Voel je niet zo vreselijk aangevallen zeg, zielepoot. Je weet jezelf nu wel in een slachtofferrol te proppen als dikkertje. Je weet dondersgoed dat het overgrote deel van dikke mensen het aan zichzelf te danken heeft. Ze hebben het hier over het algemeen over de veelvreters, dönerhappers en de frituurschransers. Jij hebt het te danken aan je medicatie, shit happens, als je een beetje verstand in je donder zou hebben had je vast wel begrepen dat ze het hier over de inhalige en vraatzuchtige mens hebben en niet over de pechvogels die zijn aangekomen door hun ziekte.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:53 schreef Shoef het volgende:
[..]
goh bedankt voor je medeleven zeg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb al heeeel erg lang een nier ziekte waar is dus medicijne van krijg en daar wordt je DIK van heeeel dik ja. En ja ik leto p me voeding en ik voetbal 3 x per week. en ik ben geen hij. dus hoe voortaan dus je smoel dicht achterbakse nerd. Mensen als jou, daarmoeten ze alvat een kist voor bestellen!!!!!!! Gatver, jij bent volgens mij echt zo een zielepootje die alleenmaar de deur uitgaat voor school of werk blegh
Heb je de hoofdletters opgevreten?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:59 schreef Shoef het volgende:
ze houden hier gewoon te veel van oordelen over mensen die ze niet eens kennen. ze zien hier nooit andere mensen. er zitten hier alleen maar van nerdtjes die niks anders te doen hebben en dit is hun enige menselijke contact. zeiken alleen maar over andere mensen en ze gaan nu ook me spel fouten er uit halen leuk he. jah inderdaad geen hoofdletters! scherp hoor.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 20:53 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Heb je de hoofdletters opgevreten?
Menselijke kroket
Ach maak je niet dikquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:59 schreef Shoef het volgende:
ze houden hier gewoon te veel van oordelen over mensen die ze niet eens kennen. ze zien hier nooit andere mensen. er zitten hier alleen maar van nerdtjes die niks anders te doen hebben en dit is hun enige menselijke contact. zeiken alleen maar over andere mensen en ze gaan nu ook me spel fouten er uit halen leuk he. jah inderdaad geen hoofdletters! scherp hoor.
Mensen die henk heettequote:Op donderdag 2 juli 2009 21:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ach maak je niet dik
ik zei dik hihi![]()
Hoezo?quote:
Walgelijkquote:
Waar is de Smaakpolitie!quote:
Blubberquote:Op donderdag 2 juli 2009 22:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Sommige dikke meisjes zijn best knap!
Het gaat over dikke meisjes.quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:51 schreef Acinonyx het volgende:
Mollige meisjes zijn best mooi, mooier dan van die dunne skeletten-mansen
Ben zojuist weer uit m'n coma bekomen. Shoef was op m'n gezicht gaan zittenquote:
Dat ding ziet er tastey uit. Ik ga hem nog een keer maken ooit eens. (als ik genoeg man over de vloer heb hem te verorberen)quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:44 schreef rodka het volgende:
Het gaat niet om het uiterlijk, maar om de smaak, toch?
Ik had het er dus laatst met een maat over, hij zei dat hij zo'n ding in 2 uur zou kunnen wegwerken.quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:39 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat ding ziet er tastey uit. Ik ga hem nog een keer maken ooit eens. (als ik genoeg man over de vloer heb hem te verorberen)
Door andere aan te vallen over vanalles word je zelf niet minder dik hoor. En mensen krijgen ook echt niet meer respect voor je.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:59 schreef Shoef het volgende:
Uiteraard hebben de meeste overgewicht door een verkeerd eetpatroon, maar ik ken wel 2 vrouwen die overgewicht hebben dankzei medicatie.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:35 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik irriteer me meer aan die 'ik kan er nix an doen houding' dan aan de vetrollen zelf.
Iedereen doet maar met zijn lichaam wat ie wil maar doe niet alsof je een patiënt bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |