quote:Op zondag 22 juli 2007 18:54 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind dikke meisjes wel leuk. het neukt zo dankbaar.
Daar ligt geen kabab zaak toch?quote:Op zondag 22 juli 2007 11:57 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Het was in Heerlen, tegenover PeeWee![]()
Dat zijn de ergste inderdaad.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:24 schreef MouzurX het volgende:
En weet je wat ik nog meer haat: dikke meisjes die denken dat ze lekker zijn en iedere man op ze geilt![]()
![]()
Om het te compenseren.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:35 schreef Descendant het volgende:
Pff ja. Altijd fastfood en andere troep eten maar dan wel een Cola Light nemen. Dikke mensen ->
Hou op!quote:
per ongeluk je pen eens in laten "vallen"quote:Op zondag 22 juli 2007 21:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hou op!die moeten echt meteen afgeslacht worden!
Of zo'n lelijk varkentje wat ooit bij mij in de klas heeft gezeten, 17 jaar oud, ong. 1 meter 65 en ongeveer 100 kilo.
En het 'leuke' was dat ze vaak voor mij zat waar men recht in haar bilspleet KON kijken, als haar STRINGETJE () er niet voor zat!
Ga een rijdende trein koppen kneus.quote:Op zondag 22 juli 2007 11:38 schreef AbeSapien het volgende:
Ik erger mij eraan.
Want altijd als ik dikke mensen thuisheb, willen ze nooit taart of een koekje.
Dat was de leverancier. Die had de kebabrollen even in de zaak geparkeerdquote:Op zondag 22 juli 2007 11:15 schreef AbeSapien het volgende:
Gisteravond bij de kebabzaak stonden 3 dikke meisjes
vent, je moet als eerst door 40 cm vet heen wroeten met je pik. Misschien dat wij mannen op onze penisch van die pizzasnijders kunnen zetten om er doorheen te kunnen 'komen'quote:Op zondag 22 juli 2007 21:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Lijkt me wel geil zo een dikke vrouw
quote:Op zondag 22 juli 2007 21:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was de leverancier. Die had de kebabrollen even in de zaak geparkeerd
(vast al 10x gemaakt deze grap)
Jaap maby ?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:29 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Jij bent, of bent met dikke mensen nauw verbonden
Ik ben niet dik en ook niet met jou of jouw moeder nauw verbonden.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:29 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Jij bent, of bent met dikke mensen nauw verbonden
quote:Op zondag 22 juli 2007 21:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben niet dik en ook niet met jou of jouw moeder nauw verbonden.
Dunne meisjes zijn mooi. )quote:Op zondag 22 juli 2007 11:19 schreef -XX- het volgende:
En tijdens het broodje eten, meisjes met maatje 34/36 uitschelden voor: JIJ GORE GRAAT!![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 21:46 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
![]()
Ik zal je maar niks toewensen, wordt niet zo gewaardeerd hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |