Nee doe maar niet dat is vies enzo .quote:
Moest je zeker té ver voor naar achter lopen ?quote:
Panorama functie zit niet op mijn cameraquote:Op zondag 22 juli 2007 12:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Moest je zeker té ver voor naar achter lopen ?
Groot misschien, maar de kans is dan ook GROOT dat ze hangenquote:Op zondag 22 juli 2007 12:46 schreef Kwezel het volgende:
Dikke vrouwen hebben altijd grote tieten, dat is als contra gewicht voor hun dikke kont. Anders vallen ze om namelijk.
Klacht: Mensen die nu nog denken mensen te kunnen verrassen met dit filmpjequote:
Yep, net zoals iedereen die de universiteit hebben gedaan, en allemaal werken als directeur.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:31 schreef simmu het volgende:
en iedereen die hier regaeert is superslank............
right.
Mij wel, en het was geen kanker aan.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Klacht: Mensen die nu nog denken mensen te kunnen verrassen met dit filmpje![]()
de familie zit in jou! gadverdamme, heb je constant honger ofso.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:46 schreef SuperwormJim het volgende:
"Ja maar, ik kan er niets aan doen dat ik zo dik ben. Het zit in de familie ... "![]()
Ja en die dan van die strakke kleren aantrekkenquote:Op zondag 22 juli 2007 12:24 schreef MouzurX het volgende:
En weet je wat ik nog meer haat: dikke meisjes die denken dat ze lekker zijn en iedere man op ze geilt![]()
![]()
Als je mager en jong bent, en je gaat vet eten, groei je van binnen dicht. Wou je dat?quote:Op zondag 22 juli 2007 12:36 schreef TheYoung1 het volgende:
Ik wil dikker zijn, daarom eet ik ook vaker een k'babje![]()
Ben nou nog maar een gratenpak, he -XX-![]()
is dat cholesterol?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Als je mager en jong bent, en je gaat vet eten, groei je van binnen dicht. Wou je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |