Voel je niet zo vreselijk aangevallen zeg, zielepoot. Je weet jezelf nu wel in een slachtofferrol te proppen als dikkertje. Je weet dondersgoed dat het overgrote deel van dikke mensen het aan zichzelf te danken heeft. Ze hebben het hier over het algemeen over de veelvreters, dönerhappers en de frituurschransers. Jij hebt het te danken aan je medicatie, shit happens, als je een beetje verstand in je donder zou hebben had je vast wel begrepen dat ze het hier over de inhalige en vraatzuchtige mens hebben en niet over de pechvogels die zijn aangekomen door hun ziekte.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:53 schreef Shoef het volgende:
[..]
goh bedankt voor je medeleven zeg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb al heeeel erg lang een nier ziekte waar is dus medicijne van krijg en daar wordt je DIK van heeeel dik ja. En ja ik leto p me voeding en ik voetbal 3 x per week. en ik ben geen hij. dus hoe voortaan dus je smoel dicht achterbakse nerd. Mensen als jou, daarmoeten ze alvat een kist voor bestellen!!!!!!! Gatver, jij bent volgens mij echt zo een zielepootje die alleenmaar de deur uitgaat voor school of werk blegh
Heb je de hoofdletters opgevreten?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:59 schreef Shoef het volgende:
ze houden hier gewoon te veel van oordelen over mensen die ze niet eens kennen. ze zien hier nooit andere mensen. er zitten hier alleen maar van nerdtjes die niks anders te doen hebben en dit is hun enige menselijke contact. zeiken alleen maar over andere mensen en ze gaan nu ook me spel fouten er uit halen leuk he. jah inderdaad geen hoofdletters! scherp hoor.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:53 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Heb je de hoofdletters opgevreten?
Menselijke kroket
Ach maak je niet dikquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:59 schreef Shoef het volgende:
ze houden hier gewoon te veel van oordelen over mensen die ze niet eens kennen. ze zien hier nooit andere mensen. er zitten hier alleen maar van nerdtjes die niks anders te doen hebben en dit is hun enige menselijke contact. zeiken alleen maar over andere mensen en ze gaan nu ook me spel fouten er uit halen leuk he. jah inderdaad geen hoofdletters! scherp hoor.
Mensen die henk heettequote:Op donderdag 2 juli 2009 21:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach maak je niet dik
ik zei dik hihi![]()
Hoezo?quote:
Walgelijkquote:
Waar is de Smaakpolitie!quote:
Blubberquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sommige dikke meisjes zijn best knap!
Het gaat over dikke meisjes.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:51 schreef Acinonyx het volgende:
Mollige meisjes zijn best mooi, mooier dan van die dunne skeletten-mansen
Ben zojuist weer uit m'n coma bekomen. Shoef was op m'n gezicht gaan zittenquote:
Dat ding ziet er tastey uit. Ik ga hem nog een keer maken ooit eens. (als ik genoeg man over de vloer heb hem te verorberen)quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:44 schreef rodka het volgende:
Het gaat niet om het uiterlijk, maar om de smaak, toch?
Ik had het er dus laatst met een maat over, hij zei dat hij zo'n ding in 2 uur zou kunnen wegwerken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:39 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat ding ziet er tastey uit. Ik ga hem nog een keer maken ooit eens. (als ik genoeg man over de vloer heb hem te verorberen)
Door andere aan te vallen over vanalles word je zelf niet minder dik hoor. En mensen krijgen ook echt niet meer respect voor je.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:59 schreef Shoef het volgende:
Uiteraard hebben de meeste overgewicht door een verkeerd eetpatroon, maar ik ken wel 2 vrouwen die overgewicht hebben dankzei medicatie.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:35 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik irriteer me meer aan die 'ik kan er nix an doen houding' dan aan de vetrollen zelf.
Iedereen doet maar met zijn lichaam wat ie wil maar doe niet alsof je een patiënt bent
quote:Op zondag 22 juli 2007 11:41 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Moet jij eens een broodje kebab ondersteboven houden..
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:29 schreef rashudo het volgende:
Medicijnen verzinnen geen extra calorien hoor. Misschien dat je lichaam er wat efficienter van wordt, dan moet je minder eten. Anders mogen ze die medicijnen wel eens in Afrika gaan uitdelen.
Onder het mom van: dan hebben ze nog steeds wel honger maar ziet het er niet zo vies meer uitquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:29 schreef rashudo het volgende:
Medicijnen verzinnen geen extra calorien hoor. Misschien dat je lichaam er wat efficienter van wordt, dan moet je minder eten. Anders mogen ze die medicijnen wel eens in Afrika gaan uitdelen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Denken maar niet weten.
Je bent echt lelijk als ik je fobo zie.Goor wijf.
Mag ik nu godverdomme een keer 100 dagdag punten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
waar haal jij die "wijsheid" vandaan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:29 schreef rashudo het volgende:
Dikke meisjes die helemaal uit hun dak gaan op fokquote:
Wat hij bedoelt is dat er geen calorieën in medicijnen zitten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
waar haal jij die "wijsheid" vandaan?
Als je het niet heel erg vind vetrouw ik de medici er toch meer op.![]()
http://mens-en-gezondheid(...)edische-oorzaak.html
Maar als mijn schoonmoeder bv nog minder calorieën zou binnenkrijgen dan is ze binnen een week dood.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:18 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Wat hij bedoelt is dat er geen calorieën in medicijnen zitten.
Dat komt doordat medicijngebruik je schildklierfunctie aan kan passen, of je metabolisme kan vertragen. Ik denk niet dat je schoonmoeder binnen een week dood zou gaan. Als zij wat dikker is zal ze altijd eerst nog haar vet gaan verbranden. Maar ik weet niet of ze zich dan erg lekker zou voelen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar als mijn schoonmoeder bv nog minder calorieën zou binnenkrijgen dan is ze binnen een week dood.
Ik heb maat 38 en denk dat ik het dubbele binnenkrijg van wat zij binnenkrijgt en ik eet toch ook niet veel.
EN?!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 00:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Uiteraard hebben de meeste overgewicht door een verkeerd eetpatroon, maar ik ken wel 2 vrouwen die overgewicht hebben dankzei medicatie.
Mijn schoonmoeder heeft altijd maatje 36 gehad, totdat ze ziek werd en hormonen moest slikken.
Ze fietst ieder weekend 50 km, overige dagen fietst ze overal naar toe ( werk, visite, boodschappen enz.)omdat ze geen rijbewijs heeft, ze sport daarnaast ook iedere dag en eet gewoon gezond.
Ze krijgt dus ook opmerkingen van klotejochies als ze fietst of ergens loopt, je kan je niet voorstellen hoe klote dat voor haar is.
En ook al is iemand dik door te veel eten, wat dan nog, eten is ook een verslaving, net als roken en alcohol.
Leven we het in een maatschappij waarbij we iedereen die niet hypergezond leeft gaan uitbannen?
Denk dat er weinig mensen overblijven dan.
Heb je het zelf goed gelezen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:45 schreef snakelady het volgende:
[..]
waar haal jij die "wijsheid" vandaan?
Als je het niet heel erg vind vetrouw ik de medici er toch meer op.![]()
http://mens-en-gezondheid(...)edische-oorzaak.html
Het artikel is een goed argument voor wat anderen hier zeggen: Als je vet bent en veel vreet, ligt het allerwaarschijnlijkst aan jezelf en hoor je spontaan uitgelachen te worden als je over je gebrek aan wilskracht klaagt.quote:De meeste mensen met overgewicht eten te veel in verhouding tot hun bewegingspatroon.
NOGMAALS: Je moeder is een uitzondering op de regel, snap dat nou eens.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar als mijn schoonmoeder bv nog minder calorieën zou binnenkrijgen dan is ze binnen een week dood.
Ik heb maat 38 en denk dat ik het dubbele binnenkrijg van wat zij binnenkrijgt en ik eet toch ook niet veel.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Mag ik nu godverdomme een keer 100 dagdag punten.Het is te merkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
Ik heb 360 dagdag punten gekregen, alleen is het nu wachten op de dagdag shop.quote:
Wat kan je dan kopen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik heb 360 dagdag punten gekregen, alleen is het nu wachten op de dagdag shop.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:29 schreef rashudo het volgende:
Nee, met jou winnen we de oorlog zeker.quote:
koop dan de 360dagen geen dagdag op fok aanbieding.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Een vereer Topic geheel verzorgd door dagdag.
Maar je komt WEL elke keer met het zielige verhaal van je moeder aanzetten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, met jou winnen we de oorlog zeker.![]()
Ik heb nergens ontkent dat de meeste dik zijn door verkeerd eten en te weinig beweging, daar begon ik zelfs mee.
Nee, maar 19 op de 20 dat ze teveel vreet en te weinig beweegt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:21 schreef snakelady het volgende:
Maar kan jij aan de buitenkant zien wat de oorzaak van overgewicht is?
Ik scheld mensen op straat niet uit voor dikkert of lelijkert, ik scheld mensen op straat uit voor asociaal gedrag.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:21 schreef snakelady het volgende:
Als jij een grietje voor dikke zeug uitscheld weet jij dan zeker dat dat komt door te veel en vet eten of dat het een andere oorzaak heeft?
Mogen ze, maar dan niet een kwartiertje later tegen wie dan ook klagen dat afvallen zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo moeilijk gaat en dat ze jaloers op alles duns is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:21 schreef snakelady het volgende:
en ja misschien is ze op dat moment wel iets vets naar binnen aan het werken, maar neem aan dat dikkere mensen ook wel eens wat mogen snacken.
Oh, maar zeg ik dan dat mensen die zich volvreten en niet zichtbaar dikker worden nou zoveel beter leven?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:21 schreef snakelady het volgende:
Daarbij, dun zijn is geen excuus om maar ongegeneerd veel vet naar binnen te werken, dat je het niet ziet wil niet zeggen dat het er niet zit, ook dunne mensen kunnen enorm veel vet op hun organen hebben en daar gezondheidsproblemen van krijgen, dat moet net zo goed betaald worden door de ziektekosten, dus dat is een kul argument.
Het ziet er niet uit, ze hebben het zelf veroorzaakt en als klap op de vuurpijl, die zure en bittere gezichten omdat ze de oorzaak van hun eigen vetheid op de schouders van dunnerts leggen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:21 schreef snakelady het volgende:
Ik begrijp zowieso niet waar je je druk om maakt, zolang je er geen last van hebt, boeiend, laat ze lekker hun gang gaan.
kansloosquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:48 schreef right_turn het volgende:
Ik zoek een dik meisje om spannende dingen mee te doen. Via pm graag!
Wedden dat jij en je schoonmoeder niet eens weet hoeveel calorieen je naar binnen propt?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |