Daar heb ik t ook gezetquote:Op maandag 23 juli 2007 21:57 schreef Cootz het volgende:
[..]
He, dit is niet het doping-topic. Dus dat nieuws mag wel hier verder besproken worden: Alberto Contador
Preciesquote:Op maandag 23 juli 2007 22:00 schreef Grobbel het volgende:
Het zal me trouwens benieuwen hoe die Richards zijn verhaal zal bewijzen, als hij het spul inderdaad door de plee heeft gespoeld.
De doping tribunalen kennende zal het wel omgedraaide bewijslast worden.quote:Op maandag 23 juli 2007 21:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En trouwens, je kan toch alleen maar met een vingerafdruk van Rasmussen erop ofzo bewijzen dat het van hem is? (zelfs dan is het nog niet 100% zeker)
die verhalen zijn net zoals bij armstrong. gebouwd als laster en om later een boek over te kunnen schrijven. Net zoals bij armstrong vallen die allemaal door de mand uiteindelijkquote:Op maandag 23 juli 2007 22:00 schreef Grobbel het volgende:
Het zal me trouwens benieuwen hoe die Richards zijn verhaal zal bewijzen, als hij het spul inderdaad door de plee heeft gespoeld.
Tsja niemand heeft het nu meer over die ene duitser die betrapt was.... toch knap...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:02 schreef Blawh het volgende:
Hoeveel hebben die Duitsers nu betaald om iemand een indianenverhaal te laten vertellen?
dat duurt tot 1-2 maand na de tour en begint 1maand voor de tourquote:Op maandag 23 juli 2007 22:03 schreef klausch het volgende:
maar hoe zit dat. hoelang gaat dat duren
Die fransen toch ook, altijd jaloers (journalisten)
Maanden nog wel.. dus het zal hoe dan ook geen invloed meer hebben op Rasmussen's eventuele tourzege.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:03 schreef klausch het volgende:
maar hoe zit dat. hoelang gaat dat duren
ik durf er om te wedden dat hij morgen niet start!quote:Op maandag 23 juli 2007 22:09 schreef klausch het volgende:
Kans dat Rasmussen morgen niet start.. is er zeker wel.
Eindelijk weer een mooie tour met aanval naar aanval, en met natuurlijk NL ploeg.. welliicht voorbij
Ik zag het net ook op TV, tenenkrommend journalisme. Ze moeten gewoon hun beslissing goed praten om uit de tour te gaan, belachelijk.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:05 schreef twentemeisje het volgende:
ZDF-stukje (niet die met Richards): http://www.zdf.de/ZDFmedi(...)29-6-wm_dsl,00.html.
Voigt zegt wat zinnigs op 2:02 min, hij vraagt zich af waarom dit tijdens de Tour naar buiten wordt gebracht en niet voor aanvang werd uitgezocht en afgehandeld. Weer een uiterst dubieuze opmerking van de verslaggever aan het eind over het weigeren van Rasmussen om commentaar te geven op deze beschuldigingen. Dat zou volgens meneer de verslaggever 'veelzeggend genoeg' zijn...![]()
Zeg Grump, zelfs ik heb de Fransen nog lager staan dan de Duitsers...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:03 schreef Grumpey het volgende:
ik vind de duitsers erger dan de fransen. de fransen zijn gewoon gefrusteerd, maar de duitsers doen het omdat ze zo'n grote stap hebben genomen met stoppen van uitzenden, dus dat moeten ze goedpraten ook!
Het is gewoon zijn verhaal. Bewijs zal er vermoedelijk niet zijn. En dus is het maar een gerucht wat mij betreft.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:00 schreef Grobbel het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je als renner erg moe wordt van al die doping vragen en dat je op een gegeven moment iets hebt van bekijk het maar.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:05 schreef twentemeisje het volgende:
ZDF-stukje (niet die met Richards): http://www.zdf.de/ZDFmedi(...)29-6-wm_dsl,00.html.
Voigt zegt wat zinnigs op 2:02 min, hij vraagt zich af waarom dit tijdens de Tour naar buiten wordt gebracht en niet voor aanvang werd uitgezocht en afgehandeld. Weer een uiterst dubieuze opmerking van de verslaggever aan het eind over het weigeren van Rasmussen om commentaar te geven op deze beschuldigingen. Dat zou volgens meneer de verslaggever 'veelzeggend genoeg' zijn...![]()
tsjah dat stond allang vast, helaas zijn ze in FR niet zo slim hequote:Op maandag 23 juli 2007 22:30 schreef peaceman het volgende:
Nu je het toch over Boogerd hebt. Wat te denken van die eeuwige grijns van hem als ie de bergen oprijdt. Altijd maar dat gebit in beeld! Dat moet toch wel onder invloed van doping zijn! Niemand rijdt immers lachend die bergen op!
Hij was inderdaad verdacht goed vandaag. En altijd dat schelden na de finish, typische roid-ragequote:Op maandag 23 juli 2007 22:30 schreef peaceman het volgende:
Nu je het toch over Boogerd hebt. Wat te denken van die eeuwige grijns van hem als ie de bergen oprijdt. Altijd maar dat gebit in beeld! Dat moet toch wel onder invloed van doping zijn! Niemand rijdt immers lachend die bergen op!
da's nog niks, ik rij morgenavond vanuit Spanje naar achter het hotel van Rasmussen om een koelbox af te leveren, kan dat nog in je boek?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:28 schreef Lann555 het volgende:
Boogerd vroeg me vorig jaar om hem midden in de nacht op de Cauberg te ontmoeten. Hij gaf me een paar rare zakjes en vroeg of ik ze even in de koelkast wilde bewaren. Mijn boek over deze geschiedenis ligt vanaf morgen in de winkel voor slechts 29.95.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |