abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 juli 2007 @ 21:47:51 #1
862 Arcee
Look closer
pi_51703869
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 21:49:17 #2
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51703915
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:40 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Wat ben je toch een naar, opportunistisch mannetje af en toe.
Heb ik geen gelijk op dat punt misschien ?

Die waardes van de UCI bewijzen dus niks op dat vlak. Want stel dat Rasmussen kwade bedoelingen heeft dan is het het zijn bedoeling om door 'spoorloos' te zijn op bepaalde tijdstippen de UCI geen abnormale waardes te geven ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51703977
Blijft dat gezeik nou doorgaan?
  zaterdag 21 juli 2007 @ 21:54:18 #4
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51704070
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:51 schreef Ericr het volgende:
Mensen zijn zeikerds
I hate it here
  zaterdag 21 juli 2007 @ 21:55:46 #5
pi_51704122
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:51 schreef Ericr het volgende:
Was hij maar thuis geweest om in het UCI potje te zeiken. Dan had je dit nu niet gehad ...
pi_51704193
Wat een fantastische prestatie vandaag van Rasmussen
Bij het rijden van een tijdrit op een nat wegdek zou je hem bij voorbaat al bijna bij de vallers rekenen.

Daarom des te knapper wat hij vandaag gedaan heeft.

Zijn tijdritcapaciteiten zijn duidelijk omhoog gegaan, als zal het geel, de snelle eerste tussentijd en de het snelle inlopen op Valverde ook zeker hebben meegeholpen.

Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 juli 2007 @ 22:03:36 #7
862 Arcee
Look closer
pi_51704363
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:57 schreef Bruce117 het volgende:
Bij het rijden van een tijdrit op een nat wegdek zou je hem bij voorbaat al bijna bij de vallers rekenen.
Hij had van de klassementsrenners wel het minst natte wegdek natuurlijk.

Desalniettemin is 11e in een tijdrit natuurlijk geweldig.

Ben erg benieuwd naar morgen. Hij zal toch nog aan moeten vallen. En Vino zeker. Kan een mooi gevecht worden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_51704464
In de afdaling was het wegdek nog behoorlijk glad maar je zag Rasmussen een bocht aansnijden op een gegeven moment dat ik echt even met mijn ogen moest knipperen. Hij zit klaarblijkelijk een stuk zekerder op zijn fiets. Maar als hij de volgende etappe weer valt kan hij net zo snel weer de schlemiel zijn.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 22:10:41 #9
pi_51704583
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 22:03 schreef Arcee het volgende:

[..]

Hij had van de klassementsrenners wel het minst natte wegdek natuurlijk.

Desalniettemin is 11e in een tijdrit natuurlijk geweldig.

Ben erg benieuwd naar morgen. Hij zal toch nog aan moeten vallen. En Vino zeker. Kan een mooi gevecht worden.
Die hoge plek komt natuurlijk doordat hij op een droger wegdek kon rijden dan de meeste renners, maar de afstand tussen Evans en hemzelf hangt daar natuurlijk niet vanaf.

Maar Vino reed toch nog op een behoorlijk nat wegdek, die had misschien in het droge nog wel meer kunnen inlopen.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 22:15:57 #10
40566 Ericr
Livewrong
pi_51704727
Soms moet je wat geluk hebben in de Tour. Rasmussen zal in alle gevallen nog aan de bak moeten om zijn gele trui zeker te stellen.
pi_51704729
rasmussen doet denken aan armstrong: een controlefreak, weet heel goed wat hij wil, overtuigd van zichzelf, heel het jaar afgestemd op de tour, rustig in de interviews, en geconcentreerd, niet zo sociaal, knappe vrouw
pi_51704940
zeer mooie TT van rasmussen. Hopelijk kan hij het nog eens overdoen in de voorlaatste dag en dan zit er mss wel podium in.
pi_51705178
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Die waardes van de UCI bewijzen dus niks op dat vlak. Want stel dat Rasmussen kwade bedoelingen heeft dan is het het zijn bedoeling om door 'spoorloos' te zijn op bepaalde tijdstippen de UCI geen abnormale waardes te geven ...
Juist stel stel dat betekend dus helemaal niets.

Het ligt eraan hoe hij deze tijdrit verteerd, maar hij heeft zeker een kans om te winnen.
Hij moet wel wat meer afstand proberen tenemen in de komende berg etappes, want komende zaterdag is alweer een tijdrit van 50 k/m.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 22:38:49 #14
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51705259
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

jezus, 30 tot 40 renners hebben al een waarschuwing. ik vind het al eng genoeg dat men verwacht dat je 3 maanden van te voren weet wat je doet.
En als je dan zo waarschuwing hebt dan ontloop je bewust dopingcontroles? Kom aan zeg.
Je lijkt Pat wel.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 21 juli 2007 @ 22:41:02 #15
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51705311
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Was hij maar thuis geweest om in het UCI potje te zeiken. Dan had je dit nu niet gehad ...
Volgens rasmussen en rabo heeft hij daarom ook niet een waarschuwing gekregen. Alleen voor het te laat inleveren na 3 keer te laat inleveren of niet aanwezig zijn wordt dat aan dopinggebruik gelijk gesteld.

Dat het in 1 categorie valt heeft hij niet ineens dopingcontroles ontlopen. beetje het uit zijn context rukken van feiten.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 21 juli 2007 @ 23:05:07 #16
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51705869
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 22:16 schreef FredWielergek het volgende:

knappe vrouw
Dat had Lance nou niet echt. Sheryl Crow is maaaaaaaatig, daarvoor soms wel wat beters gehad
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_51705937
lance had dan wel net iet meer uitstraling en klasse. je kunt dan ook niet alles hebben he .
pi_51706112
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 23:07 schreef flyck het volgende:
lance had dan wel net iet meer uitstraling en klasse. je kunt dan ook niet alles hebben he .
uitstraling? , klasse dat wel maar uitstraling
pi_51707364
Denk niet dat ie het haalt.
pi_51707801
Hopelijk heeft hij de komende dagen ook nog een vinger in de pap en kan hij de gele trui houden...al zei hijzelf van niet. Hij zei ook dat ie de tijdrit goed ging rijden, dus ik geloof hem nu wel
  zondag 22 juli 2007 @ 03:15:19 #21
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_51710335
Rasmussen diepe buiging voor die kerel.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 22 juli 2007 @ 04:04:09 #22
78918 SeLang
Black swans matter
pi_51710646
Sorry voor weer een dopingpost, maar één ding snap ik even niet:
Rasmussen (en anderen) worden toch ook gewoon tijdens deze Tour getest?
Dan kun je toch objectief vaststellen of de goede prestaties die Rasmussen nu neerzet het gevolg zijn van doping of niet? Of heeft dat spul weken later nog steeds effect zonder dat het is te detecteren?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 22 juli 2007 @ 04:11:49 #23
pi_51710670
quote:
Op zondag 22 juli 2007 04:04 schreef SeLang het volgende:
Sorry voor weer een dopingpost, maar één ding snap ik even niet:
Rasmussen (en anderen) worden toch ook gewoon tijdens deze Tour getest?
Dan kun je toch objectief vaststellen of de goede prestaties die Rasmussen nu neerzet het gevolg zijn van doping of niet? Of heeft dat spul weken later nog steeds effect zonder dat het is te detecteren?
Inderdaad ... Bij middelen als testosteron kan één dag zelfs het verschil maken qua detecteerbaarheid ...
  zondag 22 juli 2007 @ 04:13:07 #24
pi_51710677
Heeft iemand trouwens het live-interview van De Rooy gezien tijdens Tour2007 op de VRT ? Helemaal achter Rasmussen staan ze blijkbaar toch ook niet bij Rabobank als je dat zag , zeg ...
  zondag 22 juli 2007 @ 04:17:18 #25
78918 SeLang
Black swans matter
pi_51710689
quote:
Op zondag 22 juli 2007 04:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Inderdaad ... Bij middelen als testosteron kan één dag zelfs het verschil maken qua detecteerbaarheid ...
Maar even voor mijn begrip: kan het effect zeg maar wekenlang doorwerken terwijl het middel zelf niet meer te detecteren is? Dus: als iemand nu clean wordt getest, kan hij dan toch nog steeds voordeel hebben van eventueel vroeger gebruikte doping?
Mijn reisverslagen
  zondag 22 juli 2007 @ 04:26:04 #26
pi_51710718
quote:
Op zondag 22 juli 2007 04:17 schreef SeLang het volgende:

[..]

Maar even voor mijn begrip: kan het effect zeg maar wekenlang doorwerken terwijl het middel zelf niet meer te detecteren is? Dus: als iemand nu clean wordt getest, kan hij dan toch nog steeds voordeel hebben van eventueel vroeger gebruikte doping?
Ja, je kan bv je hematocrietwaarde omhoog brengen waardoor die nog een tijdlang op een bepaald niveau zal blijven nadat de EPO niet meer detecteerbaar is, maar in zo'n geval spreken we vooral over de spieropbouw natuurlijk. Met behulp van testosteron en anabolen en andere middelen kan men door die te gebruiken enerzijds harder trainen en tegelijk de spiergroei sterk doen toenemen. Na een tijdje is dat middel dan niet meer opspoorbaar, maar door vervolgens terug op een normaal niveau te trainen blijft de extra spiergroei wel behouden ...

Dat is een van de redenen waarom die dopingjagers het zo erg vinden dat Rasmussen nergens te vinden was op die twee data. Zij rekenen namelijk ook uit dat als een renner zo'n testosteron of anabolen kuur zou volgen wanneer hij dat met het doel dat hij voor ogen heeft het beste doet. En dan willen ze hem natuurlijk op dat moment gaan controleren ...
  zondag 22 juli 2007 @ 04:28:28 #27
78918 SeLang
Black swans matter
pi_51710728
Okee duidelijk
Mijn reisverslagen
  zondag 22 juli 2007 @ 04:30:32 #28
pi_51710737
quote:
Op zondag 22 juli 2007 04:28 schreef SeLang het volgende:
Okee duidelijk
Daarnaast heb je natuurlijk nog "wedstrijdmiddelen" zoals bv amfetamines enzo die gedurende een korte tijd iemand tot betere prestaties kunnen brengen. Dingen die in de jaren '70 héél populair waren en eigenlijk iedereen toen nam. Maar die zijn in het wielrennen volgens mij nagenoeg (zeg maar geheel) verdwenen in het huidige peloton.
  zondag 22 juli 2007 @ 09:49:36 #29
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51711952
quote:
Op zondag 22 juli 2007 04:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ja, je kan bv je hematocrietwaarde omhoog brengen waardoor die nog een tijdlang op een bepaald niveau zal blijven nadat de EPO niet meer detecteerbaar is, maar in zo'n geval spreken we vooral over de spieropbouw natuurlijk. Met behulp van testosteron en anabolen en andere middelen kan men door die te gebruiken enerzijds harder trainen en tegelijk de spiergroei sterk doen toenemen. Na een tijdje is dat middel dan niet meer opspoorbaar, maar door vervolgens terug op een normaal niveau te trainen blijft de extra spiergroei wel behouden ...

Dat is een van de redenen waarom die dopingjagers het zo erg vinden dat Rasmussen nergens te vinden was op die twee data. Zij rekenen namelijk ook uit dat als een renner zo'n testosteron of anabolen kuur zou volgen wanneer hij dat met het doel dat hij voor ogen heeft het beste doet. En dan willen ze hem natuurlijk op dat moment gaan controleren ...
waa ris je bron dat rasmussen ontvindbaar was?
Rabo en rasmussen zelf zeggen namelijk dat hij een waarschuwing heeft gekregen voor het niet op tijd inleveren van het schema waar hij is.
Dat is heel wat anders dan niet aanwezig zijn op moment van controleren.
And that is the news.''
  zondag 22 juli 2007 @ 09:52:36 #30
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_51711971
Grote klasse zeg, die tijdrit!

Heeft hij Millar nog van repliek gediend?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_51712098
Goeie tijdrit, al had ik het tactisch fijner voor Rabobank gevonden als ze de gele trui nipt kwijt waren. Nu kan Rasmussen drie dingen doen:
1) Op de ploeg vertrouwe en die een constant hoog tempo laten rijden.
2) Zelf aanvallen en hopen dat hij met de juiste mensen eg komt.
3) Zijn kaarten zetten op de ambities van 1 of 2 renners.

De eerste optie lijkt me niet slim, omdat Rabobank (alhoewel dit jaar sterk) hier niet op getraind is en niet een hoog genoeg tempo kan ontwikkelen.
De tweede optie levert de kans op dat je geisoleerd komt te zitten met mannen die niet meewerken, maar je constant aanvallen en die gevaarlijk zijn voor je klassement.

De derde optie lijkt daarom het meest aantrekkelijk. Reageer vandaag alleen op aanvallen van Evans en Vinokourov en laat bergop Astana en Evans maar gaten dichtrijden naar andere concurrenten. Klöden of Kacheskin kunnen dan wel ontsnappen, maar bij Astana blijft volgens mij Vino toch het doel.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 juli 2007 @ 10:21:30 #32
862 Arcee
Look closer
pi_51712219
Maar Rasmussen zal wel weg moeten lopen bij Evans en Kloden, anders leggen ze hem erop in de tijdrit zaterdag. Evans staat al binnen het verschil dat hij gisteren goedmaakte en Kloden zou zijn verschil in een vlakke(re) tijdrit en zonder val ook goed moeten kunnen maken.
pi_51712279
Oke We hebben Herbert gisteren te keer horen gaan over Millar, en met recht zou je denken als je het krantenartikel leest.

Maar ik hoor niets over een ander artikel in de Engelse kranten.

Give Rasmussen benefit of the doubt urges fellow Tour de France rider Millar

CASTRES, France: British cyclist David Millar thinks Michael Rasmussen should be given the benefit of the doubt.

The Tour de France leader from Demnark acknowledged Friday that he made an "administrative error" involving protocol on doping procedures which resulted in his expulsion from the Danish national team. Cyclists are required to keep officials informed of their whereabouts for possible unannounced doping controls.

"To be perfectly honest, the UCI (International Cycling Union) whereabouts system is not up to scratch," Millar said. "It's not the like the U.K. I don't know what the Danish one is like. In the U.K. we have no excuses (because) our system is so advanced."

Tour de France officials said Friday that Rasmussen missed two recent doping tests. A third no-show would be considered equivalent to a positive test and lead to a ban.

Millar argues it's possible for genuine mistakes to be made.

If it's just sending pieces of paper and a fax you can easily slip through the system," Millar said. "It's worth giving him (Rasmussen) the benefit of the doubt because all these systems are still being put into place

Wie heeft het mail adres van Herbert Dijkstra.

Bron: http://www.iht.com/articl(...)-France-Notebook.php
  zondag 22 juli 2007 @ 10:27:38 #34
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51712287
Kan rasmussen niet nog een keer net als in de Alpen iedereen er af rijden of komen er niet meer zulke bergen?
  zondag 22 juli 2007 @ 10:28:13 #35
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51712297
DSC met 2 man in de top 5, daar gaat Bruyneel wel iets mee doen en die 3 Astana's in de top 10 zouden ook wel dom zijn als ze dat niet uitbuiten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51712309
quote:
Op zondag 22 juli 2007 10:21 schreef Arcee het volgende:
Maar Rasmussen zal wel weg moeten lopen bij Evans en Kloden, anders leggen ze hem erop in de tijdrit zaterdag. Evans staat al binnen het verschil dat hij gisteren goedmaakte en Kloden zou zijn verschil in een vlakke(re) tijdrit en zonder val ook goed moeten kunnen maken.
Ja mee eens. De tijdrit die er aankomt is echt iets ovor krachtpatsers en niet voor ranke klimmers. Vino en zelfs Kloden zijn krachtpatsertjes. Evans dat is meer een klimmer qua bouw volgens mij.

Waarom pas weer zo laat, de tour op tv.
pi_51712353
quote:
Op zondag 22 juli 2007 10:27 schreef One_conundrum het volgende:
Kan rasmussen niet nog een keer net als in de Alpen iedereen er af rijden of komen er niet meer zulke bergen?
Er komen nog wel zulke bergen (komende ritten) hij gaat alleen niet zoveel ruimte meer krijgen.
pi_51713014
quote:
Op zondag 22 juli 2007 10:29 schreef itsme het volgende:

[..]

Waarom pas weer zo laat, de tour op tv.
De eerste 100 km zijn bijna helemaal vlak, dus dat is niet boeiend om uit te zenden. Ik verwacht morgen en woensdag wel dat ze wat eerder beginnen, omdat ze dan ook eerder gaan klimmen.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51713069
quote:
Op zondag 22 juli 2007 11:23 schreef Cootz het volgende:

[..]

De eerste 100 km zijn bijna helemaal vlak, dus dat is niet boeiend om uit te zenden. Ik verwacht morgen en woensdag wel dat ze wat eerder beginnen, omdat ze dan ook eerder gaan klimmen.
aah Dan heb ik niet goed opgelet. Dacht dat ze met een klim begonnen. Dan begrijp ik het. Ach ik beken ik zou elke minuut willen zien
pi_51713142
quote:

[..]

ja, sterker nog, morgen begint de uitzending al om 11.05 uur en ik ben vrij
  zondag 22 juli 2007 @ 11:45:40 #41
67089 Gillingham
The horror...
pi_51713432
quote:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Ze beginnen met een bergje van de 2e categorie, daarna de afdaling daarvan en dan inderdaad een heel stuk vlak voordat ze aan de eerste HC-col beginnen.
What's it going to be then, eh?
  zondag 22 juli 2007 @ 11:48:21 #42
pi_51713473
quote:
Op zondag 22 juli 2007 09:49 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

waa ris je bron dat rasmussen ontvindbaar was?
Rabo en rasmussen zelf zeggen namelijk dat hij een waarschuwing heeft gekregen voor het niet op tijd inleveren van het schema waar hij is.
Dat is heel wat anders dan niet aanwezig zijn op moment van controleren.
http://www.sportwereld.be(...)leID=DMF21072007_022

De Deense geletruidrager in de Ronde van Frankrijk had tot driemaal toe een verrassingscontrole van dopingcontroleurs gemist omdat hij zijn verblijfsplaats niet goed had doorgegeven.

en vele anderen
pi_51713482
quote:
Op zondag 22 juli 2007 11:45 schreef Gillingham het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Ze beginnen met een bergje van de 2e categorie, daarna de afdaling daarvan en dan inderdaad een heel stuk vlak voordat ze aan de eerste HC-col beginnen.
Klopt, maar op dat bergje zal toch weinig gebeuren, zo koud na de start. Wat ik wilde zeggen: het is logisch dat ze pas om 14:00 beginnen.
  zondag 22 juli 2007 @ 12:00:19 #44
67089 Gillingham
The horror...
pi_51713698
quote:
Op zondag 22 juli 2007 11:48 schreef Cootz het volgende:

[..]

Klopt, maar op dat bergje zal toch weinig gebeuren, zo koud na de start. Wat ik wilde zeggen: het is logisch dat ze pas om 14:00 beginnen.
Ja op zich best logisch, alhoewel er op dat colletje van de 2e categorie vast wel een groepje renner op avontuur gaat en hun gang mogen gaan. Die worden uiteindelijk heel waarschijnlijk toch wel ingehaald op de tweede, zo niet de laatste berg.
pi_51714004
Ik heb zeer van hem genoten gister, ben echt benieuwd wat het vandaag gaat worden
  zondag 22 juli 2007 @ 12:57:14 #46
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51715045
quote:
Op zondag 22 juli 2007 11:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

http://www.sportwereld.be(...)leID=DMF21072007_022

De Deense geletruidrager in de Ronde van Frankrijk had tot driemaal toe een verrassingscontrole van dopingcontroleurs gemist omdat hij zijn verblijfsplaats niet goed had doorgegeven.

en vele anderen
andere zeggen dat het tweemaal was, en rabo en rasmussen zeggen nooit. De waarschuwing zou volgens hem om het te laat inleveren zijn.

Wat nu te geloven?
And that is the news.''
pi_51716034
quote:
Op zondag 22 juli 2007 12:57 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

andere zeggen dat het tweemaal was, en rabo en rasmussen zeggen nooit. De waarschuwing zou volgens hem om het te laat inleveren zijn.

Wat nu te geloven?
de controles waren door verschillende dopinginstellingen.
deense bond
en uci.
elk 2 keer
  zondag 22 juli 2007 @ 13:51:59 #48
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51716380
Hij brengt ze gewoon alle 2 naar Parijs.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 22 juli 2007 @ 14:46:00 #49
28033 Pek
je moet wat
pi_51718221
quote:
Op zondag 22 juli 2007 13:51 schreef DarkShine het volgende:
Hij brengt ze gewoon alle 2 naar Parijs.
Nou...

LIVE Bergklassement
1 M. Soler (Col, BAR) 98
2 M. Rasmussen (Den, RAB) 98

The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zondag 22 juli 2007 @ 14:49:25 #50
2618 Beezz
Criticaster
pi_51718323
Ik zie die Soler echt niet zo snel als Rasmussen de aankomende bergen oprijden. Dus dat komt wel weer goed.
  zondag 22 juli 2007 @ 14:55:24 #51
28033 Pek
je moet wat
pi_51718518
quote:
Op zondag 22 juli 2007 14:49 schreef Beezz het volgende:
Ik zie die Soler echt niet zo snel als Rasmussen de aankomende bergen oprijden. Dus dat komt wel weer goed.
Hij kan het wel:

Snelste beklimming Galibier

zondag 22 juli 2007 @ 14:55:59 #52
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_51718528
Als Rasmussen vandaag gewoon overeind blijft, dan zal hij bij die laatste klim echt wel de nodige punten pakken; zelfs als ie er niet eens voor sprint.
  zondag 22 juli 2007 @ 15:57:11 #53
28033 Pek
je moet wat
pi_51720266
Soler loopt uit:

LIVE Bergklassement
1 M. Soler (Col, BAR) 108
2 M. Rasmussen (Den, RAB) 106
pi_51721752
Hoeveel tijd zou hij moeten pakken in de bergen om Evans en Kloden in de tijdrit voor te blijven?
pi_51722084
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoeveel tijd zou hij moeten pakken in de bergen om Evans en Kloden in de tijdrit voor te blijven?
Hij zal meer verliezen dan in de vorige tijdrit.
Ik denk dat hij toch wel 5 á 6 minuten zal moeten hebben op Evans en Klöden.

Maar wellicht verrast hij opnieuw en Erik Dekker heeft ook een positieve invloed op zijn tijdrijden denk ik.
  zondag 22 juli 2007 @ 17:16:47 #56
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51723048
  zondag 22 juli 2007 @ 17:19:26 #57
11102 knep
Mountainfreak
pi_51723136
Wat een rit
pi_51723364
Rasmussen held!!
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  zondag 22 juli 2007 @ 17:26:53 #59
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_51723410
Erg indrukwekkend de afgelopen dagen! Vandaag helemaal woest.
Zyggie.
  zondag 22 juli 2007 @ 17:27:57 #60
78918 SeLang
Black swans matter
pi_51723449

Helaas deed m'n stream het niet meer in het laatste half uur
Mijn reisverslagen
pi_51723512
Geweldig. Wat een aanvaller en wat een berggeit. Hij is m'n Deense held.
  zondag 22 juli 2007 @ 17:31:45 #62
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51723575
En nog steeds de Bolletjes
pi_51723661
Nee hoor, Rasmussen staat weer bovenaan (142 vs 140). Maar hij mag 'm wel dragen natuurlijk
pi_51723665
Super gave etappe. De kans om in het geel in Parijs te eindigen zijn nu wel groot geworden toch?
pi_51723693
Standgehouden en hoe.

Aftellen is begonnen.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 22 juli 2007 @ 17:42:21 #66
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51723874
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:31 schreef One_conundrum het volgende:
En nog steeds de Bolletjes
Ja? Staat Rasmussen weer boven Soler na de Beille? Zou wel een topprestatie zijn om de bolletjes en het geel naar parijs te kunnen brengen. Ook goed voor zon onderhandelingspositie met Soler die hij nu kan gebruiken bij de bergritten die nog wachtten.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 juli 2007 @ 17:45:35 #67
862 Arcee
Look closer
pi_51723996
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:42 schreef Sethje het volgende:
Ja? Staat Rasmussen weer boven Soler na de Beille?
Ja, Soler had maar 2 punten voorsprong en de punten op de finish telden dubbel.

Rasmussen in 't geel in Parijs.
pi_51724167
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:45 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, Soler had maar 2 punten voorsprong en de punten op de finish telden dubbel.

Rasmussen in 't geel in Parijs.
Laten we het hopen, zou ook een mooi afscheid zijn voor Boogerd, zijn laatste tour met zijn ploeg winnen.
“Cruel Leonidas demanded that you stand, I only require that you kneel.”
  zondag 22 juli 2007 @ 17:54:12 #69
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51724258
Ik zie Rasmussen niet graag winnen. Hij mocht gewoon wegrijden in de Alpen, daar houd ik niet van.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_51724280
Wat een klasse

Vooral schitterend om te zien hoe die Evans wou laten werken toen Contador ging, toen het hem te lang duurde deed hij het zelf maar en even later was Evans helemaal weg.
pi_51724329
wel mijn complimenten voor rasmussen. vandaag was hij 1 van de 2 beste klimmers uit het peleton. Zeer knap.

had hem niet zo sterk verwacht. maar tja geen woorden voor..
bewijst in elk geval dat hij het waard is om de gele trui te dragen...
  zondag 22 juli 2007 @ 17:56:34 #72
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51724354
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:54 schreef ErikT het volgende:
Ik zie Rasmussen niet graag winnen. Hij mocht gewoon wegrijden in de Alpen, daar houd ik niet van.
Yah, maar hij krijgt zoveel moraal door het geel dat hij nu Evans, Kloden en Sastre bergop er compleet op legt. Dat is toch wel straffe kost
I hate it here
  zondag 22 juli 2007 @ 17:56:38 #73
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_51724358
Allemachtig wat een held, hoe hij gewoon het groepje zat te dirigeren en met Contador zat te spelen
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_51724378
quote:
Dat kun je Rasmussen toch niet aanwrijven? Gewoon een blunder van de andere ploegen.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  zondag 22 juli 2007 @ 17:58:23 #75
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51724418
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:57 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Dat kun je Rasmussen toch niet aanwrijven? Gewoon een blunder van de andere ploegen.
Dat weet ik, maar toch.
pi_51724462
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:58 schreef ErikT het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar toch.
Dus jij ziet liever een verdedigend rijdende renner winnen?
  zondag 22 juli 2007 @ 18:02:35 #77
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51724537
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:59 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dus jij ziet liever een verdedigend rijdende renner winnen?
Ik vind Contador geen verdedigend rijder.

Ik zie liever een renner winnen die ze er in het heetst van de strijd afrijdt: Contador.
pi_51724557
quote:
Andere ploegen hebben 'm te laag ingeschat en een fout gemaakt door m te laten rijden die dag. Heel mooi om te zien wat voorn kluif de rest er aan heeft om weer in z'n buurt te komen!
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_51724579
quote:

[..]

Dat weet ik, maar toch.
Jij ziet liever Evans winnen die niet eens probeert weg te rijden?
pi_51724592
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:02 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik zie liever een renner winnen die ze er in het heetst van de strijd afrijdt: Contador.
Volgens mij heb ik Rasmussen vandaag meer tempoversnellingen zien maken dan Contador en pakte Contador gewoon dat gat omdat de rest naar Rasmussen keek die het gat maar moest gaan dichtrijden.
  zondag 22 juli 2007 @ 18:04:53 #81
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51724597
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:04 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Jij ziet liever Evans winnen die niet eens probeerd weg te rijden?

Er rijden meer mensen dan Evans en Rasmussen.
  zondag 22 juli 2007 @ 18:05:09 #82
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_51724604
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:02 schreef ErikT het volgende:

[..]

Of Rasmussen.
Zyggie.
  zondag 22 juli 2007 @ 18:05:42 #83
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51724620
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:04 schreef Blawh het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik Rasmussen vandaag meer tempoversnellingen zien maken dan Contador en pakte Contador gewoon dat gat omdat de rest naar Rasmussen keek die het gat maar moest gaan dichtrijden.
Nou dan supporteer jij toch voor Rasmussen?
pi_51724625
Contador en Rasmussen waren vandaag aan elkaar gewaagd. In tegenstelling tot wat sommigen gezegd hebben op dit forum was Contador niet bij machte om Rasmussen eraf te rijden.
pi_51724632
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:04 schreef Blawh het volgende:

[..]

dat is slim koersen hé.

ik was in elk geval ook niet voor een rasmussen in het geel door zijn ontsnapping.
Maar vandaag bewijst hij toch dat hij inderdaad bij de beste is en dus wel het geel verdiend.
  zondag 22 juli 2007 @ 18:06:32 #86
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51724643
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:05 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Of Rasmussen.
Ja maar die heeft dus 3 minuten cadeau gehad, en dat vind ik niet leuk.
Snapt iedereen het nou? Zo moeilijk is het niet wat ik allemaal zeg.
  zondag 22 juli 2007 @ 18:07:43 #87
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51724671
quote:

[..]

Dat weet ik, maar toch.
Vind ik niet, de andere ploegen zijn er vanuit gegaan dat Rasmussen zich niet ontwikkeld heeft met zijn tijdrit. Nu rijdt ie een degelijke tijdrit en behoudt ie t geel simple as that.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_51724689
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:06 schreef ErikT het volgende:

[..]

+ contador 20-30 seconden verloren door die lekke band die etappe .

Maar uiteindelijk is hij toch bij de beste klimmers dus mss niet onverdiend geel (mss wel die riante voorsprong).
  zondag 22 juli 2007 @ 18:09:06 #89
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51724703
quote:

[..]

het komt door die "reken-moraal" die in de ploegen zit..oww geef hem maar een paar minuten we pakken hem in de tijdrit wel...en nu gebeurt dat niet, dat is toch alleen maar mooi. En ze kunnen hem zowiezo amper volgen als ie bergop gas gaat geven dat zag je vandaag ook.
Mijn party reviews
pi_51724707
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:05 schreef ErikT het volgende:

[..]

Nou dan supporteer jij toch voor Rasmussen?
Dan supporter jij toch lekker tegen Rasmussen.

Het maakt mij niet veel uit wie er wint, zolang ik maar een mooie koers zie. Maar het is gewoon een feit dat Rasmussen voordat Contador voor het eerst ging een paar keer een flinke tempoversnelling plaatste. Jij praat alsof Contador in zijn eentje alles op een hoopje reed, maar dat is gewoon niet waar.
pi_51724712
quote:
Dus? Zoiets heet koersen
pi_51724759
Contador ging weg, Rasmussen had al een aantal keer gepareerd. Nu keek hij naar de anderen. Toen kreeg hij door dat hij van hen geen hulp hoefde te verwachten (wilden niet, maar vooral te zwak.) Vervolgens reed Rasmussen het gaatje met Contador toch vrij eenvoudig dicht. Dus dat Contador op de klim sterker was dan Rasmussen zag ik ook niet zo.
pi_51724761
mooi
  zondag 22 juli 2007 @ 18:13:57 #94
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51724825
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:09 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dan supporter jij toch lekker tegen Rasmussen.

Het maakt mij niet veel uit wie er wint, zolang ik maar een mooie koers zie. Maar het is gewoon een feit dat Rasmussen voordat Contador voor het eerst ging een paar keer een flinke tempoversnelling plaatste. Jij praat alsof Contador in zijn eentje alles op een hoopje reed, maar dat is gewoon niet waar.
Jaaa toch. Je kan gewoon niet lezen.
  zondag 22 juli 2007 @ 18:14:50 #95
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51724854
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:11 schreef El_Bassie het volgende:
Contador ging weg, Rasmussen had al een aantal keer gepareerd. Nu keek hij naar de anderen. Toen kreeg hij door dat hij van hen geen hulp hoefde te verwachten (wilden niet, maar vooral te zwak.) Vervolgens reed Rasmussen het gaatje met Contador toch vrij eenvoudig dicht. Dus dat Contador op de klim sterker was dan Rasmussen zag ik ook niet zo.
Ik ook niet. Dat zeg ik ook helemaal niet. Niveautje hier zeg, de tering
pi_51724858
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:11 schreef El_Bassie het volgende:
Precies. Zoals ik iedereen vandaag heb zo rond zien fietsen maakt Rasmussen een hele goede kans om het geel te behouden. Maarja, in deze tour gebeurd van alles onverwachts.
pi_51724914
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:14 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik ook niet. Dat zeg ik ook helemaal niet. Niveautje hier zeg, de tering
Hoe serieus wil je genomen worden als je zegt dat Rasmussen zijn tijd cadeau heeft gekregen?
  zondag 22 juli 2007 @ 18:18:20 #98
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51724959
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:16 schreef Fiama het volgende:

[..]

Hoe serieus wil je genomen worden als je zegt dat Rasmussen zijn tijd cadeau heeft gekregen?
Nee ze gingen hem allemaal volle bak halen in de Alpen
  zondag 22 juli 2007 @ 18:19:04 #99
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_51724975
quote:

[..]

Rustig aan kereltje, ik reageer slechts op je opmerking. Van mij mag je best Contador supporteren en hem een leukere renner vinden.
Zyggie.
  zondag 22 juli 2007 @ 18:24:17 #100
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51725131
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:19 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Rustig aan kereltje, ik reageer slechts op je opmerking. Van mij mag je best Contador supporteren en hem een leukere renner vinden.
Hee bedankt!
pi_51725155
Contador vind ik echt een leuke renner. Toch ben ik chauvinistisch ( het lijkt tegenwoordig wel een vies woord) en supporter ik voor rasmussen.
  zondag 22 juli 2007 @ 18:31:26 #102
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51725313
Tis ook wel erg lastig dealtje sluiten met Contador, want die kerel die ratelt zijn spaans alsof de wereld over 3 seconden vergaat
I hate it here
pi_51725352
nu maar hopen dat Rasmussen niet valt de komende dagen, dan maakt hij toch een heel goede kans!
't Zou heel erg mooi wezen
Groen Zwart Texels in 't Hart
pi_51725505
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:18 schreef ErikT het volgende:

[..]

Nee ze gingen hem allemaal volle bak halen in de Alpen
Dat doet er toch niet toe? Hij heeft er zelf voor gereden, klaar.
pi_51725662
de duitsers zijn erg zielig bezig:
op teleteksty van ARD over vandaag als kop:
""der unter dopingverdacht stehende Michael Rasmussen kommt seinem ersten tour sieg immer naher. enz."

dopingverdacht?? er is geen bewijs. ik dacht dat de media ovjectief verslag moet doen
pi_51725694
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:45 schreef FredWielergek het volgende:
de duitsers zijn erg zielig bezig:
op teleteksty van ARD over vandaag als kop:
""der unter dopingverdacht stehende Michael Rasmussen kommt seinem ersten tour sieg immer naher. enz."

dopingverdacht?? er is geen bewijs. ik dacht dat de media ovjectief verslag moet doen
Duitsers
pi_51725729
de duiters kunnen blijkbaar niet verwerken wat er is gebeurd met ullrich, sinkewitz en zabel.
daarom gaan ze allerlei andere remnners ook zwart maken
pi_51725803
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:48 schreef FredWielergek het volgende:
de duiters kunnen blijkbaar niet verwerken wat er is gebeurd met ullrich, sinkewitz en zabel.
daarom gaan ze allerlei andere remnners ook zwart maken
Ullrich is niet betrapt hoor

Jaksche wel
pi_51725822
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:51 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

ohja dat is waar, nu ben ik net zo bezig als ARD, ahum..
pi_51725872
Ik dacht dat de Duitse media de tour boycotten? Laat ze dat dan ook echt doen he! Die moffen hebben er weer niet begrepen, "dopingverdacht" pffff.
mss eens een stukje DDR-historie ophalen of zich desnoods met Sinkewitz gaan bezighouden ipv renners die hun best doen meteen al te gaan beschuligen.

"die moffen", dixit student Duits
Groen Zwart Texels in 't Hart
  zondag 22 juli 2007 @ 18:56:07 #111
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51725917
Morgen wordt weer een belangrijke dag. Als Rasmussen mazzel heeft kunnen dan Contador en Evens niet lang genoeg volgen en vergroot hij nog even zijn voorsprong.
pi_51725940
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:31 schreef Lann555 het volgende:
Tis ook wel erg lastig dealtje sluiten met Contador, want die kerel die ratelt zijn spaans alsof de wereld over 3 seconden vergaat
pi_51726111
Hij wordt door ons Nederlanders (en vooral door Maarten en Herbert) echt behoorlijk opgehemeld, maar toch laat Rasmussen niet alleen door hard te fietsen zien dat ie de beste is. Tijdens die laatste klim zag je hem duidelijk als leider fietsen. Het zal me niks verbazen als Soler even aan Rasmussen gevraagd heeft of hij alsjeblieft even mocht demarreren.

Erg mooi moment ook na de demarrage van Contador. Contador reed tientallen meters weg, en Rasmussen bleef achter Evans hangen zodat Evans niet zo lame kon blijven wieltjeszuigen. Toen bleek dat Evans er écht niet achteraan kon ging Rasmussen zelf en deelde daadmee de doodsteek uit aan Evans. Grote klasse als je zo kan fietsen, niet alleen heel hard, maar ook zo goed!
  zondag 22 juli 2007 @ 19:09:00 #114
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51726230
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:03 schreef Cootz het volgende:
Hij wordt door ons Nederlanders (en vooral door Maarten en Herbert) echt behoorlijk opgehemeld, maar toch laat Rasmussen niet alleen door hard te fietsen zien dat ie de beste is. Tijdens die laatste klim zag je hem duidelijk als leider fietsen. Het zal me niks verbazen als Soler even aan Rasmussen gevraagd heeft of hij alsjeblieft even mocht demarreren.

Erg mooi moment ook na de demarrage van Contador. Contador reed tientallen meters weg, en Rasmussen bleef achter Evans hangen zodat Evans niet zo lame kon blijven wieltjeszuigen. Toen bleek dat Evans er écht niet achteraan kon ging Rasmussen zelf en deelde daadmee de doodsteek uit aan Evans. Grote klasse als je zo kan fietsen, niet alleen heel hard, maar ook zo goed!
Zijn koersinzicht is ook zeer sterk, hij merkte dat het bij Evans niet kunnen was ipv niet willen en sloeg gelijk toe. Daarvoor reed hij constant op 2de, 3de plek en loerde constant. Links, rechts, boven. Niets ontsnapte aan zijn aandacht.
I hate it here
pi_51726513
En hij kan blijkbaar wel goed instructies geven aan Rabo want onderaan Plateau de Beille ging het tempo keihard de lucht in
pi_51727162
Ik vind ook dat zeggen dat hij onverdient bovenaan zou staan (wat je dus doet als je vind dat hij 3 minuten cadeau heeft gehad) onzin is. Hij heerst gewoon in de bergen en als ze hem niet hadden laten gaan had hij wellicht ook tijd gewonnen tijdens de laatste col zo goed als hij toen was.

Contador rijdt gewoon geweldig, maar voor de rest houdt gewoon niemand Rasmussen bij.
pi_51727351
Rasmussen

Weer fantastisch gereden vandaag. Parijs komt steeds dichterbij!
  zondag 22 juli 2007 @ 19:57:08 #118
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51727552
Rasmussen was top vandaag. Prachtig om te zien hoe hij speelde met zijn grote concurrenten. Ik denk, maar hoop nog meer dat hij de tour wint.

RASMUSSEN
BOOGERD
DEKKER
RABOBANK

[ Bericht 10% gewijzigd door LENUS op 22-07-2007 20:02:16 ]
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  zondag 22 juli 2007 @ 20:32:22 #119
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51728563
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:39 schreef Fiama het volgende:

[..]

Dat doet er toch niet toe? Hij heeft er zelf voor gereden, klaar.
Voor mij doet dat er dus wel toe.
  zondag 22 juli 2007 @ 21:38:11 #120
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51730611
Op de Belg hadden ze het vandaag over een mogelijke Tourwinst van Rasmussen.

Laat hem eerst maar eens zijn voorsprong vergroten, en dan komt weer zo'n tijdrit. Dat hij afgelopen zaterdag een goede tijdrit reed betekent niet dat hij er zaterdag doorheen komt. Al hoop ik uiteraard dat hij het geel in Parijs ook nog draagt!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_51730760
Franse ploegleiders hekelen Rasmussen
PLATEAU DE BEILLE - De prestaties van Michael Rasmussen worden niet door iedereen in het Tourpeloton bewonderd. Vooral de Franse ploegleiders vinden dat de Deen uit de Ronde van Frankrijk had moeten worden gezet, omdat hij een waarschuwing kreeg vanwege het missen van dopingtesten.
,,De geloofwaardigheid moet de hoogste prioriteit hebben'', sprak een boze Jean-René Bernaudeau, manager van Bouygues Telecom. ,,Heeft Rabobank er echt belang bij om op deze manier de gele trui te hebben? Hij is verschillende keren gewaarschuwd en staat op de rand van een dopingovertreding. Maar hij is nog steeds hier.''
Zijn collega van Cofidis, Eric Boyer, is eveneens furieus over de aanwezigheid van Rasmussen. Hij vindt het schandalig dat de Deense federatie, Rabobank of de coureur verzuimd hebben vóór de Tour het nieuws van de waarschuwing naar buiten te brengen. ,,We mogen zulke informatie niet geheim houden'', sprak Boyer. ,,Zeker niet voor koersdirecteuren. Want zij zijn diegenen die het kaf van het koren scheiden, zodra er verdachtmakingen zijn.'' Beide Fransmannen krijgen in hun kritiek steun van de ploegleider van Française des Jeux, Marc Madiot.
Niet terecht
Hun collega van Rabobank, manager Theo de Rooij, vindt de opmerkingen niet terecht. Hij wijst erop dat Rasmussen een administratieve fout heeft gemaakt en dat de ploeg hem daarvoor een zware boete heeft gegeven. ,,De Fransen proberen hun standpunten steeds verder te verharden. Het heeft er ook mee te maken dat er geen autoriteit in de sport is. Allerlei partijen gaan eigen regels opstellen, terwijl ze daar niet toe bevoegd zijn. Ik heb geen reden om aan Rasmussen te twijfelen. Uit al onze bloedgegevens en die van de UCI blijkt dat het beeld bij Michael volstrekt normaal is.''
Bij de kritische Fransen, die elke niet-Franse klassementrenner graag op de korrel nemen, kan de Deense geletruidrager weinig goed doen. ,,De afgelopen drie jaar was Rasmussen tijdens de drie weken van de Tour een fantastische coureur'', zei Boyer. ,,Maar daarvoor of erna laat hij zich niet zien. Als je weet hoe een menselijk lichaam werkt, kan dit gewoon niet.''

Hier word ik echt kwaad om, die zielige fransen, die virenque ophemelen
  zondag 22 juli 2007 @ 21:46:36 #122
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51730863
Zouden ze het ook doen als Rasmussen voor een Franse ploeg reed of Fransman was?
Planning:
-
pi_51731024
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:46 schreef DarkShine het volgende:
Zouden ze het ook doen als Rasmussen voor een Franse ploeg reed of Fransman was?
en zouden jullie hier op zo'n blinde manier rasmussen blijven verdedigen als hij niet voor een nederlandse ploeg reed

voor mij is veel fun eraf eigenlijk bij deze tour, en ik zou het echt niet leuk vinden moest hij winnen ... die zweem van schuld rond rasmussen krijg ik niet meer uit mijn systeem ...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51731151
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:51 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

en zouden jullie hier op zo'n blinde manier rasmussen blijven verdedigen als hij niet voor een nederlandse ploeg reed

voor mij is veel fun eraf eigenlijk bij deze tour, en ik zou het echt niet leuk vinden moest hij winnen ... die zweem van schuld rond rasmussen krijg ik niet meer uit mijn systeem ...
dat maakt niet uit
er is ook een zweem rond contador, valverde, sastre
er is ook een zweem rond kloden, kashechkin
alleen evans, leipheimer 'lijken' nog zonder smet of geruchten
  zondag 22 juli 2007 @ 21:55:39 #125
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_51731178
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:18 schreef thettes het volgende:
En hij kan blijkbaar wel goed instructies geven aan Rabo want onderaan Plateau de Beille ging het tempo keihard de lucht in
Volgens Boogerd was dat dankzij Boogerd zelf. Rasmussen wilde het tempo drukken, maar dat stond Boogerd niet toe, omdat hij iedereen eraf wilde rijden.

Achteraf mocht Rasmussen dus Boogerd dankbaar zijn.
  zondag 22 juli 2007 @ 21:56:22 #126
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51731201
Dit soort dingen maken Fransen zo kut.
And that is the news.''
  zondag 22 juli 2007 @ 21:57:12 #127
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51731236
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:51 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]
Wat is er over van: onschuldig tot het tegendeel bewezen is?

Ja, hij heeft zich 2 keer niet gemeld. Volgens de regels is er dan niets aan de hand. Tel daar bij op het feit dat hij niet positief bevonden is tot nu toe en dus is er op dit moment geen reden om aan hem te twijfelen.
De Fransen zouden niet zo dubieus doen als het een Fransman was. Virenque en Moreau zijn bijna gelijk weer in genade aangenomen na hun zonde. Dat zou in bepaalde andere landen wel anders zijn.
pi_51731365
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:57 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ja, hij heeft zich 2 keer niet gemeld. Volgens de regels is er dan niets aan de hand. Tel daar bij op het feit dat hij niet positief bevonden is tot nu toe en dus is er op dit moment geen reden om aan hem te twijfelen.
De Fransen zouden niet zo dubieus doen als het een Fransman was. Virenque en Moreau zijn bijna gelijk weer in genade aangenomen na hun zonde. Dat zou in bepaalde andere landen wel anders zijn.
inderdaad. Misschien speelt een beetje mee dat hij voor Rabo rijdt, maar hij wordt gewoon elke dag gecontroleerd als gele trui drager. En hij is nog niet betrapt op doping.
pi_51731471
Zelfs als Rasmussen gedaan heeft waar hij van beschuldigd wordt in 2002 kan hij niet bestraft worden want dat was pas strafbaar volgens de reglementen van 2004.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_51731601
quote:

[..]

correctie 4 keer
  zondag 22 juli 2007 @ 22:10:35 #131
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51731676
als het 4 keer zou zijn, dan was hij al als 'dopingschuldige' aangemerkt toch?
pi_51731713
quote:

volgens de regels is er misschien wel niets aan de hand, maar die regels nemen mijn gevoel niet weg , alsof ik pas na de derde keer dat hij zich niet meldt pas mag beginnen twijfelen
  zondag 22 juli 2007 @ 22:12:28 #133
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51731738
Die Fransen hebben een partij boter op hun hoofd dat het niet meer grappig is. Over Moreau en Virenque hoor je nooit wat, want nee, DAT zijn helden

Ja ja Maar goed, laat maar komen dit soort gehuilie, wordt Rasmussen alleen maar sterker van, zo blijkt al een paar dagen. En controleer die kip maar helemaal kleurenblind hoor, toe maar.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_51731754
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:10 schreef peaceman het volgende:
2 keer voor deense bond
2 keer voor uci.

moet 3 keer zijn (maar per instelling gezien).
  zondag 22 juli 2007 @ 22:13:06 #135
pi_51731758
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:10 schreef peaceman het volgende:
Nee, omdat 2 'afwezigheden' controles van de Deense Federatie waren, en 2 controles van de UCI ...
  zondag 22 juli 2007 @ 22:13:25 #136
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51731768
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:11 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

volgens de regels is er misschien wel niets aan de hand, maar die regels nemen mijn gevoel niet weg , alsof ik pas na de derde keer dat hij zich niet meldt pas mag beginnen twijfelen
Je mag alles, maar ik stel je nogmaals de volgende vraag:
  zondag 22 juli 2007 @ 22:13:31 #137
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51731773
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:11 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Jij mag rustig je gevoel hebben hoor Iedereen heeft zijn gevoel, overal over. Maakt dat iets uit verder? Mwoa, niet echt
pi_51731790
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Die Fransen hebben een partij boter op hun hoofd dat het niet meer grappig is. Over Moreau en Virenque hoor je nooit wat, want nee, DAT zijn helden

Ja ja Maar goed, laat maar komen dit soort gehuilie, wordt Rasmussen alleen maar sterker van, zo blijkt al een paar dagen. En controleer die kip maar helemaal kleurenblind hoor, toe maar.
fransen brengen dan ook niets terecht in de tour. Ze willen hun helden beschermen he
  zondag 22 juli 2007 @ 22:15:20 #139
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51731840
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:13 schreef flyck het volgende:

[..]

fransen brengen dan ook niets terecht in de tour. Ze willen hun helden beschermen he
Ja, hun beste man op plek 28, ik snap heus wel waar dit gerommel vandaan komt
  zondag 22 juli 2007 @ 22:15:30 #140
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51731850
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:13 schreef flyck het volgende:

[..]

2 keer voor deense bond
2 keer voor uci.

moet 3 keer zijn (maar per instelling gezien).
ah zo. dat had ik niet zo begrepen. Het is vooral heel dom van hem. Maar het maakt hem niet perse schuldig. Hij heeft de schijn wel tegen, dat is wel zo. Ik vraag me alleen af of al die instanties ook zo moeilijk zouden doen als hij 30ste zou staan. En dat betwijfel ik.
pi_51731907
quote:
,,De geloofwaardigheid moet de hoogste prioriteit hebben'', sprak een boze Jean-René Bernaudeau, manager van Bouygues Telecom. ,,Heeft Rabobank er echt belang bij om op deze manier de gele trui te hebben? Hij is verschillende keren gewaarschuwd en staat op de rand van een dopingovertreding. Maar hij is nog steeds hier.''
Maar hij is dus nog niet over de rand gegaan? Dus meneer Bernaudeau wil iemand straffen die de wet nog niet overtreden heeft.

Overigens zou het mij niet verbazen dat freak Rasmussen dope gebruikt. Hoe de Rabobank over deze affaire denkt weten we als Rasmussen wel of geen contractverlenging krijgt.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:19:56 #142
pi_51731998
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:17 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Maar hij is dus nog niet over de rand gegaan? Dus meneer Bernaudeau wil iemand straffen die de wet nog niet overtreden heeft.

Overigens zou het mij niet verbazen dat freak Rasmussen dope gebruikt.
Goh, als je ziet wie er wél allemaal geweigerd werd deze en de vorige Tour kun je je afvragen waarom die Rasmussen dan wél nog mag rondfietsen in de Tour natuurlijk.
pi_51732018
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:13 schreef peaceman het volgende:

Je mag alles, maar ik stel je nogmaals de volgende vraag:
ik zeg toch ook niet dat hij schuldig is, ik zeg alleen dat ik gewoon geen leuk gevoel krijg bij die kerel. Waarom heeft hij twee keer nagelaten om te melden waar hij is, dat lijkt me niet zo'n moeite?

en dan nog buiten de doping, waarom ziet hij er zo raar en ongezond uit? waarom moet hij zo de wereldvreemde freak uithangen?

ik vind het maar een enge vent, en niet bepaald sympathiek... en ik hoop dan ook van ganserharte dat hij de tour niet wint.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:25:54 #144
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51732200
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:20 schreef petitlapin2 het volgende:
ik zeg toch ook niet dat hij schuldig is, ik zeg alleen dat ik gewoon geen leuk gevoel krijg bij die kerel. Waarom heeft hij twee keer nagelaten om te melden waar hij is, dat lijkt me niet zo'n moeite?
Bijvoorbeeld omdat de UCI klats-boem van het ene op het andere moment bepaalde dat dat niet meer met formulieren, maar via internet moest, zoals Boonen aangaf?

Iedereen is op voorhand verdacht, je moet je aan de meest absurde regels houden, die ook nog constant zonder vooraankondiging veranderen, en o hemel, dan heeft er eentje toevallig 2 keer niet achter de idiote grillen van McQuaid en zijn vriendjes aan kunnen rennen. En die rijdt nou ook nog in het geel. Weet je? We ruiken BLOED

idioterie zeg
  zondag 22 juli 2007 @ 22:28:35 #145
67640 SaintOfKillers
pi_51732280
Dat gelul van die Richards, dat is onzin om op dit moment dieper op in te gaan. Mocht dit alles enkel over de vage uitlatingen over "men in black" van enkele maanden terug gaan, dan is het ook bullshit om daar een hetze over te scheppen.

Maar dit is toch iets anders, dit gaat over officiële UCI-controles missen, over een tourorganisatie die zegt dat hij niet had mogen starten als ze 't hadden geweten, over een eigen ploeg die zeer pissed is over wat Rasmussen allemaal deed. Over zoiets mag de media wel melding maken, vind ik dan.

Ook al als de UCI zelf (opperlul McQuaid toch) beweert dat de uitlatingen van Rasmussen (er rijden heel veel renners met waarschuwingen rond) flauwekul zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:30:56 #146
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51732361
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat gelul van die Richards, dat is onzin om op dit moment dieper op in te gaan. Mocht dit alles enkel over de vage uitlatingen over "men in black" van enkele maanden terug gaan, dan is het ook bullshit om daar een hetze over te scheppen.

Maar dit is toch iets anders, dit gaat over officiële UCI-controles missen, over een tourorganisatie die zegt dat hij niet had mogen starten als ze 't hadden geweten, over een eigen ploeg die zeer pissed is over wat Rasmussen allemaal deed. Over zoiets mag de media wel melding maken, vind ik dan.

Ook al als de UCI zelf beweerd dat de uitlatingen van Rasmussen (er rijden heel veel renners met waarschuwingen rond) flauwekul zijn.
Mja, wat is er moeilijk aan een objectieve opsomming van feiten, vraag je je dan af
pi_51732413
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Goh, als je ziet wie er wél allemaal geweigerd werd deze en de vorige Tour kun je je afvragen waarom die Rasmussen dan wél nog mag rondfietsen in de Tour natuurlijk.
Ja goed, maar schiet het dan op om dan maar iedereen niet deel te laten nemen en alle mogelijke mooie prestaties af te doen met allerlei lelijke verhalen over doping?
Wat Rasmussen heeft gedaan is niet slim, maar dopinggebruik is niet bewezen en dus is hij clean. Laten we vooral het principe "onschuldig tot schuld is bewezen" weer eens terugbrengen in het wielrennen. Dat hij volgens de regelmenten positief is zodra hij drie keer "afwezig" is bij een controle is natuurlijk bedoeld om te zorgen dan men niet de dopingcontroles gaat ontduiken. Maar stel dat hij daadwerkelijk drie keer "afwezig" is en daardoor geschorst wordt, dan is ook daarmee nog niet bewezen dat hij doping gebruikt of gebruikt heeft. Dan kan je eigenlijk nog steeds zijn sportieve prestaties hetzelfde waarderen.
pi_51732429
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:

Bijvoorbeeld omdat de UCI klats-boem van het ene op het andere moment bepaalde dat dat niet meer met formulieren, maar via internet moest, zoals Boonen aangaf?

Iedereen is op voorhand verdacht, je moet je aan de meest absurde regels houden, die ook nog constant zonder vooraankondiging veranderen, en o hemel, dan heeft er eentje toevallig 2 keer niet achter de idiote grillen van McQuaid en zijn vriendjes aan kunnen rennen. En die rijdt nou ook nog in het geel. Weet je? We ruiken BLOED

idioterie zeg
nogal een geluk dat het boonen is die dat zegt, want moest rasmussen zelf zeggen dat hij het heeft nagelaten omdat de regels te snel veranderen en niet meer kan volgen

en, wat zijn al die andere absurde regels dan? En bovendien, hebben de wielrenners er niet een beetje zelf voor gezorgd dat ze worden gestalkt door de UCI ? Het imago van de wielrenner heeft zoveel deuken gekregen... voor mij is iedereen een potentiële dopingzondaar in de huidige tour, zelfs mijn idool tom boonen ... er zijn geen zekerheden meer, en ik vind dat toch wel heel jammer.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:33:09 #149
67640 SaintOfKillers
pi_51732431
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Mja, wat is er moeilijk aan een objectieve opsomming van feiten, vraag je je dan af
Er zijn er die dat doen, ik krijg de indruk dat van hen verwacht wordt dat ze 't allemaal maar in zijn geheel moeten verzwijgen.
pi_51732459
quote:

[..]
en dan nog buiten de doping, waarom ziet hij er zo raar en ongezond uit? waarom moet hij zo de wereldvreemde freak uithangen?
Omdat hij een neuroot is. Zit hem dus gewoon in het koppie

Ik zie de Fransen al weer langs de kant schreeuwen: 'Dopage!, Dopage!'
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  zondag 22 juli 2007 @ 22:34:39 #151
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_51732474
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:33 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Er zijn er die dat doen, ik krijg de indruk dat van hen verwacht wordt dat ze 't allemaal maar in zijn geheel moeten verzwijgen.
Er is gewoon veel wishfull thinking en dat is logisch. Iedereen wil een tour waar de gele trui niet constant wordt beschuldigd van dopinggebruik.
Zyggie.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:36:24 #152
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_51732533
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:51 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Jawel, een paar jaar geleden toen hij een pilletje had genomen in een discotheek. Doping is het niet echt, maar het is in ieder geval een positieve test

Ontopic: Rasmussen
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
  zondag 22 juli 2007 @ 22:38:00 #153
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51732576
En het gaat weer over doping
I hate it here
  zondag 22 juli 2007 @ 22:39:11 #154
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51732622
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:32 schreef Cootz het volgende:

[..]

Ja goed, maar schiet het dan op om dan maar iedereen niet deel te laten nemen en alle mogelijke mooie prestaties af te doen met allerlei lelijke verhalen over doping? Wat Rasmussen heeft gedaan is niet slim, maar dopinggebruik is niet bewezen en dus is hij clean. Laten we vooral het principe "onschuldig tot schuld is bewezen" weer eens terugbrengen in het wielrennen. Dat hij volgens de regelmenten positief is zodra hij drie keer "afwezig" is bij een controle is natuurlijk bedoeld om te zorgen dan men niet de dopingcontroles gaat ontduiken. Maar stel dat hij daadwerkelijk drie keer "afwezig" is en daardoor geschorst wordt, dan is ook daarmee nog niet bewezen dat hij doping gebruikt of gebruikt heeft. Dan kan je eigenlijk nog steeds zijn sportieve prestaties hetzelfde waarderen.
Ja, dat vind ik dus ook. Op die manier kan je dus een "ampullenkoning" worden zonder ooit echt iets misdaan te hebben, behalve wat miscommunicatie. En zoeen Rasmussen wordt dagelijks gecontroleerd nou hij in het geel rijdt, en misschien wel meerdere keren per dag. En NOOIT is er wat gevonden. Maar oh jee, hij heeft een waarschuwing gehad, hij is een dagje te vroeg vertrokken naar de ronde van het baskenland, god wat vreselijk.

we zijn in de huidige situatie eigenlijk maar HEEL weinig verwijderd van een situatie waarin de bewijslast omgekeerd wordt.

IEDEREEN is op voorhand verdacht, en bewijs zelf maar dat je schoon bent. De wereld op z'n kop. Och, over Evans hoor je niemand, WAT een braaf jongetje. Had Evans gisteren in de timetrial er 2 minuten meer bij gepakt, dan had er voor afgelopen middernacht wel eoa Whitney Richards opgestaan met een lulverhaal over een doos met shizzle erin. Dat lijkt me toch geen Rocket Science om zoiets te bedenken.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:39:13 #155
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_51732624
Rasmussen koos voor de aanval. Andere toppers misten de slag en gingen vervolgens hun eigen belangen schaden door concurrenten het vuile werk (Rasmussen terughalen) te willen laten opknappen.

Ze lieten Rasmussen niet rijden. Ze kozen er voor om niet samen te werken. Ze reden wel maar het was hollen en stilstaan.

Ach ... van een pisvlek mag je geen serieus commentaar verwachten!

Rasmussen zat aan het begin van de etappe in een kopgroep en is aan het eind bijna de beste. Gisteren een geweldige tijdrit voor zijn doen.

Contador reed tot nu toe in geen enkele etappe iedereen eraf!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 22 juli 2007 @ 22:39:21 #156
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51732629
quote:

[..]
Er zijn er wel meer die er ongezond uitzien, maar die rijden niet in het geel en dat is nu precies waarom hij de shit over zich heen krijgt.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:39:49 #157
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51732653
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:36 schreef tomttt het volgende:

Ontopic: Rasmussen
Oh ja, sorry
pi_51732663
quote:

[..]

Heb je een punt, geef ik toe.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:40:57 #159
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51732698
quote:
Waarom heb jij geen fotoboek hmm? DOPING DOPING DOPING.

denk eens na of zo
  zondag 22 juli 2007 @ 22:42:17 #160
67640 SaintOfKillers
pi_51732742
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:39 schreef peaceman het volgende:

[..]

Er zijn er wel meer die er ongezond uitzien, maar die rijden niet in het geel en dat is nu precies waarom hij de shit over zich heen krijgt.
Ach, het helpt niet echt dat Valverde in een tijdrit wordt ingehaald door een zombie en dat Ducrot dan zit te roepen: "DIT IS ONMOGELIJK, DIT KAN HIJ HELEMAAL NIET!".

Allemaal de schuld van Ducrot eigenlijk .
pi_51732790
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:

Waarom heb jij geen fotoboek hmm? DOPING DOPING DOPING.

denk eens na of zo
wat wil je nu eigenlijk zeggen.

ik vind rasmussen er eng uitzien, en ik zeg er nog expliciet bij dat dit niets met doping te maken heeft
  zondag 22 juli 2007 @ 22:45:16 #162
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51732869
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:43 schreef petitlapin2 het volgende:

ik vind rasmussen er eng uitzien, en ik zeg er nog expliciet bij dat dit niets met doping te maken heeft
Nee, maar dat zeg je niet als je er niet iets mee bedoelt
Til aan mijn uitspraken maar niet te zwaar hoor, maar ik wil maar aangeven, het huidige klimaat van insinuaties en verdachtmakingen heeft aan NIKS genoeg, en dat vind althans ik een zeer zorgelijke ontwikkeling.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:46:47 #163
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51732917
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:42 schreef SaintOfKillers het volgende:

Ducrot dan zit te roepen: "DIT IS ONMOGELIJK, DIT KAN HIJ HELEMAAL NIET!".
Dat zei hij ook toen Millar vandaag als een debiel aan het klimmen was, maar die rijdt niet in het (juiste) geel, dus DAAR hoor je niemand over
pi_51732968
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:

Nee, maar dat zeg je niet als je er niet iets mee bedoelt
Til aan mijn uitspraken maar niet te zwaar hoor, maar ik wil maar aangeven, het huidige klimaat van insinuaties en verdachtmakingen heeft aan NIKS genoeg, en dat vind althans ik een zeer zorgelijke ontwikkeling.

ik vind rasmussen gewoon een eng uitziende vent en een freak, daarom zie ik hem niet graag winnen,

als ik hem zie heb ik zin om hem eens een goeie pak friet te geven, en een dekentje, want volgens mij moet je toch wel bevriezen met geen grammetje vet aan je lijf. Niets meer en niets minder. Jij hebt blijkbaar ook niet veel nodig om conclusies te trekken en dingen te insinueren naar aanleiding van mijn woorden
  zondag 22 juli 2007 @ 22:48:37 #165
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51732974
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:43 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

wat wil je nu eigenlijk zeggen.

Lelijke wielrenners daar zijn er wel meer van. Tis geen sport voor grote gespierde kerels over het algemeen. Knappe wielrenners zijn de uitzondering
I hate it here
  zondag 22 juli 2007 @ 22:49:44 #166
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51733022
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:48 schreef petitlapin2 het volgende:

Jij hebt blijkbaar ook niet veel nodig om conclusies te trekken en dingen te insinueren naar aanleiding van mijn woorden
Mwoa, laat ik dat maar in het licht van het huidige klimaat zien dan he
  zondag 22 juli 2007 @ 22:50:01 #167
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51733034
Ach weet je wat ik wel eens denk...
Of je nu wel of niet gebruikt hebt, het blijft een superprestatie om zo'n berg op te rijden. En het schijnt, dat was toen in de avondetappe, dat epo bijvoorbeeld niet zo heel erg veel effect heeft. In elk geval niet voldoende om een enorme stap voorwaarts te maken. Simpel gezegd: een slechte renner, blijft een slechte renner. Een goede renner wordt een ietsje pietsje betere renner, maar niet meer dan dat.
pi_51733099
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:48 schreef Lann555 het volgende:

Lelijke wielrenners daar zijn er wel meer van. Tis geen sport voor grote gespierde kerels over het algemeen. Knappe wielrenners zijn de uitzondering
ja, maar rasmussen heeft toch maar een hele rare kop

Tom Boonen is wel knap, groot en gespierd naar mijn persoonlijke mening , en voor alle duidelijkheid, daarmee wil ik dus NIET insinueren dat hij zeker niet gedopeerd is hé
pi_51733103
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:50 schreef peaceman het volgende:
Ach weet je wat ik wel eens denk...
Of je nu wel of niet gebruikt hebt, het blijft een superprestatie om zo'n berg op te rijden. En het schijnt, dat was toen in de avondetappe, dat epo bijvoorbeeld niet zo heel erg veel effect heeft. In elk geval niet voldoende om een enorme stap voorwaarts te maken. Simpel gezegd: een slechte renner, blijft een slechte renner. Een goede renner wordt een ietsje pietsje betere renner, maar niet meer dan dat.
Riis...Maar goed, of ze nu wel of niet dopen, het blijft een fantastische sport.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:54:14 #170
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51733177
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:51 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ja, maar rasmussen heeft toch maar een hele rare kop
En zelfs al zou dat zo zijn, wat wil jij daar dan eigenlijk mee zeggen?
pi_51733281
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:

En zelfs al zou dat zo zijn, wat wil jij daar dan eigenlijk mee zeggen?
dit is een eindeloze discussie en ik val in herhaling, dus voor de laatste keer : ik vind het een rare enge griezelig uitziende vent, en ik zie dus liever een - in mijn ogen- gewonere sympathieke vent winnen waar ik meer voeling mee heb en waar ik ten minste een vorm van sympathie voor kan voelen ... neem een contador, valverde, evans ...

einde discussie
  zondag 22 juli 2007 @ 23:00:25 #172
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51733368
Valverde had ik voor deze tour nog sympathie voor, maar toen hij Moreau geflikt heeft (in die etappe die Rasmussen won) was hij voor mij slechts een angsthaas. Evans is ook een angsthaas. Aanklampen en dan gokken op de tijdrit... nee... dan mag je Amstrong alsnog een groot compliment geven (en Ulrich en Beloki ook). Die vielen wel aan.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 juli 2007 @ 23:01:15 #173
862 Arcee
Look closer
pi_51733393
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:57 schreef petitlapin2 het volgende:
dit is een eindeloze discussie en ik val in herhaling, dus voor de laatste keer : ik vind het een rare enge griezelig uitziende vent, en ik zie dus liever een - in mijn ogen- gewonere sympathieke vent winnen waar ik meer voeling mee heb en waar ik ten minste een vorm van sympathie voor kan voelen ... neem een contador, valverde, evans ...

einde discussie
Evans... echt zo'n renner zonder gezicht. Weet iémand hoe die er uitziet?
  zondag 22 juli 2007 @ 23:01:46 #174
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51733414
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:57 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

einde discussie
Oh nou ja cool Mag je vinden idd Ik kan me goed voorstellen dat je sympathie opbrengt voor Contador, eventueel Valverde... maar Evans?

Na ja whatever, we zullen het wel zien de komende dagen Laten we het daar idd maar op houden.
  zondag 22 juli 2007 @ 23:03:54 #175
67640 SaintOfKillers
pi_51733497
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:00 schreef peaceman het volgende:
Valverde had ik voor deze tour nog sympathie voor, maar toen hij Moreau geflikt heeft (in die etappe die Rasmussen won) was hij voor mij slechts een angsthaas. Evans is ook een angsthaas. Aanklampen en dan gokken op de tijdrit... nee... dan mag je Amstrong alsnog een groot compliment geven (en Ulrich en Beloki ook). Die vielen wel aan.
Uiteindelijk heeft Beloki ook maar 1 keer aangevallen hoor.
  zondag 22 juli 2007 @ 23:04:59 #176
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51733536
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:03 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Uiteindelijk heeft Beloki ook maar 1 keer aangevallen hoor.
nog altijd meer dan 0
pi_51733586
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:00 schreef peaceman het volgende:
Valverde moreau geflikt? uhm dat noem ik geen flikken

Moreau is gewoon een redelijke klimmer en een matige tijdrijder. Hij kan wel aanvallen zoals toen maar dan prikt die een paar keer en houdt zijn benen stil.
  zondag 22 juli 2007 @ 23:07:01 #178
67640 SaintOfKillers
pi_51733597
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:04 schreef peaceman het volgende:

[..]

nog altijd meer dan 0
Evans heeft in deze Tour ook 1 keer aangevallen.

Maar eigenlijk gaat het hier over Rasmussen. Maar goed, het gaat niet meer over doping, misschien mag het dan wel .
  zondag 22 juli 2007 @ 23:07:37 #179
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51733617
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:06 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Valverde moreau geflikt? uhm dat noem ik geen flikken

Moreau is gewoon een redelijke klimmer en een matige tijdrijder. Hij kan wel aanvallen zoals toen maar dan prikt die een paar keer en houdt zijn benen stil.
Het was Valverde die niets deed, terwijl hij toen wel kon, maar ja, iedereen ziet dat anders
  zondag 22 juli 2007 @ 23:09:10 #180
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51733673
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:07 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Evans heeft in deze Tour ook 1 keer aangevallen.
Heb ik gemist.....Wanneer dan?
quote:
Maar eigenlijk gaat het hier over Rasmussen. Maar goed, het gaat niet meer over doping, misschien mag het dan wel .
Rasmussen valt wel aan, zelfs in de gele trui. Een verademing als je het mij vraagt.
Maar ja, dat vroeg niemand
pi_51733846
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:09 schreef peaceman het volgende:

[..]

Heb ik gemist.....Wanneer dan?
[..]

Rasmussen valt wel aan, zelfs in de gele trui. Een verademing als je het mij vraagt.
Maar ja, dat vroeg niemand
Tuurlijk, maar je moet je ook bedenken dat hij weet dat hij aan moet vallen om de trui te behouden na de volgende tijdrit. Armstrong wist dat hij nooit veel zou verliezen bij de afsluitende tijdrit.

Maar ik geniet ook van Rasmussen. Hij rijdt een fantastische tour tot nu toe. Maar ik zie ook liever een Nederlandse ploeg goed presteren. Vind de Raboploeg ook een zeer sympathieke ploeg.
  zondag 22 juli 2007 @ 23:16:11 #182
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_51733905
Ik wordt echt moe van die Franse ploegleiders zeg
Zag trouwens een foto in het AD van Frans publiek met de duimen omlaag toen Rasmussen voorbij kwam tijdens de tijdrit
Als de Fransosen het slecht doen mag er ook niemand anders winnen hè.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  zondag 22 juli 2007 @ 23:20:31 #183
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51734053
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:16 schreef Damzkieee het volgende:
Ik wordt echt moe van die Franse ploegleiders zeg
Zag trouwens een foto in het AD van Frans publiek met de duimen omlaag toen Rasmussen voorbij kwam tijdens de tijdrit
Als de Fransosen het slecht doen mag er ook niemand anders winnen hè.
Fransen zijn altijd zo. Als ze verliezen is iedereen aan de doping. Virenque zit ook gewoon in het commentaarhok en al die Fransen krijgen een bobbel in de broek van die gast. En Franse ploegleiders zijn ook van nature onsympatiek. Vooral nu zo totaal door het ijs zakken. De Fransen slaan een flater-figuur deze tour
I hate it here
  zondag 22 juli 2007 @ 23:24:32 #184
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_51734200
Niet-fransen zouden eens een blok moeten vormen tegen deze vervelende mannetjes.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_51734275
hehehe willy voet zei laatst in Tour2007 over Madiot "Bij zijn tweede Parijs-Roubaix zege was ik zijn verzorger. Meer hoef ik dan niet te zeggen toch?"

dus die Fransen moeten hun bek houden
pi_51734565
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:20 schreef Lann555 het volgende:

[..]

En Franse ploegleiders zijn ook van nature onsympatiek.
Fransen opzich zijn van nature onsympathiek. Ware het niet dat ze weten dat anders hun land een grote chaos zou worden, dus houden ze de schijn op
What Would Goku Do
  zondag 22 juli 2007 @ 23:36:40 #187
67640 SaintOfKillers
pi_51734616
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:26 schreef Bartoli het volgende:
hehehe willy voet zei laatst in Tour2007 over Madiot "Bij zijn tweede Parijs-Roubaix zege was ik zijn verzorger. Meer hoef ik dan niet te zeggen toch?"
Dan hebben ze Willy zijn microfoon maar dichtgedraaid, anders werden alle VRT-cameramannen voor de rest van de Tour bekogeld met flesjes water.
  zondag 22 juli 2007 @ 23:37:58 #188
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51734654
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:35 schreef viagraap het volgende:

[..]

Fransen opzich zijn van nature onsympathiek. Ware het niet dat ze weten dat anders hun land een grote chaos zou worden, dus houden ze de schijn op
Tis toch mooi hoe de haat voor Fransen iedereen verbroedert
I hate it here
  zondag 22 juli 2007 @ 23:42:03 #189
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51734769
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:15 schreef peaceman het volgende:

[..]

ah zo. dat had ik niet zo begrepen. Het is vooral heel dom van hem. Maar het maakt hem niet perse schuldig. Hij heeft de schijn wel tegen, dat is wel zo. Ik vraag me alleen af of al die instanties ook zo moeilijk zouden doen als hij 30ste zou staan. En dat betwijfel ik.
tuurlijk niet.
Hij mocht toch ook het Deens kampioenschap rijden.

Het komt nu naar buiten omdat hij in het geel rijdt. Dat is duidelijk.

Ook zijne r nog zat andere renners die zo waarschuwing hebben en rondrijden. Hoor ik Pat of de ploegleiders daarover klagen? Zal me niks verbazen als daar renners bijzitten die bij ploegen rijden van de franse ploeglijders die zo klagen. Triest volk. Maar helaas is het de trend dat mensen hun eigen straatje schoonvegen, regels opstellen voor eigen gewin en machtspelltjes plegen over de rug van renners.
And that is the news.''
pi_51734771
wat zijn het toch klootzakken, die fransen.

en ik maar denken dat het de denen waren die de bal aan het rollen hadden gebracht en de reputatie van rasmussen een beetje hebben verziekt
  zondag 22 juli 2007 @ 23:43:24 #191
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51734809
quote:

[..]

of je vraagt je af waarom alleen de naam van rasmussen wordt genoemd terwijl er zat andere rijders zijn die hetzelfde hebben? Heel toevallig rijdt hij in de gele trui.

riekt naar slectieve verontwaardiging, en dat bedoel ik van die mensne die het in het nieuws brengen.
And that is the news.''
pi_51734867
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:16 schreef Damzkieee het volgende:
Het grootste nadeel aan de Tour de France is toch echt dat er zoveel Fransen bij betrokken zijn.
  zondag 22 juli 2007 @ 23:46:07 #193
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51734890
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:48 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik vind rasmussen gewoon een eng uitziende vent en een freak, daarom zie ik hem niet graag winnen,

als ik hem zie heb ik zin om hem eens een goeie pak friet te geven, en een dekentje, want volgens mij moet je toch wel bevriezen met geen grammetje vet aan je lijf. Niets meer en niets minder. Jij hebt blijkbaar ook niet veel nodig om conclusies te trekken en dingen te insinueren naar aanleiding van mijn woorden
Oveel invloed heeft vet niet op je lichaamstemperatuur.

Ik vind het juist een renner die een doel kiest en daar meer dan 100% naar toe werkt. Iemand met ambitie en klasse en de wil die ambitie waarheid te laten worden. In tegenstelling tot en leipheimer die volgen prima vindt. Ik vind renners als rasmussen en armstrong en boogerd in een andere mate fantastisch.
And that is the news.''
  maandag 23 juli 2007 @ 00:14:46 #194
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51735520
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:37 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Tis toch mooi hoe de haat voor Fransen iedereen verbroedert
Is toch zo? Schitterend land, met een nog mooiere ronde. Maar de mensen die het land bezetten zijn gewoon vervelend en zelfingenomen. Mooi voorbeeld was het interviewtje met Boogerd bij de aankomst op de NOS. (hij had een mooie verspreking k*t, eh, rot Fransen! )
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 23 juli 2007 @ 00:27:48 #195
67089 Gillingham
The horror...
pi_51735796
Nu genoeg over doping, (kut?)Fransen en de zogenaamde lelijkheid van Rasmussen.

Hij reed vandaag een geweldige etappe en ik hoop dat het hem vanmiddag weer lukt. Het is mooi om hem te zien domineren.
  maandag 23 juli 2007 @ 00:31:24 #196
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51735855
quote:
Op maandag 23 juli 2007 00:27 schreef Gillingham het volgende:
Nu genoeg over doping, (kut?)Fransen en de zogenaamde lelijkheid van Rasmussen.

Hij reed vandaag een geweldige etappe en ik hoop dat het hem vanmiddag weer lukt. Het is mooi om hem te zien domineren.
Ik ben al sinds zijn eerste Tour een groot Rasmussen-fan en vind het geweldig wat hij doet, maar zijn hoofd moet ik toch nogmaals benadrukken. Tis een aparte verschijning, je herkent hem gelijk in een groep en hij trekt zich nergens wat van aan. Beetje ala Pantani. Ook een held
I hate it here
pi_51736160
Het is een raar kieke. Maar ik geniet wel van hem.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_51736326
quote:
Franse ploegleiders willen Rasmussen uit Tour

Uitgegeven: 22 juli 2007 21:32
Laatst gewijzigd: 22 juli 2007 21:47

PLATEAU DE BEILLE - De prestaties van Michael Rasmussen worden niet door iedereen in het Tourpeloton bewonderd. Vooral de Franse ploegleiders vinden dat de Deen uit de Ronde van Frankrijk had moeten worden gezet, omdat hij een waarschuwing kreeg vanwege het missen van dopingtesten.
ANP

"De geloofwaardigheid moet de hoogste prioriteit hebben", sprak een boze Jean-René Bernaudeau, manager van Bouygues Telecom.

"Heeft Rabobank er echt belang bij om op deze manier de gele trui te hebben? Hij is verschillende keren gewaarschuwd en staat op de rand van een dopingovertreding. Maar hij is nog steeds hier."

Furieus

Zijn collega van Cofidis, Eric Boyer, is eveneens furieus over de aanwezigheid van Rasmussen. Hij vindt het schandalig dat de Deense federatie, Rabobank of de coureur verzuimd hebben vóór de Tour het nieuws van de waarschuwing naar buiten te brengen.

"We mogen zulke informatie niet geheim houden", sprak Boyer. "Zeker niet voor koersdirecteuren. Want zij zijn diegenen die het kaf van het koren scheiden, zodra er verdachtmakingen zijn."

Beide Fransmannen krijgen in hun kritiek steun van de ploegleider van Française des Jeux, Marc Madiot.

Boete

Hun collega van Rabobank, manager Theo de Rooij, vindt de opmerkingen niet terecht. Hij wijst erop dat Rasmussen een administratieve fout heeft gemaakt en dat de ploeg hem daarvoor een zware boete heeft gegeven.

"De Fransen proberen hun standpunten steeds verder te verharden. Het heeft er ook mee te maken dat er geen autoriteit in de sport is. Allerlei partijen gaan eigen regels opstellen, terwijl ze daar niet toe bevoegd zijn."

"Ik heb geen reden om aan Rasmussen te twijfelen. Uit al onze bloedgegevens en die van de UCI blijkt dat het beeld bij Michael volstrekt normaal is."

Korrel

Bij de kritische Fransen, die elke niet-Franse klassementrenner graag op de korrel nemen, kan de Deense geletruidrager weinig goed doen.

"De afgelopen drie jaar was Rasmussen tijdens de drie weken van de Tour een fantastische coureur", zei Boyer. "Maar daarvoor of erna laat hij zich niet zien. Als je weet hoe een menselijk lichaam werkt, kan dit gewoon niet."

nu.nl
Fransen , get a life
pi_51736426
"Heeft Rabobank er echt belang bij om op deze manier de gele trui te hebben? Hij is verschillende keren gewaarschuwd en staat op de rand van een dopingovertreding. Maar hij is nog steeds hier."

Hiermee is hij al uit gelult, op de rand is er niet overheen.
Zielge stakkers die Fransen, maar wat wil je als de Franse hoop in bange dagen compleet aan snot wordt gereden.
  maandag 23 juli 2007 @ 01:14:45 #200
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_51736581
Wat een smerig goor politiek spel wordt hier rond Rasmussen gespeeld.
Ik ga NIET zeggen dat hij niet gebruikt, zo naief ben ik niet.
MAAR: Er is NIETS bewezen. Dus hij is NIET schuldig. En NEE daarom gebruikt hij dus NIET (het enige bewijs wat je kan hebben dat iemand gebruikt is een positieve dopingcontrole).
Dat hij administratief in de fout gaat, doet daar niets aan af.
Smerige jaloerse kut fransen. Dat zijn het!

Vroegen diezelfde mensen zich ook af wat Armstrong in zijn schild voerde? Die zag je ook maar 3 weken per jaar.
Bah.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_51736617
quote:
Op maandag 23 juli 2007 01:14 schreef 456 het volgende:
Wat een smerig goor politiek spel wordt hier rond Rasmussen gespeeld.
Ik ga NIET zeggen dat hij niet gebruikt, zo naief ben ik niet.
MAAR: Er is NIETS bewezen. Dus hij is NIET schuldig. En NEE daarom gebruikt hij dus NIET (het enige bewijs wat je kan hebben dat iemand gebruikt is een positieve dopingcontrole).
Dat hij administratief in de fout gaat, doet daar niets aan af.
Smerige jaloerse kut fransen. Dat zijn het!

Vroegen diezelfde mensen zich ook af wat Armstrong in zijn schild voerde? Die zag je ook maar 3 weken per jaar.Bah.
Ja dat deden ze!

Voor de rest hulde voor je post
pi_51736636
diezelfde fransen ploegen rijden door het jaar heen ook geen deuk in een pakje boter , ow op het Franse kampioenschap want daar kunnen ze concurreren onderling
  maandag 23 juli 2007 @ 01:24:09 #203
7859 456
pi_51736722
quote:
Op maandag 23 juli 2007 01:17 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Ja dat deden ze!

Voor de rest hulde voor je post
O...
Ok.

Mogen we het dan zo vertellen (ik baseer mijn informatie vanavond even op NU.nl en fok, omtrent de vraagtekens van franse zijde) dat omdat er nu een 'hollander' in de gele trui rijdt, dat het nieuws ook in nederland doorsijpeld?
Dus dat bij Armstrong die nieuwsberichten nederland gewoon niet bereikten?

Overigens heb ik ECHT de indruk dat momenteel het een erg schone tour is: gezien de mensen die afvallen/juist wel goed presteren/de druk van buitenaf is om met je poten van die spullen af te blijven.

En we zijn het er allemaal over eens: rasmussen is een freak, een addict. Hij komt nu boven drijven!(om maar even over Boogerd te zwijgen. Die heeft een fantastische prestatie verricht, al 2 dagen lang. Ik vind dat hij te weinig aandacht krijgt al 2 dagen lang, misschien staat hij in de schaduw van zijn (nieuwe) kopman... Maar die eer komt hem volledig toe)
pi_51736753
Lance werd ook uitgekotst door de franse media en fans. Was toch vrij duidelijk.

Hij werd niet voor niets Epo Lance genoemd.
  maandag 23 juli 2007 @ 01:30:32 #205
7859 456
pi_51736811
Ik had net HET woord gevonden voor dit: Een hetze. Ze zijn een hetze begonnen tegen elke gele trui drager. Zoeken naar ingangen om iemand neer te halen. Laat dit een les zijn voor de professionaliteit van Rasmussen (het is sullig eerlijk is eerlijk).

Misscihen moet de volgende stap wel zijn om mensen die andere mensen beschuldigen van gebruik van doping aan te pakken?
  maandag 23 juli 2007 @ 01:47:25 #206
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51737077
Er zit ook geld en publiciteit in dopingverhalen. Genoeg gekken die even met hun neus in de camera willen
I hate it here
pi_51737132
quote:
Op maandag 23 juli 2007 01:24 schreef 456 het volgende:

[..]

O...
Ok.

Mogen we het dan zo vertellen (ik baseer mijn informatie vanavond even op NU.nl en fok, omtrent de vraagtekens van franse zijde) dat omdat er nu een 'hollander' in de gele trui rijdt, dat het nieuws ook in nederland doorsijpeld?
Dus dat bij Armstrong die nieuwsberichten nederland gewoon niet bereikten?
Een Hollander? ik denk dat je een Hollandse ploeg bedoelt, vandaar de " " .
En ja die berichten bereikte NL wel degelijk, ik denk dat we, Fok!, heus wel weten hoe het Franse rennen in elkaar zit.
quote:
Overigens heb ik ECHT de indruk dat momenteel het een erg schone tour is: gezien de mensen die afvallen/juist wel goed presteren/de druk van buitenaf is om met je poten van die spullen af te blijven.

En we zijn het er allemaal over eens: rasmussen is een freak, een addict. Hij komt nu boven drijven!(om maar even over Boogerd te zwijgen. Die heeft een fantastische prestatie verricht, al 2 dagen lang. Ik vind dat hij te weinig aandacht krijgt al 2 dagen lang, misschien staat hij in de schaduw van zijn (nieuwe) kopman... Maar die eer komt hem volledig toe)
Je kan met dit verhaal 2 kanten op, of Rasmussen en co gebruiken wat middeltjes, of er wordt door het peleton geen doping meer gebruikt.
Ik ga voor het tweede, maar ik kan het gewoon niet met zekerheid zeggen.
Dat Boogerd goed rijd is zeker, er jammer dat hij stopt.
pi_51737397
Ik hou van de manier waarop Rasmussen koerst en hoop ook echt dat hij hem gaat winnen. Ik vind het wel een duffe rukker.
  maandag 23 juli 2007 @ 02:40:35 #209
78918 SeLang
Black swans matter
pi_51737809
Ik heb de indruk dat de meesten Rasmussen gewoon erg hebben onderschat. Elke keer denken ze van laat maar gaan, die pakken we met de volgende rit wel terug. En dat gebeurt dan niet

Het is wel een leuke Tour dit jaar!
Mijn reisverslagen
pi_51737845
Ik hoop toch zo dat Rasmussen wint dit jaar

Echt geweldig zou dat zijn, en heerlijk voor die vreselijk vervelende fransen
  maandag 23 juli 2007 @ 02:48:15 #211
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_51737917
Pff, ik ga ook een keer mijn agenda niet invullen...kijken of ik ook een razzia over me heen krijg.
pi_51739062
Armstrong haalde altijd meer kracht uit die boe-roepende Fransen, kijken of dat Rasmussen ook lukt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_51739118
Wat een held zo een verrassend weekend
  maandag 23 juli 2007 @ 08:22:26 #214
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_51739277
Armstrong gebruikte ook. Hij had zelfs briefjes met toestemming. Maar hij pakte ook middelen waar hij geen toestemming voor had.

En of de rest niet gebruikt? HAHAHA!! Ze gebruiken allemaal. Maar wat geft het!?!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 23 juli 2007 @ 08:38:01 #215
40566 Ericr
Livewrong
pi_51739389
Ook wel treurig dat bij overtreden van welke regel ook direct wordt gedacht aan doping. Het mag nu ook wel duidelijk zijn dat die regelgeving van de UCI aan alle kanten rammelt.
  maandag 23 juli 2007 @ 08:46:40 #216
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51739464
Ik vond het nog redelijk lang duren voordat het gezeik los is gebarsten. Je kunt de Fransen in ieder geval niet betichten van inconsequent handelen. Ze proberen iedere niet-Fransoos te demoniseren.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_51739572
quote:
Op maandag 23 juli 2007 08:22 schreef Barca het volgende:
Armstrong gebruikte ook. Hij had zelfs briefjes met toestemming. Maar hij pakte ook middelen waar hij geen toestemming voor had.

En of de rest niet gebruikt? HAHAHA!! Ze gebruiken allemaal. Maar wat geft het!?!
die had geen briefjes .

en toen ik rasmussen op het podium zag staan dacht ik echt dit is een landis lookalike. Geef die een oversized bril en het is compleet. kwa uitstraling komt hij wel niet in de buurt van landis ( ) Niet tegenstaande heeft hij wel fantastisch gereden
  maandag 23 juli 2007 @ 09:18:52 #218
186495 k0d3nsh4
Go ahead, Make my day
pi_51739812
zondag in 1 woord: Geniaal

/pat Vino

En trouwens ook hulde voor Thomas Dekker die zo jong en in zijn eerste tour gewoon ff bijna iedereen eraf rijdt

[ Bericht 70% gewijzigd door k0d3nsh4 op 23-07-2007 10:03:02 ]
  maandag 23 juli 2007 @ 10:03:48 #219
7859 456
pi_51740518
quote:
Op maandag 23 juli 2007 01:52 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Een Hollander? ik denk dat je een Hollandse ploeg bedoelt, vandaar de " " .
En ja die berichten bereikte NL wel degelijk, ik denk dat we, Fok!, heus wel weten hoe het Franse rennen in elkaar zit.
[..]
Agree, je had het juist
quote:
Je kan met dit verhaal 2 kanten op, of Rasmussen en co gebruiken wat middeltjes, of er wordt door het peleton geen doping meer gebruikt.
Ik ga voor het tweede, maar ik kan het gewoon niet met zekerheid zeggen.
Dat Boogerd goed rijd is zeker, er jammer dat hij stopt.
Ook hier heb je gelijk. Ik geloof moment idd niet dat er iemand gebruikt (en kan dat eveneens niet met zekerheid zeggen, maar als geen bewijs, dan niet gebruikt. Normaal kijk ik niet zwart wit, maar indit geval moet het maar)
.
  maandag 23 juli 2007 @ 10:27:44 #220
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_51740913
Kunnen die Franssen niet gewoon eens hun mond houden

Als er geen fransman wint meteen weer een hoop kabaal en maar eissen stellen enz. Ik vond gister de mooiste rit wat ik gezien heb, de gevechten onderling, het tacktische spelletje, prachtig gewoon. De eindrit, en dan weer dat franse commentaar
pi_51741082
Heerlijk, die selectieve verontwaardiging over Rasmussen

Zeg zeker niet dat hij gebruikt, maar dit moest Armstrong eens overkomen zijn, dan waren de reacties 180 graden andersom geweest
pi_51741095
quote:
Op maandag 23 juli 2007 10:27 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Kunnen die Franssen niet gewoon eens hun mond houden

Als er geen fransman wint meteen weer een hoop kabaal en maar eissen stellen enz. Ik vond gister de mooiste rit wat ik gezien heb, de gevechten onderling, het tacktische spelletje, prachtig gewoon. De eindrit, en dan weer dat franse commentaar
Waarom doen jullie allemaal eens niet normaal.

waarom zouden de fransen hun mond moeten houden ? Jullie blijven hier ook maar zonder enige zin voor de realiteit de Fransen de hel in schelden. Het is echt niet meer leuk. Wat een kutvolk zijn die Nederlanders toch
pi_51741232
quote:
Op maandag 23 juli 2007 10:37 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

waarom zouden de fransen hun mond moeten houden ? Jullie blijven hier ook maar zonder enige zin voor de realiteit de Fransen de hel in schelden. Het is echt niet meer leuk. Wat een kutvolk zijn die Nederlanders toch
U kijkt al lang de Tour de France?
  maandag 23 juli 2007 @ 10:48:29 #224
7859 456
pi_51741302
quote:

[..]

Dus je bedoelt dat de fransen wel andere mensen zwart mogen maken (wist je dat als je iemand op straat vals beschuldigt, je een strafzaak aan je broek kan hebben?) en dat daar niets van gezegd mag worden? Je mag je dus niet verdedigen?
Ok, laten we het wel netjes houden, dat ben ik met je eens.
pi_51741307
quote:
Op maandag 23 juli 2007 10:44 schreef Mr_Memory het volgende:

U kijkt al lang de Tour de France?
ik heb de belgische en franse nationaliteit, en ik kijk dagelijks op sporza en france 2 naar de tour.

Op sporza prijzen ze rabobank (dekker, boogerd, rasmussen) de hemel in, dus diegenen die zeggen dat "de belg" bevooroordeeld is - en zo zitten er hier veel- hebben zeker al geen zin voor realiteit, en op france 2 zie ik dagelijks fignon de wijze man spelen en van zijn tak maken tegen alles en iedereen, maar nooit tegen rasmussen.

dus?
  maandag 23 juli 2007 @ 10:55:39 #226
74737 NeoGenic1982
pi_51741437
quote:

[..]

Normaal ? De franssen kunnen alleen maar andere de grond in boren, elke kleinigheidje zoals een grieppil moet gemeld worden als verdacht, en waarom? omdat de franssen zelf niet kunnen winnen. Valt het dan niet op dat de "grote favorieten" nu opeens niet meer schitteren, en je de B-rijders ziet winnen. Omdat er geen doping meer gebruikt word tot nu toe, daarom vallen de mensen die normaal in de middenmoot reden nu erg op.
pi_51741554
quote:
Op maandag 23 juli 2007 10:55 schreef NeoGenic1982 het volgende:

Normaal ? De franssen kunnen alleen maar andere de grond in boren, elke kleinigheidje zoals een grieppil moet gemeld worden als verdacht, en waarom? omdat de franssen zelf niet kunnen winnen. Valt het dan niet op dat de "grote favorieten" nu opeens niet meer schitteren, en je de B-rijders ziet winnen. Omdat er geen doping meer gebruikt word tot nu toe, daarom vallen de mensen die normaal in de middenmoot reden nu erg op.
waar zitten die fransen dan ?

france 2 was gisteren lovend over rasmussen hoor . Waar hebben jullie het eigenlijk over?? WAAROM voelen jullie zich zo verongelijkt? Ik begrijp er echt niets van, en ik vind het echt niet leuk meer. De enigen die mijn dégout voor rasmussen aanwakkeren zijn de nederlanders zelf
  maandag 23 juli 2007 @ 11:06:15 #228
74737 NeoGenic1982
pi_51741654
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:01 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

waar zitten die fransen dan ?

france 2 was gisteren lovend over rasmussen hoor . Waar hebben jullie het eigenlijk over?? WAAROM voelen jullie zich zo verongelijkt? Ik begrijp er echt niets van, en ik vind het echt niet leuk meer. De enigen die mijn dégout voor rasmussen aanwakkeren zijn de nederlanders zelf
quote:
Franse ploegleiders willen Rasmussen uit Tour
Uitgegeven: 22 juli 2007 21:32
Laatst gewijzigd: 22 juli 2007 21:47

ANP

"De geloofwaardigheid moet de hoogste prioriteit hebben", sprak een boze Jean-René Bernaudeau, manager van Bouygues Telecom.

Furieus

Zijn collega van Cofidis, Eric Boyer, is eveneens furieus over de aanwezigheid van Rasmussen. Hij vindt het schandalig dat de Deense federatie, Rabobank of de coureur verzuimd hebben vóór de Tour het nieuws van de waarschuwing naar buiten te brengen.

"We mogen zulke informatie niet geheim houden", sprak Boyer. "Zeker niet voor koersdirecteuren. Want zij zijn diegenen die het kaf van het koren scheiden, zodra er verdachtmakingen zijn."

Beide Fransmannen krijgen in hun kritiek steun van de ploegleider van Française des Jeux, Marc Madiot.

Boete

Hun collega van Rabobank, manager Theo de Rooij, vindt de opmerkingen niet terecht. Hij wijst erop dat Rasmussen een administratieve fout heeft gemaakt en dat de ploeg hem daarvoor een zware boete heeft gegeven.

"De Fransen proberen hun standpunten steeds verder te verharden. Het heeft er ook mee te maken dat er geen autoriteit in de sport is. Allerlei partijen gaan eigen regels opstellen, terwijl ze daar niet toe bevoegd zijn."

"Ik heb geen reden om aan Rasmussen te twijfelen. Uit al onze bloedgegevens en die van de UCI blijkt dat het beeld bij Michael volstrekt normaal is."

Korrel

Bij de kritische Fransen, die elke niet-Franse klassementrenner graag op de korrel nemen, kan de Deense geletruidrager weinig goed doen.

"De afgelopen drie jaar was Rasmussen tijdens de drie weken van de Tour een fantastische coureur", zei Boyer. "Maar daarvoor of erna laat hij zich niet zien. Als je weet hoe een menselijk lichaam werkt, kan dit gewoon niet."
Zet je pro viva la fance bril eens af dan zie je het maybe eens
pi_51741703
quote:
Op maandag 23 juli 2007 10:48 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik heb de belgische en franse nationaliteit, en ik kijk dagelijks op sporza en france 2 naar de tour.

Op sporza prijzen ze rabobank (dekker, boogerd, rasmussen) de hemel in, dus diegenen die zeggen dat "de belg" bevooroordeeld is - en zo zitten er hier veel- hebben zeker al geen zin voor realiteit, en op france 2 zie ik dagelijks fignon de wijze man spelen en van zijn tak maken tegen alles en iedereen, maar nooit tegen rasmussen.

dus?
Omdat de Fransen elk jaar dit soort berichten de wereld in helpen, behalve als het een Franse renner is he.

De prestaties van Michael Rasmussen worden niet door iedereen in het Tourpeloton bewonderd.

Vooral de Franse ploegleiders vinden dat de Deen uit de Ronde van Frankrijk had moeten worden gezet, omdat hij een waarschuwing kreeg vanwege het missen van dopingtesten.

Schandalig

"De Fransen proberen hun standpunten steeds verder te verharden. Het heeft er ook mee te maken dat er geen autoriteit in de sport is. Allerlei partijen gaan eigen regels opstellen, terwijl ze daar niet toe bevoegd zijn. Ik heb geen reden om aan Rasmussen te twijfelen. Uit al onze bloedgegevens en die van de UCI blijkt dat het beeld bij Michael volstrekt normaal is."

Fantastische coureur
Boyer gaat nog een stapje verder."De afgelopen drie jaar was Rasmussen tijdens de drie weken van de Tour een fantastische coureur", zei Boyer. "Maar daarvoor of erna laat hij zich niet zien. Als je weet hoe een menselijk lichaam werkt, kan dit gewoon niet."
pi_51741827
ze hebben uiteindelijk wel deels gelijk. Als dit 2 weken eerder gebeurd was hadden we geen rasmussen gezien.

Zelfs de baas van lotto zei het, als dit bij ons was dan mocht die niet starten.
pi_51741841
ok, dus een paar franse ploegleiders willen rasmussen uit de tour, en dan moeten alle franen maar kutfransen genoemd worden, of course

op de franse media hoor je NIETS van die ploegleiders, of misschien maar twee seconden. Wat een drama . Ik denk dat de Duitsers wel meer slecht nieuws over Rasmussen verspreiden.

En moest rasmussen voor een belgische ploeg rijden, zouden jullie hem ook nog zo verdedigen ???
pi_51741860
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:13 schreef flyck het volgende:
ze hebben uiteindelijk wel deels gelijk. Als dit 2 weken eerder gebeurd was hadden we geen rasmussen gezien.

Zelfs de baas van lotto zei het, als dit bij ons was dan mocht die niet starten.
Coucke zelf wist wel niet of er ook bij hen renners waren die een berisping hadden gekregen
pi_51741932
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:13 schreef petitlapin2 het volgende:
En moest rasmussen voor een belgische ploeg rijden, zouden jullie hem ook nog zo verdedigen ???
domme vraag, tuurlijk niet.
In eenderwelke ploeg zou de commentaar hier totaal anders zijn. Hence, moest het discovery, CSC zijn dan zou dat het het bewijs zijn dat die ploegen doping gebruiken.
pi_51741958
quote:
ok, dus een paar franse ploegleiders willen rasmussen uit de tour, en dan moeten alle franen maar kutfransen genoemd worden, of course

op de franse media hoor je NIETS van die ploegleiders, of misschien maar twee seconden. Wat een drama . Ik denk dat de Duitsers wel meer slecht nieuws over Rasmussen verspreiden.

Hij houdt zich toch aan de regels, dan is dat niet nodig
pi_51741972
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:14 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Coucke zelf wist wel niet of er ook bij hen renners waren die een berisping hadden gekregen
kun je op 2 manieren interpreteren he.

of er zijn er en het is hem niet gezegd.

of er zijn er geen en daarom weet hij het niet.

En er is geen enkele reden om aan te namen dat het het eerste geval is zoals jij probeert te suggereren.
  maandag 23 juli 2007 @ 11:21:57 #236
2618 Beezz
Criticaster
pi_51742002
Ik snap niet dat die Fransen zo hun eigen Tour in het discrediet brengen, dat zag je met Armstrong ook. Dat werd ieder jaar gekker, ieder jaar zat hij weer aan de doping maar iets kunnen bewijzen ho maar. Je zou denken dat na een paar keer testen per dag er wel iets uit zou zijn gekomen, bij Armstrong destijds en bij Rasmussen nu. Je zou denken dat ze dan op iets anders testen als die standaard dingetjes zoals bijv. dat testostoron gehalte. Maar helemaal niets.
Ik weet nog dat ik Virenque een aantal jaren geleden als een gek zag rijden in de bergen, een tijdje nadat heel Festina op z'n kop ging. De Fransen vonden het geweldig, en ik vroeg me maar af of niemand er mee zat dat die gozer een tijdje terug zichzelf vol spoot met weet ik veel wat en precies hetzelfde kunstje opvoerde.
Nu heb je iemand die is nog niet eens positief gevonden, die is een aantal keer niet op controles geweest. Dat hij daarvoor en daarna ontelbare keren al is getest, en dat die tests allemaal negatief op doping of rare waarden waren, dat telt niet, dat maakt niet uit. En zulke mensen worden juist door de mangel gehaald. Ze zouden trots moeten zijn dat buitenlandse renners zichzelf zo inzetten voor een wereldvreemde Tour, want dat kunnen de Fransen zelf niet eens in die mate.
Neuh, in plaats daarvan wordt men bij voorbaat al op de hekken gespiest. Ik vind het wel logisch dat Rasmussen een gepaste straf zou krijgen, als ik bijv. bij de rechtbank niet verschijn als dat wel moet ben ik niet bij voorbaat schuldig, maar krijg ik wel straf voor mijn afwezigheid. Zo geld dat hier ook denk. Het wordt nu alleen een beetje heel erg overdreven.

Ach boeiend, laat men denken wat ze willen. Zolang hij niet positief is is hij negatief

Daarnet op Euronews een mooi stukje commentaar over Rasmussen, goed in het geel en met 2 bergritten voor de boeg 'has a chance to bring the yellow to Paris' Ik moet het nog zien, etappe net begonnen, heb maar een klein venstertje ervan gemaakt zodat ik 'em snel kan wegklikken mocht de baas komen.
pi_51742060
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:19 schreef De_Ananas het volgende:

Hij houdt zich toch aan de regels, dan is dat niet nodig
blijkbaar voelen ze in dit topic wel een grote nood om hem te verdedigen , dit vooral door anderen aan te vallen

Bovendien vind ik het wel heel sterk om te zeggen dat hij zich aan de regels houdt.
pi_51742066
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:20 schreef flyck het volgende:

[..]

kun je op 2 manieren interpreteren he.

of er zijn er en het is hem niet gezegd.

of er zijn er geen en daarom weet hij het niet.

En er is geen enkele reden om aan te namen dat het het eerste geval is zoals jij probeert te suggereren.
ik wil serieus geloven dat hij het echt niet weet. Hij is de sponsor en die zaken zijn allemaal niet aan hem besteed. Als het echt kritisch wordt zal hij zich er wel mee bemoeien neem ik aan.
  maandag 23 juli 2007 @ 11:26:12 #239
74737 NeoGenic1982
pi_51742112
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:21 schreef Beezz het volgende:
Ik snap niet dat die Fransen zo hun eigen Tour in het discrediet brengen, dat zag je met Armstrong ook. Dat werd ieder jaar gekker, ieder jaar zat hij weer aan de doping maar iets kunnen bewijzen ho maar. Je zou denken dat na een paar keer testen per dag er wel iets uit zou zijn gekomen, bij Armstrong destijds en bij Rasmussen nu. Je zou denken dat ze dan op iets anders testen als die standaard dingetjes zoals bijv. dat testostoron gehalte. Maar helemaal niets.
Ik weet nog dat ik Virenque een aantal jaren geleden als een gek zag rijden in de bergen, een tijdje nadat heel Festina op z'n kop ging. De Fransen vonden het geweldig, en ik vroeg me maar af of niemand er mee zat dat die gozer een tijdje terug zichzelf vol spoot met weet ik veel wat en precies hetzelfde kunstje opvoerde.
Nu heb je iemand die is nog niet eens positief gevonden, die is een aantal keer niet op controles geweest. Dat hij daarvoor en daarna ontelbare keren al is getest, en dat die tests allemaal negatief op doping of rare waarden waren, dat telt niet, dat maakt niet uit. En zulke mensen worden juist door de mangel gehaald. Ze zouden trots moeten zijn dat buitenlandse renners zichzelf zo inzetten voor een wereldvreemde Tour, want dat kunnen de Fransen zelf niet eens in die mate.
Neuh, in plaats daarvan wordt men bij voorbaat al op de hekken gespiest. Ik vind het wel logisch dat Rasmussen een gepaste straf zou krijgen, als ik bijv. bij de rechtbank niet verschijn als dat wel moet ben ik niet bij voorbaat schuldig, maar krijg ik wel straf voor mijn afwezigheid. Zo geld dat hier ook denk. Het wordt nu alleen een beetje heel erg overdreven.

Ach boeiend, laat men denken wat ze willen. Zolang hij niet positief is is hij negatief

Daarnet op Euronews een mooi stukje commentaar over Rasmussen, goed in het geel en met 2 bergritten voor de boeg 'has a chance to bring the yellow to Paris' Ik moet het nog zien, etappe net begonnen, heb maar een klein venstertje ervan gemaakt zodat ik 'em snel kan wegklikken mocht de baas komen.
Dat is het probleem nog niet eens, hij heeft 1 a 2 x niet laten weten waar hij zich op dat moment bevond zouden ze een onverwachte dopingtest willen doen, hij is tot nu toe elke keer getest, heeft alleen verzuimd een keer te laten weten waar hij was. Net zoals meerdere renners in het peleton dat wel eens een keer vergeten was, maar als die renners de gele trui om hun schouders hebben komt dat dan wel boven.
  maandag 23 juli 2007 @ 11:28:04 #240
67640 SaintOfKillers
pi_51742174
Rabo heeft getwijfeld of ze hem wel zouden laten starten en deed zelf al verrassingscontroles bij hem. Zij kennen hem het beste en ze vertrouwen hem zelf maar half.

Daar hecht ik persoonlijk veel meer belang aan dan aan alle uitlatingen van Fransen, ASO en UCI samen.

Dit is geen fait divers meer dat buiten proportie wordt geblazen, dit stinkt.
pi_51742239
wat een stel blinde nationalistische idioten hier. .

Rasmussen behoort uit deze Tour uitgesloten te worden en het is weer typisch dat een ploeg als Rabo zwijgt wanneer en offensief moet worden geageerd.

Waneer Rasmussen deze tour gaat winnen , gaat het de wanstaltigste overwining worden sinds Marco Pantani.

Misschien dat een paar blinde paardekoppen in Nederland dat hel tof vinden,. voor de Tour is het dodenlijk.

Hier de "Bild Zeitung" van Vandaag
Wehe, ER gewinnt die Tour
Keiner will einen Sieger, der unter Doping-Verdacht steht

Ein Doping-Betrüger ganz oben auf dem Podium in Paris – der Tour-Horror wird immer wahrscheinlicher...
Wehe, Rasmussen gewinnt die Tour. Keiner will einen Sieger, der unter Doping-Verdacht steht.

Rasmussen hätte nie mitfahren dürfen.

Vor der Tour soll die UCI das niederländische Team Rabobank gewarnt haben, ihn an den Start zu bringen. Der zweimalige Bergkönig der Tour war bei zwei Landes- und zwei UCI-Tests nicht angetroffen worden.

Doch diese „Missed-Tests“ werden nicht zusammengezählt, sonst hätte er nach dem dritten zwei Jahre gesperrt werden müssen. Fahrer und Teamchefs haben sich bereits offen für einen Tour-Ausschluss stark gemacht
  maandag 23 juli 2007 @ 11:30:57 #242
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51742246
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Rabo heeft getwijfeld of ze hem wel zouden laten starten en deed zelf al verrassingscontroles bij hem. Zij kennen hem het beste en ze vertrouwen hem zelf maar half.

Daar hecht ik persoonlijk veel meer belang aan dan aan alle uitlatingen van Fransen, ASO en UCI samen.

Dit is geen fait divers meer dat buiten proportie wordt geblazen, dit stinkt.
Zolang hij niet positief bevonden is, ruik je gewoon je bovenlip
pi_51742275
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:30 schreef peaceman het volgende:

[..]

Onzin
4 gemiste controlles is normaal gesproken een Ban.
  maandag 23 juli 2007 @ 11:32:35 #244
40566 Ericr
Livewrong
pi_51742288
Rabo is gewoon panisch dat er bij hun een renner wordt gevonden die positief blijkt te zijn. Ik vind een verrassingscontrole niet zo vreemd eigenlijk in dat licht. CSC had/heeft ook renners in de gelederen die ze extra in de gaten houden/hielden.
  maandag 23 juli 2007 @ 11:33:43 #245
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51742324
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:32 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Onzin
4 gemiste controlles is normaal gesproken een Ban.
Nee dat is het niet. Zie de regels. Bovendien is het nog geen bewijs voor doping. Dat het hem 'verdachter' maakt dan anderen? Ja. Maar zolang iemand niet betrapt is, is hij onschuldig!!!!!!!!!!!
  maandag 23 juli 2007 @ 11:34:52 #246
67640 SaintOfKillers
pi_51742362
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:33 schreef peaceman het volgende:

[..]

Nee dat is het niet. Zie de regels. Bovendien is het nog geen bewijs voor doping. Dat het hem 'verdachter' maakt dan anderen? Ja. Maar zolang iemand niet betrapt is, is hij onschuldig!!!!!!!!!!!
Zeg ik dat hij schuldig is?

Volgens mij alleen dat hij verdacht is of zich verdacht gedroeg.

Ik vind dat de media dat mag melden.
pi_51742389
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:30 schreef peaceman het volgende:

lance kreeg jammer genoeg wat minder krediet van iedereen... en DAT is wat me zo stoort aan deze discussie die neerkomt om "RASMUSSEN is groots, en de FRANSEN zijn kut".

Dat komt namelijk voor neutrale buitenstaanders nogal dom en kortzichtig over.
  maandag 23 juli 2007 @ 11:37:23 #248
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51742419
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:34 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Zeg ik dat hij schuldig is?
Nee, was dan ook geen quote op jou he?!
quote:
Volgens mij alleen dat hij verdacht is.
Je zegt dat het stinkt. Ik vind dat niet. Zonder bewijs, geen stank.

Dat er een hetze bezig is door de fransen, ja! Dat is al jaren zo.
  maandag 23 juli 2007 @ 11:38:57 #249
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51742470
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:35 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

lance kreeg jammer genoeg wat minder krediet van iedereen... en DAT is wat me zo stoort aan deze discussie die neerkomt om "RASMUSSEN is groots, en de FRANSEN zijn kut".

Wat nu voor Rasmussen geldt, gold ook voor Lance. Niet positief? Dan geen dopingzondaar. Of het gaat om nieuwe onontdekbare doping.
  maandag 23 juli 2007 @ 11:40:11 #250
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_51742507
Ik weet het niet. Dat Rabo het ook niet helemaal vertrouwt zegt toch wel veel, maar hij is nooit betrapt dus heeft ie geen dope gebruikt. Je weet het niet.

Aan de andere kant, Rasmussen gebruikt natuurlijk niets. Een extra middel, dat moet ie allemaal meedragen die bergen over, dat is veel te veel extra gewicht man
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  maandag 23 juli 2007 @ 11:40:24 #251
74737 NeoGenic1982
pi_51742513
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:30 schreef CANARIS het volgende:
wat een stel blinde nationalistische idioten hier. .

Rasmussen behoort uit deze Tour uitgesloten te worden en het is weer typisch dat een ploeg als Rabo zwijgt wanneer en offensief moet worden geageerd.

Waneer Rasmussen deze tour gaat winnen , gaat het de wanstaltigste overwining worden sinds Marco Pantani.

Misschien dat een paar blinde paardekoppen in Nederland dat hel tof vinden,. voor de Tour is het dodenlijk.

Hier de "Bild Zeitung" van Vandaag
Wehe, ER gewinnt die Tour
Keiner will einen Sieger, der unter Doping-Verdacht steht

Ein Doping-Betrüger ganz oben auf dem Podium in Paris – der Tour-Horror wird immer wahrscheinlicher...
Wehe, Rasmussen gewinnt die Tour. Keiner will einen Sieger, der unter Doping-Verdacht steht.

Rasmussen hätte nie mitfahren dürfen.

Vor der Tour soll die UCI das niederländische Team Rabobank gewarnt haben, ihn an den Start zu bringen. Der zweimalige Bergkönig der Tour war bei zwei Landes- und zwei UCI-Tests nicht angetroffen worden.

Doch diese „Missed-Tests“ werden nicht zusammengezählt, sonst hätte er nach dem dritten zwei Jahre gesperrt werden müssen. Fahrer und Teamchefs haben sich bereits offen für einen Tour-Ausschluss stark gemacht
En waarom zou hij buitengesloten moeten worden ? Vanwege epo gebruik ? of andere doping? want mag jij wel eens met harde bewijzen komen.

Maar hier word maar uitgegaan op vermoedens, hetzelfde met lance armstrong ook een doping gebruiker werd er jaren geroepen. Oke ze gebruiken het maybe allemaal maar zolang ze niet gepakt worden niets aan te doen.

Morgen hebben we hier weer een leuke discussie, omdat vinokourov vandaag de sterren van de hemel rijd, dan heeft hij plotseling doping gebruikt.

Wat iedereen eens moet doen is hun mond houden en als jullie je zo irriteren aan rasmussen maar een andere sport zoeken, hij is gewoon in topvorm deze tour, en ik gun het hem. Er is totaal 0,0 bewijs dat hij gebruikt, vermoedens ja of hij heeft de schijn tegen zich omdat hij NET ZOALS MEERDERE RENNERS 1 of 2 x vergeten is te melden waar hij die nacht verbleef. Maar bij hem is het een issue omdat hij het geel om de schouders heeft.
  maandag 23 juli 2007 @ 11:40:26 #252
67640 SaintOfKillers
pi_51742515
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:37 schreef peaceman het volgende:
Dat er een hetze bezig is door de fransen, ja! Dat is al jaren zo.
Niet alleen Fransen dan.

Het is allemaal begonnen door Denen. Duitsers doen ook vlotjes mee. Belgen vinden het voorlopig allemaal heel vreemd, maar geven hem voorlopig het voordeel van de twijfel.

Italianen en Spanjaarden weten uiteraard niet eens van het bestaan van doping af.
  maandag 23 juli 2007 @ 11:40:40 #253
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_51742528
wat een lekker nuchter artikel in de nrc-next over de 'doping'-onzin....top....nu weet ik weer waarom ik ook alweer die krant had
  maandag 23 juli 2007 @ 11:41:38 #254
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51742554
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:40 schreef The_BoezelaaR het volgende:

Ik weet het niet. Dat Rabo het ook niet helemaal vertrouwt zegt toch wel veel, maar hij is nooit betrapt dus heeft ie geen dope gebruikt. Je weet het niet.
De Rabo kan idd die redenatie hebben. Wat ook kan, is dat ze op deze manier duidelijk willen maken aan de buitenwereld dat hij dus niet positief is.

Welke waarheid zou het zijn?
  maandag 23 juli 2007 @ 11:43:21 #255
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51742605
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:40 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Niet alleen Fransen dan.

Het is allemaal begonnen door Denen. Duitsers doen ook vlotjes mee. Belgen vinden het voorlopig allemaal heel vreemd, maar geven hem voorlopig het voordeel van de twijfel.

Italianen en Spanjaarden weten uiteraard niet eens van het bestaan van doping af.
Vraagje: Was de Deense bond ook met dat verhaal naar buiten gekomen als hij 10e of nog lager had gestaan? We zullen het antwoord nooit weten, maar ik denk van niet.
  maandag 23 juli 2007 @ 11:44:15 #256
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_51742630
quote:

heb je eigenlijk wel gekeken waarmee ze kritiek leveren? Bij Lance heb ik ook nooit aan doping gedacht, maar bij Ullrich was het weer overduidelijk. En bij welke ploeg iemand rijdt heeft dus geen invloed daarop, het gaat om de inhoud van de beschuldiging.
pi_51742763
Ach, kleinkonijn is weer met haar anti Rasmussen campagne bezig hoor
  maandag 23 juli 2007 @ 11:51:14 #258
132605 kawotski
Il Dottore
pi_51742861
Als er vragen worden gezet bij Rasmussen dan kun je die ook bij de rest van de top 10 klassementsrenners zetten, kijk maar naar de uitslagen van de afgelopen jaren, echt niks veranderd hoor, alleen Armstrong, Ullrich, Basso en Azevedo doen niet meer mee.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  maandag 23 juli 2007 @ 11:51:54 #259
67640 SaintOfKillers
pi_51742885
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:43 schreef peaceman het volgende:

[..]

Vraagje: Was de Deense bond ook met dat verhaal naar buiten gekomen als hij 10e of nog lager had gestaan? We zullen het antwoord nooit weten, maar ik denk van niet.
Nee, tuurlijk niet, het is een spelletje tussen ASO en UCI. Dat verandert er echter weinig aan dat de UCI op het moment dat ze "dirt" zochten, dat wel ontnuchterend makkelijk vonden.
pi_51743338
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:35 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Ik ben bang dat je gelijk hebt.
De nuchtere Nederlander is net zo Nationalistisch en hysterisch als schijnbaar de rest van de wereld.
pi_51743510
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:40 schreef NeoGenic1982 het volgende:

[..]

En waarom zou hij buitengesloten moeten worden ? Vanwege epo gebruik ? of andere doping? want mag jij wel eens met harde bewijzen komen.

Maar hier word maar uitgegaan op vermoedens, hetzelfde met lance armstrong ook een doping gebruiker werd er jaren geroepen. Oke ze gebruiken het maybe allemaal maar zolang ze niet gepakt worden niets aan te doen.

Morgen hebben we hier weer een leuke discussie, omdat vinokourov vandaag de sterren van de hemel rijd, dan heeft hij plotseling doping gebruikt.

Wat iedereen eens moet doen is hun mond houden en als jullie je zo irriteren aan rasmussen maar een andere sport zoeken, hij is gewoon in topvorm deze tour, en ik gun het hem. Er is totaal 0,0 bewijs dat hij gebruikt, vermoedens ja of hij heeft de schijn tegen zich omdat hij NET ZOALS MEERDERE RENNERS 1 of 2 x vergeten is te melden waar hij die nacht verbleef. Maar bij hem is het een issue omdat hij het geel om de schouders heeft.
Jullie kennen schijnbaar de regels niet
3 x een dopingscontrolle ontgaan door niet aanwezig te zijn is genoeg. Dan krijg je een Ban aan je kont. Met recht natuurlijk.

Hij heeft 4 x een controlle ontdoken , maar door het lullige feit dat het 2 instanties waren geldt dit niet.

Het feit blijft hetzelfde.
Daarop 2 vragen
1 Wat heeft hij te verbergen
2 waar komt deze vorm OPEENS vandaan?

Schuldig in de zin de aanklacht imo
pi_51743942
Aufstand gegen Rasmussen
„Die Richtlinien sind klar! Rasmussen gehört nicht mehr ins Fahrer-Feld“, sagt T-Mobile-Fahrer Marcus Burghardt wie viele andere.

„Am Start der Tour waren sich alle einig, dass wir einen einwandfreien Sieger wollen, einen schönen Sieger“, schimpft Teamchef Roger Legeay (Credit Agricole).

„Rabobank hat den Ethik-Kodex der Mannschaften unterzeichnet. Wenn die Teamleitung entsprechende Informationen hat, muss sie das Prinzip der Vorsicht anwenden“, fährt der Franzose fort. Er meint, dass Rasmussen nie hätte starten dürfen.

Auch die UCI hatte Rabobank gewarnt, den zweimaligen Bergkönig mit zur Tour zu nehmen.

Tourchef Christian Prudhomme lässt den Dänen nur widerwillig im Rennen.

Rasmussen war bei zwei Landes- und zwei UCI-Trainingskontrollen nicht angetroffen worden.

Doch diese „Missed-Tests“ werden nicht zusammengezählt, sonst hätte Rasmussen nach dem dritten für zwei Jahre gesperrt werden müssen.

Es gibt sogar Vorwürfe aus dem Jahr 2002. Damals soll er seinen Trainingskollegen Whitney Richards (31) gebeten haben, einen Karton Schuhe aus Amerika mit nach Italien zu nehmen.

Statt „Schuhen“ fand der Ami Hämoglobin-Beutel, die zum Dopen verwendet werden können
  maandag 23 juli 2007 @ 12:26:40 #263
132605 kawotski
Il Dottore
pi_51744042
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:23 schreef CANARIS het volgende:
Aufstand gegen Rasmussen
„Die Richtlinien sind klar! Rasmussen gehört nicht mehr ins Fahrer-Feld“, sagt T-Mobile-Fahrer Marcus Burghardt wie viele andere.

„Am Start der Tour waren sich alle einig, dass wir einen einwandfreien Sieger wollen, einen schönen Sieger“, schimpft Teamchef Roger Legeay (Credit Agricole).

„Rabobank hat den Ethik-Kodex der Mannschaften unterzeichnet. Wenn die Teamleitung entsprechende Informationen hat, muss sie das Prinzip der Vorsicht anwenden“, fährt der Franzose fort. Er meint, dass Rasmussen nie hätte starten dürfen.

Auch die UCI hatte Rabobank gewarnt, den zweimaligen Bergkönig mit zur Tour zu nehmen.

Tourchef Christian Prudhomme lässt den Dänen nur widerwillig im Rennen.

Rasmussen war bei zwei Landes- und zwei UCI-Trainingskontrollen nicht angetroffen worden.

Doch diese „Missed-Tests“ werden nicht zusammengezählt, sonst hätte Rasmussen nach dem dritten für zwei Jahre gesperrt werden müssen.

Es gibt sogar Vorwürfe aus dem Jahr 2002. Damals soll er seinen Trainingskollegen Whitney Richards (31) gebeten haben, einen Karton Schuhe aus Amerika mit nach Italien zu nehmen.

Statt „Schuhen“ fand der Ami Hämoglobin-Beutel, die zum Dopen verwendet werden können
dus als we het fietsend niet meer kunnen winnen dan maar op deze manier, misschien moeten we de relatie van Contador met Puerto ook maar weer gaan herzien
pi_51744074
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:24 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

blijkbaar voelen ze in dit topic wel een grote nood om hem te verdedigen , dit vooral door anderen aan te vallen

Bovendien vind ik het wel heel sterk om te zeggen dat hij zich aan de regels houdt.
Hoezo? 2x een controle gemist en een waarschuwing gekregen volgens de regels
pi_51744169
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:10 schreef CANARIS het volgende:
Hij heeft in het verleden nooit iets gepresteerd, hij komt net kijken

! ! !
pi_51744172
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:26 schreef kawotski het volgende:

[..]

dus als we het fietsend niet meer kunnen winnen dan maar op deze manier, misschien moeten we de relatie van Contador met Puerto ook maar weer gaan herzien
dat is het mooie.
Nummer 1 en 2 in de Sauber Tour zijn hoogst Dopingverdacht
pi_51744177

Hij is niet betrapt en ook gewoon volgens de regels gewaarschuwd....
pi_51744206
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:10 schreef CANARIS het volgende:

Ja! want hij heeft nog nooit goed bergop gereden! En ook nog nooit iets gepresteerd in de Tour. Hij reed tot vorige maand nog op 'n driewieler rond!
pi_51744253
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:04 schreef CANARIS het volgende:

Ik ben bang dat je gelijk hebt.
De nuchtere Nederlander is net zo Nationalistisch en hysterisch als schijnbaar de rest van de wereld.
ik wil dus van Nederlanders NOOIT meer horen dat op sporza justine henin of tom boonen op een storende manier de hemel worden ingeprezen. In vergelijking met nederland worden onze sporters maar zéér matig gewaardeerd
pi_51744254
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:32 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Ja! want hij heeft nog nooit goed bergop gereden! En ook nog nooit iets gepresteerd in de Tour. Hij reed tot vorige maand nog op 'n driewieler rond!
Wie verdedig jij eigenlijk?

Een Deen ( je weet waar dat land ligt?) die hoogstwaarschijnlijk heeft gedoopt of je eigen kleine Nederlandse hartje wat traantjes in je oogjes produceerd omdat Rabo met de kleur Oranje fietst?
  maandag 23 juli 2007 @ 12:36:12 #271
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51744315
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:34 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Een Deen ( je weet waar dat land ligt?) die hoogstwaarschijnlijk mogelijk heeft gedoopt of je eigen kleine Nederlandse hartje wat traantjes in je oogjes produceerd omdat Rabo met de kleur Oranje fietst?
pi_51744337
quote:

[..]

Een Deen ( je weet waar dat land ligt?) die hoogstwaarschijnlijk heeft gedoopt of je eigen kleine Nederlandse hartje wat traantjes in je oogjes produceerd omdat Rabo met de kleur Oranje fietst?
Hij verdedigt een renner die hij steunt in deze tour. Op een minder bezeten manier waarop jij hem aanvalt.
  maandag 23 juli 2007 @ 12:37:16 #273
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_51744346
quote:

[..]

kap eens met dat suggestieve gedoe met "hoogstwaarschijnlijk"

daar hoef je geen rabobank-fan voor te zijn om in te zien dat dat telegraaf-taal is natuurlijk
pi_51744350
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:27 schreef De_Ananas het volgende:

Hoezo? 2x een controle gemist en een waarschuwing gekregen volgens de regels
jij vindt 2 X een controle missen misschien een bagatel, ik vind het uiterst verdacht. Het feit of je nu pas geschorst wordt na 3, 4 of 10 keer een controle missen doet voor mij, wat zijn IMAGO betreft, weinig terzake
pi_51744390
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:37 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

jij vindt 2 X een controle missen misschien een bagatel, ik vind het uiterst verdacht. Het feit of je nu pas geschorst wordt na 3, 4 of 10 keer een controle missen doet voor mij, wat zijn IMAGO betreft, weinig terzake
Imago ja, maar dat moet geen gevolgen hebben voor zijn Tourdeelname

En wat als blijkt dat meer renners 2x een controle hebben gemist? Wat zou je daarvan vinden?
  maandag 23 juli 2007 @ 12:39:12 #276
132605 kawotski
Il Dottore
pi_51744403
quote:

[..]

verdacht ja, daar zijn we het denk ik allemaal wel over eens, maar het valt nog binnen de regels dus geen probleem. Ik weet nog niet eens waar ik morgen ben, laat staan dat ik weet waar ik over 3 maanden uithang.. pffff achterlijke regels
pi_51744417
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:34 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik wil dus van Nederlanders NOOIT meer horen dat op sporza justine henin of tom boonen op een storende manier de hemel worden ingeprezen. In vergelijking met nederland worden onze sporters maar zéér matig gewaardeerd
Je hebt weer gelijk.
Vorige week nog in het AD een bijzonder degenerend artijkel over hoe de belgen met Tom Boonne omgaan.

Jullie hebben tenminste een echte eigen renner.

Deze maloten moeten het met een saaie kip uit een niet eens zo Pro Nederland ingesteld landje doen.
Import Chauvinisme
pi_51744424
quote:

[..]

Och je vind hem naast lelijk en onsympathiek ook nog eens onbetrouwbaar? Hij kan niet veel goed doen he.
pi_51744440
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:38 schreef De_Ananas het volgende:

Imago ja, maar dat moet geen gevolgen hebben voor zijn Tourdeelname

En wat als blijkt dat meer renners 2x een controle hebben gemist? Wat zou je daarvan vinden?
vooor mij moeten die allemaal de tour uit , zelfs moest het mijn idool Tom Boonen zijn.

Geloofwaardigheid is belangrijk, en daar moeten ze HARD aan werken, het zal een proces van jaren zijn, maar het wordt echt tijd dat ze keiharde maatregelen nemen.
pi_51744448
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:39 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Je hebt weer gelijk.
Vorige week nog in het AD een bijzonder degenerend artijkel over hoe de belgen met Tom Boonne omgaan.

Jullie hebben tenminste een echte eigen renner.

Deze maloten moeten het met een saaie kip uit een niet eens zo Pro Nederland ingesteld landje doen.
Import Chauvinisme
Wat heeft dit met nationalisme te maken?

Als je naar de feiten kijkt blijkt dat alles gewoon volgens de regels is gegaan dus ga nu maar ergens anders uithuilen
pi_51744457
quote:

[..]

Niet 2 x gemist maar 4 keer
  maandag 23 juli 2007 @ 12:40:53 #282
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51744460
quote:

[..]

Verdacht ja! Maar hij is niet de enige, zo zeiden hier wat mensen. Schuldig is niet hetzelfde als verdacht. Kortom: gelul in de ruimte zolang hij niet positief bevonden wordt.

Wat zijn imago betreft. Als jij iemand door geruchten minder sympathiek gaat vinden, dan is iemand wel heel snel afgeschreven of niet? Of geloof je het ook onmiddelijk als iemand beweert dat je partner vreemdgaat en daarvoor de argumentatie geeft dat het wel verdacht was dat hij maar liefst 2 keer te laat was?
pi_51744472
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:39 schreef BB-boy het volgende:

Och je vind hem naast lelijk en onsympathiek ook nog eens onbetrouwbaar? Hij kan niet veel goed doen he.
zeg ik ergens dat hij onbetrouwbaar is?
pi_51744479
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:40 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

vooor mij moeten die allemaal de tour uit , zelfs moest het mijn idool Tom Boonen zijn.

Geloofwaardigheid is belangrijk, en daar moeten ze HARD aan werken, het zal een proces van jaren zijn, maar het wordt echt tijd dat ze keiharde maatregelen nemen.
Zeg dat tegen de UCI en niet tegen Rasmussen.

Het probleem is dat er meerdere instanties zijn die allemaal ruzie met elkaar hebben en niet samenwerken net zoals de Deense bond en de UCI/ASO
  maandag 23 juli 2007 @ 12:42:01 #285
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_51744482
quote:

[..]

het was geeneens een controle Het was "vergeten te zeggen waar ik ben". Alle controles heeft hij gewoon gedaan, en daarop is het altijd negatief geweest.

Dus nou niet doen alsof ie een controle gemist heeft, want dat heeft hij niet. De mogelijkheid om hem op te zoeken voor onverwachte extra controles (Wat ze toch niet doen als hij in Mexico zit) heeft hij niet aangeboden. Alle gewone controles heeft hij gewoon altijd keurig gedaan.
pi_51744510
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:40 schreef De_Ananas het volgende:

Wat heeft dit met nationalisme te maken?

Als je naar de feiten kijkt blijkt dat alles gewoon volgens de regels is gegaan dus ga nu maar ergens anders uithuilen
komaan zeg, zo zit een mens niet in elkaar.

JA MAAR, ze mogen mijn maar straffen als ik DRIE keer een fout heb begaan, ik heb nu nog maar TWEE keer een fout begaan, dus ik ben zo braaf als wat en ik doe alles volgens de regels
pi_51744531
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:41 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

zeg ik ergens dat hij onbetrouwbaar is?
Dat impliceer je ja.
  maandag 23 juli 2007 @ 12:44:30 #288
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_51744543
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:40 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Niet 2 x gemist maar 4 keer
wat is jouw probleem? Ben je er van overtuigd dat hij schuldig is nadat hij 2x zijn agenda niet heeft ingevuld, of vind je het gewoon vervelend dat nederlanders het leuk vinden om ook eens beetje mee te spelen? Want volgens mij zit dat laatste je dwars.
pi_51744545
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:43 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

JA MAAR, ze mogen mijn maar straffen als ik DRIE keer een fout heb begaan, ik heb nu nog maar TWEE keer een fout begaan, dus ik ben zo braaf als wat en ik doe alles volgens de regels
Maak die regels dan ook niet

Dit is zo'n typisch geval van de schuld op iemand anders schuiven. Als de UCI/ASO eens goede regels zou hebben was heel deze heisa niet geweest.

Ipv te kijken hoe ze dit in de toekomst tegen kunnen gaan en de sport geloofwaardig te maken schuiven ze het maar af op Rasmussen (ook heel toevallig toen die geel had) en gaan ze achteraf janken.
  maandag 23 juli 2007 @ 12:45:04 #290
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_51744556
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:43 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ga nu eens in op de inhoud van de fout. Vind je dat echt fout?
pi_51744558
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:42 schreef Grumpey het volgende:

[..]

het was geeneens een controle Het was "vergeten te zeggen waar ik ben". Alle controles heeft hij gewoon gedaan, en daarop is het altijd negatief geweest.

Dus nou niet doen alsof ie een controle gemist heeft, want dat heeft hij niet. De mogelijkheid om hem op te zoeken voor onverwachte extra controles (Wat ze toch niet doen als hij in Mexico zit) heeft hij niet aangeboden. Alle gewone controles heeft hij gewoon altijd keurig gedaan.
Doe niet zo naief man
Deze vent is het hele jaar met de tour en de daarme verbonden controlles bezig.
Ramsussen is een 100% profi die precies weet wat hij doet.

anner dan 4 x een controlle wiordt gemist is er meer aan da hand.
Dat is ook de reden dat bij 3 gemiste controlles automatisch een positiefe test wordt verboekt.
Rasmussen heeft 4 x gemist.

Zijn geluk... bij 2 verschillende instanties.
2 woordjes in 1 alinea anders en hij was voor 2 jaar verbannen.
pi_51744568
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:43 schreef BB-boy het volgende:

Dat impliceer je ja.
sorry hoor, maar dat impliceer JIJ.
pi_51744613
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:45 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Doe niet zo naief man

Dat is ook de reden dat bij 3 gemiste controlles automatisch een positiefe test wordt verboekt.

Goed argument zeg

Puur naar de feiten kijken kan je niet echt of wel?
pi_51744635
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:45 schreef Grumpey het volgende:

ga nu eens in op de inhoud van de fout. Vind je dat echt fout?
als de UCI zegt dat je moet melden waar je zit, en dan doe je dat niet, dan bega je een FOUT.

EINDELIJK wil men iets doen aan het dopingprobleem, eindelijk wil men weer wat GELOOFWAARDIGHEID in de sport, en dan is nu de UCI plots weer de grote boeman, omdat rasmussen toevallig in een Nederlandse ploeg rijdt;

Ik blijf erbij, ik hoop dat als tom boonen ooit zoiets meemaakt dat hier ook topics vol verontwaardiging worden geopend, maar ik vrees er ernstig voor.
  maandag 23 juli 2007 @ 12:48:12 #295
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51744638
pffff wat zijn jullie allemaal vermoeiend zeg.

Nog 1 keer dan:
Ja zijn handelen maakt hem verdacht.
Is verdacht hetzelfde als schuldig zijn? NEE!
Moet hij derhalve uitgesloten worden? NEE!
Gaat zijn Imago hierdoor achteruit? Alleen bij mensen die zich laten leiden door geruchten.
  maandag 23 juli 2007 @ 12:48:12 #296
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_51744639
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:45 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Doe niet zo naief man

HIJ HEEFT GEEN CONTROLES GEMIST!

doe niet zo achterlijk suggestief!

Hij heeft niet laten weten waar hij zit, dat is iets anders knakworst!
pi_51744670
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:44 schreef Grumpey het volgende:

[..]

wat is jouw probleem? Ben je er van overtuigd dat hij schuldig is nadat hij 2x zijn agenda niet heeft ingevuld, of vind je het gewoon vervelend dat nederlanders het leuk vinden om ook eens beetje mee te spelen? Want volgens mij zit dat laatste je dwars.
mij zit dwars dat iemand die 4 keer ( wanneer gaat dat er eindelijk bij jullie in ..... 4 keer) zijn adress vergeet aantegeven iets heeft te verbergen , en nu opeens een wereld tijdrit rijdt en schijnbaar onverslaanbaar is.... opeens.

Het zit mij dwars dat juist RABO als grote zwijger de Duitse biechtes heeft geignoreerd en het ook Rabo was welke samen met de Foutste teams in de Tour geen strenger regelment wilde .

Het zit mij dwars dat wanneer oranje voorop rijdt , de nuchtere Nedrlander net zo hysterisch is als en zuideljkste Sizileaan.

Het zit mij dwars dat de sport waar ik van hou nog steeds is gekaperd door bedriegers.

[ Bericht 0% gewijzigd door CANARIS op 23-07-2007 12:58:04 ]
pi_51744689
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:48 schreef peaceman het volgende:
pffff wat zijn jullie allemaal vermoeiend zeg.

Nog 1 keer dan:
Ja zijn handelen maakt hem verdacht.
Is verdacht hetzelfde als schuldig zijn? NEE!
Moet hij derhalve uitgesloten worden? NEE!
Gaat zijn Imago hierdoor achteruit? Alleen bij mensen die zich laten leiden door geruchten.
En zo is het maar net!
pi_51744703
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:48 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

als de UCI zegt dat je moet melden waar je zit, en dan doe je dat niet, dan bega je een FOUT.
Maar waarom dnek je dat de regel d'r is dat je 2x het mag vergeten? Precies, voor mensen die fouten maken. Als je op school 1x je huiswerk niet had gemaakt omdat je dat was vergeten werd je toch ook niet gelijk van school gekickt? Het is natuurlijk wel mogelijk dat iemand zegt dat ie het vergeten was maar gewoon geen zin had...
  maandag 23 juli 2007 @ 12:52:12 #300
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_51744739
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:49 schreef CANARIS het volgende:

[..]

mij zit dwars dat iemand die 4 ker ( wanneer gaat dat er eindelijek bij jullie in ..... 4 keer) zijn adress vergeet aantegeven iets heet te verbergen , en nu opeens een wereld tijdrit rijdt en schijnbaar onverslaanbaar is.... opeens.

Het zit mij dwars dat juist RABO als grote zwijger de Duitse biechtes heeft geignoreerd en het ook Rabo was welke samen met de Foutste teams in de Tour geen strenger regelment wilde .

Het zit mij dwars dat wanneer oranje voorop rijdt , de nuchtere Nedrlander net zo hysterisch is als en zuideljkste Sizileaan.

Het zit mij dwars dat de sport waar ik van hou nog steeds is gekaperd door bedriegers.
wanneer kom jij er achter dat die 4x maar over 2 gevallen gaat? Namelijk 2 dezelfde keren bij 2 instanties. Dus concreet maar 2x.

en volgens mij irriteer je je aan RABO. Maar laat die irritatie niet de overhand hebben in de weging de waarde van het bewijs (voor het niet invullen van agenda)
pi_51744750
quote:
Op maandag 23 juli 2007 12:49 schreef CANARIS het volgende:

[..]

mij zit dwars dat iemand die 4 ker ( wanneer gaat dat er eindelijek bij jullie in ..... 4 keer) zijn adress vergeet aantegeven iets heet te verbergen , en nu opeens een wereld tijdrit rijdt en schijnbaar onverslaanbaar is.... opeens.

Je zit gewoon graag dwars.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')