quote:
goh bedankt voor je medeleven zeg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb al heeeel erg lang een nier ziekte waar is dus medicijne van krijg en daar wordt je DIK van heeeel dik ja. En ja ik leto p me voeding en ik voetbal 3 x per week. en ik ben geen hij. dus hoe voortaan dus je smoel dicht achterbakse nerd. Mensen als jou, daarmoeten ze alvat een kist voor bestellen!!!!!!! Gatver, jij bent volgens mij echt zo een zielepootje die alleenmaar de deur uitgaat voor school of werk bleghquote:Op woensdag 1 juli 2009 17:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Rustig maar, droog je tranen.. Het is okay, echt...
Leg die zak chips maar rustig neer en zet snel die friteuse uit. Je hoeft je verdriet niet weg te eten; op die manier zul je alleen maar dikker en dikker worden. Een vet vicieuze cirkel dus! Wees verstanding en probeer eens een keer te sporten/bewegen. Daarvan ga je, je echt beter voelen en val je - als je ook een beetje op je voeding let - zelfs af!
Misschien waren ze heel wat afgevallen en wilden ze zichzelf belonen.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:15 schreef AbeSapien het volgende:
Gisteravond bij de kebabzaak stonden 3 dikke meisjes
Klacht: Zo dik, en dan nog kebab eten, ga afvallen ofzo, dikzak.![]()
De kans dat ze je piemel opeten is wel groterquote:Op woensdag 1 juli 2009 22:37 schreef optimusfunk het volgende:
dikke meisjes pijpen anders wel kapot lekker.
fok moet je met een dikke korrel zout nemen anders kan je je wel blijven opwinden... wss niet zo heel goed voor je hart.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:59 schreef Shoef het volgende:
ze houden hier gewoon te veel van oordelen over mensen die ze niet eens kennen. ze zien hier nooit andere mensen. er zitten hier alleen maar van nerdtjes die niks anders te doen hebben en dit is hun enige menselijke contact. zeiken alleen maar over andere mensen en ze gaan nu ook me spel fouten er uit halen leuk he. jah inderdaad geen hoofdletters! scherp hoor.
alleen als die van jou naar snoep smaakt.. wil je zeggen dat je lul naar lollie smaakt?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De kans dat ze je piemel opeten is wel groter
Je bent zelf dik sukkel.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:01 schreef Ritmo het volgende:
Voordeel van dikke mensen is dat je zelf extra kunt pimpen met je body in de zomer als je de hele winter in de sportschool hebt gezeten.
Dikke meisjes wachten nooit op de inhoud maar bijten meteen door in de lolliequote:Op donderdag 2 juli 2009 19:13 schreef Chocolate het volgende:
[..]
alleen als die van jou naar snoep smaakt.. wil je zeggen dat je lul naar lollie smaakt?
Wen er maar aanquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:59 schreef Shoef het volgende:
ze houden hier gewoon te veel van oordelen over mensen die ze niet eens kennen. ze zien hier nooit andere mensen. er zitten hier alleen maar van nerdtjes die niks anders te doen hebben en dit is hun enige menselijke contact. zeiken alleen maar over andere mensen en ze gaan nu ook me spel fouten er uit halen leuk he. jah inderdaad geen hoofdletters! scherp hoor.
dan moet ie maar niet zo aantrekkelijk roze zijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dikke meisjes wachten nooit op de inhoud maar bijten meteen door in de lollie
Ja en als ze dan bij de verassing komen erop blijven kauwen als kauwgomquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:44 schreef Chocolate het volgende:
[..]
dan moet ie maar niet zo aantrekkelijk roze zijn
Spek + Neukteugelsquote:
Ga afvallen, biggetje.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:53 schreef Shoef het volgende:
[..]
goh bedankt voor je medeleven zeg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb al heeeel erg lang een nier ziekte waar is dus medicijne van krijg en daar wordt je DIK van heeeel dik ja. En ja ik leto p me voeding en ik voetbal 3 x per week. en ik ben geen hij. dus hoe voortaan dus je smoel dicht achterbakse nerd. Mensen als jou, daarmoeten ze alvat een kist voor bestellen!!!!!!! Gatver, jij bent volgens mij echt zo een zielepootje die alleenmaar de deur uitgaat voor school of werk blegh
helaas kan je er geen bellen mee blazen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja en als ze dan bij de verassing komen erop blijven kauwen als kauwgom
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
De kans dat ze je piemel opeten is wel groter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |