quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Rustig maar, droog je tranen.. Het is okay, echt...
Leg die zak chips maar rustig neer en zet snel die friteuse uit. Je hoeft je verdriet niet weg te eten; op die manier zul je alleen maar dikker en dikker worden. Een vet vicieuze cirkel dus! Wees verstanding en probeer eens een keer te sporten/bewegen. Daarvan ga je, je echt beter voelen en val je - als je ook een beetje op je voeding let - zelfs af!
Voortaan verwijst de dokter gewoon naar fok ipv een diëtistquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:10 schreef Chocolate het volgende:
[..]
![]()
je moet mental coach worden voor dikke mensen.
leren op de harde manier ipv al die extra crap die je bij de dietiste krijgt. Fok! zou een uurtarief voor dikke mensen moeten rekenen.quote:Op woensdag 1 juli 2009 17:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Voortaan verwijst de dokter gewoon naar fok ipv een diëtist
Aan de andere kant als je een dik persoon met fok kennis laat maken raken ze straks verslaafd en bewegen ze nog minder en eten ze nog meer enkelt junk-foodquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:16 schreef Chocolate het volgende:
[..]
leren op de harde manier ipv al die extra crap die je bij de dietiste krijgt. Fok! zou een uurtarief voor dikke mensen moeten rekenen.
Ik zeg het wel vaker, is dat zo raar?quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nerdje
Dat zei je helemaal niet, je zei tegen je vriend: kijk dat dikke wijf hahaha ....
Toen keek het dikke meisje je boos aan omdat je dat hoorde en nu kom je hier opeens opscheppen dat je zoiets "stoers" hebt gezegd
Wat mij trouwens opvalt is dat dikke wijven zich vaak in een groep van dikke wijven bevinden
Te dun is ook lelijk, dat je het even weet.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:37 schreef AbeSapien het volgende:
Mijn nichtje is 1.75 met 115 kg![]()
Ik ben 1.80 met 60 kg
Zij kan me zo doden![]()
Reageren op een 2 jaar oude post .... dat zal helpenquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Te dun is ook lelijk, dat je het even weet.
Ik had nog niet door dat het een kick was.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:17 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Reageren op een 2 jaar oude post .... dat zal helpen
quote:
Dat zeggen de dikke/lelijke chicks weer over slanke mooie meisjesquote:Op woensdag 1 juli 2009 19:08 schreef FashionXstar het volgende:
Vroeger vond ik ze zielig, nu niet meer, zitten een hoop bitches tussen
Dat komt omdat ze al jaren ervaring hebben met het zuigen aan lolly's en erg oraal gefixeerd zijnquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:37 schreef optimusfunk het volgende:
dikke meisjes pijpen anders wel kapot lekker.
Op je eigen posts antwoorden.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:38 schreef optimusfunk het volgende:
je laten pijpen door vadsige meisjes.
het ranzigheid niveau stijgt.quote:Op woensdag 1 juli 2009 22:38 schreef optimusfunk het volgende:
je laten pijpen door vadsige meisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |