het opdrogen. Allemaal factoren waardoor hij gewoon net eventjes wat meer voordeel had dan de rest
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Renners in de krant:
David Millar: "Het hele Tourpeloton is het slachtoffer van die kerel, en bij uitbreiding de hele wielersport. Rasmussen heeft verwittigingen van de UCI in de wind geslagen, dus verdient hij een straf."
Jérôme Pineau: "Als renner die zijn vak correct beoefent doet het me pijn als ik de speaker enthousiast hoor doen over mensen als Zabel en Rasmussen. Als die Deen een Fransman was geweest, had hij nu al een schorsing aan zijn broek."
Alexander Vinokourov: "Onbegrijpelijk dat de UCI niet tijdig heeft ingegrepen. Één controle buiten competitie missen is erg, maar twee? Maar nu rijdt Rasmussen in de gele trui en wat doe je eraan? Ze hadden hem gewoon niet mogen laten starten."
Dit lijkt me complete onzin, je moet je telefoonnummer, mobiele nummer, e-mailadres, het nummer van een contactpersoon, nummer van het team/teammanager en weet ik wat allemaal nog meer opgeven. Kans lijkt me klein dat niet te achterhalen was waar hij uithing.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:47 schreef Frutsel het volgende:
Rasmussen 22 dagen spoorloos vlak voor de Tour
AMSTERDAM - Liefst 22 dagen is Michael Rasmussen zoek geweest voor het Deense antidopingagentschap (ADD). Van 4 juni tot en met 26 juni hadden de dopingspeurders geen idee waar de Rabobank-renner verbleef.
Uit alle documenten blijkt dat Rasmussen op 4 juni een brief schreef dat hij van 4 juni tot en met 12 juni naar Mexico zou gaan. Deze brief blijkt later pas op 8 juni door zijn Mexicaanse huishoudster in Italië gepost te zijn.
Op 12 juni schreef Rasmussen vanuit Mexico een brief dat hij daar langer tot 26 juni verblijft. Opmerkelijk is dat de Deen deze brief per post verstuurt, terwijl hij weet dat die er altijd langer dan een week over doet. Volgens eigen zeggen had hij geen computer tot zijn beschikking. Maar hij had natuurlijk ook altijd iemand kunnen bellen die deze informatie vanuit Europa voor hem kon doorsturen. Deze brief is tussen 26 en 28 juni bij de UCI ontvangen
Ik twijfel aan hem ja, en ga ook niet ineens voor hem supporteren omdat hij bij Rabo rijdt. Voorlopig krijgt hij echter gewoon het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:59 schreef Frutsel het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Renners in de krant:
David Millar: "Het hele Tourpeloton is het slachtoffer van die kerel, en bij uitbreiding de hele wielersport. Rasmussen heeft verwittigingen van de UCI in de wind geslagen, dus verdient hij een straf."
was hij zelf niet gepakt op doping
Jérôme Pineau: "Als renner die zijn vak correct beoefent doet het me pijn als ik de speaker enthousiast hoor doen over mensen als Zabel en Rasmussen. Als die Deen een Fransman was geweest, had hij nu al een schorsing aan zijn broek."
meent die dit serieus ? er is geeneen frans busje onderzocht geweest. Virenque is publieksheld...
Alexander Vinokourov: "Onbegrijpelijk dat de UCI niet tijdig heeft ingegrepen. Één controle buiten competitie missen is erg, maar twee? Maar nu rijdt Rasmussen in de gele trui en wat doe je eraan? Ze hadden hem gewoon niet mogen laten starten."
buiten dat het gaat om meer dan controles. moet er ook gezegd worden dat hij niet over de limiet gaat en dus niet de regels overtreed. Maar vinepo weet er alles van bij telecom en godefroot natuurlijk
Was het die Millar niet die om zijn oren werd gereden door Rasmussen in zijn specialiteit, de tijdrit? Was het Millar niet die zei dat Rasmussen wel even de top 10 uitgeknikkerd zou worden? Die gast is gewoon jaloers man.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Renners in de krant:
Ik ga er vanuit dat een groot gedeelte van het peleton aan de doping zit, dus ook Rasmussen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het mogelijk is om zonder doping 3 weken lang (bijna) elke dag voluit te gaan op een fiets.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:59 schreef Frutsel het volgende:
Dat heeft hij dan toch aan zichzelf te danken, want alle anderen hebben er geen problemen mee.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:35 schreef MichelWuyts het volgende:
Wint ie straks de Tour en iedereen denkt dat het een soort Riis is![]()
een waarschijnlijk administratieve fout? Hij is nooit betrapt of iets dergelijksquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat heeft hij dan toch aan zichzelf te danken, want alle anderen hebben er geen problemen mee.
Nee, er zijn geen 40 renners met waarschuwingen.
Ik geloof niet dat David Millar ook maar enig recht van spreken heeft. Millar mag Rasmussen niet, dat was zaterdag wel duidelijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Renners in de krant:
Moeilijk om iemand te betrappen als je hem niet kan vinden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:46 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
een waarschijnlijk administratieve fout? Hij is nooit betrapt of iets dergelijks![]()
Lekker hypocriet allemaalquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Renners in de krant:
pineau vergeet dat hij ook van die gebruikers in zijn eigen ploeg heeft met Brochard en Rous (Festina tijd)quote:
hoe weet jij dat? waarschijnlijk weet je het niet eens, Dat formulier al eens gezien wat ik hier gisteren gepost had? vindt je het gek dat je het danweleens vergeet wat een achterlijk en onoverzichtelijk formulierquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, er zijn geen 40 renners met waarschuwingen.
Precies.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:38 schreef MaxPower het volgende:
Natuurlijk twijfel ik aan Rasmussen (net als aan alle andere renners in het peloton). Maar mijn walging over de heksenjacht is groter dan mijn twijfel.
Tja, administratieve fout of niet? Het is maar welke naam je er aan geeft. Hij heeft iets fout gedaan in de administratie, namelijk het te laat doorgeven van zijn 'whereabouts'. Dat zou je dan een "administratieve fout" kunnen noemen. Natuurlijk is het wel iets groter dan perongeluk een verkeerd nummertje op een formulier schrijven, maar het blijft een fout die ligt in gebrekkige administratie van zijn kant. En ja, of daar opzet achter zit, daar kan je over discussieren. Uiteindelijk is dat een nutteloze discussie, want dat zal je toch niet kunnen bewijzen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Moeilijk om iemand te betrappen als je hem niet kan vinden.
En als het een administratief foutje is, dan is 't er toch een die alle anderen niet maken.
Nee, het is gewoon heel erg dom van Rasmussen, daarom heeft hij ook een torenhoge boete gekregen van zijn eigen ploeg. Die worden echt niet pisnijdig over een "administratief foutje".
Omdat de UCI het heeft gezegd? Oh ja, de UCI en McQuaid werden niet meer geloofd. Oh ja, na zijn positief statement van gisteren plots weer terug wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:05 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hoe weet jij dat? waarschijnlijk weet je het niet eens,
Precies, Contador doet precies hetzelfde, maar niemand die hem beschuldigd van doping gebruik. Die doping beschuldigingen horen gewoon bij de gele trui, denk aan Armstrong en Landis.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:05 schreef Cootz het volgende:
Ik twijfel over Rasmussen niet meer of minder dan over elke andere renner in het peloton, maar niet meer of minder om zijn prestaties. Hij kan belachelijk goed die bergen opfietsen, maar hij is niet overmachtig sterk. Contador kan in principe precies hetzelfde. Is dat dan niet verdacht van zo'n jonge renner.
Verder zijn die reacties van die Renners (Millar, Pineau, Vino) echt te jammer voor woorden. Zoals de UCI zelf zegt: hij heeft twee keer tekortgeschoten en heeft daarvoor een waarschuwing gekregen. Die waarschuwing hield in dat er disciplinaire maatregelen getroffen zouden worden zodra het nog een keer voorkwam. Sinds die waarschuwing heeft Rasmussen niks fout gedaan, en dus volgt er ook geen straf. Waarom dan iedereen moet roepen dat hij niet gestart zou mogen zijn??
Wie kent David Millar?quote:David Millar: "Het hele Tourpeloton is het slachtoffer van die kerel, en bij uitbreiding de hele wielersport. Rasmussen heeft verwittigingen van de UCI in de wind geslagen, dus verdient hij een straf."
er zijn er misschien geen 40 maar misschien wel 20 en dat is ook nog veel. McQuaid kan wel zeggen dat er geen 40 zijn maar zei er volgens mij niet bij hoeveel wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Omdat de UCI het heeft gezegd? Oh ja, de UCI en McQuaid werden niet meer geloofd. Oh ja, na zijn positief statement van gisteren plots weer terug wel.
Moeilijk om het allemaal bij te houden, aangezien de verontwaardiging, geloofwaardigheid en voorkeuren allemaal nogal selectief zijn.
Bij jou en een paar anderen geloof ik dat best, bij de meerderheid niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:20 schreef Bartoli het volgende:
En het is niet dat Rasmussen in het geel rijdt dat ik zo reageer. op lange na niet zelfs ik kijk niet door een oranje rabo bril.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |