die poten van het krukje waren ooit helemaal rechtquote:Op zondag 22 juli 2007 12:31 schreef shoarmaking het volgende:
Mijn vriendin is helaas ook dik
[afbeelding]
Ja.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:31 schreef simmu het volgende:
en iedereen die hier regaeert is superslank............
right.
Doel je nu op jezelf?quote:Op zondag 22 juli 2007 12:31 schreef simmu het volgende:
right.
Neeee, het straatje naar de schoenenreus/parkeergarage, zijstraat van de Geleenstraat..quote:Op zondag 22 juli 2007 12:28 schreef postmortum het volgende:
[..]
Is dat bij het Pancratiusplein, rechtsaf zo'n kleiner straatje in?
degene met deze opmerkingen zijn meestal de dikkequote:Op zondag 22 juli 2007 12:31 schreef simmu het volgende:
right.
PWND!!#$&!!&&!!&!^!&*(!(!&^!!!quote:Op zondag 22 juli 2007 12:33 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
degene met deze opmerkingen zijn meestal de dikke
Of "ik gebruik medicijnenquote:Op zondag 22 juli 2007 12:34 schreef postmortum het volgende:
Ik ben nier dik, ik heb gewoon zware botten!
Mijn nier is ook dikquote:Op zondag 22 juli 2007 12:34 schreef postmortum het volgende:
Ik ben nier dik, ik heb gewoon zware botten!
@ dat fotootje en die opmerking....quote:
1 mm huid, de rest is botquote:Op zondag 22 juli 2007 12:36 schreef MouzurX het volgende:
Trouwens ookal heb je zware botten , dan ben je toch nog steeds dik ?![]()
post eens van foto van je nichtjequote:Op zondag 22 juli 2007 12:37 schreef AbeSapien het volgende:
Mijn nichtje is 1.75 met 115 kg![]()
Ik ben 1.80 met 60 kg
Zij kan me zo doden![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 12:31 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Oh okee. Ja want je weet het niet he. Zoals ze altijd zeggen: "De een z'n dik is de ander z'n dun".
Nichtjes met een slurfjequote:Op zondag 22 juli 2007 12:41 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als ze daar achter komt dan doodt ze hem op de manier zoals olifanten dat doen.
Nee doe maar niet dat is vies enzo .quote:
Moest je zeker té ver voor naar achter lopen ?quote:
Panorama functie zit niet op mijn cameraquote:Op zondag 22 juli 2007 12:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Moest je zeker té ver voor naar achter lopen ?
Groot misschien, maar de kans is dan ook GROOT dat ze hangenquote:Op zondag 22 juli 2007 12:46 schreef Kwezel het volgende:
Dikke vrouwen hebben altijd grote tieten, dat is als contra gewicht voor hun dikke kont. Anders vallen ze om namelijk.
Klacht: Mensen die nu nog denken mensen te kunnen verrassen met dit filmpjequote:
Yep, net zoals iedereen die de universiteit hebben gedaan, en allemaal werken als directeur.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:31 schreef simmu het volgende:
right.
Mij wel, en het was geen kanker aan.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Klacht: Mensen die nu nog denken mensen te kunnen verrassen met dit filmpje![]()
de familie zit in jou! gadverdamme, heb je constant honger ofso.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:46 schreef SuperwormJim het volgende:
"Ja maar, ik kan er niets aan doen dat ik zo dik ben. Het zit in de familie ... "![]()
Ja en die dan van die strakke kleren aantrekkenquote:Op zondag 22 juli 2007 12:24 schreef MouzurX het volgende:
En weet je wat ik nog meer haat: dikke meisjes die denken dat ze lekker zijn en iedere man op ze geilt![]()
![]()
Als je mager en jong bent, en je gaat vet eten, groei je van binnen dicht. Wou je dat?quote:Op zondag 22 juli 2007 12:36 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik wil dikker zijn, daarom eet ik ook vaker een k'babje![]()
Ben nou nog maar een gratenpak, he -XX-![]()
is dat cholesterol?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als je mager en jong bent, en je gaat vet eten, groei je van binnen dicht. Wou je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |