abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51725155
Contador vind ik echt een leuke renner. Toch ben ik chauvinistisch ( het lijkt tegenwoordig wel een vies woord) en supporter ik voor rasmussen.
  zondag 22 juli 2007 @ 18:31:26 #102
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51725313
Tis ook wel erg lastig dealtje sluiten met Contador, want die kerel die ratelt zijn spaans alsof de wereld over 3 seconden vergaat
I hate it here
pi_51725352
nu maar hopen dat Rasmussen niet valt de komende dagen, dan maakt hij toch een heel goede kans!
't Zou heel erg mooi wezen
Groen Zwart Texels in 't Hart
pi_51725505
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:18 schreef ErikT het volgende:

[..]

Nee ze gingen hem allemaal volle bak halen in de Alpen
Dat doet er toch niet toe? Hij heeft er zelf voor gereden, klaar.
pi_51725662
de duitsers zijn erg zielig bezig:
op teleteksty van ARD over vandaag als kop:
""der unter dopingverdacht stehende Michael Rasmussen kommt seinem ersten tour sieg immer naher. enz."

dopingverdacht?? er is geen bewijs. ik dacht dat de media ovjectief verslag moet doen
pi_51725694
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:45 schreef FredWielergek het volgende:
de duitsers zijn erg zielig bezig:
op teleteksty van ARD over vandaag als kop:
""der unter dopingverdacht stehende Michael Rasmussen kommt seinem ersten tour sieg immer naher. enz."

dopingverdacht?? er is geen bewijs. ik dacht dat de media ovjectief verslag moet doen
Duitsers
pi_51725729
de duiters kunnen blijkbaar niet verwerken wat er is gebeurd met ullrich, sinkewitz en zabel.
daarom gaan ze allerlei andere remnners ook zwart maken
pi_51725803
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:48 schreef FredWielergek het volgende:
de duiters kunnen blijkbaar niet verwerken wat er is gebeurd met ullrich, sinkewitz en zabel.
daarom gaan ze allerlei andere remnners ook zwart maken
Ullrich is niet betrapt hoor

Jaksche wel
pi_51725822
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:51 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

ohja dat is waar, nu ben ik net zo bezig als ARD, ahum..
pi_51725872
Ik dacht dat de Duitse media de tour boycotten? Laat ze dat dan ook echt doen he! Die moffen hebben er weer niet begrepen, "dopingverdacht" pffff.
mss eens een stukje DDR-historie ophalen of zich desnoods met Sinkewitz gaan bezighouden ipv renners die hun best doen meteen al te gaan beschuligen.

"die moffen", dixit student Duits
Groen Zwart Texels in 't Hart
  zondag 22 juli 2007 @ 18:56:07 #111
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51725917
Morgen wordt weer een belangrijke dag. Als Rasmussen mazzel heeft kunnen dan Contador en Evens niet lang genoeg volgen en vergroot hij nog even zijn voorsprong.
pi_51725940
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:31 schreef Lann555 het volgende:
Tis ook wel erg lastig dealtje sluiten met Contador, want die kerel die ratelt zijn spaans alsof de wereld over 3 seconden vergaat
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51726111
Hij wordt door ons Nederlanders (en vooral door Maarten en Herbert) echt behoorlijk opgehemeld, maar toch laat Rasmussen niet alleen door hard te fietsen zien dat ie de beste is. Tijdens die laatste klim zag je hem duidelijk als leider fietsen. Het zal me niks verbazen als Soler even aan Rasmussen gevraagd heeft of hij alsjeblieft even mocht demarreren.

Erg mooi moment ook na de demarrage van Contador. Contador reed tientallen meters weg, en Rasmussen bleef achter Evans hangen zodat Evans niet zo lame kon blijven wieltjeszuigen. Toen bleek dat Evans er écht niet achteraan kon ging Rasmussen zelf en deelde daadmee de doodsteek uit aan Evans. Grote klasse als je zo kan fietsen, niet alleen heel hard, maar ook zo goed!
  zondag 22 juli 2007 @ 19:09:00 #114
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51726230
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:03 schreef Cootz het volgende:
Hij wordt door ons Nederlanders (en vooral door Maarten en Herbert) echt behoorlijk opgehemeld, maar toch laat Rasmussen niet alleen door hard te fietsen zien dat ie de beste is. Tijdens die laatste klim zag je hem duidelijk als leider fietsen. Het zal me niks verbazen als Soler even aan Rasmussen gevraagd heeft of hij alsjeblieft even mocht demarreren.

Erg mooi moment ook na de demarrage van Contador. Contador reed tientallen meters weg, en Rasmussen bleef achter Evans hangen zodat Evans niet zo lame kon blijven wieltjeszuigen. Toen bleek dat Evans er écht niet achteraan kon ging Rasmussen zelf en deelde daadmee de doodsteek uit aan Evans. Grote klasse als je zo kan fietsen, niet alleen heel hard, maar ook zo goed!
Zijn koersinzicht is ook zeer sterk, hij merkte dat het bij Evans niet kunnen was ipv niet willen en sloeg gelijk toe. Daarvoor reed hij constant op 2de, 3de plek en loerde constant. Links, rechts, boven. Niets ontsnapte aan zijn aandacht.
I hate it here
pi_51726513
En hij kan blijkbaar wel goed instructies geven aan Rabo want onderaan Plateau de Beille ging het tempo keihard de lucht in
pi_51727162
Ik vind ook dat zeggen dat hij onverdient bovenaan zou staan (wat je dus doet als je vind dat hij 3 minuten cadeau heeft gehad) onzin is. Hij heerst gewoon in de bergen en als ze hem niet hadden laten gaan had hij wellicht ook tijd gewonnen tijdens de laatste col zo goed als hij toen was.

Contador rijdt gewoon geweldig, maar voor de rest houdt gewoon niemand Rasmussen bij.
pi_51727351
Rasmussen

Weer fantastisch gereden vandaag. Parijs komt steeds dichterbij!
  zondag 22 juli 2007 @ 19:57:08 #118
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51727552
Rasmussen was top vandaag. Prachtig om te zien hoe hij speelde met zijn grote concurrenten. Ik denk, maar hoop nog meer dat hij de tour wint.

RASMUSSEN
BOOGERD
DEKKER
RABOBANK

[ Bericht 10% gewijzigd door LENUS op 22-07-2007 20:02:16 ]
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  zondag 22 juli 2007 @ 20:32:22 #119
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51728563
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:39 schreef Fiama het volgende:

[..]

Dat doet er toch niet toe? Hij heeft er zelf voor gereden, klaar.
Voor mij doet dat er dus wel toe.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zondag 22 juli 2007 @ 21:38:11 #120
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51730611
Op de Belg hadden ze het vandaag over een mogelijke Tourwinst van Rasmussen.

Laat hem eerst maar eens zijn voorsprong vergroten, en dan komt weer zo'n tijdrit. Dat hij afgelopen zaterdag een goede tijdrit reed betekent niet dat hij er zaterdag doorheen komt. Al hoop ik uiteraard dat hij het geel in Parijs ook nog draagt!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_51730760
Franse ploegleiders hekelen Rasmussen
PLATEAU DE BEILLE - De prestaties van Michael Rasmussen worden niet door iedereen in het Tourpeloton bewonderd. Vooral de Franse ploegleiders vinden dat de Deen uit de Ronde van Frankrijk had moeten worden gezet, omdat hij een waarschuwing kreeg vanwege het missen van dopingtesten.
,,De geloofwaardigheid moet de hoogste prioriteit hebben'', sprak een boze Jean-René Bernaudeau, manager van Bouygues Telecom. ,,Heeft Rabobank er echt belang bij om op deze manier de gele trui te hebben? Hij is verschillende keren gewaarschuwd en staat op de rand van een dopingovertreding. Maar hij is nog steeds hier.''
Zijn collega van Cofidis, Eric Boyer, is eveneens furieus over de aanwezigheid van Rasmussen. Hij vindt het schandalig dat de Deense federatie, Rabobank of de coureur verzuimd hebben vóór de Tour het nieuws van de waarschuwing naar buiten te brengen. ,,We mogen zulke informatie niet geheim houden'', sprak Boyer. ,,Zeker niet voor koersdirecteuren. Want zij zijn diegenen die het kaf van het koren scheiden, zodra er verdachtmakingen zijn.'' Beide Fransmannen krijgen in hun kritiek steun van de ploegleider van Française des Jeux, Marc Madiot.
Niet terecht
Hun collega van Rabobank, manager Theo de Rooij, vindt de opmerkingen niet terecht. Hij wijst erop dat Rasmussen een administratieve fout heeft gemaakt en dat de ploeg hem daarvoor een zware boete heeft gegeven. ,,De Fransen proberen hun standpunten steeds verder te verharden. Het heeft er ook mee te maken dat er geen autoriteit in de sport is. Allerlei partijen gaan eigen regels opstellen, terwijl ze daar niet toe bevoegd zijn. Ik heb geen reden om aan Rasmussen te twijfelen. Uit al onze bloedgegevens en die van de UCI blijkt dat het beeld bij Michael volstrekt normaal is.''
Bij de kritische Fransen, die elke niet-Franse klassementrenner graag op de korrel nemen, kan de Deense geletruidrager weinig goed doen. ,,De afgelopen drie jaar was Rasmussen tijdens de drie weken van de Tour een fantastische coureur'', zei Boyer. ,,Maar daarvoor of erna laat hij zich niet zien. Als je weet hoe een menselijk lichaam werkt, kan dit gewoon niet.''

Hier word ik echt kwaad om, die zielige fransen, die virenque ophemelen
  zondag 22 juli 2007 @ 21:46:36 #122
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51730863
Zouden ze het ook doen als Rasmussen voor een Franse ploeg reed of Fransman was?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_51731024
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:46 schreef DarkShine het volgende:
Zouden ze het ook doen als Rasmussen voor een Franse ploeg reed of Fransman was?
en zouden jullie hier op zo'n blinde manier rasmussen blijven verdedigen als hij niet voor een nederlandse ploeg reed

voor mij is veel fun eraf eigenlijk bij deze tour, en ik zou het echt niet leuk vinden moest hij winnen ... die zweem van schuld rond rasmussen krijg ik niet meer uit mijn systeem ...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51731151
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:51 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

en zouden jullie hier op zo'n blinde manier rasmussen blijven verdedigen als hij niet voor een nederlandse ploeg reed

voor mij is veel fun eraf eigenlijk bij deze tour, en ik zou het echt niet leuk vinden moest hij winnen ... die zweem van schuld rond rasmussen krijg ik niet meer uit mijn systeem ...
dat maakt niet uit
er is ook een zweem rond contador, valverde, sastre
er is ook een zweem rond kloden, kashechkin
alleen evans, leipheimer 'lijken' nog zonder smet of geruchten
  zondag 22 juli 2007 @ 21:55:39 #125
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_51731178
quote:
Op zondag 22 juli 2007 19:18 schreef thettes het volgende:
En hij kan blijkbaar wel goed instructies geven aan Rabo want onderaan Plateau de Beille ging het tempo keihard de lucht in
Volgens Boogerd was dat dankzij Boogerd zelf. Rasmussen wilde het tempo drukken, maar dat stond Boogerd niet toe, omdat hij iedereen eraf wilde rijden.

Achteraf mocht Rasmussen dus Boogerd dankbaar zijn.
  zondag 22 juli 2007 @ 21:56:22 #126
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51731201
Dit soort dingen maken Fransen zo kut.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 22 juli 2007 @ 21:57:12 #127
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51731236
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:51 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]
Wat is er over van: onschuldig tot het tegendeel bewezen is?

Ja, hij heeft zich 2 keer niet gemeld. Volgens de regels is er dan niets aan de hand. Tel daar bij op het feit dat hij niet positief bevonden is tot nu toe en dus is er op dit moment geen reden om aan hem te twijfelen.
De Fransen zouden niet zo dubieus doen als het een Fransman was. Virenque en Moreau zijn bijna gelijk weer in genade aangenomen na hun zonde. Dat zou in bepaalde andere landen wel anders zijn.
pi_51731365
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:57 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ja, hij heeft zich 2 keer niet gemeld. Volgens de regels is er dan niets aan de hand. Tel daar bij op het feit dat hij niet positief bevonden is tot nu toe en dus is er op dit moment geen reden om aan hem te twijfelen.
De Fransen zouden niet zo dubieus doen als het een Fransman was. Virenque en Moreau zijn bijna gelijk weer in genade aangenomen na hun zonde. Dat zou in bepaalde andere landen wel anders zijn.
inderdaad. Misschien speelt een beetje mee dat hij voor Rabo rijdt, maar hij wordt gewoon elke dag gecontroleerd als gele trui drager. En hij is nog niet betrapt op doping.
pi_51731471
Zelfs als Rasmussen gedaan heeft waar hij van beschuldigd wordt in 2002 kan hij niet bestraft worden want dat was pas strafbaar volgens de reglementen van 2004.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_51731601
quote:

[..]

correctie 4 keer
  zondag 22 juli 2007 @ 22:10:35 #131
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51731676
als het 4 keer zou zijn, dan was hij al als 'dopingschuldige' aangemerkt toch?
pi_51731713
quote:

volgens de regels is er misschien wel niets aan de hand, maar die regels nemen mijn gevoel niet weg , alsof ik pas na de derde keer dat hij zich niet meldt pas mag beginnen twijfelen
  zondag 22 juli 2007 @ 22:12:28 #133
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51731738
Die Fransen hebben een partij boter op hun hoofd dat het niet meer grappig is. Over Moreau en Virenque hoor je nooit wat, want nee, DAT zijn helden

Ja ja Maar goed, laat maar komen dit soort gehuilie, wordt Rasmussen alleen maar sterker van, zo blijkt al een paar dagen. En controleer die kip maar helemaal kleurenblind hoor, toe maar.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_51731754
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:10 schreef peaceman het volgende:
2 keer voor deense bond
2 keer voor uci.

moet 3 keer zijn (maar per instelling gezien).
  zondag 22 juli 2007 @ 22:13:06 #135
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51731758
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:10 schreef peaceman het volgende:
Nee, omdat 2 'afwezigheden' controles van de Deense Federatie waren, en 2 controles van de UCI ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 22 juli 2007 @ 22:13:25 #136
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51731768
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:11 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

volgens de regels is er misschien wel niets aan de hand, maar die regels nemen mijn gevoel niet weg , alsof ik pas na de derde keer dat hij zich niet meldt pas mag beginnen twijfelen
Je mag alles, maar ik stel je nogmaals de volgende vraag:
  zondag 22 juli 2007 @ 22:13:31 #137
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51731773
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:11 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Jij mag rustig je gevoel hebben hoor Iedereen heeft zijn gevoel, overal over. Maakt dat iets uit verder? Mwoa, niet echt
pi_51731790
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Die Fransen hebben een partij boter op hun hoofd dat het niet meer grappig is. Over Moreau en Virenque hoor je nooit wat, want nee, DAT zijn helden

Ja ja Maar goed, laat maar komen dit soort gehuilie, wordt Rasmussen alleen maar sterker van, zo blijkt al een paar dagen. En controleer die kip maar helemaal kleurenblind hoor, toe maar.
fransen brengen dan ook niets terecht in de tour. Ze willen hun helden beschermen he
  zondag 22 juli 2007 @ 22:15:20 #139
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51731840
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:13 schreef flyck het volgende:

[..]

fransen brengen dan ook niets terecht in de tour. Ze willen hun helden beschermen he
Ja, hun beste man op plek 28, ik snap heus wel waar dit gerommel vandaan komt
  zondag 22 juli 2007 @ 22:15:30 #140
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51731850
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:13 schreef flyck het volgende:

[..]

2 keer voor deense bond
2 keer voor uci.

moet 3 keer zijn (maar per instelling gezien).
ah zo. dat had ik niet zo begrepen. Het is vooral heel dom van hem. Maar het maakt hem niet perse schuldig. Hij heeft de schijn wel tegen, dat is wel zo. Ik vraag me alleen af of al die instanties ook zo moeilijk zouden doen als hij 30ste zou staan. En dat betwijfel ik.
pi_51731907
quote:
,,De geloofwaardigheid moet de hoogste prioriteit hebben'', sprak een boze Jean-René Bernaudeau, manager van Bouygues Telecom. ,,Heeft Rabobank er echt belang bij om op deze manier de gele trui te hebben? Hij is verschillende keren gewaarschuwd en staat op de rand van een dopingovertreding. Maar hij is nog steeds hier.''
Maar hij is dus nog niet over de rand gegaan? Dus meneer Bernaudeau wil iemand straffen die de wet nog niet overtreden heeft.

Overigens zou het mij niet verbazen dat freak Rasmussen dope gebruikt. Hoe de Rabobank over deze affaire denkt weten we als Rasmussen wel of geen contractverlenging krijgt.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:19:56 #142
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51731998
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:17 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Maar hij is dus nog niet over de rand gegaan? Dus meneer Bernaudeau wil iemand straffen die de wet nog niet overtreden heeft.

Overigens zou het mij niet verbazen dat freak Rasmussen dope gebruikt.
Goh, als je ziet wie er wél allemaal geweigerd werd deze en de vorige Tour kun je je afvragen waarom die Rasmussen dan wél nog mag rondfietsen in de Tour natuurlijk.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51732018
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:13 schreef peaceman het volgende:

Je mag alles, maar ik stel je nogmaals de volgende vraag:
ik zeg toch ook niet dat hij schuldig is, ik zeg alleen dat ik gewoon geen leuk gevoel krijg bij die kerel. Waarom heeft hij twee keer nagelaten om te melden waar hij is, dat lijkt me niet zo'n moeite?

en dan nog buiten de doping, waarom ziet hij er zo raar en ongezond uit? waarom moet hij zo de wereldvreemde freak uithangen?

ik vind het maar een enge vent, en niet bepaald sympathiek... en ik hoop dan ook van ganserharte dat hij de tour niet wint.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:25:54 #144
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51732200
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:20 schreef petitlapin2 het volgende:
ik zeg toch ook niet dat hij schuldig is, ik zeg alleen dat ik gewoon geen leuk gevoel krijg bij die kerel. Waarom heeft hij twee keer nagelaten om te melden waar hij is, dat lijkt me niet zo'n moeite?
Bijvoorbeeld omdat de UCI klats-boem van het ene op het andere moment bepaalde dat dat niet meer met formulieren, maar via internet moest, zoals Boonen aangaf?

Iedereen is op voorhand verdacht, je moet je aan de meest absurde regels houden, die ook nog constant zonder vooraankondiging veranderen, en o hemel, dan heeft er eentje toevallig 2 keer niet achter de idiote grillen van McQuaid en zijn vriendjes aan kunnen rennen. En die rijdt nou ook nog in het geel. Weet je? We ruiken BLOED

idioterie zeg
  zondag 22 juli 2007 @ 22:28:35 #145
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51732280
Dat gelul van die Richards, dat is onzin om op dit moment dieper op in te gaan. Mocht dit alles enkel over de vage uitlatingen over "men in black" van enkele maanden terug gaan, dan is het ook bullshit om daar een hetze over te scheppen.

Maar dit is toch iets anders, dit gaat over officiële UCI-controles missen, over een tourorganisatie die zegt dat hij niet had mogen starten als ze 't hadden geweten, over een eigen ploeg die zeer pissed is over wat Rasmussen allemaal deed. Over zoiets mag de media wel melding maken, vind ik dan.

Ook al als de UCI zelf (opperlul McQuaid toch) beweert dat de uitlatingen van Rasmussen (er rijden heel veel renners met waarschuwingen rond) flauwekul zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:30:56 #146
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51732361
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat gelul van die Richards, dat is onzin om op dit moment dieper op in te gaan. Mocht dit alles enkel over de vage uitlatingen over "men in black" van enkele maanden terug gaan, dan is het ook bullshit om daar een hetze over te scheppen.

Maar dit is toch iets anders, dit gaat over officiële UCI-controles missen, over een tourorganisatie die zegt dat hij niet had mogen starten als ze 't hadden geweten, over een eigen ploeg die zeer pissed is over wat Rasmussen allemaal deed. Over zoiets mag de media wel melding maken, vind ik dan.

Ook al als de UCI zelf beweerd dat de uitlatingen van Rasmussen (er rijden heel veel renners met waarschuwingen rond) flauwekul zijn.
Mja, wat is er moeilijk aan een objectieve opsomming van feiten, vraag je je dan af
pi_51732413
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Goh, als je ziet wie er wél allemaal geweigerd werd deze en de vorige Tour kun je je afvragen waarom die Rasmussen dan wél nog mag rondfietsen in de Tour natuurlijk.
Ja goed, maar schiet het dan op om dan maar iedereen niet deel te laten nemen en alle mogelijke mooie prestaties af te doen met allerlei lelijke verhalen over doping?
Wat Rasmussen heeft gedaan is niet slim, maar dopinggebruik is niet bewezen en dus is hij clean. Laten we vooral het principe "onschuldig tot schuld is bewezen" weer eens terugbrengen in het wielrennen. Dat hij volgens de regelmenten positief is zodra hij drie keer "afwezig" is bij een controle is natuurlijk bedoeld om te zorgen dan men niet de dopingcontroles gaat ontduiken. Maar stel dat hij daadwerkelijk drie keer "afwezig" is en daardoor geschorst wordt, dan is ook daarmee nog niet bewezen dat hij doping gebruikt of gebruikt heeft. Dan kan je eigenlijk nog steeds zijn sportieve prestaties hetzelfde waarderen.
pi_51732429
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:

Bijvoorbeeld omdat de UCI klats-boem van het ene op het andere moment bepaalde dat dat niet meer met formulieren, maar via internet moest, zoals Boonen aangaf?

Iedereen is op voorhand verdacht, je moet je aan de meest absurde regels houden, die ook nog constant zonder vooraankondiging veranderen, en o hemel, dan heeft er eentje toevallig 2 keer niet achter de idiote grillen van McQuaid en zijn vriendjes aan kunnen rennen. En die rijdt nou ook nog in het geel. Weet je? We ruiken BLOED

idioterie zeg
nogal een geluk dat het boonen is die dat zegt, want moest rasmussen zelf zeggen dat hij het heeft nagelaten omdat de regels te snel veranderen en niet meer kan volgen

en, wat zijn al die andere absurde regels dan? En bovendien, hebben de wielrenners er niet een beetje zelf voor gezorgd dat ze worden gestalkt door de UCI ? Het imago van de wielrenner heeft zoveel deuken gekregen... voor mij is iedereen een potentiële dopingzondaar in de huidige tour, zelfs mijn idool tom boonen ... er zijn geen zekerheden meer, en ik vind dat toch wel heel jammer.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:33:09 #149
67640 SaintOfKillers
pi_51732431
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Mja, wat is er moeilijk aan een objectieve opsomming van feiten, vraag je je dan af
Er zijn er die dat doen, ik krijg de indruk dat van hen verwacht wordt dat ze 't allemaal maar in zijn geheel moeten verzwijgen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51732459
quote:

[..]
en dan nog buiten de doping, waarom ziet hij er zo raar en ongezond uit? waarom moet hij zo de wereldvreemde freak uithangen?
Omdat hij een neuroot is. Zit hem dus gewoon in het koppie

Ik zie de Fransen al weer langs de kant schreeuwen: 'Dopage!, Dopage!'
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  zondag 22 juli 2007 @ 22:34:39 #151
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_51732474
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:33 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Er zijn er die dat doen, ik krijg de indruk dat van hen verwacht wordt dat ze 't allemaal maar in zijn geheel moeten verzwijgen.
Er is gewoon veel wishfull thinking en dat is logisch. Iedereen wil een tour waar de gele trui niet constant wordt beschuldigd van dopinggebruik.
Zyggie.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:36:24 #152
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_51732533
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:51 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Jawel, een paar jaar geleden toen hij een pilletje had genomen in een discotheek. Doping is het niet echt, maar het is in ieder geval een positieve test

Ontopic: Rasmussen
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
  zondag 22 juli 2007 @ 22:38:00 #153
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51732576
En het gaat weer over doping
I hate it here
  zondag 22 juli 2007 @ 22:39:11 #154
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51732622
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:32 schreef Cootz het volgende:

[..]

Ja goed, maar schiet het dan op om dan maar iedereen niet deel te laten nemen en alle mogelijke mooie prestaties af te doen met allerlei lelijke verhalen over doping? Wat Rasmussen heeft gedaan is niet slim, maar dopinggebruik is niet bewezen en dus is hij clean. Laten we vooral het principe "onschuldig tot schuld is bewezen" weer eens terugbrengen in het wielrennen. Dat hij volgens de regelmenten positief is zodra hij drie keer "afwezig" is bij een controle is natuurlijk bedoeld om te zorgen dan men niet de dopingcontroles gaat ontduiken. Maar stel dat hij daadwerkelijk drie keer "afwezig" is en daardoor geschorst wordt, dan is ook daarmee nog niet bewezen dat hij doping gebruikt of gebruikt heeft. Dan kan je eigenlijk nog steeds zijn sportieve prestaties hetzelfde waarderen.
Ja, dat vind ik dus ook. Op die manier kan je dus een "ampullenkoning" worden zonder ooit echt iets misdaan te hebben, behalve wat miscommunicatie. En zoeen Rasmussen wordt dagelijks gecontroleerd nou hij in het geel rijdt, en misschien wel meerdere keren per dag. En NOOIT is er wat gevonden. Maar oh jee, hij heeft een waarschuwing gehad, hij is een dagje te vroeg vertrokken naar de ronde van het baskenland, god wat vreselijk.

we zijn in de huidige situatie eigenlijk maar HEEL weinig verwijderd van een situatie waarin de bewijslast omgekeerd wordt.

IEDEREEN is op voorhand verdacht, en bewijs zelf maar dat je schoon bent. De wereld op z'n kop. Och, over Evans hoor je niemand, WAT een braaf jongetje. Had Evans gisteren in de timetrial er 2 minuten meer bij gepakt, dan had er voor afgelopen middernacht wel eoa Whitney Richards opgestaan met een lulverhaal over een doos met shizzle erin. Dat lijkt me toch geen Rocket Science om zoiets te bedenken.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:39:13 #155
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_51732624
Rasmussen koos voor de aanval. Andere toppers misten de slag en gingen vervolgens hun eigen belangen schaden door concurrenten het vuile werk (Rasmussen terughalen) te willen laten opknappen.

Ze lieten Rasmussen niet rijden. Ze kozen er voor om niet samen te werken. Ze reden wel maar het was hollen en stilstaan.

Ach ... van een pisvlek mag je geen serieus commentaar verwachten!

Rasmussen zat aan het begin van de etappe in een kopgroep en is aan het eind bijna de beste. Gisteren een geweldige tijdrit voor zijn doen.

Contador reed tot nu toe in geen enkele etappe iedereen eraf!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zondag 22 juli 2007 @ 22:39:21 #156
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51732629
quote:

[..]
Er zijn er wel meer die er ongezond uitzien, maar die rijden niet in het geel en dat is nu precies waarom hij de shit over zich heen krijgt.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:39:49 #157
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51732653
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:36 schreef tomttt het volgende:

Ontopic: Rasmussen
Oh ja, sorry
pi_51732663
quote:

[..]

Heb je een punt, geef ik toe.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:40:57 #159
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51732698
quote:
Waarom heb jij geen fotoboek hmm? DOPING DOPING DOPING.

denk eens na of zo
  zondag 22 juli 2007 @ 22:42:17 #160
67640 SaintOfKillers
pi_51732742
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:39 schreef peaceman het volgende:

[..]

Er zijn er wel meer die er ongezond uitzien, maar die rijden niet in het geel en dat is nu precies waarom hij de shit over zich heen krijgt.
Ach, het helpt niet echt dat Valverde in een tijdrit wordt ingehaald door een zombie en dat Ducrot dan zit te roepen: "DIT IS ONMOGELIJK, DIT KAN HIJ HELEMAAL NIET!".

Allemaal de schuld van Ducrot eigenlijk .
pi_51732790
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:

Waarom heb jij geen fotoboek hmm? DOPING DOPING DOPING.

denk eens na of zo
wat wil je nu eigenlijk zeggen.

ik vind rasmussen er eng uitzien, en ik zeg er nog expliciet bij dat dit niets met doping te maken heeft
  zondag 22 juli 2007 @ 22:45:16 #162
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51732869
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:43 schreef petitlapin2 het volgende:

ik vind rasmussen er eng uitzien, en ik zeg er nog expliciet bij dat dit niets met doping te maken heeft
Nee, maar dat zeg je niet als je er niet iets mee bedoelt
Til aan mijn uitspraken maar niet te zwaar hoor, maar ik wil maar aangeven, het huidige klimaat van insinuaties en verdachtmakingen heeft aan NIKS genoeg, en dat vind althans ik een zeer zorgelijke ontwikkeling.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:46:47 #163
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51732917
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:42 schreef SaintOfKillers het volgende:

Ducrot dan zit te roepen: "DIT IS ONMOGELIJK, DIT KAN HIJ HELEMAAL NIET!".
Dat zei hij ook toen Millar vandaag als een debiel aan het klimmen was, maar die rijdt niet in het (juiste) geel, dus DAAR hoor je niemand over
pi_51732968
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:

Nee, maar dat zeg je niet als je er niet iets mee bedoelt
Til aan mijn uitspraken maar niet te zwaar hoor, maar ik wil maar aangeven, het huidige klimaat van insinuaties en verdachtmakingen heeft aan NIKS genoeg, en dat vind althans ik een zeer zorgelijke ontwikkeling.

ik vind rasmussen gewoon een eng uitziende vent en een freak, daarom zie ik hem niet graag winnen,

als ik hem zie heb ik zin om hem eens een goeie pak friet te geven, en een dekentje, want volgens mij moet je toch wel bevriezen met geen grammetje vet aan je lijf. Niets meer en niets minder. Jij hebt blijkbaar ook niet veel nodig om conclusies te trekken en dingen te insinueren naar aanleiding van mijn woorden
  zondag 22 juli 2007 @ 22:48:37 #165
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51732974
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:43 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

wat wil je nu eigenlijk zeggen.

Lelijke wielrenners daar zijn er wel meer van. Tis geen sport voor grote gespierde kerels over het algemeen. Knappe wielrenners zijn de uitzondering
I hate it here
  zondag 22 juli 2007 @ 22:49:44 #166
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51733022
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:48 schreef petitlapin2 het volgende:

Jij hebt blijkbaar ook niet veel nodig om conclusies te trekken en dingen te insinueren naar aanleiding van mijn woorden
Mwoa, laat ik dat maar in het licht van het huidige klimaat zien dan he
  zondag 22 juli 2007 @ 22:50:01 #167
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51733034
Ach weet je wat ik wel eens denk...
Of je nu wel of niet gebruikt hebt, het blijft een superprestatie om zo'n berg op te rijden. En het schijnt, dat was toen in de avondetappe, dat epo bijvoorbeeld niet zo heel erg veel effect heeft. In elk geval niet voldoende om een enorme stap voorwaarts te maken. Simpel gezegd: een slechte renner, blijft een slechte renner. Een goede renner wordt een ietsje pietsje betere renner, maar niet meer dan dat.
pi_51733099
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:48 schreef Lann555 het volgende:

Lelijke wielrenners daar zijn er wel meer van. Tis geen sport voor grote gespierde kerels over het algemeen. Knappe wielrenners zijn de uitzondering
ja, maar rasmussen heeft toch maar een hele rare kop

Tom Boonen is wel knap, groot en gespierd naar mijn persoonlijke mening , en voor alle duidelijkheid, daarmee wil ik dus NIET insinueren dat hij zeker niet gedopeerd is hé
pi_51733103
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:50 schreef peaceman het volgende:
Ach weet je wat ik wel eens denk...
Of je nu wel of niet gebruikt hebt, het blijft een superprestatie om zo'n berg op te rijden. En het schijnt, dat was toen in de avondetappe, dat epo bijvoorbeeld niet zo heel erg veel effect heeft. In elk geval niet voldoende om een enorme stap voorwaarts te maken. Simpel gezegd: een slechte renner, blijft een slechte renner. Een goede renner wordt een ietsje pietsje betere renner, maar niet meer dan dat.
Riis...Maar goed, of ze nu wel of niet dopen, het blijft een fantastische sport.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:54:14 #170
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51733177
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:51 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ja, maar rasmussen heeft toch maar een hele rare kop
En zelfs al zou dat zo zijn, wat wil jij daar dan eigenlijk mee zeggen?
pi_51733281
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:

En zelfs al zou dat zo zijn, wat wil jij daar dan eigenlijk mee zeggen?
dit is een eindeloze discussie en ik val in herhaling, dus voor de laatste keer : ik vind het een rare enge griezelig uitziende vent, en ik zie dus liever een - in mijn ogen- gewonere sympathieke vent winnen waar ik meer voeling mee heb en waar ik ten minste een vorm van sympathie voor kan voelen ... neem een contador, valverde, evans ...

einde discussie
  zondag 22 juli 2007 @ 23:00:25 #172
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51733368
Valverde had ik voor deze tour nog sympathie voor, maar toen hij Moreau geflikt heeft (in die etappe die Rasmussen won) was hij voor mij slechts een angsthaas. Evans is ook een angsthaas. Aanklampen en dan gokken op de tijdrit... nee... dan mag je Amstrong alsnog een groot compliment geven (en Ulrich en Beloki ook). Die vielen wel aan.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 juli 2007 @ 23:01:15 #173
862 Arcee
Look closer
pi_51733393
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:57 schreef petitlapin2 het volgende:
dit is een eindeloze discussie en ik val in herhaling, dus voor de laatste keer : ik vind het een rare enge griezelig uitziende vent, en ik zie dus liever een - in mijn ogen- gewonere sympathieke vent winnen waar ik meer voeling mee heb en waar ik ten minste een vorm van sympathie voor kan voelen ... neem een contador, valverde, evans ...

einde discussie
Evans... echt zo'n renner zonder gezicht. Weet iémand hoe die er uitziet?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zondag 22 juli 2007 @ 23:01:46 #174
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51733414
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:57 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

einde discussie
Oh nou ja cool Mag je vinden idd Ik kan me goed voorstellen dat je sympathie opbrengt voor Contador, eventueel Valverde... maar Evans?

Na ja whatever, we zullen het wel zien de komende dagen Laten we het daar idd maar op houden.
  zondag 22 juli 2007 @ 23:03:54 #175
67640 SaintOfKillers
pi_51733497
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:00 schreef peaceman het volgende:
Valverde had ik voor deze tour nog sympathie voor, maar toen hij Moreau geflikt heeft (in die etappe die Rasmussen won) was hij voor mij slechts een angsthaas. Evans is ook een angsthaas. Aanklampen en dan gokken op de tijdrit... nee... dan mag je Amstrong alsnog een groot compliment geven (en Ulrich en Beloki ook). Die vielen wel aan.
Uiteindelijk heeft Beloki ook maar 1 keer aangevallen hoor.
  zondag 22 juli 2007 @ 23:04:59 #176
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51733536
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:03 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Uiteindelijk heeft Beloki ook maar 1 keer aangevallen hoor.
nog altijd meer dan 0
pi_51733586
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:00 schreef peaceman het volgende:
Valverde moreau geflikt? uhm dat noem ik geen flikken

Moreau is gewoon een redelijke klimmer en een matige tijdrijder. Hij kan wel aanvallen zoals toen maar dan prikt die een paar keer en houdt zijn benen stil.
  zondag 22 juli 2007 @ 23:07:01 #178
67640 SaintOfKillers
pi_51733597
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:04 schreef peaceman het volgende:

[..]

nog altijd meer dan 0
Evans heeft in deze Tour ook 1 keer aangevallen.

Maar eigenlijk gaat het hier over Rasmussen. Maar goed, het gaat niet meer over doping, misschien mag het dan wel .
  zondag 22 juli 2007 @ 23:07:37 #179
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51733617
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:06 schreef Bartoli het volgende:

[..]

Valverde moreau geflikt? uhm dat noem ik geen flikken

Moreau is gewoon een redelijke klimmer en een matige tijdrijder. Hij kan wel aanvallen zoals toen maar dan prikt die een paar keer en houdt zijn benen stil.
Het was Valverde die niets deed, terwijl hij toen wel kon, maar ja, iedereen ziet dat anders
  zondag 22 juli 2007 @ 23:09:10 #180
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51733673
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:07 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Evans heeft in deze Tour ook 1 keer aangevallen.
Heb ik gemist.....Wanneer dan?
quote:
Maar eigenlijk gaat het hier over Rasmussen. Maar goed, het gaat niet meer over doping, misschien mag het dan wel .
Rasmussen valt wel aan, zelfs in de gele trui. Een verademing als je het mij vraagt.
Maar ja, dat vroeg niemand
pi_51733846
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:09 schreef peaceman het volgende:

[..]

Heb ik gemist.....Wanneer dan?
[..]

Rasmussen valt wel aan, zelfs in de gele trui. Een verademing als je het mij vraagt.
Maar ja, dat vroeg niemand
Tuurlijk, maar je moet je ook bedenken dat hij weet dat hij aan moet vallen om de trui te behouden na de volgende tijdrit. Armstrong wist dat hij nooit veel zou verliezen bij de afsluitende tijdrit.

Maar ik geniet ook van Rasmussen. Hij rijdt een fantastische tour tot nu toe. Maar ik zie ook liever een Nederlandse ploeg goed presteren. Vind de Raboploeg ook een zeer sympathieke ploeg.
  zondag 22 juli 2007 @ 23:16:11 #182
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_51733905
Ik wordt echt moe van die Franse ploegleiders zeg
Zag trouwens een foto in het AD van Frans publiek met de duimen omlaag toen Rasmussen voorbij kwam tijdens de tijdrit
Als de Fransosen het slecht doen mag er ook niemand anders winnen hè.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  zondag 22 juli 2007 @ 23:20:31 #183
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51734053
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:16 schreef Damzkieee het volgende:
Ik wordt echt moe van die Franse ploegleiders zeg
Zag trouwens een foto in het AD van Frans publiek met de duimen omlaag toen Rasmussen voorbij kwam tijdens de tijdrit
Als de Fransosen het slecht doen mag er ook niemand anders winnen hè.
Fransen zijn altijd zo. Als ze verliezen is iedereen aan de doping. Virenque zit ook gewoon in het commentaarhok en al die Fransen krijgen een bobbel in de broek van die gast. En Franse ploegleiders zijn ook van nature onsympatiek. Vooral nu zo totaal door het ijs zakken. De Fransen slaan een flater-figuur deze tour
I hate it here
  zondag 22 juli 2007 @ 23:24:32 #184
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_51734200
Niet-fransen zouden eens een blok moeten vormen tegen deze vervelende mannetjes.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_51734275
hehehe willy voet zei laatst in Tour2007 over Madiot "Bij zijn tweede Parijs-Roubaix zege was ik zijn verzorger. Meer hoef ik dan niet te zeggen toch?"

dus die Fransen moeten hun bek houden
pi_51734565
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:20 schreef Lann555 het volgende:

[..]

En Franse ploegleiders zijn ook van nature onsympatiek.
Fransen opzich zijn van nature onsympathiek. Ware het niet dat ze weten dat anders hun land een grote chaos zou worden, dus houden ze de schijn op
What Would Goku Do
  zondag 22 juli 2007 @ 23:36:40 #187
67640 SaintOfKillers
pi_51734616
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:26 schreef Bartoli het volgende:
hehehe willy voet zei laatst in Tour2007 over Madiot "Bij zijn tweede Parijs-Roubaix zege was ik zijn verzorger. Meer hoef ik dan niet te zeggen toch?"
Dan hebben ze Willy zijn microfoon maar dichtgedraaid, anders werden alle VRT-cameramannen voor de rest van de Tour bekogeld met flesjes water.
  zondag 22 juli 2007 @ 23:37:58 #188
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51734654
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:35 schreef viagraap het volgende:

[..]

Fransen opzich zijn van nature onsympathiek. Ware het niet dat ze weten dat anders hun land een grote chaos zou worden, dus houden ze de schijn op
Tis toch mooi hoe de haat voor Fransen iedereen verbroedert
I hate it here
  zondag 22 juli 2007 @ 23:42:03 #189
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51734769
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:15 schreef peaceman het volgende:

[..]

ah zo. dat had ik niet zo begrepen. Het is vooral heel dom van hem. Maar het maakt hem niet perse schuldig. Hij heeft de schijn wel tegen, dat is wel zo. Ik vraag me alleen af of al die instanties ook zo moeilijk zouden doen als hij 30ste zou staan. En dat betwijfel ik.
tuurlijk niet.
Hij mocht toch ook het Deens kampioenschap rijden.

Het komt nu naar buiten omdat hij in het geel rijdt. Dat is duidelijk.

Ook zijne r nog zat andere renners die zo waarschuwing hebben en rondrijden. Hoor ik Pat of de ploegleiders daarover klagen? Zal me niks verbazen als daar renners bijzitten die bij ploegen rijden van de franse ploeglijders die zo klagen. Triest volk. Maar helaas is het de trend dat mensen hun eigen straatje schoonvegen, regels opstellen voor eigen gewin en machtspelltjes plegen over de rug van renners.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_51734771
wat zijn het toch klootzakken, die fransen.

en ik maar denken dat het de denen waren die de bal aan het rollen hadden gebracht en de reputatie van rasmussen een beetje hebben verziekt
  zondag 22 juli 2007 @ 23:43:24 #191
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51734809
quote:

[..]

of je vraagt je af waarom alleen de naam van rasmussen wordt genoemd terwijl er zat andere rijders zijn die hetzelfde hebben? Heel toevallig rijdt hij in de gele trui.

riekt naar slectieve verontwaardiging, en dat bedoel ik van die mensne die het in het nieuws brengen.
And that is the news.''
pi_51734867
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:16 schreef Damzkieee het volgende:
Het grootste nadeel aan de Tour de France is toch echt dat er zoveel Fransen bij betrokken zijn.
  zondag 22 juli 2007 @ 23:46:07 #193
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51734890
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:48 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ik vind rasmussen gewoon een eng uitziende vent en een freak, daarom zie ik hem niet graag winnen,

als ik hem zie heb ik zin om hem eens een goeie pak friet te geven, en een dekentje, want volgens mij moet je toch wel bevriezen met geen grammetje vet aan je lijf. Niets meer en niets minder. Jij hebt blijkbaar ook niet veel nodig om conclusies te trekken en dingen te insinueren naar aanleiding van mijn woorden
Oveel invloed heeft vet niet op je lichaamstemperatuur.

Ik vind het juist een renner die een doel kiest en daar meer dan 100% naar toe werkt. Iemand met ambitie en klasse en de wil die ambitie waarheid te laten worden. In tegenstelling tot en leipheimer die volgen prima vindt. Ik vind renners als rasmussen en armstrong en boogerd in een andere mate fantastisch.
And that is the news.''
  maandag 23 juli 2007 @ 00:14:46 #194
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_51735520
quote:
Op zondag 22 juli 2007 23:37 schreef Lann555 het volgende:

[..]

Tis toch mooi hoe de haat voor Fransen iedereen verbroedert
Is toch zo? Schitterend land, met een nog mooiere ronde. Maar de mensen die het land bezetten zijn gewoon vervelend en zelfingenomen. Mooi voorbeeld was het interviewtje met Boogerd bij de aankomst op de NOS. (hij had een mooie verspreking k*t, eh, rot Fransen! )
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 23 juli 2007 @ 00:27:48 #195
67089 Gillingham
The horror...
pi_51735796
Nu genoeg over doping, (kut?)Fransen en de zogenaamde lelijkheid van Rasmussen.

Hij reed vandaag een geweldige etappe en ik hoop dat het hem vanmiddag weer lukt. Het is mooi om hem te zien domineren.
What's it going to be then, eh?
  maandag 23 juli 2007 @ 00:31:24 #196
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51735855
quote:
Op maandag 23 juli 2007 00:27 schreef Gillingham het volgende:
Nu genoeg over doping, (kut?)Fransen en de zogenaamde lelijkheid van Rasmussen.

Hij reed vandaag een geweldige etappe en ik hoop dat het hem vanmiddag weer lukt. Het is mooi om hem te zien domineren.
Ik ben al sinds zijn eerste Tour een groot Rasmussen-fan en vind het geweldig wat hij doet, maar zijn hoofd moet ik toch nogmaals benadrukken. Tis een aparte verschijning, je herkent hem gelijk in een groep en hij trekt zich nergens wat van aan. Beetje ala Pantani. Ook een held
I hate it here
pi_51736160
Het is een raar kieke. Maar ik geniet wel van hem.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_51736326
quote:
Franse ploegleiders willen Rasmussen uit Tour

Uitgegeven: 22 juli 2007 21:32
Laatst gewijzigd: 22 juli 2007 21:47

PLATEAU DE BEILLE - De prestaties van Michael Rasmussen worden niet door iedereen in het Tourpeloton bewonderd. Vooral de Franse ploegleiders vinden dat de Deen uit de Ronde van Frankrijk had moeten worden gezet, omdat hij een waarschuwing kreeg vanwege het missen van dopingtesten.
ANP

"De geloofwaardigheid moet de hoogste prioriteit hebben", sprak een boze Jean-René Bernaudeau, manager van Bouygues Telecom.

"Heeft Rabobank er echt belang bij om op deze manier de gele trui te hebben? Hij is verschillende keren gewaarschuwd en staat op de rand van een dopingovertreding. Maar hij is nog steeds hier."

Furieus

Zijn collega van Cofidis, Eric Boyer, is eveneens furieus over de aanwezigheid van Rasmussen. Hij vindt het schandalig dat de Deense federatie, Rabobank of de coureur verzuimd hebben vóór de Tour het nieuws van de waarschuwing naar buiten te brengen.

"We mogen zulke informatie niet geheim houden", sprak Boyer. "Zeker niet voor koersdirecteuren. Want zij zijn diegenen die het kaf van het koren scheiden, zodra er verdachtmakingen zijn."

Beide Fransmannen krijgen in hun kritiek steun van de ploegleider van Française des Jeux, Marc Madiot.

Boete

Hun collega van Rabobank, manager Theo de Rooij, vindt de opmerkingen niet terecht. Hij wijst erop dat Rasmussen een administratieve fout heeft gemaakt en dat de ploeg hem daarvoor een zware boete heeft gegeven.

"De Fransen proberen hun standpunten steeds verder te verharden. Het heeft er ook mee te maken dat er geen autoriteit in de sport is. Allerlei partijen gaan eigen regels opstellen, terwijl ze daar niet toe bevoegd zijn."

"Ik heb geen reden om aan Rasmussen te twijfelen. Uit al onze bloedgegevens en die van de UCI blijkt dat het beeld bij Michael volstrekt normaal is."

Korrel

Bij de kritische Fransen, die elke niet-Franse klassementrenner graag op de korrel nemen, kan de Deense geletruidrager weinig goed doen.

"De afgelopen drie jaar was Rasmussen tijdens de drie weken van de Tour een fantastische coureur", zei Boyer. "Maar daarvoor of erna laat hij zich niet zien. Als je weet hoe een menselijk lichaam werkt, kan dit gewoon niet."

nu.nl
Fransen , get a life
pi_51736426
"Heeft Rabobank er echt belang bij om op deze manier de gele trui te hebben? Hij is verschillende keren gewaarschuwd en staat op de rand van een dopingovertreding. Maar hij is nog steeds hier."

Hiermee is hij al uit gelult, op de rand is er niet overheen.
Zielge stakkers die Fransen, maar wat wil je als de Franse hoop in bange dagen compleet aan snot wordt gereden.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  maandag 23 juli 2007 @ 01:14:45 #200
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_51736581
Wat een smerig goor politiek spel wordt hier rond Rasmussen gespeeld.
Ik ga NIET zeggen dat hij niet gebruikt, zo naief ben ik niet.
MAAR: Er is NIETS bewezen. Dus hij is NIET schuldig. En NEE daarom gebruikt hij dus NIET (het enige bewijs wat je kan hebben dat iemand gebruikt is een positieve dopingcontrole).
Dat hij administratief in de fout gaat, doet daar niets aan af.
Smerige jaloerse kut fransen. Dat zijn het!

Vroegen diezelfde mensen zich ook af wat Armstrong in zijn schild voerde? Die zag je ook maar 3 weken per jaar.
Bah.
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')