Tuurlijk. We zullen wel de prijs iets moeten verhogen dan. Doping is big business.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:35 schreef kawotski het volgende:
[..]
da's nog niks, ik rij morgenavond vanuit Spanje naar achter het hotel van Rasmussen om een koelbox af te leveren, kan dat nog in je boek?
Hij komt in ieder geval heel intelligent over. Hij heeft een goed koersinzicht en zegt wat hij denktquote:Op maandag 23 juli 2007 22:37 schreef Cootz het volgende:
Even iets anders over Rasmussen: vinden jullie hem ook niet altijd zo eerlijk en realistisch in zijn interviews na de streep? Ik vind het wel een echt interview met een 'winnaar' zoals hij dat doet.
Geniaal gister trouwens ook die interviewer: "Michael, how was your day at the office?"
Intelligent genoeg om slim met doping om te gaanquote:Op maandag 23 juli 2007 22:38 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Hij komt in ieder geval heel intelligent over. Hij heeft een goed koersinzicht en zegt wat hij denkt
Nee, de aandachtshoeren willen sensatie en spectaculaire krantenkoppen.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:41 schreef du_ke het volgende:
Wat een gezeik, willen die mensen de wielersport soms graag naar de kloten helpen ofzo.
Op Fok heb je de Zondagsrel in de wielersport hebben ze doping.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:41 schreef du_ke het volgende:
Wat een gezeik, willen die mensen de wielersport soms graag naar de kloten helpen ofzo.
Rasmussen zingt een bekend Nederlands liedje:quote:Op maandag 23 juli 2007 22:39 schreef SuperWeber het volgende:Ik heb vandaag een nieuw middeltje ontwikkeld in het lab. Ondetecteerbaar, aangezien ik een hekel heb aan Fransen en Duitsers, heb ik het exclusief verkocht aan Rasmussen, ik vlieg rijd (anders moet ik door de douane, nu kan ik via Zweden, Denemarken (
) enz. richting de Pyreneeėn) er vanavond nog heen... $$$
quote:Ja ik heb bolletjes in m'n hol;
ik zit met bolletjes boordevol!
Met bolletjes in mijn hol
Passeer ik fluitend de douanes
Met m'n afgeladen anus ...
Met die bolletjes in mijn hol
Ik vind zijn Engels ook redelijk goed qua woordenschat.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:38 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Hij komt in ieder geval heel intelligent over. Hij heeft een goed koersinzicht en zegt wat hij denkt
Ja doei doei daaaaaahaaag, eerst ff die gele trui binnen halenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:59 schreef Mr_Memory het volgende:
Nou ik weet hoe jullie er over denken, maar voor mij is de lol eraf.
Laat Rasmussen en de complete Raboploeg maar afstappen, wat ze ook doen, de schade (lees smet) is toch al toegebracht.![]()
En dat GVD alleen maar op geruchten en zwartmakerij door de Franse en Duitse riool pers, BAH ik heb er geen goed woord voor over.![]()
Als ze daadwerkelijke bewijzen hebben mogen ze Rasmussen ( en Contador) opknopen aan de hoogste boom ( niet letterlijk natuurlijk) maar als je geen zaak hebt moet de UCI gewoon zijn mond houden en doen waar ze voor opgericht zijn: Namelijk de renners vertegenwoordigen.
Dit is gewoon een ordinaire machtstrijd over de rug van de renners, nou laat het dan maar gebeuren.![]()
Rabo eruit en ik hoop ook dat Discovery opstapt, laat die grijze muizen als Evans en Kloden maar winnen als ze dat zo graag winnen.![]()
Na al die mooie ritten is dit wel een hele grote teleurstelling.![]()
eigen carriere belang, boeit hun niet om andere kapot te makenquote:Op maandag 23 juli 2007 22:41 schreef du_ke het volgende:
Net vertelde Pat McQuaid dat hij sowieso zou mogen starten en dat er geen grond is om hem aan te ketting te zettenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:38 schreef Grumpey het volgende:
Het gerucht dat de UCI Rasmussen eruit zou halen was dan ook een gerucht van onze Smeets zelfe
Nog best kans dat omdat de UCI hem niet eruit hoeft te hebben, de ASO dat nu wel wilquote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het is wel de ASO die hem eventueel uit de Tour zou zetten, die zijn hoegenaamd niet geļnteresseerd in de UCI.
Die kwam vast voor Boogerdquote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef Grumpey het volgende:
die ambulance![]()
sorry....het zag er heel stom uit...
je zit in verkeerde topicquote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef Grumpey het volgende:
die ambulance![]()
sorry....het zag er heel stom uit...
Zou me niet eens verbazen met hun korte lontjes. "Ah, de UCI komt even aan ons vertellen wie er mag starten in onze wedstrijd,dat zullen we nog wel eens zien."quote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Nog best kans dat omdat de UCI hem niet eruit hoeft te hebben, de ASO dat nu wel wil
Idd. Het was heel duidelijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef Blawh het volgende:
Gelukkig dat NOS duidelijkheid schept door direct contact op te nemen met Pat.
Ik denk dat Pat zwaar op zijn flikker heeft gekregen van sommige mensen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef De_Ananas het volgende:
Die Pat kerel zei dat ie gewoon mag starten en geen regels overtreden heeft.
Ja ik hoorde het ook, hoe kan dat nou, eerst die persberichten en nu is er niets aan de hand?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Net vertelde Pat McQuaid dat hij sowieso zou mogen starten en dat er geen grond is om hem aan te ketting te zetten
tot nu toe si het allemaal opgeblazen lucht. concreet hebben ze niks.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:06 schreef peaceman het volgende:
Pas als Contador het geel krijgt als Rasmussen uitgesloten wordt, barst het echt los rond hem...Maar laten we hopen dat dit niet gebeurd.
dat is prioriteit nummer 1 voor hem. Hij weet dat hij juridisch niet sterk staat als hij rasmussen eruit gooit. Hij blijft er dus in en dus zal Pat moeten doen alsof hij erg blij is met rasmussen. Ik denk dat Pat teruggefloten is door bepaalde mensen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:12 schreef Bartoli het volgende:
nu zou het mij ook niet verbazen als McQuaid zijn eigen straatje aan het schoonvegen is
Ook hij wordt nog steeds aangevallen...hij wacht net als Rasmussen gewoon af.quote:Lance Armstrong
I raced clean. I won clean. I am the most tested athlete in the history of sports. I have defended myself and my reputation and won every court case to prove I was clean.
Like most fair minded people, I am sick and tired of those who try to profit off the tactics of smear and guilt by innuendo or association.
Lance Armstrong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |