Ik vind Contador geen verdedigend rijder.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:59 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dus jij ziet liever een verdedigend rijdende renner winnen?
Andere ploegen hebben 'm te laag ingeschat en een fout gemaakt door m te laten rijden die dag. Heel mooi om te zien wat voorn kluif de rest er aan heeft om weer in z'n buurt te komen!quote:Op zondag 22 juli 2007 17:54 schreef ErikT het volgende:
Ik zie Rasmussen niet graag winnen. Hij mocht gewoon wegrijden in de Alpen, daar houd ik niet van.
Volgens mij heb ik Rasmussen vandaag meer tempoversnellingen zien maken dan Contador en pakte Contador gewoon dat gat omdat de rest naar Rasmussen keek die het gat maar moest gaan dichtrijden.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:02 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik vind Contador geen verdedigend rijder.
Ik zie liever een renner winnen die ze er in het heetst van de strijd afrijdt: Contador.
quote:Op zondag 22 juli 2007 18:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij ziet liever Evans winnen die niet eens probeerd weg te rijden?![]()
Of Rasmussen.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:02 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik vind Contador geen verdedigend rijder.
Ik zie liever een renner winnen die ze er in het heetst van de strijd afrijdt: Contador.
Nou dan supporteer jij toch voor Rasmussen?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Rasmussen vandaag meer tempoversnellingen zien maken dan Contador en pakte Contador gewoon dat gat omdat de rest naar Rasmussen keek die het gat maar moest gaan dichtrijden.
dat is slim koersen hé.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Rasmussen vandaag meer tempoversnellingen zien maken dan Contador en pakte Contador gewoon dat gat omdat de rest naar Rasmussen keek die het gat maar moest gaan dichtrijden.
Ja maar die heeft dus 3 minuten cadeau gehad, en dat vind ik niet leuk.quote:
Vind ik niet, de andere ploegen zijn er vanuit gegaan dat Rasmussen zich niet ontwikkeld heeft met zijn tijdrit. Nu rijdt ie een degelijke tijdrit en behoudt ie t geel simple as that.quote:
+ contador 20-30 seconden verloren door die lekke band die etappequote:Op zondag 22 juli 2007 18:06 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ja maar die heeft dus 3 minuten cadeau gehad, en dat vind ik niet leuk.
Snapt iedereen het nou? Zo moeilijk is het niet wat ik allemaal zeg.
het komt door die "reken-moraal" die in de ploegen zit..oww geef hem maar een paar minuten we pakken hem in de tijdrit wel...en nu gebeurt dat niet, dat is toch alleen maar mooi. En ze kunnen hem zowiezo amper volgen als ie bergop gas gaat geven dat zag je vandaag ook.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:06 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dan supporter jij toch lekker tegen Rasmussen.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:05 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou dan supporteer jij toch voor Rasmussen?
Dus? Zoiets heet koersenquote:Op zondag 22 juli 2007 17:54 schreef ErikT het volgende:
Ik zie Rasmussen niet graag winnen. Hij mocht gewoon wegrijden in de Alpen, daar houd ik niet van.
Jaaa toch. Je kan gewoon niet lezen.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:09 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dan supporter jij toch lekker tegen Rasmussen.
Het maakt mij niet veel uit wie er wint, zolang ik maar een mooie koers zie. Maar het is gewoon een feit dat Rasmussen voordat Contador voor het eerst ging een paar keer een flinke tempoversnelling plaatste. Jij praat alsof Contador in zijn eentje alles op een hoopje reed, maar dat is gewoon niet waar.
Ik ook niet. Dat zeg ik ook helemaal niet. Niveautje hier zeg, de teringquote:Op zondag 22 juli 2007 18:11 schreef El_Bassie het volgende:
Contador ging weg, Rasmussen had al een aantal keer gepareerd. Nu keek hij naar de anderen. Toen kreeg hij door dat hij van hen geen hulp hoefde te verwachten (wilden niet, maar vooral te zwak.) Vervolgens reed Rasmussen het gaatje met Contador toch vrij eenvoudig dicht. Dus dat Contador op de klim sterker was dan Rasmussen zag ik ook niet zo.
Precies. Zoals ik iedereen vandaag heb zo rond zien fietsen maakt Rasmussen een hele goede kans om het geel te behouden. Maarja, in deze tour gebeurd van alles onverwachts.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:11 schreef El_Bassie het volgende:
Contador ging weg, Rasmussen had al een aantal keer gepareerd. Nu keek hij naar de anderen. Toen kreeg hij door dat hij van hen geen hulp hoefde te verwachten (wilden niet, maar vooral te zwak.) Vervolgens reed Rasmussen het gaatje met Contador toch vrij eenvoudig dicht. Dus dat Contador op de klim sterker was dan Rasmussen zag ik ook niet zo.
Hoe serieus wil je genomen worden als je zegt dat Rasmussen zijn tijd cadeau heeft gekregen?quote:Op zondag 22 juli 2007 18:14 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat zeg ik ook helemaal niet. Niveautje hier zeg, de tering![]()
Nee ze gingen hem allemaal volle bak halen in de Alpenquote:Op zondag 22 juli 2007 18:16 schreef Fiama het volgende:
[..]
Hoe serieus wil je genomen worden als je zegt dat Rasmussen zijn tijd cadeau heeft gekregen?
Rustig aan kereltje, ik reageer slechts op je opmerking. Van mij mag je best Contador supporteren en hem een leukere renner vinden.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:06 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hee bedankt!quote:Op zondag 22 juli 2007 18:19 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Rustig aan kereltje, ik reageer slechts op je opmerking. Van mij mag je best Contador supporteren en hem een leukere renner vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |