Inderdaad, nog even kotsen op die chauvinistische rioolpersratten. *KOTS*quote:Op maandag 23 juli 2007 21:05 schreef Cootz het volgende:
Wat niet wegneemt dat die Fransen en Duitsers overigens heel erg sneu bezig zijn.
Liever een dopingzondaar als winnaar van de tour dan Evansquote:Op maandag 23 juli 2007 21:12 schreef Ericr het volgende:
Pak de top 10 van de Tour er bij en je kan bij iedere renner wel iets vinden lijkt me. Alleen Evans zal ik niks bij weten te bedenken.
Ik las dat Pat McQuaid zelve heeft gezegd dat dit niet klopt. Dat was trouwens Rasmussen die dat beweerde.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:12 schreef tomttt het volgende:
Er werd toch gezegd dat er meerdere renners met een waarschuwing zijn. Zijn er echter voorbeelden gegeven van andere renners?
heeft die niet bij mapei en telekom gefietst?quote:Op maandag 23 juli 2007 21:12 schreef Ericr het volgende:
Pak de top 10 van de Tour er bij en je kan bij iedere renner wel iets vinden lijkt me. Alleen Evans zal ik niks bij weten te bedenken.
Heeft bij T-Mobile gereden in 2003 en 2004, dat is al genoeg voor de aasgieren.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:12 schreef Ericr het volgende:
Dat is het ook, net als z'n voorganger.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:19 schreef Nuongirl het volgende:
Ik vind McQuaid een eng mannetje
idd. contador zijn doel is niet rasmussen laten plooien. Dat is regelrecht willen breken :pquote:Op maandag 23 juli 2007 21:19 schreef Cootz het volgende:
Over Rasmussen en vrienden gesproken: Ik denk echt dat Contador en hij niet zulke goede vrienden meer zijn na dat akkefietje van gister. Als je zag hoe lomp hard er gestreden werd vandaag, dan zou je bijna denken dat daar iets meer achter zat dan alleen het winnen van de tour.
Ja, dat is inderdaad de voorlopige conclusie. De UCI heeft aangekondigd de aantijgingen van die Richards verder uit te gaan zoeken, maar dat schijnt niet zo'n haast te hebben dat dat nu nog tijdens de Tour moet.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:19 schreef wimderon het volgende:
Wat is er nu eigenlijk gaande, wat Mart beweerde over die vergadering is dus gewoon onzin, of hoe zit het nu?
Pitti rijdt niet in het geel, that's it.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:22 schreef flyck het volgende:
nu is het wel vergaand.
dat rasmussen slordig is geweest en extreem lomp dat is waar. Dat hij nipt een overtreding gemist heeft is ook waar. Maar wat de fransen en de duitsers dan weer zeggen is er weer echt een schepje boven, maarjah de fransen weten niet beter en de duitsers zien overal doping. zij zijn immers de übermensh.
zelfde bij contador. die jongen werd onmiddelijk vrijgesproken door het spaanse justitie en door fuentes zelf (zelfde met davis). Als ze het echt wouden verbergen dan dezen ze dat zoals met valv piti hoor. Waarom de 1 schrappen en de ander laten staan?
En Moreau niet te vergeten, ook eentje die bij die klokkenspelers reed.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:24 schreef jde_kok het volgende:
Wat een klote volk zijn die fransen. Vreselijk. Virenque kan alles goed doen, terwijl hij de grootste dopingzondaar van allemaal is. Festina in het verleden, maar dat is vergeten zeker daar.
Zeker, het blijft een geweldige Sapone dat wielrennen.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:24 schreef mitt het volgende:
topvermaak.
Dat weten nou net niet. Maar als we de feiten bekijken is ergeen enkele reden om Rasmussen een startverbod op te leggen. Het is deste vreemder dat dit soort verhalen nu pas naar buiten worden gebracht, juist nu Rasmussen in het geel rijdt. Het is een suggestiviteit van jewelste en een ware heksenjacht op iemand waarvan men niet gedacht had dat hij zo sterk zou zijn. De Fransen willen graag meedoen omdat dat het falen van de Franse renners zou verklaren. De Duitsers zitten met een eigen schuldgevoel, en hopen dat als ze ook Rasmussen pakken de T-Mobile bekentenissen minder belangrijk worden. Dan is de beer los. Ik hoop dat Rasmussen zich ertegen kan verweren mits hij niet gebruikt. Mocht dat wel het geval zijn (als hij daadwerkelijk betrapt wordt, wat ik overigens ten zeerste betwijfel gezien het aantal controles wat hij moet doen in de ze dagen), dan zou ik hem ook als een baksteen laten vallen. Maar zoals ook in de normale rechtsgang: Je bent onschuldig totdat het tegendeel bewezen is. In mijn ogen is er tot nu toe helemaal niets bewezen!quote:Op maandag 23 juli 2007 21:24 schreef jde_kok het volgende:
En dan die duitsers, die glashard beweren dat Rasmussen doping heeft gepakt, ik geloof het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |