ik weet ook niet waarom tom boonen dat zegt, maar om dan direct belgen hypocriet te noemen, PLEASEquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:24 schreef MichelWuyts het volgende:
tuurlijk, maar waarom is Evans dan wel clean? Wie verdachtte bijvoorbeeld een Vino? etc
Je hebt gelijk, je hebt gelijk, maar Ik denk dat generaliseren een van de meer prominente eigenschappen van de mens is.... daar kan geen doping tegenopquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:33 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik weet ook niet waarom tom boonen dat zegt, maar om dan direct belgen hypocriet te noemen, PLEASE
quote:Op woensdag 25 juli 2007 08:42 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
petitlapin kopieert de hier dagelijks gebruikte TDF- chauvinisme-modus:
Als je geen bewijzen hebt, moet je je rotkop houden, wat heb jij tegen Tom Boonen, hij is onschuldig tot het tegendeel bewezen is Wat hebben al die nederlanders toch tegen Tom Boonen. JALOEZIE is het, pure JALOEZIE
![]()
ik heb als vlaming/fan ook soms mijn twijfels of hij clean is
Hij maakt een grapje toch zekerquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:05 schreef Mr_Memory het volgende:
Boonen betrekt ook Michael Rasmussen bij de zaak-Vinokoerov." Het zou voor iedereen beter zijn dat Rasmussen de Tour niet wint", is hij duidelijk. "Als Rasmussen ook maar een beetje verstand heeft, laat hij zich in de laatste bergrit lossen. Of Alberto Contador zuiver op de graat is, weet ik niet, maar Rasmussen vertrouw ik absoluut niet. Toch kun je winnen zonder doping. Neem Cadel Evans: goeie renner en zuiver."
OMFG... hoe kan hij dit nu zeggen![]()
![]()
Rasmussen vertrouw ik niet, dus... echt het moet niet gekker worden.
Lijkt me leuk als Evans vandaag positief getest wordt, dan staat de heer T Boonen net zo in zijn hemd als Le' Equipe gister met zijn schreeuwende voorpagina.![]()
Ik hoop het natuurlijk niet voor Evans, maar jullie begrijpen wat ik bedoel.
is Boonen plots niet meer zo leuk omdat hij gewoon eens zijn gedacht zegtquote:
Mijn god, wat een idioot om zulke uitspraken te doen. Sowieso om Evans in bescherming te nemen, die man rijdt voor een andere ploeg Tomquote:Op woensdag 25 juli 2007 11:05 schreef Mr_Memory het volgende:
Boonen betrekt ook Michael Rasmussen bij de zaak-Vinokoerov." Het zou voor iedereen beter zijn dat Rasmussen de Tour niet wint", is hij duidelijk. "Als Rasmussen ook maar een beetje verstand heeft, laat hij zich in de laatste bergrit lossen. Of Alberto Contador zuiver op de graat is, weet ik niet, maar Rasmussen vertrouw ik absoluut niet. Toch kun je winnen zonder doping. Neem Cadel Evans: goeie renner en zuiver."
Boonenquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:19 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
is Boonen plots niet meer zo leuk omdat hij gewoon eens zijn gedacht zegt- let op, ik vind zijn woorden ook ongelukkig en hij had beter gezwegen, maar goed, ik blijf fan
![]()
Rasmussen![]()
Ehm jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:19 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
is Boonen plots niet meer zo leuk omdat hij gewoon eens zijn gedacht zegt![]()
oké danquote:
Iets negatiefs zeggen en vals beschuldingen zijn 2 verschillende dingenquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:30 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
oké dan... jammer dat iemand zijn sympathie verliest omdat hij durft iets negatiefs te zeggen over Rasmussen...
![]()
Kan me niet voorstellen dat Boonen dit zo gezegd heeft, daarnet op Eurosport vlak voor de start zei hij nog dat het beter is om er niks over te zeggen.quote:
Zeker bij een bergrit staan er daar bij de start en langs het parcours minstens evenveel buitenlanders dan Fransen hoor. Bij de finish werd hij nu trouwens ook uitgefloten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alsof je die Fransen serieus moet nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |