Dat misschien ook nog jaquote:Op zondag 22 juli 2007 11:19 schreef -XX- het volgende:
En tijdens het broodje eten, meisjes met maatje 34/36 uitschelden voor: JIJ GORE GRAAT!![]()
jezus man, wat ga je daar anders doen dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 11:22 schreef trabant het volgende:
En wat TS in een kebabzaak? Uit eten?
quote:Op zondag 22 juli 2007 11:28 schreef trabant het volgende:
Uit eten is uitgaan met een maaltijd als doel.
In een kebabzaak bestrijd je doorgaans alleen het hongergevoel dat opkomt na een avond drinken.
Ik was er gewoon "uit eten" hoor. Zo'n broodje is voor mij even goed als gewoon thuis koken ofzoquote:Op zondag 22 juli 2007 11:28 schreef trabant het volgende:
Uit eten is uitgaan met een maaltijd als doel.
In een kebabzaak bestrijd je doorgaans alleen het hongergevoel dat opkomt na een avond drinken.
Moet jij eens een broodje kebab ondersteboven houden..quote:Op zondag 22 juli 2007 11:33 schreef Agiath het volgende:
Kebab is helemaal niet zo vet, veel gezonder als mcdonalds durf ik te wedden
Maak je huis eens schoon!quote:Op zondag 22 juli 2007 11:38 schreef AbeSapien het volgende:
Ik erger mij eraan.
Want altijd als ik dikke mensen thuisheb, willen ze nooit taart of een koekje.
Varkens eten ook altijd van de grondquote:Op zondag 22 juli 2007 11:48 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Hier kun je van de grond eten zo schoon.
Blijkbaar hier dus niet, of probeer je te zeggen, dat ik taart enzo op de grond moet gooien als dikke mensen komen?quote:Op zondag 22 juli 2007 11:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Varkens eten ook altijd van de grond
Ik snap sowieso niet waarom je dikke mensen zou uitnodigen.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:50 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Blijkbaar hier dus niet, of probeer je te zeggen, dat ik taart enzo op de grond moet gooien als dikke mensen komen?
Maak schoon danquote:Op zondag 22 juli 2007 11:48 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Hier kun je van de grond eten zoveel dat er ligt.
Ze waren nog dun toen we vrienden werdenquote:Op zondag 22 juli 2007 11:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je dikke mensen zou uitnodigen.
Het was in Heerlen, tegenover PeeWeequote:Op zondag 22 juli 2007 11:56 schreef postmortum het volgende:
Als het die in Sittard is naast de Music Machine moet je eens Biftekischotel nemen!
Zeg dan niksquote:Op zondag 22 juli 2007 11:22 schreef trabant het volgende:
En wat TS in een kebabzaak? Uit eten?
Die ken ik nietquote:Op zondag 22 juli 2007 11:57 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Het was in Heerlen, tegenover PeeWee![]()
Maar dan valt alles er toch uitquote:Op zondag 22 juli 2007 11:41 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Moet jij eens een broodje kebab ondersteboven houden..
Das Poemoekul!!!! Heerlijke broodjes hoor!!!quote:Op zondag 22 juli 2007 11:57 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
En er staat groot "kebap" op de raamquote:Op zondag 22 juli 2007 12:18 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Das Poemoekul!!!! Heerlijke broodjes hoor!!!![]()
![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 12:17 schreef GebakkenEi het volgende:
Dikke mensen zijn gezellig.
Ze zijn gezellig om zo hun dik-zijn te verbergen. Nou, mooi dat dat niet lukt!quote:Op zondag 22 juli 2007 12:17 schreef GebakkenEi het volgende:
Dikke mensen zijn gezellig.
Het maakt niet uit dat je dik bent, sommige mensen hebben zelfs een varken als huisdier.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:23 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ze zijn gezellig om zo hun dik-zijn te verbergen. Nou, mooi dat dat niet lukt!
Nee, maar dikke mensen zijn gewoon mensen die je met waarde moet behandelen. Wat maakt het uit dat ze dik zijn? Het is de verdorven maatschappij om hen heen die het veroordeelt.
quote:Op zondag 22 juli 2007 12:24 schreef MouzurX het volgende:
En weet je wat ik nog meer haat: dikke meisjes die denken dat ze lekker zijn en iedere man op ze geilt![]()
![]()
Klein hok met grootse broodjesquote:Op zondag 22 juli 2007 12:20 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
En er staat groot "kebap" op de raam![]()
Is dat bij het Pancratiusplein, rechtsaf zo'n kleiner straatje in?quote:
Ja oke, maar we hebben het hier echt over tientonners, tieten voor en achter, dubbele benen etc.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:28 schreef GebakkenEi het volgende:
Ik vind ze wel geil hoor, de wat vollere meiden.
Bij een gebouw met mikado stokjes eropquote:Op zondag 22 juli 2007 12:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
Is dat bij het Pancratiusplein, rechtsaf zo'n kleiner straatje in?
Zwembanden waar je je huis op kan laten drijven ...quote:Op zondag 22 juli 2007 12:29 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Ja oke, maar we hebben het hier echt over tientonners, tieten voor en achter, dubbele benen etc.
Oh okee. Ja want je weet het niet he. Zoals ze altijd zeggen: "De een z'n dik is de ander z'n dun".quote:Op zondag 22 juli 2007 12:29 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Ja oke, maar we hebben het hier echt over tientonners, tieten voor en achter, dubbele benen etc.
die poten van het krukje waren ooit helemaal rechtquote:Op zondag 22 juli 2007 12:31 schreef shoarmaking het volgende:
Mijn vriendin is helaas ook dik
[afbeelding]
Ja.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:31 schreef simmu het volgende:
en iedereen die hier regaeert is superslank............
right.
Doel je nu op jezelf?quote:Op zondag 22 juli 2007 12:31 schreef simmu het volgende:
right.
Neeee, het straatje naar de schoenenreus/parkeergarage, zijstraat van de Geleenstraat..quote:Op zondag 22 juli 2007 12:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
Is dat bij het Pancratiusplein, rechtsaf zo'n kleiner straatje in?
degene met deze opmerkingen zijn meestal de dikkequote:Op zondag 22 juli 2007 12:31 schreef simmu het volgende:
right.
PWND!!#$&!!&&!!&!^!&*(!(!&^!!!quote:Op zondag 22 juli 2007 12:33 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
degene met deze opmerkingen zijn meestal de dikke
Of "ik gebruik medicijnenquote:Op zondag 22 juli 2007 12:34 schreef postmortum het volgende:
Ik ben nier dik, ik heb gewoon zware botten!
Mijn nier is ook dikquote:Op zondag 22 juli 2007 12:34 schreef postmortum het volgende:
Ik ben nier dik, ik heb gewoon zware botten!
@ dat fotootje en die opmerking....quote:
1 mm huid, de rest is botquote:Op zondag 22 juli 2007 12:36 schreef MouzurX het volgende:
Trouwens ookal heb je zware botten , dan ben je toch nog steeds dik ?![]()
post eens van foto van je nichtjequote:Op zondag 22 juli 2007 12:37 schreef AbeSapien het volgende:
Mijn nichtje is 1.75 met 115 kg![]()
Ik ben 1.80 met 60 kg
Zij kan me zo doden![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 12:31 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Oh okee. Ja want je weet het niet he. Zoals ze altijd zeggen: "De een z'n dik is de ander z'n dun".
Nichtjes met een slurfjequote:Op zondag 22 juli 2007 12:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als ze daar achter komt dan doodt ze hem op de manier zoals olifanten dat doen.
Nee doe maar niet dat is vies enzo .quote:
Moest je zeker té ver voor naar achter lopen ?quote:
Panorama functie zit niet op mijn cameraquote:Op zondag 22 juli 2007 12:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Moest je zeker té ver voor naar achter lopen ?
Groot misschien, maar de kans is dan ook GROOT dat ze hangenquote:Op zondag 22 juli 2007 12:46 schreef Kwezel het volgende:
Dikke vrouwen hebben altijd grote tieten, dat is als contra gewicht voor hun dikke kont. Anders vallen ze om namelijk.
Klacht: Mensen die nu nog denken mensen te kunnen verrassen met dit filmpjequote:
Yep, net zoals iedereen die de universiteit hebben gedaan, en allemaal werken als directeur.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:31 schreef simmu het volgende:
right.
Mij wel, en het was geen kanker aan.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Klacht: Mensen die nu nog denken mensen te kunnen verrassen met dit filmpje![]()
de familie zit in jou! gadverdamme, heb je constant honger ofso.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:46 schreef SuperwormJim het volgende:
"Ja maar, ik kan er niets aan doen dat ik zo dik ben. Het zit in de familie ... "![]()
Ja en die dan van die strakke kleren aantrekkenquote:Op zondag 22 juli 2007 12:24 schreef MouzurX het volgende:
En weet je wat ik nog meer haat: dikke meisjes die denken dat ze lekker zijn en iedere man op ze geilt![]()
![]()
Als je mager en jong bent, en je gaat vet eten, groei je van binnen dicht. Wou je dat?quote:Op zondag 22 juli 2007 12:36 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik wil dikker zijn, daarom eet ik ook vaker een k'babje![]()
Ben nou nog maar een gratenpak, he -XX-![]()
is dat cholesterol?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als je mager en jong bent, en je gaat vet eten, groei je van binnen dicht. Wou je dat?
quote:Op zondag 22 juli 2007 18:54 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind dikke meisjes wel leuk. het neukt zo dankbaar.
Daar ligt geen kabab zaak toch?quote:Op zondag 22 juli 2007 11:57 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste inderdaad.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:24 schreef MouzurX het volgende:
![]()
Om het te compenseren.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:35 schreef Descendant het volgende:
Pff ja. Altijd fastfood en andere troep eten maar dan wel een Cola Light nemen. Dikke mensen ->
Hou op!quote:
per ongeluk je pen eens in laten "vallen"quote:Op zondag 22 juli 2007 21:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hou op!die moeten echt meteen afgeslacht worden!
Of zo'n lelijk varkentje wat ooit bij mij in de klas heeft gezeten, 17 jaar oud, ong. 1 meter 65 en ongeveer 100 kilo.
En het 'leuke' was dat ze vaak voor mij zat waar men recht in haar bilspleet KON kijken, als haar STRINGETJE () er niet voor zat!
Ga een rijdende trein koppen kneus.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:38 schreef AbeSapien het volgende:
Ik erger mij eraan.
Dat was de leverancier. Die had de kebabrollen even in de zaak geparkeerdquote:Op zondag 22 juli 2007 11:15 schreef AbeSapien het volgende:
Gisteravond bij de kebabzaak stonden 3 dikke meisjes
vent, je moet als eerst door 40 cm vet heen wroeten met je pik. Misschien dat wij mannen op onze penisch van die pizzasnijders kunnen zetten om er doorheen te kunnen 'komen'quote:Op zondag 22 juli 2007 21:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Lijkt me wel geil zo een dikke vrouw
quote:Op zondag 22 juli 2007 21:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was de leverancier. Die had de kebabrollen even in de zaak geparkeerd
(vast al 10x gemaakt deze grap)
Jaap maby ?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:29 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Jij bent, of bent met dikke mensen nauw verbonden
Ik ben niet dik en ook niet met jou of jouw moeder nauw verbonden.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:29 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Jij bent, of bent met dikke mensen nauw verbonden
quote:Op zondag 22 juli 2007 21:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben niet dik en ook niet met jou of jouw moeder nauw verbonden.
Dunne meisjes zijn mooi. )quote:Op zondag 22 juli 2007 11:19 schreef -XX- het volgende:
En tijdens het broodje eten, meisjes met maatje 34/36 uitschelden voor: JIJ GORE GRAAT!![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 21:46 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
![]()
Ik zal je maar niks toewensen, wordt niet zo gewaardeerd hier.
Dikzak 2 meldt zichquote:
jij?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wel mooi hoe je uit de reacties kunt opmaken wie de fattyboys zijn hier.![]()
Doe jij eens een minder ralle avatar nerzetten dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 11:15 schreef AbeSapien het volgende:
Klacht: Zo dik, en dan nog kebab eten, ga afvallen ofzo, dikzak.![]()
ikke niet hoorquote:
Kortom, ze mogen geen kebab vreten, maar ook geen taart of koekjes weigerenquote:Op zondag 22 juli 2007 11:38 schreef AbeSapien het volgende:
Ik erger mij eraan.
Wheheh goeie comebackquote:Op zondag 22 juli 2007 11:50 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Blijkbaar hier dus niet, of probeer je te zeggen, dat ik taart enzo op de grond moet gooien als dikke mensen komen?
was dat niet toevallig je vriendin met haar uitgaansgroepje?quote:Op zondag 22 juli 2007 11:15 schreef AbeSapien het volgende:
Ja maar soms kijk je er per ongeluk naar en doen je ogen pijnquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:21 schreef T42 het volgende:
[..]
was dat niet toevallig je vriendin met haar uitgaansgroepje?![]()
mensen die gaan klagen om iets waar je ook niet naar hoeft te kijken![]()
inderdaadquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar soms kijk je er per ongeluk naar en doen je ogen pijn![]()
Nee, nog niet gemaakt.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was de leverancier. Die had de kebabrollen even in de zaak geparkeerd
(vast al 10x gemaakt deze grap)
Dikzak ALERT!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:21 schreef T42 het volgende:
[..]
was dat niet toevallig je vriendin met haar uitgaansgroepje?![]()
mensen die gaan klagen om iets waar je ook niet naar hoeft te kijken![]()
Totdat ze jou leuk vindt, jij haar en je bent dan zo 30. Samenwonen, kinderen etc. Dan kun je wel janken wat je naast je hebt lopen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:51 schreef Pascal86 het volgende:
Chubby is altijd goed![]()
Maar het moet niet te gortig worden![]()
Inderdaad! En diegenen die het wel overschrijden die moeten we voor een peleton zetten!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:51 schreef MouzurX het volgende:
Het zou verboden moeten worden!
Scheelt ook weer met de zorgkosten later. Die dikkerds mogen straks op mijn kosten lekker worden leeggezogen en ontvet in obesitasklinieken. En ik elk jaar maar weer 10 euro meer premie voor mn basispolis betalen, "omdat de kosten voor gezondheidszorg zo stijgen"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Inderdaad! En diegenen die het wel overschrijden die moeten we voor een peleton zetten!
Heel herkenbaar. Ieder pondje gaat door het mondje...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:46 schreef Leatherneck het volgende:
Ook leuk als dikke meisjes denken dat ze wel een topje kunnen dragen, terwijl ze dat dus beter niet kunnen doen. Het wordt nog erger als, 't topjes dragende dikke meisje, een tribal tattoo op de onderrug heeft.
Zelf hou ik ervan om regelmatig te sporten en gezond te eten. Ik bezoek de plaatselijke sportschool daarom ook graag, om zo mijn lichaam in goede conditie houden. Op de desbetreffende plaatselijk sportschool loopt ook een heel dik meisje. Ze bezoekt de sportschool regelmatig, dus dat is een positief punt, zou je denken. Maar dit dikke meisje houdt blijkbaar toch niet zo heel veel van sporten. Mevrouw praat liever met andere sportschoolbezoekers om up-to-date te blijven van de laatste roddels. Toch is ze vol moed dat ze met allerlei afslankmiddelen, toch zeker weten een dunner meisje zal worden. Helaas zegt ze dit al een geruime tijd en wil het nog niet echt vlotten met al de afslankmiddelen die ze gebruikt.
Als een dik persoon slank wilt worden, moet diegene er gewoon wat aan doen. Pas je voeding aan, leef gezonder en ga sporten! Punt.
Jij snapt ut.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Scheelt ook weer met de zorgkosten later. Die dikkerds mogen straks op mijn kosten lekker worden leeggezogen en ontvet in obesitasklinieken. En ik elk jaar maar weer 10 euro meer premie voor mn basispolis betalen, "omdat de kosten voor gezondheidszorg zo stijgen"
BMI > 25 ?
<blam>
![]()
Wel moet er met extra groot kaliber geschoten worden anders kom je niet door al dat vet heenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Inderdaad! En diegenen die het wel overschrijden die moeten we voor een peleton zetten!
Een vuurpeloton mikt meestal op het hoofd he.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wel moet er met extra groot kaliber geschoten worden anders kom je niet door al dat vet heen![]()
control alt delete in je geheugenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar soms kijk je er per ongeluk naar en doen je ogen pijn![]()
Nou dan nog steeds ...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:12 schreef Gripper het volgende:
[..]
Een vuurpeloton mikt meestal op het hoofd he.
Wel light-chips hoor!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:35 schreef FootballPlayer het volgende:
Dikke wijven die huilen dat ze dik zijn maar wel stug door blijven vreten.![]()
Ik heb een zeldzame dikheidsziekteen dan wel iedere dag een zak chips leegvreten
![]()
Achja van kanker word je ook dun (aspartaam)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wel light-chips hoor!![]()
Ik had vroeger een huisgenote die 1m50 was en 120 kilo. Die had ook altijd de koelkast volstaan met lightproducten: dan maakte ze een relatief gezond broodje tonijn klaar, en smeerde ze er vervolgens 4 eetlepels light-mayo op![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:46 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
waneer is iemand dik?
waneer jij dunner bent? of als die gene ECHT overdreven dik is?
of als die gene al een kleeeinnn beetje vet heeft is die gene dik?
waneer is iemand nou dik?
Wat dacht je van je vetpercentage meten of naar de BMI index kijken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:46 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
waneer is iemand dik?
Wanneer ze niet wordt nagekeken door ons(de vakkevullers) wanneer ze door de supermarkt looptquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:46 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
waneer is iemand dik?
Bijna in alle producten zitten aspartaam. Aspartaam heb je in verschillende soorten. De één is slechter dan de ander. Dat er kanker van kan ontstaan is nooit echt bewezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:51 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Achja van kanker word je ook dun (aspartaam)
BMI index is achterhaald. Vetpercentage meten bij huisarts, dit percentage berekenen en van je totale gewicht afhalen is reëeler.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:46 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
waneer is iemand dik?
Daarom zeg ik .. gewoon laten keuren door onze juryquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:59 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Bijna in alle producten zitten aspartaam. Aspartaam heb je in verschillende soorten. De één is slechter dan de ander. Dat er kanker van kan ontstaan is nooit echt bewezen.
[..]
BMI index is achterhaald. Vetpercentage meten bij huisarts, dit percentage berekenen en van je totale gewicht afhalen is reëeler.
Zoals?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:59 schreef Devlinsect het volgende:
Bijna in alle producten zitten aspartaam.
Omdat ze door de maatschappij uitgekotst worden en zo depresief zijn dat ze hun heil in eten zoeken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:35 schreef FootballPlayer het volgende:
Dikke wijven die huilen dat ze dik zijn maar wel stug door blijven vreten.![]()
Als je depressief bent WIL je niet eens meer eten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:20 schreef BasOne het volgende:
[..]
Omdat ze door de maatschappij uitgekotst worden en zo depresief zijn dat ze hun heil in eten zoeken.
Maarja, medeleven tonen, helpen, of een bemoedigend woordje is natuurlijk mieterig gedrag, het is stoerder om te schelden.
![]()
Laat mensen in hun waarde.
Klopt, het zit slechts in bijna alle light-producten waarbij het gaat om suikervervanging.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:04 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Zoals?
In de producten die ik eet zit geen aspartaam hoor. Het is onzin om te zeggen dat dat overal inzit, anders zou het wel bij de inhoud staan.
En wat weet jij daarvan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:23 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Als je depressief bent WIL je niet eens meer eten.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:49 schreef BasOne het volgende:
ik ben momenteel al dik tevreden
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:50 schreef McFearless het volgende:
Ik zag er vandaag ook eentje op het strand en schreeuwde: "ROLL HER BACK TO SEA!1!1!1" Ze kon er niet om lachen.
Lol, ligt daar een vreetschuur dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 11:57 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Of met z'n 2en:+:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:50 schreef McFearless het volgende:
Ik zag er vandaag ook eentje op het strand en schreeuwde: "ROLL HER BACK TO SEA!1!1!1" Ze kon er niet om lachen.
Nerdjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:50 schreef McFearless het volgende:
Fout.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:31 schreef simmu het volgende:
right.
Jamaar jamaar, ik kan er echt niks aan doen dat ik dik ben! Ik heb het een keer opgelopen op een vies toilet in Frankrijk, zie je.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:27 schreef Zaith het volgende:
[..]
Fout.
Iedereen hier is een Swarchenegger.
dan vallen ze niet opquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat mij trouwens opvalt is dat dikke wijven zich vaak in een groep van dikke wijven bevinden
dat heet geen groep, maar een kuddequote:Op woensdag 1 juli 2009 14:09 schreef Maikuuul het volgende:
Wat mij trouwens opvalt is dat dikke wijven zich vaak in een groep van dikke wijven bevinden
Is inderdaad net alsof ze zo denken minder op te vallen.quote:
TS gaat uit eten in een pauperzaak en klaagt dat er paupers zijnquote:Op zondag 22 juli 2007 11:34 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Ik was er gewoon "uit eten" hoor. Zo'n broodje is voor mij even goed als gewoon thuis koken ofzo
Dus ze hebben jou niet uitgescholden? Zegt dan genoeg over jouw omvang.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:21 schreef AbeSapien het volgende:
[En tijdens het broodje eten, meisjes met maatje 34/36 uitschelden voor: JIJ GORE GRAAT!]
Dat misschien ook nog ja
quote:
ach je hoort ze sowieso al van ver aankomen, kan je meteen je gezicht afwenden...branden je ogen ook niet weg.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Is inderdaad net alsof ze zo denken minder op te vallen.
Terwijl ze juist wel opvallen want stel je loopt in de stad en je ziet ze al van verre aankomen weet je zelf al "ah een dikke wijve groep, daar hoef ik niet naar te kijken"
95% van de obesitas patiënten heeft het gewoon aan hun eigen eetgedrag en "lekker lui op de bank hangen"-mentaliteit te danken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:18 schreef Shoef het volgende:
jesus who cares??
hoe zie jij er uit dan ?? Misschien zijn ze wel ziek en zit jij ze belachelijk te maken?
Hoe haal je het in je kop om uberhaupt mensen belachelijk te maken om hun gewicht?? gatver ik walg echt van mensen als jou totaal geen respect voor medemens. Je hoeft niet naar ze te kijken hoor! Als hun gelukkig zijn!! De volgende keer moet je ze maar niet met je kop aan kijken, ofnog beter loop de hele dag met je kop naar beneden dan zie jij geen mensen die je te dik vind en hoeven wij jou grafkop niet te aanschouwen oke!?
aha een dikkertjequote:Op woensdag 1 juli 2009 14:18 schreef Shoef het volgende:
jesus who cares??
hoe zie jij er uit dan ?? Misschien zijn ze wel ziek en zit jij ze belachelijk te maken?
Hoe haal je het in je kop om uberhaupt mensen belachelijk te maken om hun gewicht?? gatver ik walg echt van mensen als jou totaal geen respect voor medemens. Je hoeft niet naar ze te kijken hoor! Als hun gelukkig zijn!! De volgende keer moet je ze maar niet met je kop aan kijken, ofnog beter loop de hele dag met je kop naar beneden dan zie jij geen mensen die je te dik vind en hoeven wij jou grafkop niet te aanschouwen oke!?
quote:
Irritant fenomeen idd....quote:Op zondag 22 juli 2007 11:38 schreef AbeSapien het volgende:
Ik erger mij eraan.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:18 schreef Shoef het volgende:
jesus who cares??
Als je er een rotje naar gooit krijg je een 'stampede'quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:18 schreef Shoef het volgende:
jesus who cares??
I say we nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of met z'n 2en:+:
Man the harpoons!
-Fuck the harpoons aim the laser!
verder: wat een kick
Rustig maar, droog je tranen.. Het is okay, echt...quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:18 schreef Shoef het volgende:
jesus who cares??
quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Rustig maar, droog je tranen.. Het is okay, echt...
Leg die zak chips maar rustig neer en zet snel die friteuse uit. Je hoeft je verdriet niet weg te eten; op die manier zul je alleen maar dikker en dikker worden. Een vet vicieuze cirkel dus! Wees verstanding en probeer eens een keer te sporten/bewegen. Daarvan ga je, je echt beter voelen en val je - als je ook een beetje op je voeding let - zelfs af!
Voortaan verwijst de dokter gewoon naar fok ipv een diëtistquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:10 schreef Chocolate het volgende:
[..]
![]()
je moet mental coach worden voor dikke mensen.
leren op de harde manier ipv al die extra crap die je bij de dietiste krijgt. Fok! zou een uurtarief voor dikke mensen moeten rekenen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Voortaan verwijst de dokter gewoon naar fok ipv een diëtist
Aan de andere kant als je een dik persoon met fok kennis laat maken raken ze straks verslaafd en bewegen ze nog minder en eten ze nog meer enkelt junk-foodquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:16 schreef Chocolate het volgende:
[..]
leren op de harde manier ipv al die extra crap die je bij de dietiste krijgt. Fok! zou een uurtarief voor dikke mensen moeten rekenen.
Ik zeg het wel vaker, is dat zo raar?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nerdje
Dat zei je helemaal niet, je zei tegen je vriend: kijk dat dikke wijf hahaha ....
Toen keek het dikke meisje je boos aan omdat je dat hoorde en nu kom je hier opeens opscheppen dat je zoiets "stoers" hebt gezegd
Te dun is ook lelijk, dat je het even weet.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:37 schreef AbeSapien het volgende:
Mijn nichtje is 1.75 met 115 kg![]()
Ik ben 1.80 met 60 kg
Zij kan me zo doden![]()
Reageren op een 2 jaar oude post .... dat zal helpenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Te dun is ook lelijk, dat je het even weet.
Ik had nog niet door dat het een kick was.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Reageren op een 2 jaar oude post .... dat zal helpen
quote:
Dat zeggen de dikke/lelijke chicks weer over slanke mooie meisjesquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:08 schreef FashionXstar het volgende:
Vroeger vond ik ze zielig, nu niet meer, zitten een hoop bitches tussen
Dat komt omdat ze al jaren ervaring hebben met het zuigen aan lolly's en erg oraal gefixeerd zijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:37 schreef optimusfunk het volgende:
dikke meisjes pijpen anders wel kapot lekker.
Op je eigen posts antwoorden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:38 schreef optimusfunk het volgende:
je laten pijpen door vadsige meisjes.
het ranzigheid niveau stijgt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:38 schreef optimusfunk het volgende:
je laten pijpen door vadsige meisjes.
quote:
goh bedankt voor je medeleven zeg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb al heeeel erg lang een nier ziekte waar is dus medicijne van krijg en daar wordt je DIK van heeeel dik ja. En ja ik leto p me voeding en ik voetbal 3 x per week. en ik ben geen hij. dus hoe voortaan dus je smoel dicht achterbakse nerd. Mensen als jou, daarmoeten ze alvat een kist voor bestellen!!!!!!! Gatver, jij bent volgens mij echt zo een zielepootje die alleenmaar de deur uitgaat voor school of werk bleghquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Rustig maar, droog je tranen.. Het is okay, echt...
Leg die zak chips maar rustig neer en zet snel die friteuse uit. Je hoeft je verdriet niet weg te eten; op die manier zul je alleen maar dikker en dikker worden. Een vet vicieuze cirkel dus! Wees verstanding en probeer eens een keer te sporten/bewegen. Daarvan ga je, je echt beter voelen en val je - als je ook een beetje op je voeding let - zelfs af!
Misschien waren ze heel wat afgevallen en wilden ze zichzelf belonen.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:15 schreef AbeSapien het volgende:
De kans dat ze je piemel opeten is wel groterquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:37 schreef optimusfunk het volgende:
dikke meisjes pijpen anders wel kapot lekker.
fok moet je met een dikke korrel zout nemen anders kan je je wel blijven opwinden... wss niet zo heel goed voor je hart.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:59 schreef Shoef het volgende:
ze houden hier gewoon te veel van oordelen over mensen die ze niet eens kennen. ze zien hier nooit andere mensen. er zitten hier alleen maar van nerdtjes die niks anders te doen hebben en dit is hun enige menselijke contact. zeiken alleen maar over andere mensen en ze gaan nu ook me spel fouten er uit halen leuk he. jah inderdaad geen hoofdletters! scherp hoor.
alleen als die van jou naar snoep smaakt.. wil je zeggen dat je lul naar lollie smaakt?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De kans dat ze je piemel opeten is wel groter
Je bent zelf dik sukkel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:01 schreef Ritmo het volgende:
Voordeel van dikke mensen is dat je zelf extra kunt pimpen met je body in de zomer als je de hele winter in de sportschool hebt gezeten.
Dikke meisjes wachten nooit op de inhoud maar bijten meteen door in de lolliequote:Op donderdag 2 juli 2009 19:13 schreef Chocolate het volgende:
[..]
alleen als die van jou naar snoep smaakt.. wil je zeggen dat je lul naar lollie smaakt?
Wen er maar aanquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:59 schreef Shoef het volgende:
ze houden hier gewoon te veel van oordelen over mensen die ze niet eens kennen. ze zien hier nooit andere mensen. er zitten hier alleen maar van nerdtjes die niks anders te doen hebben en dit is hun enige menselijke contact. zeiken alleen maar over andere mensen en ze gaan nu ook me spel fouten er uit halen leuk he. jah inderdaad geen hoofdletters! scherp hoor.
dan moet ie maar niet zo aantrekkelijk roze zijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dikke meisjes wachten nooit op de inhoud maar bijten meteen door in de lollie
Ja en als ze dan bij de verassing komen erop blijven kauwen als kauwgomquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:44 schreef Chocolate het volgende:
[..]
dan moet ie maar niet zo aantrekkelijk roze zijn
Spek + Neukteugelsquote:
Ga afvallen, biggetje.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:53 schreef Shoef het volgende:
[..]
goh bedankt voor je medeleven zeg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb al heeeel erg lang een nier ziekte waar is dus medicijne van krijg en daar wordt je DIK van heeeel dik ja. En ja ik leto p me voeding en ik voetbal 3 x per week. en ik ben geen hij. dus hoe voortaan dus je smoel dicht achterbakse nerd. Mensen als jou, daarmoeten ze alvat een kist voor bestellen!!!!!!! Gatver, jij bent volgens mij echt zo een zielepootje die alleenmaar de deur uitgaat voor school of werk blegh
helaas kan je er geen bellen mee blazen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja en als ze dan bij de verassing komen erop blijven kauwen als kauwgom
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De kans dat ze je piemel opeten is wel groter
Voel je niet zo vreselijk aangevallen zeg, zielepoot. Je weet jezelf nu wel in een slachtofferrol te proppen als dikkertje. Je weet dondersgoed dat het overgrote deel van dikke mensen het aan zichzelf te danken heeft. Ze hebben het hier over het algemeen over de veelvreters, dönerhappers en de frituurschransers. Jij hebt het te danken aan je medicatie, shit happens, als je een beetje verstand in je donder zou hebben had je vast wel begrepen dat ze het hier over de inhalige en vraatzuchtige mens hebben en niet over de pechvogels die zijn aangekomen door hun ziekte.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:53 schreef Shoef het volgende:
[..]
goh bedankt voor je medeleven zeg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb al heeeel erg lang een nier ziekte waar is dus medicijne van krijg en daar wordt je DIK van heeeel dik ja. En ja ik leto p me voeding en ik voetbal 3 x per week. en ik ben geen hij. dus hoe voortaan dus je smoel dicht achterbakse nerd. Mensen als jou, daarmoeten ze alvat een kist voor bestellen!!!!!!! Gatver, jij bent volgens mij echt zo een zielepootje die alleenmaar de deur uitgaat voor school of werk blegh
Heb je de hoofdletters opgevreten?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:59 schreef Shoef het volgende:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:53 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Heb je de hoofdletters opgevreten?
Menselijke kroket
Ach maak je niet dikquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:59 schreef Shoef het volgende:
Mensen die henk heettequote:Op donderdag 2 juli 2009 21:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach maak je niet dik
ik zei dik hihi![]()
Hoezo?quote:
Walgelijkquote:
Waar is de Smaakpolitie!quote:
Blubberquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sommige dikke meisjes zijn best knap!
Het gaat over dikke meisjes.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:51 schreef Acinonyx het volgende:
Mollige meisjes zijn best mooi, mooier dan van die dunne skeletten-mansen
Ben zojuist weer uit m'n coma bekomen. Shoef was op m'n gezicht gaan zittenquote:
Dat ding ziet er tastey uit. Ik ga hem nog een keer maken ooit eens. (als ik genoeg man over de vloer heb hem te verorberen)quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:44 schreef rodka het volgende:
Het gaat niet om het uiterlijk, maar om de smaak, toch?
Ik had het er dus laatst met een maat over, hij zei dat hij zo'n ding in 2 uur zou kunnen wegwerken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:39 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat ding ziet er tastey uit. Ik ga hem nog een keer maken ooit eens. (als ik genoeg man over de vloer heb hem te verorberen)
Door andere aan te vallen over vanalles word je zelf niet minder dik hoor. En mensen krijgen ook echt niet meer respect voor je.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:59 schreef Shoef het volgende:
Uiteraard hebben de meeste overgewicht door een verkeerd eetpatroon, maar ik ken wel 2 vrouwen die overgewicht hebben dankzei medicatie.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:35 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik irriteer me meer aan die 'ik kan er nix an doen houding' dan aan de vetrollen zelf.
Iedereen doet maar met zijn lichaam wat ie wil maar doe niet alsof je een patiënt bent
quote:Op zondag 22 juli 2007 11:41 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Moet jij eens een broodje kebab ondersteboven houden..
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:29 schreef rashudo het volgende:
Medicijnen verzinnen geen extra calorien hoor. Misschien dat je lichaam er wat efficienter van wordt, dan moet je minder eten. Anders mogen ze die medicijnen wel eens in Afrika gaan uitdelen.
Onder het mom van: dan hebben ze nog steeds wel honger maar ziet het er niet zo vies meer uitquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:29 schreef rashudo het volgende:
Medicijnen verzinnen geen extra calorien hoor. Misschien dat je lichaam er wat efficienter van wordt, dan moet je minder eten. Anders mogen ze die medicijnen wel eens in Afrika gaan uitdelen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Denken maar niet weten.
Je bent echt lelijk als ik je fobo zie.Goor wijf.
Mag ik nu godverdomme een keer 100 dagdag punten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
waar haal jij die "wijsheid" vandaan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:29 schreef rashudo het volgende:
Dikke meisjes die helemaal uit hun dak gaan op fokquote:
Wat hij bedoelt is dat er geen calorieën in medicijnen zitten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
waar haal jij die "wijsheid" vandaan?
Als je het niet heel erg vind vetrouw ik de medici er toch meer op.![]()
http://mens-en-gezondheid(...)edische-oorzaak.html
Maar als mijn schoonmoeder bv nog minder calorieën zou binnenkrijgen dan is ze binnen een week dood.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:18 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Wat hij bedoelt is dat er geen calorieën in medicijnen zitten.
Dat komt doordat medicijngebruik je schildklierfunctie aan kan passen, of je metabolisme kan vertragen. Ik denk niet dat je schoonmoeder binnen een week dood zou gaan. Als zij wat dikker is zal ze altijd eerst nog haar vet gaan verbranden. Maar ik weet niet of ze zich dan erg lekker zou voelen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar als mijn schoonmoeder bv nog minder calorieën zou binnenkrijgen dan is ze binnen een week dood.
Ik heb maat 38 en denk dat ik het dubbele binnenkrijg van wat zij binnenkrijgt en ik eet toch ook niet veel.
EN?!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Uiteraard hebben de meeste overgewicht door een verkeerd eetpatroon, maar ik ken wel 2 vrouwen die overgewicht hebben dankzei medicatie.
Mijn schoonmoeder heeft altijd maatje 36 gehad, totdat ze ziek werd en hormonen moest slikken.
Ze fietst ieder weekend 50 km, overige dagen fietst ze overal naar toe ( werk, visite, boodschappen enz.)omdat ze geen rijbewijs heeft, ze sport daarnaast ook iedere dag en eet gewoon gezond.
Ze krijgt dus ook opmerkingen van klotejochies als ze fietst of ergens loopt, je kan je niet voorstellen hoe klote dat voor haar is.
En ook al is iemand dik door te veel eten, wat dan nog, eten is ook een verslaving, net als roken en alcohol.
Leven we het in een maatschappij waarbij we iedereen die niet hypergezond leeft gaan uitbannen?
Denk dat er weinig mensen overblijven dan.
Heb je het zelf goed gelezen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
waar haal jij die "wijsheid" vandaan?
Als je het niet heel erg vind vetrouw ik de medici er toch meer op.![]()
http://mens-en-gezondheid(...)edische-oorzaak.html
Het artikel is een goed argument voor wat anderen hier zeggen: Als je vet bent en veel vreet, ligt het allerwaarschijnlijkst aan jezelf en hoor je spontaan uitgelachen te worden als je over je gebrek aan wilskracht klaagt.quote:De meeste mensen met overgewicht eten te veel in verhouding tot hun bewegingspatroon.
NOGMAALS: Je moeder is een uitzondering op de regel, snap dat nou eens.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar als mijn schoonmoeder bv nog minder calorieën zou binnenkrijgen dan is ze binnen een week dood.
Ik heb maat 38 en denk dat ik het dubbele binnenkrijg van wat zij binnenkrijgt en ik eet toch ook niet veel.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Mag ik nu godverdomme een keer 100 dagdag punten.Het is te merkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
Ik heb 360 dagdag punten gekregen, alleen is het nu wachten op de dagdag shop.quote:
Wat kan je dan kopen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik heb 360 dagdag punten gekregen, alleen is het nu wachten op de dagdag shop.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:29 schreef rashudo het volgende:
Nee, met jou winnen we de oorlog zeker.quote:
koop dan de 360dagen geen dagdag op fok aanbieding.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Een vereer Topic geheel verzorgd door dagdag.
Maar je komt WEL elke keer met het zielige verhaal van je moeder aanzetten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, met jou winnen we de oorlog zeker.![]()
Ik heb nergens ontkent dat de meeste dik zijn door verkeerd eten en te weinig beweging, daar begon ik zelfs mee.
Nee, maar 19 op de 20 dat ze teveel vreet en te weinig beweegt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:21 schreef snakelady het volgende:
Maar kan jij aan de buitenkant zien wat de oorzaak van overgewicht is?
Ik scheld mensen op straat niet uit voor dikkert of lelijkert, ik scheld mensen op straat uit voor asociaal gedrag.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:21 schreef snakelady het volgende:
Als jij een grietje voor dikke zeug uitscheld weet jij dan zeker dat dat komt door te veel en vet eten of dat het een andere oorzaak heeft?
Mogen ze, maar dan niet een kwartiertje later tegen wie dan ook klagen dat afvallen zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo moeilijk gaat en dat ze jaloers op alles duns is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:21 schreef snakelady het volgende:
en ja misschien is ze op dat moment wel iets vets naar binnen aan het werken, maar neem aan dat dikkere mensen ook wel eens wat mogen snacken.
Oh, maar zeg ik dan dat mensen die zich volvreten en niet zichtbaar dikker worden nou zoveel beter leven?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:21 schreef snakelady het volgende:
Daarbij, dun zijn is geen excuus om maar ongegeneerd veel vet naar binnen te werken, dat je het niet ziet wil niet zeggen dat het er niet zit, ook dunne mensen kunnen enorm veel vet op hun organen hebben en daar gezondheidsproblemen van krijgen, dat moet net zo goed betaald worden door de ziektekosten, dus dat is een kul argument.
Het ziet er niet uit, ze hebben het zelf veroorzaakt en als klap op de vuurpijl, die zure en bittere gezichten omdat ze de oorzaak van hun eigen vetheid op de schouders van dunnerts leggen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:21 schreef snakelady het volgende:
Ik begrijp zowieso niet waar je je druk om maakt, zolang je er geen last van hebt, boeiend, laat ze lekker hun gang gaan.
kansloosquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:48 schreef right_turn het volgende:
Ik zoek een dik meisje om spannende dingen mee te doen. Via pm graag!
Wedden dat jij en je schoonmoeder niet eens weet hoeveel calorieen je naar binnen propt?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |