Een vuurpeloton mikt meestal op het hoofd he.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wel moet er met extra groot kaliber geschoten worden anders kom je niet door al dat vet heen![]()
control alt delete in je geheugenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja maar soms kijk je er per ongeluk naar en doen je ogen pijn![]()
Nou dan nog steeds ...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 14:12 schreef Gripper het volgende:
[..]
Een vuurpeloton mikt meestal op het hoofd he.
Wel light-chips hoor!quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:35 schreef FootballPlayer het volgende:
Dikke wijven die huilen dat ze dik zijn maar wel stug door blijven vreten.![]()
Ik heb een zeldzame dikheidsziekteen dan wel iedere dag een zak chips leegvreten
![]()
Achja van kanker word je ook dun (aspartaam)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:39 schreef Gripper het volgende:
[..]
Wel light-chips hoor!![]()
Ik had vroeger een huisgenote die 1m50 was en 120 kilo. Die had ook altijd de koelkast volstaan met lightproducten: dan maakte ze een relatief gezond broodje tonijn klaar, en smeerde ze er vervolgens 4 eetlepels light-mayo op![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:46 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
waneer is iemand dik?
waneer jij dunner bent? of als die gene ECHT overdreven dik is?
of als die gene al een kleeeinnn beetje vet heeft is die gene dik?
waneer is iemand nou dik?
Wat dacht je van je vetpercentage meten of naar de BMI index kijken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:46 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
waneer is iemand dik?
Wanneer ze niet wordt nagekeken door ons(de vakkevullers) wanneer ze door de supermarkt looptquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:46 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
waneer is iemand dik?
Bijna in alle producten zitten aspartaam. Aspartaam heb je in verschillende soorten. De één is slechter dan de ander. Dat er kanker van kan ontstaan is nooit echt bewezen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:51 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Achja van kanker word je ook dun (aspartaam)
BMI index is achterhaald. Vetpercentage meten bij huisarts, dit percentage berekenen en van je totale gewicht afhalen is reëeler.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:46 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:
waneer is iemand dik?
Daarom zeg ik .. gewoon laten keuren door onze juryquote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:59 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Bijna in alle producten zitten aspartaam. Aspartaam heb je in verschillende soorten. De één is slechter dan de ander. Dat er kanker van kan ontstaan is nooit echt bewezen.
[..]
BMI index is achterhaald. Vetpercentage meten bij huisarts, dit percentage berekenen en van je totale gewicht afhalen is reëeler.
Zoals?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:59 schreef Devlinsect het volgende:
Bijna in alle producten zitten aspartaam.
Omdat ze door de maatschappij uitgekotst worden en zo depresief zijn dat ze hun heil in eten zoeken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:35 schreef FootballPlayer het volgende:
Dikke wijven die huilen dat ze dik zijn maar wel stug door blijven vreten.![]()
Als je depressief bent WIL je niet eens meer eten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:20 schreef BasOne het volgende:
[..]
Omdat ze door de maatschappij uitgekotst worden en zo depresief zijn dat ze hun heil in eten zoeken.
Maarja, medeleven tonen, helpen, of een bemoedigend woordje is natuurlijk mieterig gedrag, het is stoerder om te schelden.
![]()
Laat mensen in hun waarde.
Klopt, het zit slechts in bijna alle light-producten waarbij het gaat om suikervervanging.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:04 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Zoals?
In de producten die ik eet zit geen aspartaam hoor. Het is onzin om te zeggen dat dat overal inzit, anders zou het wel bij de inhoud staan.
En wat weet jij daarvan?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:23 schreef FootballPlayer het volgende:
[..]
Als je depressief bent WIL je niet eens meer eten.![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:49 schreef BasOne het volgende:
ik ben momenteel al dik tevreden
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:50 schreef McFearless het volgende:
Ik zag er vandaag ook eentje op het strand en schreeuwde: "ROLL HER BACK TO SEA!1!1!1" Ze kon er niet om lachen.
Lol, ligt daar een vreetschuur dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 11:57 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Het was in Heerlen, tegenover PeeWee![]()
Of met z'n 2en:+:quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:50 schreef McFearless het volgende:
Ik zag er vandaag ook eentje op het strand en schreeuwde: "ROLL HER BACK TO SEA!1!1!1" Ze kon er niet om lachen.
Nerdjequote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:50 schreef McFearless het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |