Dat misschien ook nog jaquote:Op zondag 22 juli 2007 11:19 schreef -XX- het volgende:
En tijdens het broodje eten, meisjes met maatje 34/36 uitschelden voor: JIJ GORE GRAAT!![]()
jezus man, wat ga je daar anders doen dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 11:22 schreef trabant het volgende:
En wat TS in een kebabzaak? Uit eten?
quote:Op zondag 22 juli 2007 11:28 schreef trabant het volgende:
Uit eten is uitgaan met een maaltijd als doel.
In een kebabzaak bestrijd je doorgaans alleen het hongergevoel dat opkomt na een avond drinken.
Ik was er gewoon "uit eten" hoor. Zo'n broodje is voor mij even goed als gewoon thuis koken ofzoquote:Op zondag 22 juli 2007 11:28 schreef trabant het volgende:
Uit eten is uitgaan met een maaltijd als doel.
In een kebabzaak bestrijd je doorgaans alleen het hongergevoel dat opkomt na een avond drinken.
Moet jij eens een broodje kebab ondersteboven houden..quote:Op zondag 22 juli 2007 11:33 schreef Agiath het volgende:
Kebab is helemaal niet zo vet, veel gezonder als mcdonalds durf ik te wedden
Maak je huis eens schoon!quote:Op zondag 22 juli 2007 11:38 schreef AbeSapien het volgende:
Ik erger mij eraan.
Want altijd als ik dikke mensen thuisheb, willen ze nooit taart of een koekje.
Varkens eten ook altijd van de grondquote:Op zondag 22 juli 2007 11:48 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Hier kun je van de grond eten zo schoon.
Blijkbaar hier dus niet, of probeer je te zeggen, dat ik taart enzo op de grond moet gooien als dikke mensen komen?quote:Op zondag 22 juli 2007 11:50 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Varkens eten ook altijd van de grond
Ik snap sowieso niet waarom je dikke mensen zou uitnodigen.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:50 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Blijkbaar hier dus niet, of probeer je te zeggen, dat ik taart enzo op de grond moet gooien als dikke mensen komen?
Maak schoon danquote:Op zondag 22 juli 2007 11:48 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Hier kun je van de grond eten zoveel dat er ligt.
Ze waren nog dun toen we vrienden werdenquote:Op zondag 22 juli 2007 11:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je dikke mensen zou uitnodigen.
Het was in Heerlen, tegenover PeeWeequote:Op zondag 22 juli 2007 11:56 schreef postmortum het volgende:
Als het die in Sittard is naast de Music Machine moet je eens Biftekischotel nemen!
Zeg dan niksquote:Op zondag 22 juli 2007 11:22 schreef trabant het volgende:
En wat TS in een kebabzaak? Uit eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |