abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juli 2007 @ 07:28:31 #154
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_51773699
Al zou hij (Kippie) wel gebruiken dan nog is hij voor mij een held.

Dat zielige gejank van "er wordt gepakt". Ja en!?! Legalisatie!!

Over uci, aso en tour organisatie ga ik niks meer zeggen. Boevenbende! Waarschijnlijk betreuren ze het dat Vino niet wint. Dat levert miljoenen op. De oliebazen betalen grif.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 24 juli 2007 @ 08:23:51 #155
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51773979
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 02:35 schreef kraaksandaal het volgende:

[..]

Die opent helemaal niets, het is juist verdacht stil omtrent deze 7 voudige tourwinnaar.
het moet ook niet gekker worden he?!
  dinsdag 24 juli 2007 @ 08:37:20 #156
132605 kawotski
Il Dottore
pi_51774093
quote:

[..]

Die opent helemaal niets, het is juist verdacht stil omtrent deze 7 voudige tourwinnaar.
verdacht stil, dan lees je het nieuws niet:

http://news.google.com/news?hl=en&ned=us&q=lance+armstrong&btnG=Search+News
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  Moderator dinsdag 24 juli 2007 @ 08:47:35 #157
8781 crew  Frutsel
pi_51774203
Rasmussen 22 dagen spoorloos vlak voor de Tour

AMSTERDAM - Liefst 22 dagen is Michael Rasmussen zoek geweest voor het Deense antidopingagentschap (ADD). Van 4 juni tot en met 26 juni hadden de dopingspeurders geen idee waar de Rabobank-renner verbleef.

Uit alle documenten blijkt dat Rasmussen op 4 juni een brief schreef dat hij van 4 juni tot en met 12 juni naar Mexico zou gaan. Deze brief blijkt later pas op 8 juni door zijn Mexicaanse huishoudster in Italië gepost te zijn.

Op 12 juni schreef Rasmussen vanuit Mexico een brief dat hij daar langer tot 26 juni verblijft. Opmerkelijk is dat de Deen deze brief per post verstuurt, terwijl hij weet dat die er altijd langer dan een week over doet. Volgens eigen zeggen had hij geen computer tot zijn beschikking. Maar hij had natuurlijk ook altijd iemand kunnen bellen die deze informatie vanuit Europa voor hem kon doorsturen. Deze brief is tussen 26 en 28 juni bij de UCI ontvangen

'Rasmussen behoudt geloofwaardigheid'

AMSTERDAM - Geletruidrager Michael Rasmussen ligt wegens vermeende dopingperikelen flink onder vuur in de huidige Tour de France. Ondanks de verdachtmakingen vindt maar liefst 87 procent van de Telesport.nl-bezoekers dat De Deense Raborenner niet zijn geloofwaardigheid heeft verloren.
(Telegraaf)
  dinsdag 24 juli 2007 @ 08:52:06 #158
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_51774261
quote:

[..]

Er staat hier een heel recent artikel.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 08:55:58 #159
132605 kawotski
Il Dottore
pi_51774297
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 08:47 schreef Frutsel het volgende:

AMSTERDAM - Liefst 22 dagen is Michael Rasmussen zoek geweest voor het Deense antidopingagentschap (ADD). Van 4 juni tot en met 26 juni hadden de dopingspeurders geen idee waar de Rabobank-renner verbleef.

Uit alle documenten blijkt dat Rasmussen op 4 juni een brief schreef dat hij van 4 juni tot en met 12 juni naar Mexico zou gaan. Deze brief blijkt later pas op 8 juni door zijn Mexicaanse huishoudster in Italië gepost te zijn.

Op 12 juni schreef Rasmussen vanuit Mexico een brief dat hij daar langer tot 26 juni verblijft. Opmerkelijk is dat de Deen deze brief per post verstuurt, terwijl hij weet dat die er altijd langer dan een week over doet. Volgens eigen zeggen had hij geen computer tot zijn beschikking. Maar hij had natuurlijk ook altijd iemand kunnen bellen die deze informatie vanuit Europa voor hem kon doorsturen. Deze brief is tussen 26 en 28 juni bij de UCI ontvangen

'Rasmussen behoudt geloofwaardigheid'

AMSTERDAM - Geletruidrager Michael Rasmussen ligt wegens vermeende dopingperikelen flink onder vuur in de huidige Tour de France. Ondanks de verdachtmakingen vindt maar liefst 87 procent van de Telesport.nl-bezoekers dat De Deense Raborenner niet zijn geloofwaardigheid heeft verloren.
(Telegraaf)
die informatie moet je gewoon kunnen sms'en, er gaan miljoenen om bij het UCI dus een telefoonnummer om sms'jes op te ontvangen moet kunnen. Om iemand anders een brief te laten schrijven is dat geldig, moet er niet een handtekening op van de persoon zelf?
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  dinsdag 24 juli 2007 @ 08:58:17 #160
40566 Ericr
Livewrong
pi_51774319
De waarschuwingen zijn gegeven, on with the show. Ze kunnen blijven spitten maar het verandert verder niks aan de zaak. Rasmussen zat fout en ze kunnen er niks aan doen nu.
  Moderator dinsdag 24 juli 2007 @ 08:59:54 #161
8781 crew  Frutsel
pi_51774335
Is er hier eigenlijk iemand die wel twijfelt aan Rasmussen en zijn prestaties?
Of denken we misschien allemaal te positief omdat het 'onze Deen van de RABO ploeg' is en we ons niet kunnen voorstellen dat ie 'foute dingen' gedaan heeft
  dinsdag 24 juli 2007 @ 09:02:18 #162
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51774373
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 08:59 schreef Frutsel het volgende:
Of denken we misschien allemaal te positief omdat het 'onze Deen van de RABO ploeg' is en we ons niet kunnen voorstellen dat ie 'foute dingen' gedaan heeft
Is er iemand hier die wel even vergeet dat hij 6 minuten cadeau heeft gehad?
Mijn punt? Met die 6 minuten erbij zou hij 6e ofzo gestaan hebben. Zouden we dan ook hier over praten?
  dinsdag 24 juli 2007 @ 09:04:48 #163
40566 Ericr
Livewrong
pi_51774404
Ik twijfel aan iedere wielrenner in het peleton, maar tegelijkertijd is de wielersport momenteel de sport die het meeste onder vuur ligt terwijl in andere sporten misschien nog wel meer gepakt wordt. Er lijkt nu wel een actieve aanpak van het probleem te zijn in ieder geval.
pi_51774742
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 09:02 schreef peaceman het volgende:

[..]

Is er iemand hier die wel even vergeet dat hij 6 minuten cadeau heeft gehad?
Mijn punt? Met die 6 minuten erbij zou hij 6e ofzo gestaan hebben. Zouden we dan ook hier over praten?
welke rit heeft hij dan 6 minuten cadeau gehad?
in de rit naar Tignes eindigde het achtervolgende groepje op iets meer dan 3 minuten. dus in totaal is hij op bijna iedere renner uitgelopen sinds die rit(behalve contador)
  dinsdag 24 juli 2007 @ 09:29:29 #165
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51774760
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 09:27 schreef rockin_the_lowland het volgende:

[..]

die rit die hij won. Was dat 3 minuten? Hmmm oke. Maar dan nog zou hij niet eerste gestaan hebben. Niettemin is het bekend dat een gele trui onverwachte krachten los kan maken. Herinneren we ons Voeckler nog?
pi_51774852
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 09:27 schreef rockin_the_lowland het volgende:

[..]

in de rit naar Tignes eindigde het achtervolgende groepje op iets meer dan 3 minuten. dus in totaal is hij op bijna iedere renner uitgelopen sinds die rit(behalve contador)
Hij eindigde met 3 minuten voorsprong, precies ja. Maar daarvoor kreeg hij een voorsprong van ong 6 minuten, hij is in die rit dus al 3 minuten verloren.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_51774864
Fransen
Portugees voetbal elftal
Haters gonna hate.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 09:37:48 #168
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51774898
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 09:36 schreef CyclingGirl het volgende:
Portugees voetbal elftal

Je medicijnen nog niet genomen?
pi_51774904
quote:
Natuurlijk twijfel ik aan Rasmussen (net als aan alle andere renners in het peloton). Maar mijn walging over de heksenjacht is groter dan mijn twijfel.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 10:08:25 #170
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_51775555
quote:
nee ik twijfel niet aan z'n prestaties. Het is bekend dat het een ontzettend goede klimmer is, dus dat hij nou een bergetappe wint is niet verwonderlijk nee. De rest van de groep zat gewoon teveel naar elkaar te kijken om er fatsoenlijk achterheen te gaan.

De enige etappe waar je je twijfels bij KAN hebben is de tijdrit. Maar hij was absoluut niet vlak, dus in het voordeel van rasmussen, het goot voor 99% van het veld maar het was droog tijdens zijn run en het parkours was aan het opdrogen. Allemaal factoren waardoor hij gewoon net eventjes wat meer voordeel had dan de rest
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
pi_51775623
quote:
ik twijfel er aan.
maar zolang ze eigenlijk niets bewijs hebben kunnen we er niets over zeggen.

Als de uci dan toch wist dat er iets niet klopte, dan had ik 3-4 keer in de periode proberen een controle te doen hoor. dan had hij zijn schorsing en dan had hij een niet negatief plasje. Maar nu (spijtig genoeg zit hij met 2 waarschuwingen wat ook negatief is) zijn het nog altijd loze beschuldigingen over doping. (zelfs moest hij een sanctie krijgen dan was hij nog niet gepakt op doping). Maar voor de duitsers en de fransen .. tjah. duitsers willen kloden op het podium zeker, en de fransen willen ... voeckler?:p
  dinsdag 24 juli 2007 @ 10:33:24 #172
10752 clarify
maakt het wel duidelijk.......
pi_51776192
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 10:11 schreef flyck het volgende:

[..]

ik twijfel er aan.
maar zolang ze eigenlijk niets bewijs hebben kunnen we er niets over zeggen.

Als de uci dan toch wist dat er iets niet klopte, dan had ik 3-4 keer in de periode proberen een controle te doen hoor. dan had hij zijn schorsing en dan had hij een niet negatief plasje. Maar nu (spijtig genoeg zit hij met 2 waarschuwingen wat ook negatief is) zijn het nog altijd loze beschuldigingen over doping. (zelfs moest hij een sanctie krijgen dan was hij nog niet gepakt op doping). Maar voor de duitsers en de fransen .. tjah. duitsers willen kloden op het podium zeker, en de fransen willen ... voeckler?:p
In het interview met Smeets zei die kerel van de UCI dat Rasmussen voor de tour zeker 1x out-of-competition is gecontroleerd.
[b]C'est pas facile de savoir pourquoi.[/b]
pi_51776250
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 10:08 schreef werkeend het volgende:

[..]

nee ik twijfel niet aan z'n prestaties. Het is bekend dat het een ontzettend goede klimmer is, dus dat hij nou een bergetappe wint is niet verwonderlijk nee. De rest van de groep zat gewoon teveel naar elkaar te kijken om er fatsoenlijk achterheen te gaan.

De enige etappe waar je je twijfels bij KAN hebben is de tijdrit. Maar hij was absoluut niet vlak, dus in het voordeel van rasmussen, het goot voor 99% van het veld maar het was droog tijdens zijn run en het parkours was aan het opdrogen. Allemaal factoren waardoor hij gewoon net eventjes wat meer voordeel had dan de rest
al zijn concurrenten zijn binne een half uur vertrokken, iik denk niet dat het uitmaakt.
breukink zei ook nog dat rasmussen ook erg voorzichtig was in de bochten
  dinsdag 24 juli 2007 @ 10:50:35 #174
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_51776652
Totdat er weer een fransman de Tour wint, zal elke gele trui winnaar zwart worden gemaakt in de Franse pers. Ze kunnen het niet hebben dat hun wedstrijd door buitenlanders gewoonen wordt.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:08:48 #175
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51777149
Renners in de krant:

David Millar: "Het hele Tourpeloton is het slachtoffer van die kerel, en bij uitbreiding de hele wielersport. Rasmussen heeft verwittigingen van de UCI in de wind geslagen, dus verdient hij een straf."

Jérôme Pineau: "Als renner die zijn vak correct beoefent doet het me pijn als ik de speaker enthousiast hoor doen over mensen als Zabel en Rasmussen. Als die Deen een Fransman was geweest, had hij nu al een schorsing aan zijn broek."

Alexander Vinokourov: "Onbegrijpelijk dat de UCI niet tijdig heeft ingegrepen. Één controle buiten competitie missen is erg, maar twee? Maar nu rijdt Rasmussen in de gele trui en wat doe je eraan? Ze hadden hem gewoon niet mogen laten starten."
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:19:05 #176
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_51777421
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 11:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
Renners in de krant:

David Millar: "Het hele Tourpeloton is het slachtoffer van die kerel, en bij uitbreiding de hele wielersport. Rasmussen heeft verwittigingen van de UCI in de wind geslagen, dus verdient hij een straf."

Jérôme Pineau: "Als renner die zijn vak correct beoefent doet het me pijn als ik de speaker enthousiast hoor doen over mensen als Zabel en Rasmussen. Als die Deen een Fransman was geweest, had hij nu al een schorsing aan zijn broek."

Alexander Vinokourov: "Onbegrijpelijk dat de UCI niet tijdig heeft ingegrepen. Één controle buiten competitie missen is erg, maar twee? Maar nu rijdt Rasmussen in de gele trui en wat doe je eraan? Ze hadden hem gewoon niet mogen laten starten."
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
pi_51777474
Millar is wel de juiste persoon om commentaar te geven ja
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_51777601
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 08:47 schreef Frutsel het volgende:

Dit lijkt me complete onzin, je moet je telefoonnummer, mobiele nummer, e-mailadres, het nummer van een contactpersoon, nummer van het team/teammanager en weet ik wat allemaal nog meer opgeven. Kans lijkt me klein dat niet te achterhalen was waar hij uithing.
quote:
Ik twijfel aan hem ja, en ga ook niet ineens voor hem supporteren omdat hij bij Rabo rijdt. Voorlopig krijgt hij echter gewoon het voordeel van de twijfel.
pi_51777706
quote:
Renners in de krant:

was hij zelf niet gepakt op doping

meent die dit serieus ? er is geeneen frans busje onderzocht geweest. Virenque is publieksheld...

buiten dat het gaat om meer dan controles. moet er ook gezegd worden dat hij niet over de limiet gaat en dus niet de regels overtreed. Maar vinepo weet er alles van bij telecom en godefroot natuurlijk
pi_51777733
[quote]Op dinsdag 24 juli 2007 11:25 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dit lijkt me complete onzin, je moet je telefoonnummer, mobiele nummer, e-mailadres, het nummer van een contactpersoon, nummer van het team/teammanager en weet ik wat allemaal nog meer opgeven. Kans lijkt me klein dat niet te achterhalen was waar hij uithing.
[..]

. Je verdraait de wereld :p
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:31:36 #181
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_51777799
quote:
Renners in de krant:

Was het die Millar niet die om zijn oren werd gereden door Rasmussen in zijn specialiteit, de tijdrit? Was het Millar niet die zei dat Rasmussen wel even de top 10 uitgeknikkerd zou worden? Die gast is gewoon jaloers man.
Die Pineau heeft het ook niet helemaal begrepen. Vino zegt wel iets wijs, namelijk dat ze Rasmussen voor de Tour hadden moeten aanpakken, en hij insinueert dat je er nu niets meer aan kan doen.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:32:43 #182
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_51777831
quote:
Ik ga er vanuit dat een groot gedeelte van het peleton aan de doping zit, dus ook Rasmussen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat het mogelijk is om zonder doping 3 weken lang (bijna) elke dag voluit te gaan op een fiets.
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
pi_51777923
Maar volgens mij is het zo dat hij 2 keer niet goed had doorgegeven had waar hij was, 1 keer was hij een dag vroeger naar Frankrijk gegaan en de andere keer was hij in Mexico ofzoiets. Dat is wat anders dan een controle extra missen zodat ze zijn doping niet kunnen opsporen. Als er regels voor zijn waarom moet iemand dan zeiken. Wint ie straks de Tour en iedereen denkt dat het een soort Riis is
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:40:24 #184
67640 SaintOfKillers
pi_51778066
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 11:35 schreef MichelWuyts het volgende:
Wint ie straks de Tour en iedereen denkt dat het een soort Riis is
Dat heeft hij dan toch aan zichzelf te danken, want alle anderen hebben er geen problemen mee.

Nee, er zijn geen 40 renners met waarschuwingen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51778238
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 11:40 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dat heeft hij dan toch aan zichzelf te danken, want alle anderen hebben er geen problemen mee.

een waarschijnlijk administratieve fout? Hij is nooit betrapt of iets dergelijks
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_51778407
quote:
Renners in de krant:

Ik geloof niet dat David Millar ook maar enig recht van spreken heeft. Millar mag Rasmussen niet, dat was zaterdag wel duidelijk.

Pineau moet niet zeuren, iedereen weet dat Fransen in Frankrijk een streepje voor heeft. Bussencontrole

Wat Vino zegt zit misschien wat in, maar nog steeds, twee controles missen is geen overtreding.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 11:54:09 #187
67640 SaintOfKillers
pi_51778478
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 11:46 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

een waarschijnlijk administratieve fout? Hij is nooit betrapt of iets dergelijks
Moeilijk om iemand te betrappen als je hem niet kan vinden.

En als het een administratief foutje is, dan is 't er toch een die alle anderen niet maken.

Nee, het is gewoon heel erg dom van Rasmussen, daarom heeft hij ook een torenhoge boete gekregen van zijn eigen ploeg. Die worden echt niet pisnijdig over een "administratief foutje".
pi_51778620
Waar gaat deze hele discussie over? De UCI heeft hem voor de tour gecontroleerd, toen was hij clean, tijdens de tour wordt hij nu elke dag gecontroleerd, hij is clean. Er is geen wettelijke mogelijkheid om hem uit de tour de france te knikkeren (als we dat al zouden willen..).
Het hoort toch iets moois te zijn om de beste te zijn of om te winnen? Zolang er geen Franse renner in het geel rijdt, zullen de Franse rioolkranten dit soort dingen blijven opblazen. Trieste zaak...
pi_51778621
quote:
Renners in de krant:

Lekker hypocriet allemaal
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_51778750
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 11:28 schreef flyck het volgende:

[..]
pineau vergeet dat hij ook van die gebruikers in zijn eigen ploeg heeft met Brochard en Rous (Festina tijd)
pi_51778782
Ik twijfel over Rasmussen niet meer of minder dan over elke andere renner in het peloton, maar niet meer of minder om zijn prestaties. Hij kan belachelijk goed die bergen opfietsen, maar hij is niet overmachtig sterk. Contador kan in principe precies hetzelfde. Is dat dan niet verdacht van zo'n jonge renner.

Verder zijn die reacties van die Renners (Millar, Pineau, Vino) echt te jammer voor woorden. Zoals de UCI zelf zegt: hij heeft twee keer tekortgeschoten en heeft daarvoor een waarschuwing gekregen. Die waarschuwing hield in dat er disciplinaire maatregelen getroffen zouden worden zodra het nog een keer voorkwam. Sinds die waarschuwing heeft Rasmussen niks fout gedaan, en dus volgt er ook geen straf. Waarom dan iedereen moet roepen dat hij niet gestart zou mogen zijn??
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51778788
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 11:40 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

hoe weet jij dat? waarschijnlijk weet je het niet eens, Dat formulier al eens gezien wat ik hier gisteren gepost had? vindt je het gek dat je het danweleens vergeet wat een achterlijk en onoverzichtelijk formulier
pi_51778930
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 09:38 schreef MaxPower het volgende:
Natuurlijk twijfel ik aan Rasmussen (net als aan alle andere renners in het peloton). Maar mijn walging over de heksenjacht is groter dan mijn twijfel.
Precies.
pi_51779053
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 11:54 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Moeilijk om iemand te betrappen als je hem niet kan vinden.

En als het een administratief foutje is, dan is 't er toch een die alle anderen niet maken.

Nee, het is gewoon heel erg dom van Rasmussen, daarom heeft hij ook een torenhoge boete gekregen van zijn eigen ploeg. Die worden echt niet pisnijdig over een "administratief foutje".
Tja, administratieve fout of niet? Het is maar welke naam je er aan geeft. Hij heeft iets fout gedaan in de administratie, namelijk het te laat doorgeven van zijn 'whereabouts'. Dat zou je dan een "administratieve fout" kunnen noemen. Natuurlijk is het wel iets groter dan perongeluk een verkeerd nummertje op een formulier schrijven, maar het blijft een fout die ligt in gebrekkige administratie van zijn kant. En ja, of daar opzet achter zit, daar kan je over discussieren. Uiteindelijk is dat een nutteloze discussie, want dat zal je toch niet kunnen bewijzen.

Volgens de regelementen volgt er geen straf bij zijn overtredingen, dus is de zaak gewoon eigenlijk klaar. Gelukkig vindt de UCI dat ook.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
  dinsdag 24 juli 2007 @ 12:17:12 #195
67640 SaintOfKillers
pi_51779159
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 12:05 schreef Bartoli het volgende:

[..]

hoe weet jij dat? waarschijnlijk weet je het niet eens,
Omdat de UCI het heeft gezegd? Oh ja, de UCI en McQuaid werden niet meer geloofd. Oh ja, na zijn positief statement van gisteren plots weer terug wel.

Moeilijk om het allemaal bij te houden, aangezien de verontwaardiging, geloofwaardigheid en voorkeuren allemaal nogal selectief zijn.
pi_51779219
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 12:05 schreef Cootz het volgende:
Ik twijfel over Rasmussen niet meer of minder dan over elke andere renner in het peloton, maar niet meer of minder om zijn prestaties. Hij kan belachelijk goed die bergen opfietsen, maar hij is niet overmachtig sterk. Contador kan in principe precies hetzelfde. Is dat dan niet verdacht van zo'n jonge renner.

Verder zijn die reacties van die Renners (Millar, Pineau, Vino) echt te jammer voor woorden. Zoals de UCI zelf zegt: hij heeft twee keer tekortgeschoten en heeft daarvoor een waarschuwing gekregen. Die waarschuwing hield in dat er disciplinaire maatregelen getroffen zouden worden zodra het nog een keer voorkwam. Sinds die waarschuwing heeft Rasmussen niks fout gedaan, en dus volgt er ook geen straf. Waarom dan iedereen moet roepen dat hij niet gestart zou mogen zijn??
Precies, Contador doet precies hetzelfde, maar niemand die hem beschuldigd van doping gebruik. Die doping beschuldigingen horen gewoon bij de gele trui, denk aan Armstrong en Landis.

Wat men vergeet is dat na elke touretappe de renners gecontroleerd worden op doping, gele trui, winnaar etc.. Hieruit is geen enkele beschuldiging gekomen richting Rasmussen.

Over het feit dat hij twee controles gemist heeft. Ik denk zelf dat bijna elke renner in het peleton wel een controle gemist zal hebben, mss dit jaar, mss vorig jaar. Hier hoor je niks over omdat ze niet in het geel rijden. Zou Rasmussen nu niet in het geel rijden, maar met 5 minuten achterstand in het klassement een etappe gewonnen hebben had je niks over het missen van zijn controles gehoord.
quote:

Wie kent David Millar?

Pineau is gewoon hypocriet, als die Deen een Fransman was geweest had heel Frankrijk dit niet zo uitgemolken

Vino is gewoon getergd dat hij zo in de vernieling is gereden ingister.

Het is niet zo dat ik het volle vertrouwen heb in Rasmussen, het blijft een wielrenner, maar hij heeft dit jaar alles op de tour gegooid, waarom zou hij dan niet uit kunnen blinken? Vorig jaar was hij ook al goed bezig..

[ Bericht 25% gewijzigd door Kiev op 24-07-2007 12:24:53 ]
“Cruel Leonidas demanded that you stand, I only require that you kneel.”
pi_51779260
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 12:17 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Omdat de UCI het heeft gezegd? Oh ja, de UCI en McQuaid werden niet meer geloofd. Oh ja, na zijn positief statement van gisteren plots weer terug wel.

Moeilijk om het allemaal bij te houden, aangezien de verontwaardiging, geloofwaardigheid en voorkeuren allemaal nogal selectief zijn.
er zijn er misschien geen 40 maar misschien wel 20 en dat is ook nog veel. McQuaid kan wel zeggen dat er geen 40 zijn maar zei er volgens mij niet bij hoeveel wel.

En ja de geloofwaardigheid van McQuaid is sowieso weg, ook al zei hij gisteren dat Rasmussen mag blijven, na al zijn uitlatingen die hij dikwijls doet.

En het is niet dat Rasmussen in het geel rijdt dat ik zo reageer. op lange na niet zelfs ik kijk niet door een oranje rabo bril. Leuk als ze winnen maar dat mag Contador van mij ook zolang het die plakkers maar niet zijn.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 12:21:17 #198
40566 Ericr
Livewrong
pi_51779271
Fuck Pino, krijg maar vogelpest
Fuck Millar, heilige boontje
Fuck Vino, donder nog maar een keer dan. Lekker geloofwaardige ploeg rijdt je zelf bij

Al die renners hebben boter op het hoofd, maar dat is niks nieuws natuurlijk. De grootste schreeuwbekken zijn meestal de grootste pakhazen.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 12:27:51 #199
67640 SaintOfKillers
pi_51779452
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 12:20 schreef Bartoli het volgende:
En het is niet dat Rasmussen in het geel rijdt dat ik zo reageer. op lange na niet zelfs ik kijk niet door een oranje rabo bril.
Bij jou en een paar anderen geloof ik dat best, bij de meerderheid niet.
pi_51779568
Ik snap echt al dat gezeik om Rasmussen niet. Blijkbaar heef thij 2 keer zijn verblijfplaats niet of niet volledig goed opgegeven. Daarvoor heeft hij zowel van de UCI als van Rabo een waarschuwing en boete gekregen.

Maar.....
Voor de Tour is hij gecontroleerd: NIETS gevonden
Tijden de Tour is hij enkele keren gecontroleerd: NIETS gevonden.
Dus rijdt hij momenteel clean.

Als hij misschien in Mexico iets gebruikt heeft of wat dan ook, nu is er dus helemaal NIETS te vinden dus moeten ze en wij met zijn allen ook, hem maar met rust laten en hem de Tour laten uitrijden.
pi_51779569
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 12:27 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Bij jou en een paar anderen geloof ik dat best, bij de meerderheid niet.
Ja okeej daar heb ik ook mijn twijfels bij
pi_51779738
Echt belachelijk dat een gedrogeerde renner als Millar nog zo durft te reageren. En dan in de krant vertellen dat zielige chicken aan alle kanten voor bij zou worden gefietst in de tijdrit en dan fietst chicken zelfs millar voorbij in de tijdrit. Grr ik erger me echt aan die millar, ook al voor de proloog, hij zou wel eens even uitpakken..

nou!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 24 juli 2007 @ 12:40:41 #203
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_51779828
Milar voelt zich in z'n zak getrapt omdat hij zonder dope niet meer de beste is in een tijdrit. simpel.

Mischien een zijstap dit maar:
Rasmussen: rijdt heel sterk in de eerste Alpenrit, en de tijdrit, maar rijdt verder behoorlijk verdedigend
Cantador: Kan op sommige dagen iedereen aqan behalve Rasmussen
Evans: doet goed mee, maar meer niert
Vino: sommige dagen super, maar dan vaak de volgende dag geen cent waard

Als we nu eens onze sport positief willen bekijken, is dit niet een aanwijzing dat de maatregelen tegen dope werken? (En dit is geen aanval of beschuldiging op de winnaars vorige jaren)
We zien voor het eerst sinds tijden een tour waar ook de toppers duidelijk af en toe hun zwakke plekken hebben. Zou dit niet gewoon komen omdat de controles zo streng zijn dat ze geen wonder epo, bloedtransfusuies ed kunnen riskeren en daarom ook gewoon soms niet meer kunnen?
(ik ben mischien naief, maar ik wil graag geloven dat doping een beetje uit de sport gejaagd kan worden...)
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_51780217
quote:
Op dinsdag 24 juli 2007 12:40 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Milar voelt zich in z'n zak getrapt omdat hij zonder dope niet meer de beste is in een tijdrit. simpel.

Mischien een zijstap dit maar:
Rasmussen: rijdt heel sterk in de eerste Alpenrit, en de tijdrit, maar rijdt verder behoorlijk verdedigend
Cantador: Kan op sommige dagen iedereen aqan behalve Rasmussen
Evans: doet goed mee, maar meer niert
Vino: sommige dagen super, maar dan vaak de volgende dag geen cent waard

Als we nu eens onze sport positief willen bekijken, is dit niet een aanwijzing dat de maatregelen tegen dope werken? (En dit is geen aanval of beschuldiging op de winnaars vorige jaren)
We zien voor het eerst sinds tijden een tour waar ook de toppers duidelijk af en toe hun zwakke plekken hebben. Zou dit niet gewoon komen omdat de controles zo streng zijn dat ze geen wonder epo, bloedtransfusuies ed kunnen riskeren en daarom ook gewoon soms niet meer kunnen?
(ik ben mischien naief, maar ik wil graag geloven dat doping een beetje uit de sport gejaagd kan worden...)
ben het opzich wel met je eens. De grootste verassing voor mij was dat Vinokourov de tijdrit won. Met zon overwicht!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')