Dat doet er toch niet toe? Hij heeft er zelf voor gereden, klaar.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nee ze gingen hem allemaal volle bak halen in de Alpen
Duitsersquote:Op zondag 22 juli 2007 18:45 schreef FredWielergek het volgende:
de duitsers zijn erg zielig bezig:
op teleteksty van ARD over vandaag als kop:
""der unter dopingverdacht stehende Michael Rasmussen kommt seinem ersten tour sieg immer naher. enz."
dopingverdacht?? er is geen bewijs. ik dacht dat de media ovjectief verslag moet doen
Ullrich is niet betrapt hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 18:48 schreef FredWielergek het volgende:
de duiters kunnen blijkbaar niet verwerken wat er is gebeurd met ullrich, sinkewitz en zabel.
daarom gaan ze allerlei andere remnners ook zwart maken
quote:Op zondag 22 juli 2007 18:31 schreef Lann555 het volgende:
Tis ook wel erg lastig dealtje sluiten met Contador, want die kerel die ratelt zijn spaans alsof de wereld over 3 seconden vergaat
Zijn koersinzicht is ook zeer sterk, hij merkte dat het bij Evans niet kunnen was ipv niet willen en sloeg gelijk toe. Daarvoor reed hij constant op 2de, 3de plek en loerde constant. Links, rechts, boven. Niets ontsnapte aan zijn aandacht.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:03 schreef Cootz het volgende:
Hij wordt door ons Nederlanders (en vooral door Maarten en Herbert) echt behoorlijk opgehemeld, maar toch laat Rasmussen niet alleen door hard te fietsen zien dat ie de beste is. Tijdens die laatste klim zag je hem duidelijk als leider fietsen. Het zal me niks verbazen als Soler even aan Rasmussen gevraagd heeft of hij alsjeblieft even mocht demarreren.
Erg mooi moment ook na de demarrage van Contador. Contador reed tientallen meters weg, en Rasmussen bleef achter Evans hangen zodat Evans niet zo lame kon blijven wieltjeszuigen. Toen bleek dat Evans er écht niet achteraan kon ging Rasmussen zelf en deelde daadmee de doodsteek uit aan Evans. Grote klasse als je zo kan fietsen, niet alleen heel hard, maar ook zo goed!
Voor mij doet dat er dus wel toe.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:39 schreef Fiama het volgende:
[..]
Dat doet er toch niet toe? Hij heeft er zelf voor gereden, klaar.
en zouden jullie hier op zo'n blinde manier rasmussen blijven verdedigen als hij niet voor een nederlandse ploeg reedquote:Op zondag 22 juli 2007 21:46 schreef DarkShine het volgende:
Zouden ze het ook doen als Rasmussen voor een Franse ploeg reed of Fransman was?![]()
dat maakt niet uitquote:Op zondag 22 juli 2007 21:51 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en zouden jullie hier op zo'n blinde manier rasmussen blijven verdedigen als hij niet voor een nederlandse ploeg reed![]()
voor mij is veel fun eraf eigenlijk bij deze tour, en ik zou het echt niet leuk vinden moest hij winnen ... die zweem van schuld rond rasmussen krijg ik niet meer uit mijn systeem ...
Volgens Boogerd was dat dankzij Boogerd zelf. Rasmussen wilde het tempo drukken, maar dat stond Boogerd niet toe, omdat hij iedereen eraf wilde rijden.quote:Op zondag 22 juli 2007 19:18 schreef thettes het volgende:
En hij kan blijkbaar wel goed instructies geven aan Rabo want onderaan Plateau de Beille ging het tempo keihard de lucht in
Wat is er over van: onschuldig tot het tegendeel bewezen is?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:51 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
voor mij is veel fun eraf eigenlijk bij deze tour, en ik zou het echt niet leuk vinden moest hij winnen ... die zweem van schuld rond rasmussen krijg ik niet meer uit mijn systeem ...
inderdaad. Misschien speelt een beetje mee dat hij voor Rabo rijdt, maar hij wordt gewoon elke dag gecontroleerd als gele trui drager. En hij is nog niet betrapt op doping.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat is er over van: onschuldig tot het tegendeel bewezen is?
Ja, hij heeft zich 2 keer niet gemeld. Volgens de regels is er dan niets aan de hand. Tel daar bij op het feit dat hij niet positief bevonden is tot nu toe en dus is er op dit moment geen reden om aan hem te twijfelen.
De Fransen zouden niet zo dubieus doen als het een Fransman was. Virenque en Moreau zijn bijna gelijk weer in genade aangenomen na hun zonde. Dat zou in bepaalde andere landen wel anders zijn.
correctie 4 keerquote:Op zondag 22 juli 2007 21:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, hij heeft zich 2 keer niet gemeld. Volgens de regels is er dan niets aan de hand. Tel daar bij op het feit dat hij niet positief bevonden is tot nu toe en dus is er op dit moment geen reden om aan hem te twijfelen.
De Fransen zouden niet zo dubieus doen als het een Fransman was. Virenque en Moreau zijn bijna gelijk weer in genade aangenomen na hun zonde. Dat zou in bepaalde andere landen wel anders zijn.
volgens de regels is er misschien wel niets aan de hand, maar die regels nemen mijn gevoel niet wegquote:Op zondag 22 juli 2007 21:57 schreef peaceman het volgende:
2 keer voor deense bondquote:Op zondag 22 juli 2007 22:10 schreef peaceman het volgende:
als het 4 keer zou zijn, dan was hij al als 'dopingschuldige' aangemerkt toch?
Nee, omdat 2 'afwezigheden' controles van de Deense Federatie waren, en 2 controles van de UCI ...quote:Op zondag 22 juli 2007 22:10 schreef peaceman het volgende:
als het 4 keer zou zijn, dan was hij al als 'dopingschuldige' aangemerkt toch?
Je mag alles, maar ik stel je nogmaals de volgende vraag:quote:Op zondag 22 juli 2007 22:11 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
volgens de regels is er misschien wel niets aan de hand, maar die regels nemen mijn gevoel niet weg, alsof ik pas na de derde keer dat hij zich niet meldt pas mag beginnen twijfelen
![]()
Jij mag rustig je gevoel hebben hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 22:11 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
volgens de regels is er misschien wel niets aan de hand, maar die regels nemen mijn gevoel niet weg, alsof ik pas na de derde keer dat hij zich niet meldt pas mag beginnen twijfelen
![]()
fransen brengen dan ook niets terecht in de tour. Ze willen hun helden beschermen hequote:Op zondag 22 juli 2007 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Die Fransen hebben een partij boter op hun hoofd dat het niet meer grappig is. Over Moreau en Virenque hoor je nooit wat, want nee, DAT zijn helden
Ja jaMaar goed, laat maar komen dit soort gehuilie, wordt Rasmussen alleen maar sterker van, zo blijkt al een paar dagen. En controleer die kip maar helemaal kleurenblind hoor, toe maar.
Ja, hun beste man op plek 28, ik snap heus wel waar dit gerommel vandaan komtquote:Op zondag 22 juli 2007 22:13 schreef flyck het volgende:
[..]
fransen brengen dan ook niets terecht in de tour. Ze willen hun helden beschermen he
ah zo. dat had ik niet zo begrepen. Het is vooral heel dom van hem. Maar het maakt hem niet perse schuldig. Hij heeft de schijn wel tegen, dat is wel zo. Ik vraag me alleen af of al die instanties ook zo moeilijk zouden doen als hij 30ste zou staan. En dat betwijfel ik.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:13 schreef flyck het volgende:
[..]
2 keer voor deense bond
2 keer voor uci.
moet 3 keer zijn (maar per instelling gezien).
Maar hij is dus nog niet over de rand gegaan? Dus meneer Bernaudeau wil iemand straffen die de wet nog niet overtreden heeft.quote:,,De geloofwaardigheid moet de hoogste prioriteit hebben'', sprak een boze Jean-René Bernaudeau, manager van Bouygues Telecom. ,,Heeft Rabobank er echt belang bij om op deze manier de gele trui te hebben? Hij is verschillende keren gewaarschuwd en staat op de rand van een dopingovertreding. Maar hij is nog steeds hier.''
Goh, als je ziet wie er wél allemaal geweigerd werd deze en de vorige Tour kun je je afvragen waarom die Rasmussen dan wél nog mag rondfietsen in de Tour natuurlijk.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar hij is dus nog niet over de rand gegaan? Dus meneer Bernaudeau wil iemand straffen die de wet nog niet overtreden heeft.![]()
Overigens zou het mij niet verbazen dat freak Rasmussen dope gebruikt.
ik zeg toch ook niet dat hij schuldig is, ik zeg alleen dat ik gewoon geen leuk gevoel krijg bij die kerel. Waarom heeft hij twee keer nagelaten om te melden waar hij is, dat lijkt me niet zo'n moeite?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:13 schreef peaceman het volgende:
Je mag alles, maar ik stel je nogmaals de volgende vraag:
Bijvoorbeeld omdat de UCI klats-boem van het ene op het andere moment bepaalde dat dat niet meer met formulieren, maar via internet moest, zoals Boonen aangaf?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:20 schreef petitlapin2 het volgende:
ik zeg toch ook niet dat hij schuldig is, ik zeg alleen dat ik gewoon geen leuk gevoel krijg bij die kerel. Waarom heeft hij twee keer nagelaten om te melden waar hij is, dat lijkt me niet zo'n moeite?
Mja, wat is er moeilijk aan een objectieve opsomming van feiten, vraag je je dan afquote:Op zondag 22 juli 2007 22:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat gelul van die Richards, dat is onzin om op dit moment dieper op in te gaan. Mocht dit alles enkel over de vage uitlatingen over "men in black" van enkele maanden terug gaan, dan is het ook bullshit om daar een hetze over te scheppen.
Maar dit is toch iets anders, dit gaat over officiële UCI-controles missen, over een tourorganisatie die zegt dat hij niet had mogen starten als ze 't hadden geweten, over een eigen ploeg die zeer pissed is over wat Rasmussen allemaal deed. Over zoiets mag de media wel melding maken, vind ik dan.
Ook al als de UCI zelf beweerd dat de uitlatingen van Rasmussen (er rijden heel veel renners met waarschuwingen rond) flauwekul zijn.
Ja goed, maar schiet het dan op om dan maar iedereen niet deel te laten nemen en alle mogelijke mooie prestaties af te doen met allerlei lelijke verhalen over doping?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Goh, als je ziet wie er wél allemaal geweigerd werd deze en de vorige Tour kun je je afvragen waarom die Rasmussen dan wél nog mag rondfietsen in de Tour natuurlijk.
nogal een geluk dat het boonen is die dat zegt, want moest rasmussen zelf zeggen dat hij het heeft nagelaten omdat de regels te snel veranderen en niet meer kan volgenquote:Op zondag 22 juli 2007 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijvoorbeeld omdat de UCI klats-boem van het ene op het andere moment bepaalde dat dat niet meer met formulieren, maar via internet moest, zoals Boonen aangaf?
Iedereen is op voorhand verdacht, je moet je aan de meest absurde regels houden, die ook nog constant zonder vooraankondiging veranderen, en o hemel, dan heeft er eentje toevallig 2 keer niet achter de idiote grillen van McQuaid en zijn vriendjes aan kunnen rennen. En die rijdt nou ook nog in het geel. Weet je? We ruiken BLOED![]()
idioterie zeg
Er zijn er die dat doen, ik krijg de indruk dat van hen verwacht wordt dat ze 't allemaal maar in zijn geheel moeten verzwijgen.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, wat is er moeilijk aan een objectieve opsomming van feiten, vraag je je dan af
Omdat hij een neuroot is. Zit hem dus gewoon in het koppiequote:Op zondag 22 juli 2007 22:20 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en dan nog buiten de doping, waarom ziet hij er zo raar en ongezond uit? waarom moet hij zo de wereldvreemde freak uithangen?
Er is gewoon veel wishfull thinking en dat is logisch. Iedereen wil een tour waar de gele trui niet constant wordt beschuldigd van dopinggebruik.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er zijn er die dat doen, ik krijg de indruk dat van hen verwacht wordt dat ze 't allemaal maar in zijn geheel moeten verzwijgen.
Jawel, een paar jaar geleden toen hij een pilletje had genomen in een discotheek. Doping is het niet echt, maar het is in ieder geval een positieve testquote:
Ja, dat vind ik dus ook. Op die manier kan je dus een "ampullenkoning" worden zonder ooit echt iets misdaan te hebben, behalve wat miscommunicatie. En zoeen Rasmussen wordt dagelijks gecontroleerd nou hij in het geel rijdt, en misschien wel meerdere keren per dag. En NOOIT is er wat gevonden. Maar oh jee, hij heeft een waarschuwing gehad, hij is een dagje te vroeg vertrokken naar de ronde van het baskenland, god wat vreselijk.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:32 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ja goed, maar schiet het dan op om dan maar iedereen niet deel te laten nemen en alle mogelijke mooie prestaties af te doen met allerlei lelijke verhalen over doping? Wat Rasmussen heeft gedaan is niet slim, maar dopinggebruik is niet bewezen en dus is hij clean. Laten we vooral het principe "onschuldig tot schuld is bewezen" weer eens terugbrengen in het wielrennen. Dat hij volgens de regelmenten positief is zodra hij drie keer "afwezig" is bij een controle is natuurlijk bedoeld om te zorgen dan men niet de dopingcontroles gaat ontduiken. Maar stel dat hij daadwerkelijk drie keer "afwezig" is en daardoor geschorst wordt, dan is ook daarmee nog niet bewezen dat hij doping gebruikt of gebruikt heeft. Dan kan je eigenlijk nog steeds zijn sportieve prestaties hetzelfde waarderen.
Er zijn er wel meer die er ongezond uitzien, maar die rijden niet in het geel en dat is nu precies waarom hij de shit over zich heen krijgt.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:20 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
en dan nog buiten de doping, waarom ziet hij er zo raar en ongezond uit? waarom moet hij zo de wereldvreemde freak uithangen?
Heb je een punt, geef ik toe.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Goh, als je ziet wie er wél allemaal geweigerd werd deze en de vorige Tour kun je je afvragen waarom die Rasmussen dan wél nog mag rondfietsen in de Tour natuurlijk.
Waarom heb jij geen fotoboek hmm? DOPING DOPING DOPING.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:20 schreef petitlapin2 het volgende:
Ach, het helpt niet echt dat Valverde in een tijdrit wordt ingehaald door een zombie en dat Ducrot dan zit te roepen: "DIT IS ONMOGELIJK, DIT KAN HIJ HELEMAAL NIET!".quote:Op zondag 22 juli 2007 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer die er ongezond uitzien, maar die rijden niet in het geel en dat is nu precies waarom hij de shit over zich heen krijgt.
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom heb jij geen fotoboek hmm? DOPING DOPING DOPING.
denk eens na of zo
Nee, maar dat zeg je niet als je er niet iets mee bedoeltquote:Op zondag 22 juli 2007 22:43 schreef petitlapin2 het volgende:
ik vind rasmussen er eng uitzien, en ik zeg er nog expliciet bij dat dit niets met doping te maken heeft
Dat zei hij ook toen Millar vandaag als een debiel aan het klimmen was, maar die rijdt niet in het (juiste) geel, dus DAAR hoor je niemand overquote:Op zondag 22 juli 2007 22:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ducrot dan zit te roepen: "DIT IS ONMOGELIJK, DIT KAN HIJ HELEMAAL NIET!".
quote:Op zondag 22 juli 2007 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, maar dat zeg je niet als je er niet iets mee bedoelt
Til aan mijn uitspraken maar niet te zwaar hoor, maar ik wil maar aangeven, het huidige klimaat van insinuaties en verdachtmakingen heeft aan NIKS genoeg, en dat vind althans ik een zeer zorgelijke ontwikkeling.
Lelijke wielrenners daar zijn er wel meer van. Tis geen sport voor grote gespierde kerels over het algemeen. Knappe wielrenners zijn de uitzonderingquote:Op zondag 22 juli 2007 22:43 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wat wil je nu eigenlijk zeggen.
ik vind rasmussen er eng uitzien, en ik zeg er nog expliciet bij dat dit niets met doping te maken heeft
Mwoa, laat ik dat maar in het licht van het huidige klimaat zien dan hequote:Op zondag 22 juli 2007 22:48 schreef petitlapin2 het volgende:
Jij hebt blijkbaar ook niet veel nodig om conclusies te trekken en dingen te insinueren naar aanleiding van mijn woorden![]()
ja, maar rasmussen heeft toch maar een hele rare kopquote:Op zondag 22 juli 2007 22:48 schreef Lann555 het volgende:
Lelijke wielrenners daar zijn er wel meer van. Tis geen sport voor grote gespierde kerels over het algemeen. Knappe wielrenners zijn de uitzondering
Riis...Maar goed, of ze nu wel of niet dopen, het blijft een fantastische sport.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:50 schreef peaceman het volgende:
Ach weet je wat ik wel eens denk...
Of je nu wel of niet gebruikt hebt, het blijft een superprestatie om zo'n berg op te rijden. En het schijnt, dat was toen in de avondetappe, dat epo bijvoorbeeld niet zo heel erg veel effect heeft. In elk geval niet voldoende om een enorme stap voorwaarts te maken. Simpel gezegd: een slechte renner, blijft een slechte renner. Een goede renner wordt een ietsje pietsje betere renner, maar niet meer dan dat.
En zelfs al zou dat zo zijn, wat wil jij daar dan eigenlijk mee zeggen?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:51 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja, maar rasmussen heeft toch maar een hele rare kop![]()
dit is een eindeloze discussie en ik val in herhaling, dus voor de laatste keerquote:Op zondag 22 juli 2007 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
En zelfs al zou dat zo zijn, wat wil jij daar dan eigenlijk mee zeggen?
Evans... echt zo'n renner zonder gezicht. Weet iémand hoe die er uitziet?quote:Op zondag 22 juli 2007 22:57 schreef petitlapin2 het volgende:
dit is een eindeloze discussie en ik val in herhaling, dus voor de laatste keer: ik vind het een rare enge griezelig uitziende vent, en ik zie dus liever een - in mijn ogen- gewonere sympathieke vent winnen waar ik meer voeling mee heb en waar ik ten minste een vorm van sympathie voor kan voelen
... neem een contador, valverde, evans ...
einde discussie
Oh nou ja coolquote:Op zondag 22 juli 2007 22:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dit is een eindeloze discussie en ik val in herhaling, dus voor de laatste keer: ik vind het een rare enge griezelig uitziende vent, en ik zie dus liever een - in mijn ogen- gewonere sympathieke vent winnen waar ik meer voeling mee heb en waar ik ten minste een vorm van sympathie voor kan voelen
... neem een contador, valverde, evans ...
einde discussie
Uiteindelijk heeft Beloki ook maar 1 keer aangevallen hoor.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:00 schreef peaceman het volgende:
Valverde had ik voor deze tour nog sympathie voor, maar toen hij Moreau geflikt heeft (in die etappe die Rasmussen won) was hij voor mij slechts een angsthaas. Evans is ook een angsthaas. Aanklampen en dan gokken op de tijdrit... nee... dan mag je Amstrong alsnog een groot compliment geven (en Ulrich en Beloki ook). Die vielen wel aan.
nog altijd meer dan 0quote:Op zondag 22 juli 2007 23:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft Beloki ook maar 1 keer aangevallen hoor.
Valverde moreau geflikt? uhm dat noem ik geen flikkenquote:Op zondag 22 juli 2007 23:00 schreef peaceman het volgende:
Valverde had ik voor deze tour nog sympathie voor, maar toen hij Moreau geflikt heeft (in die etappe die Rasmussen won) was hij voor mij slechts een angsthaas. Evans is ook een angsthaas. Aanklampen en dan gokken op de tijdrit... nee... dan mag je Amstrong alsnog een groot compliment geven (en Ulrich en Beloki ook). Die vielen wel aan.
Evans heeft in deze Tour ook 1 keer aangevallen.quote:
Het was Valverde die niets deed, terwijl hij toen wel kon, maar ja, iedereen ziet dat andersquote:Op zondag 22 juli 2007 23:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Valverde moreau geflikt? uhm dat noem ik geen flikken![]()
Moreau is gewoon een redelijke klimmer en een matige tijdrijder. Hij kan wel aanvallen zoals toen maar dan prikt die een paar keer en houdt zijn benen stil.
Heb ik gemist.....Wanneer dan?quote:Op zondag 22 juli 2007 23:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Evans heeft in deze Tour ook 1 keer aangevallen.
Rasmussen valt wel aan, zelfs in de gele trui. Een verademing als je het mij vraagt.quote:Maar eigenlijk gaat het hier over Rasmussen. Maar goed, het gaat niet meer over doping, misschien mag het dan wel.
Tuurlijk, maar je moet je ook bedenken dat hij weet dat hij aan moet vallen om de trui te behouden na de volgende tijdrit. Armstrong wist dat hij nooit veel zou verliezen bij de afsluitende tijdrit.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb ik gemist.....Wanneer dan?
[..]
Rasmussen valt wel aan, zelfs in de gele trui. Een verademing als je het mij vraagt.![]()
Maar ja, dat vroeg niemand![]()
![]()
Fransen zijn altijd zo. Als ze verliezen is iedereen aan de doping. Virenque zit ook gewoon in het commentaarhok en al die Fransen krijgen een bobbel in de broek van die gast. En Franse ploegleiders zijn ook van nature onsympatiek. Vooral nu zo totaal door het ijs zakken. De Fransen slaan een flater-figuur deze tourquote:Op zondag 22 juli 2007 23:16 schreef Damzkieee het volgende:
Ik wordt echt moe van die Franse ploegleiders zeg
Zag trouwens een foto in het AD van Frans publiek met de duimen omlaag toen Rasmussen voorbij kwam tijdens de tijdrit
Als de Fransosen het slecht doen mag er ook niemand anders winnen hè.
Fransen opzich zijn van nature onsympathiek. Ware het niet dat ze weten dat anders hun land een grote chaos zou worden, dus houden ze de schijn opquote:Op zondag 22 juli 2007 23:20 schreef Lann555 het volgende:
[..]
En Franse ploegleiders zijn ook van nature onsympatiek.
Dan hebben ze Willy zijn microfoon maar dichtgedraaid, anders werden alle VRT-cameramannen voor de rest van de Tour bekogeld met flesjes water.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:26 schreef Bartoli het volgende:
hehehe willy voet zei laatst in Tour2007 over Madiot "Bij zijn tweede Parijs-Roubaix zege was ik zijn verzorger. Meer hoef ik dan niet te zeggen toch?"
Tis toch mooi hoe de haat voor Fransen iedereen verbroedertquote:Op zondag 22 juli 2007 23:35 schreef viagraap het volgende:
[..]
Fransen opzich zijn van nature onsympathiek. Ware het niet dat ze weten dat anders hun land een grote chaos zou worden, dus houden ze de schijn op![]()
tuurlijk niet.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah zo. dat had ik niet zo begrepen. Het is vooral heel dom van hem. Maar het maakt hem niet perse schuldig. Hij heeft de schijn wel tegen, dat is wel zo. Ik vraag me alleen af of al die instanties ook zo moeilijk zouden doen als hij 30ste zou staan. En dat betwijfel ik.
of je vraagt je af waarom alleen de naam van rasmussen wordt genoemd terwijl er zat andere rijders zijn die hetzelfde hebben? Heel toevallig rijdt hij in de gele trui.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het grootste nadeel aan de Tour de France is toch echt dat er zoveel Fransen bij betrokken zijn.quote:Op zondag 22 juli 2007 23:16 schreef Damzkieee het volgende:
Zag trouwens een foto in het AD van Frans publiek met de duimen omlaag toen Rasmussen voorbij kwam tijdens de tijdrit
Oveel invloed heeft vet niet op je lichaamstemperatuur.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:48 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
![]()
ik vind rasmussen gewoon een eng uitziende vent en een freak, daarom zie ik hem niet graag winnen,
als ik hem zie heb ik zin om hem eens een goeie pak friet te geven, en een dekentje, want volgens mij moet je toch wel bevriezen met geen grammetje vet aan je lijf. Niets meer en niets minder. Jij hebt blijkbaar ook niet veel nodig om conclusies te trekken en dingen te insinueren naar aanleiding van mijn woorden![]()
Is toch zo? Schitterend land, met een nog mooiere ronde. Maar de mensen die het land bezetten zijn gewoon vervelend en zelfingenomen. Mooi voorbeeld was het interviewtje met Boogerd bij de aankomst op de NOS. (hij had een mooie verspreking k*t, eh, rot Fransen!quote:Op zondag 22 juli 2007 23:37 schreef Lann555 het volgende:
[..]
Tis toch mooi hoe de haat voor Fransen iedereen verbroedert
Ik ben al sinds zijn eerste Tour een groot Rasmussen-fan en vind het geweldig wat hij doet, maar zijn hoofd moet ik toch nogmaals benadrukken. Tis een aparte verschijning, je herkent hem gelijk in een groep en hij trekt zich nergens wat van aan. Beetje ala Pantani. Ook een heldquote:Op maandag 23 juli 2007 00:27 schreef Gillingham het volgende:
Nu genoeg over doping, (kut?)Fransen en de zogenaamde lelijkheid van Rasmussen.
Hij reed vandaag een geweldige etappe en ik hoop dat het hem vanmiddag weer lukt. Het is mooi om hem te zien domineren.
Fransenquote:Franse ploegleiders willen Rasmussen uit Tour
Uitgegeven: 22 juli 2007 21:32
Laatst gewijzigd: 22 juli 2007 21:47
PLATEAU DE BEILLE - De prestaties van Michael Rasmussen worden niet door iedereen in het Tourpeloton bewonderd. Vooral de Franse ploegleiders vinden dat de Deen uit de Ronde van Frankrijk had moeten worden gezet, omdat hij een waarschuwing kreeg vanwege het missen van dopingtesten.
ANP
"De geloofwaardigheid moet de hoogste prioriteit hebben", sprak een boze Jean-René Bernaudeau, manager van Bouygues Telecom.
"Heeft Rabobank er echt belang bij om op deze manier de gele trui te hebben? Hij is verschillende keren gewaarschuwd en staat op de rand van een dopingovertreding. Maar hij is nog steeds hier."
Furieus
Zijn collega van Cofidis, Eric Boyer, is eveneens furieus over de aanwezigheid van Rasmussen. Hij vindt het schandalig dat de Deense federatie, Rabobank of de coureur verzuimd hebben vóór de Tour het nieuws van de waarschuwing naar buiten te brengen.
"We mogen zulke informatie niet geheim houden", sprak Boyer. "Zeker niet voor koersdirecteuren. Want zij zijn diegenen die het kaf van het koren scheiden, zodra er verdachtmakingen zijn."
Beide Fransmannen krijgen in hun kritiek steun van de ploegleider van Française des Jeux, Marc Madiot.
Boete
Hun collega van Rabobank, manager Theo de Rooij, vindt de opmerkingen niet terecht. Hij wijst erop dat Rasmussen een administratieve fout heeft gemaakt en dat de ploeg hem daarvoor een zware boete heeft gegeven.
"De Fransen proberen hun standpunten steeds verder te verharden. Het heeft er ook mee te maken dat er geen autoriteit in de sport is. Allerlei partijen gaan eigen regels opstellen, terwijl ze daar niet toe bevoegd zijn."
"Ik heb geen reden om aan Rasmussen te twijfelen. Uit al onze bloedgegevens en die van de UCI blijkt dat het beeld bij Michael volstrekt normaal is."
Korrel
Bij de kritische Fransen, die elke niet-Franse klassementrenner graag op de korrel nemen, kan de Deense geletruidrager weinig goed doen.
"De afgelopen drie jaar was Rasmussen tijdens de drie weken van de Tour een fantastische coureur", zei Boyer. "Maar daarvoor of erna laat hij zich niet zien. Als je weet hoe een menselijk lichaam werkt, kan dit gewoon niet."
nu.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |