Fout.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:31 schreef simmu het volgende:
en iedereen die hier regaeert is superslank............
right.
Jamaar jamaar, ik kan er echt niks aan doen dat ik dik ben! Ik heb het een keer opgelopen op een vies toilet in Frankrijk, zie je.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:27 schreef Zaith het volgende:
[..]
Fout.
Iedereen hier is een Swarchenegger.
dan vallen ze niet opquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat mij trouwens opvalt is dat dikke wijven zich vaak in een groep van dikke wijven bevinden
dat heet geen groep, maar een kuddequote:Op woensdag 1 juli 2009 14:09 schreef Maikuuul het volgende:
Wat mij trouwens opvalt is dat dikke wijven zich vaak in een groep van dikke wijven bevinden
Is inderdaad net alsof ze zo denken minder op te vallen.quote:
TS gaat uit eten in een pauperzaak en klaagt dat er paupers zijnquote:Op zondag 22 juli 2007 11:34 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Ik was er gewoon "uit eten" hoor. Zo'n broodje is voor mij even goed als gewoon thuis koken ofzo
Dus ze hebben jou niet uitgescholden? Zegt dan genoeg over jouw omvang.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:21 schreef AbeSapien het volgende:
[En tijdens het broodje eten, meisjes met maatje 34/36 uitschelden voor: JIJ GORE GRAAT!]
Dat misschien ook nog ja
quote:
ach je hoort ze sowieso al van ver aankomen, kan je meteen je gezicht afwenden...branden je ogen ook niet weg.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Is inderdaad net alsof ze zo denken minder op te vallen.
Terwijl ze juist wel opvallen want stel je loopt in de stad en je ziet ze al van verre aankomen weet je zelf al "ah een dikke wijve groep, daar hoef ik niet naar te kijken"
95% van de obesitas patiënten heeft het gewoon aan hun eigen eetgedrag en "lekker lui op de bank hangen"-mentaliteit te danken.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:18 schreef Shoef het volgende:
jesus who cares??
hoe zie jij er uit dan ?? Misschien zijn ze wel ziek en zit jij ze belachelijk te maken?
Hoe haal je het in je kop om uberhaupt mensen belachelijk te maken om hun gewicht?? gatver ik walg echt van mensen als jou totaal geen respect voor medemens. Je hoeft niet naar ze te kijken hoor! Als hun gelukkig zijn!! De volgende keer moet je ze maar niet met je kop aan kijken, ofnog beter loop de hele dag met je kop naar beneden dan zie jij geen mensen die je te dik vind en hoeven wij jou grafkop niet te aanschouwen oke!?
aha een dikkertjequote:Op woensdag 1 juli 2009 14:18 schreef Shoef het volgende:
jesus who cares??
hoe zie jij er uit dan ?? Misschien zijn ze wel ziek en zit jij ze belachelijk te maken?
Hoe haal je het in je kop om uberhaupt mensen belachelijk te maken om hun gewicht?? gatver ik walg echt van mensen als jou totaal geen respect voor medemens. Je hoeft niet naar ze te kijken hoor! Als hun gelukkig zijn!! De volgende keer moet je ze maar niet met je kop aan kijken, ofnog beter loop de hele dag met je kop naar beneden dan zie jij geen mensen die je te dik vind en hoeven wij jou grafkop niet te aanschouwen oke!?
quote:
Irritant fenomeen idd....quote:Op zondag 22 juli 2007 11:38 schreef AbeSapien het volgende:
Ik erger mij eraan.
Want altijd als ik dikke mensen thuisheb, willen ze nooit taart of een koekje.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:18 schreef Shoef het volgende:
jesus who cares??
Als je er een rotje naar gooit krijg je een 'stampede'quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:18 schreef Shoef het volgende:
jesus who cares??
I say we nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of met z'n 2en:+:
Man the harpoons!
-Fuck the harpoons aim the laser!
verder: wat een kick
Rustig maar, droog je tranen.. Het is okay, echt...quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:18 schreef Shoef het volgende:
jesus who cares??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |