abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 juli 2007 @ 10:55:39 #226
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_51741437
quote:
Op maandag 23 juli 2007 10:37 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Waarom doen jullie allemaal eens niet normaal.

waarom zouden de fransen hun mond moeten houden ? Jullie blijven hier ook maar zonder enige zin voor de realiteit de Fransen de hel in schelden. Het is echt niet meer leuk. Wat een kutvolk zijn die Nederlanders toch
Normaal ? De franssen kunnen alleen maar andere de grond in boren, elke kleinigheidje zoals een grieppil moet gemeld worden als verdacht, en waarom? omdat de franssen zelf niet kunnen winnen. Valt het dan niet op dat de "grote favorieten" nu opeens niet meer schitteren, en je de B-rijders ziet winnen. Omdat er geen doping meer gebruikt word tot nu toe, daarom vallen de mensen die normaal in de middenmoot reden nu erg op.
pi_51741554
quote:
Op maandag 23 juli 2007 10:55 schreef NeoGenic1982 het volgende:

Normaal ? De franssen kunnen alleen maar andere de grond in boren, elke kleinigheidje zoals een grieppil moet gemeld worden als verdacht, en waarom? omdat de franssen zelf niet kunnen winnen. Valt het dan niet op dat de "grote favorieten" nu opeens niet meer schitteren, en je de B-rijders ziet winnen. Omdat er geen doping meer gebruikt word tot nu toe, daarom vallen de mensen die normaal in de middenmoot reden nu erg op.
waar zitten die fransen dan ?

france 2 was gisteren lovend over rasmussen hoor . Waar hebben jullie het eigenlijk over?? WAAROM voelen jullie zich zo verongelijkt? Ik begrijp er echt niets van, en ik vind het echt niet leuk meer. De enigen die mijn dégout voor rasmussen aanwakkeren zijn de nederlanders zelf
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  maandag 23 juli 2007 @ 11:06:15 #228
74737 NeoGenic1982
pi_51741654
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:01 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

waar zitten die fransen dan ?

france 2 was gisteren lovend over rasmussen hoor . Waar hebben jullie het eigenlijk over?? WAAROM voelen jullie zich zo verongelijkt? Ik begrijp er echt niets van, en ik vind het echt niet leuk meer. De enigen die mijn dégout voor rasmussen aanwakkeren zijn de nederlanders zelf
quote:
Franse ploegleiders willen Rasmussen uit Tour
Uitgegeven: 22 juli 2007 21:32
Laatst gewijzigd: 22 juli 2007 21:47

PLATEAU DE BEILLE - De prestaties van Michael Rasmussen worden niet door iedereen in het Tourpeloton bewonderd. Vooral de Franse ploegleiders vinden dat de Deen uit de Ronde van Frankrijk had moeten worden gezet, omdat hij een waarschuwing kreeg vanwege het missen van dopingtesten.
ANP

"De geloofwaardigheid moet de hoogste prioriteit hebben", sprak een boze Jean-René Bernaudeau, manager van Bouygues Telecom.

"Heeft Rabobank er echt belang bij om op deze manier de gele trui te hebben? Hij is verschillende keren gewaarschuwd en staat op de rand van een dopingovertreding. Maar hij is nog steeds hier."

Furieus

Zijn collega van Cofidis, Eric Boyer, is eveneens furieus over de aanwezigheid van Rasmussen. Hij vindt het schandalig dat de Deense federatie, Rabobank of de coureur verzuimd hebben vóór de Tour het nieuws van de waarschuwing naar buiten te brengen.

"We mogen zulke informatie niet geheim houden", sprak Boyer. "Zeker niet voor koersdirecteuren. Want zij zijn diegenen die het kaf van het koren scheiden, zodra er verdachtmakingen zijn."

Beide Fransmannen krijgen in hun kritiek steun van de ploegleider van Française des Jeux, Marc Madiot.

Boete

Hun collega van Rabobank, manager Theo de Rooij, vindt de opmerkingen niet terecht. Hij wijst erop dat Rasmussen een administratieve fout heeft gemaakt en dat de ploeg hem daarvoor een zware boete heeft gegeven.

"De Fransen proberen hun standpunten steeds verder te verharden. Het heeft er ook mee te maken dat er geen autoriteit in de sport is. Allerlei partijen gaan eigen regels opstellen, terwijl ze daar niet toe bevoegd zijn."

"Ik heb geen reden om aan Rasmussen te twijfelen. Uit al onze bloedgegevens en die van de UCI blijkt dat het beeld bij Michael volstrekt normaal is."

Korrel

Bij de kritische Fransen, die elke niet-Franse klassementrenner graag op de korrel nemen, kan de Deense geletruidrager weinig goed doen.

"De afgelopen drie jaar was Rasmussen tijdens de drie weken van de Tour een fantastische coureur", zei Boyer. "Maar daarvoor of erna laat hij zich niet zien. Als je weet hoe een menselijk lichaam werkt, kan dit gewoon niet."
Zet je pro viva la fance bril eens af dan zie je het maybe eens
pi_51741703
quote:
Op maandag 23 juli 2007 10:48 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik heb de belgische en franse nationaliteit, en ik kijk dagelijks op sporza en france 2 naar de tour.

Op sporza prijzen ze rabobank (dekker, boogerd, rasmussen) de hemel in, dus diegenen die zeggen dat "de belg" bevooroordeeld is - en zo zitten er hier veel- hebben zeker al geen zin voor realiteit, en op france 2 zie ik dagelijks fignon de wijze man spelen en van zijn tak maken tegen alles en iedereen, maar nooit tegen rasmussen.

dus?
Omdat de Fransen elk jaar dit soort berichten de wereld in helpen, behalve als het een Franse renner is he.

De prestaties van Michael Rasmussen worden niet door iedereen in het Tourpeloton bewonderd.

Vooral de Franse ploegleiders vinden dat de Deen uit de Ronde van Frankrijk had moeten worden gezet, omdat hij een waarschuwing kreeg vanwege het missen van dopingtesten.

"De geloofwaardigheid moet de hoogste prioriteit hebben", sprak een boze Jean-René Bernaudeau, manager van Bouygues Telecom.

"Heeft Rabobank er echt belang bij om op deze manier de gele trui te hebben? Hij is verschillende keren gewaarschuwd en staat op de rand van een dopingovertreding. Maar hij is nog steeds hier."

Schandalig
Zijn collega van Cofidis, Eric Boyer, is eveneens furieus over de aanwezigheid van Rasmussen. Hij vindt het schandalig dat de Deense federatie, Rabobank of de coureur verzuimd hebben vóór de Tour het nieuws van de waarschuwing naar buiten te brengen.

"We mogen zulke informatie niet geheim houden", sprak Boyer. "Zeker niet voor koersdirecteuren. Want zij zijn diegenen die het kaf van het koren scheiden, zodra er verdachtmakingen zijn."

Hun collega van Rabobank, manager Theo de Rooij, vindt de opmerkingen niet terecht. Hij wijst erop dat Rasmussen een administratieve fout heeft gemaakt en dat de ploeg hem daarvoor een zware boete heeft gegeven.

"De Fransen proberen hun standpunten steeds verder te verharden. Het heeft er ook mee te maken dat er geen autoriteit in de sport is. Allerlei partijen gaan eigen regels opstellen, terwijl ze daar niet toe bevoegd zijn. Ik heb geen reden om aan Rasmussen te twijfelen. Uit al onze bloedgegevens en die van de UCI blijkt dat het beeld bij Michael volstrekt normaal is."

Fantastische coureur
Boyer gaat nog een stapje verder."De afgelopen drie jaar was Rasmussen tijdens de drie weken van de Tour een fantastische coureur", zei Boyer. "Maar daarvoor of erna laat hij zich niet zien. Als je weet hoe een menselijk lichaam werkt, kan dit gewoon niet."
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_51741827
ze hebben uiteindelijk wel deels gelijk. Als dit 2 weken eerder gebeurd was hadden we geen rasmussen gezien.

Zelfs de baas van lotto zei het, als dit bij ons was dan mocht die niet starten.
pi_51741841
ok, dus een paar franse ploegleiders willen rasmussen uit de tour, en dan moeten alle franen maar kutfransen genoemd worden, of course

op de franse media hoor je NIETS van die ploegleiders, of misschien maar twee seconden. Wat een drama . Ik denk dat de Duitsers wel meer slecht nieuws over Rasmussen verspreiden.

En moest rasmussen voor een belgische ploeg rijden, zouden jullie hem ook nog zo verdedigen ???
pi_51741860
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:13 schreef flyck het volgende:
ze hebben uiteindelijk wel deels gelijk. Als dit 2 weken eerder gebeurd was hadden we geen rasmussen gezien.

Zelfs de baas van lotto zei het, als dit bij ons was dan mocht die niet starten.
Coucke zelf wist wel niet of er ook bij hen renners waren die een berisping hadden gekregen
pi_51741932
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:13 schreef petitlapin2 het volgende:
En moest rasmussen voor een belgische ploeg rijden, zouden jullie hem ook nog zo verdedigen ???
domme vraag, tuurlijk niet.
In eenderwelke ploeg zou de commentaar hier totaal anders zijn. Hence, moest het discovery, CSC zijn dan zou dat het het bewijs zijn dat die ploegen doping gebruiken.
pi_51741958
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:13 schreef petitlapin2 het volgende:
ok, dus een paar franse ploegleiders willen rasmussen uit de tour, en dan moeten alle franen maar kutfransen genoemd worden, of course

op de franse media hoor je NIETS van die ploegleiders, of misschien maar twee seconden. Wat een drama . Ik denk dat de Duitsers wel meer slecht nieuws over Rasmussen verspreiden.

Hij houdt zich toch aan de regels, dan is dat niet nodig
pi_51741972
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:14 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Coucke zelf wist wel niet of er ook bij hen renners waren die een berisping hadden gekregen
kun je op 2 manieren interpreteren he.

of er zijn er en het is hem niet gezegd.

of er zijn er geen en daarom weet hij het niet.

En er is geen enkele reden om aan te namen dat het het eerste geval is zoals jij probeert te suggereren.
  maandag 23 juli 2007 @ 11:21:57 #236
2618 Beezz
Criticaster
pi_51742002
Ik snap niet dat die Fransen zo hun eigen Tour in het discrediet brengen, dat zag je met Armstrong ook. Dat werd ieder jaar gekker, ieder jaar zat hij weer aan de doping maar iets kunnen bewijzen ho maar. Je zou denken dat na een paar keer testen per dag er wel iets uit zou zijn gekomen, bij Armstrong destijds en bij Rasmussen nu. Je zou denken dat ze dan op iets anders testen als die standaard dingetjes zoals bijv. dat testostoron gehalte. Maar helemaal niets.
Ik weet nog dat ik Virenque een aantal jaren geleden als een gek zag rijden in de bergen, een tijdje nadat heel Festina op z'n kop ging. De Fransen vonden het geweldig, en ik vroeg me maar af of niemand er mee zat dat die gozer een tijdje terug zichzelf vol spoot met weet ik veel wat en precies hetzelfde kunstje opvoerde.
Nu heb je iemand die is nog niet eens positief gevonden, die is een aantal keer niet op controles geweest. Dat hij daarvoor en daarna ontelbare keren al is getest, en dat die tests allemaal negatief op doping of rare waarden waren, dat telt niet, dat maakt niet uit. En zulke mensen worden juist door de mangel gehaald. Ze zouden trots moeten zijn dat buitenlandse renners zichzelf zo inzetten voor een wereldvreemde Tour, want dat kunnen de Fransen zelf niet eens in die mate.
Neuh, in plaats daarvan wordt men bij voorbaat al op de hekken gespiest. Ik vind het wel logisch dat Rasmussen een gepaste straf zou krijgen, als ik bijv. bij de rechtbank niet verschijn als dat wel moet ben ik niet bij voorbaat schuldig, maar krijg ik wel straf voor mijn afwezigheid. Zo geld dat hier ook denk. Het wordt nu alleen een beetje heel erg overdreven.

Ach boeiend, laat men denken wat ze willen. Zolang hij niet positief is is hij negatief

Daarnet op Euronews een mooi stukje commentaar over Rasmussen, goed in het geel en met 2 bergritten voor de boeg 'has a chance to bring the yellow to Paris' Ik moet het nog zien, etappe net begonnen, heb maar een klein venstertje ervan gemaakt zodat ik 'em snel kan wegklikken mocht de baas komen.
pi_51742060
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:19 schreef De_Ananas het volgende:

Hij houdt zich toch aan de regels, dan is dat niet nodig
blijkbaar voelen ze in dit topic wel een grote nood om hem te verdedigen , dit vooral door anderen aan te vallen

Bovendien vind ik het wel heel sterk om te zeggen dat hij zich aan de regels houdt.
pi_51742066
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:20 schreef flyck het volgende:

[..]

kun je op 2 manieren interpreteren he.

of er zijn er en het is hem niet gezegd.

of er zijn er geen en daarom weet hij het niet.

En er is geen enkele reden om aan te namen dat het het eerste geval is zoals jij probeert te suggereren.
ik wil serieus geloven dat hij het echt niet weet. Hij is de sponsor en die zaken zijn allemaal niet aan hem besteed. Als het echt kritisch wordt zal hij zich er wel mee bemoeien neem ik aan.
  maandag 23 juli 2007 @ 11:26:12 #239
74737 NeoGenic1982
pi_51742112
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:21 schreef Beezz het volgende:
Ik snap niet dat die Fransen zo hun eigen Tour in het discrediet brengen, dat zag je met Armstrong ook. Dat werd ieder jaar gekker, ieder jaar zat hij weer aan de doping maar iets kunnen bewijzen ho maar. Je zou denken dat na een paar keer testen per dag er wel iets uit zou zijn gekomen, bij Armstrong destijds en bij Rasmussen nu. Je zou denken dat ze dan op iets anders testen als die standaard dingetjes zoals bijv. dat testostoron gehalte. Maar helemaal niets.
Ik weet nog dat ik Virenque een aantal jaren geleden als een gek zag rijden in de bergen, een tijdje nadat heel Festina op z'n kop ging. De Fransen vonden het geweldig, en ik vroeg me maar af of niemand er mee zat dat die gozer een tijdje terug zichzelf vol spoot met weet ik veel wat en precies hetzelfde kunstje opvoerde.
Nu heb je iemand die is nog niet eens positief gevonden, die is een aantal keer niet op controles geweest. Dat hij daarvoor en daarna ontelbare keren al is getest, en dat die tests allemaal negatief op doping of rare waarden waren, dat telt niet, dat maakt niet uit. En zulke mensen worden juist door de mangel gehaald. Ze zouden trots moeten zijn dat buitenlandse renners zichzelf zo inzetten voor een wereldvreemde Tour, want dat kunnen de Fransen zelf niet eens in die mate.
Neuh, in plaats daarvan wordt men bij voorbaat al op de hekken gespiest. Ik vind het wel logisch dat Rasmussen een gepaste straf zou krijgen, als ik bijv. bij de rechtbank niet verschijn als dat wel moet ben ik niet bij voorbaat schuldig, maar krijg ik wel straf voor mijn afwezigheid. Zo geld dat hier ook denk. Het wordt nu alleen een beetje heel erg overdreven.

Ach boeiend, laat men denken wat ze willen. Zolang hij niet positief is is hij negatief

Daarnet op Euronews een mooi stukje commentaar over Rasmussen, goed in het geel en met 2 bergritten voor de boeg 'has a chance to bring the yellow to Paris' Ik moet het nog zien, etappe net begonnen, heb maar een klein venstertje ervan gemaakt zodat ik 'em snel kan wegklikken mocht de baas komen.
Dat is het probleem nog niet eens, hij heeft 1 a 2 x niet laten weten waar hij zich op dat moment bevond zouden ze een onverwachte dopingtest willen doen, hij is tot nu toe elke keer getest, heeft alleen verzuimd een keer te laten weten waar hij was. Net zoals meerdere renners in het peleton dat wel eens een keer vergeten was, maar als die renners de gele trui om hun schouders hebben komt dat dan wel boven.
  maandag 23 juli 2007 @ 11:28:04 #240
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51742174
Rabo heeft getwijfeld of ze hem wel zouden laten starten en deed zelf al verrassingscontroles bij hem. Zij kennen hem het beste en ze vertrouwen hem zelf maar half.

Daar hecht ik persoonlijk veel meer belang aan dan aan alle uitlatingen van Fransen, ASO en UCI samen.

Dit is geen fait divers meer dat buiten proportie wordt geblazen, dit stinkt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51742239
wat een stel blinde nationalistische idioten hier. .

Rasmussen behoort uit deze Tour uitgesloten te worden en het is weer typisch dat een ploeg als Rabo zwijgt wanneer en offensief moet worden geageerd.

Waneer Rasmussen deze tour gaat winnen , gaat het de wanstaltigste overwining worden sinds Marco Pantani.

Misschien dat een paar blinde paardekoppen in Nederland dat hel tof vinden,. voor de Tour is het dodenlijk.

Hier de "Bild Zeitung" van Vandaag
Wehe, ER gewinnt die Tour
Keiner will einen Sieger, der unter Doping-Verdacht steht

Ein Doping-Betrüger ganz oben auf dem Podium in Paris – der Tour-Horror wird immer wahrscheinlicher...
Wehe, Rasmussen gewinnt die Tour. Keiner will einen Sieger, der unter Doping-Verdacht steht.

Rasmussen hätte nie mitfahren dürfen.

Vor der Tour soll die UCI das niederländische Team Rabobank gewarnt haben, ihn an den Start zu bringen. Der zweimalige Bergkönig der Tour war bei zwei Landes- und zwei UCI-Tests nicht angetroffen worden.

Doch diese „Missed-Tests“ werden nicht zusammengezählt, sonst hätte er nach dem dritten zwei Jahre gesperrt werden müssen. Fahrer und Teamchefs haben sich bereits offen für einen Tour-Ausschluss stark gemacht
  maandag 23 juli 2007 @ 11:30:57 #242
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51742246
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Rabo heeft getwijfeld of ze hem wel zouden laten starten en deed zelf al verrassingscontroles bij hem. Zij kennen hem het beste en ze vertrouwen hem zelf maar half.

Daar hecht ik persoonlijk veel meer belang aan dan aan alle uitlatingen van Fransen, ASO en UCI samen.

Dit is geen fait divers meer dat buiten proportie wordt geblazen, dit stinkt.
Zolang hij niet positief bevonden is, ruik je gewoon je bovenlip
pi_51742275
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:30 schreef peaceman het volgende:

[..]

Onzin
4 gemiste controlles is normaal gesproken een Ban.
  maandag 23 juli 2007 @ 11:32:35 #244
40566 Ericr
Livewrong
pi_51742288
Rabo is gewoon panisch dat er bij hun een renner wordt gevonden die positief blijkt te zijn. Ik vind een verrassingscontrole niet zo vreemd eigenlijk in dat licht. CSC had/heeft ook renners in de gelederen die ze extra in de gaten houden/hielden.
  maandag 23 juli 2007 @ 11:33:43 #245
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51742324
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:32 schreef CANARIS het volgende:

[..]

Onzin
4 gemiste controlles is normaal gesproken een Ban.
Nee dat is het niet. Zie de regels. Bovendien is het nog geen bewijs voor doping. Dat het hem 'verdachter' maakt dan anderen? Ja. Maar zolang iemand niet betrapt is, is hij onschuldig!!!!!!!!!!!
  maandag 23 juli 2007 @ 11:34:52 #246
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51742362
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:33 schreef peaceman het volgende:

[..]

Nee dat is het niet. Zie de regels. Bovendien is het nog geen bewijs voor doping. Dat het hem 'verdachter' maakt dan anderen? Ja. Maar zolang iemand niet betrapt is, is hij onschuldig!!!!!!!!!!!
Zeg ik dat hij schuldig is?

Volgens mij alleen dat hij verdacht is of zich verdacht gedroeg.

Ik vind dat de media dat mag melden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51742389
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:30 schreef peaceman het volgende:

lance kreeg jammer genoeg wat minder krediet van iedereen... en DAT is wat me zo stoort aan deze discussie die neerkomt om "RASMUSSEN is groots, en de FRANSEN zijn kut".

Dat komt namelijk voor neutrale buitenstaanders nogal dom en kortzichtig over.
  maandag 23 juli 2007 @ 11:37:23 #248
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51742419
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:34 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Zeg ik dat hij schuldig is?
Nee, was dan ook geen quote op jou he?!
quote:
Volgens mij alleen dat hij verdacht is.
Je zegt dat het stinkt. Ik vind dat niet. Zonder bewijs, geen stank.

Dat er een hetze bezig is door de fransen, ja! Dat is al jaren zo.
  maandag 23 juli 2007 @ 11:38:57 #249
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51742470
quote:
Op maandag 23 juli 2007 11:35 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

lance kreeg jammer genoeg wat minder krediet van iedereen... en DAT is wat me zo stoort aan deze discussie die neerkomt om "RASMUSSEN is groots, en de FRANSEN zijn kut".

Dat komt namelijk voor neutrale buitenstaanders nogal dom en kortzichtig over.
Wat nu voor Rasmussen geldt, gold ook voor Lance. Niet positief? Dan geen dopingzondaar. Of het gaat om nieuwe onontdekbare doping.
  maandag 23 juli 2007 @ 11:40:11 #250
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_51742507
Ik weet het niet. Dat Rabo het ook niet helemaal vertrouwt zegt toch wel veel, maar hij is nooit betrapt dus heeft ie geen dope gebruikt. Je weet het niet.

Aan de andere kant, Rasmussen gebruikt natuurlijk niets. Een extra middel, dat moet ie allemaal meedragen die bergen over, dat is veel te veel extra gewicht man
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')