abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 juli 2007 @ 21:47:51 #1
862 Arcee
Look closer
pi_51703869
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 21:49:17 #2
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51703915
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:40 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Wat ben je toch een naar, opportunistisch mannetje af en toe.
Heb ik geen gelijk op dat punt misschien ?

Die waardes van de UCI bewijzen dus niks op dat vlak. Want stel dat Rasmussen kwade bedoelingen heeft dan is het het zijn bedoeling om door 'spoorloos' te zijn op bepaalde tijdstippen de UCI geen abnormale waardes te geven ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51703977
Blijft dat gezeik nou doorgaan?
  zaterdag 21 juli 2007 @ 21:54:18 #4
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51704070
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:51 schreef Ericr het volgende:
Mensen zijn zeikerds
I hate it here
  zaterdag 21 juli 2007 @ 21:55:46 #5
pi_51704122
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:51 schreef Ericr het volgende:
Was hij maar thuis geweest om in het UCI potje te zeiken. Dan had je dit nu niet gehad ...
pi_51704193
Wat een fantastische prestatie vandaag van Rasmussen
Bij het rijden van een tijdrit op een nat wegdek zou je hem bij voorbaat al bijna bij de vallers rekenen.

Daarom des te knapper wat hij vandaag gedaan heeft.

Zijn tijdritcapaciteiten zijn duidelijk omhoog gegaan, als zal het geel, de snelle eerste tussentijd en de het snelle inlopen op Valverde ook zeker hebben meegeholpen.

Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 juli 2007 @ 22:03:36 #7
862 Arcee
Look closer
pi_51704363
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:57 schreef Bruce117 het volgende:
Bij het rijden van een tijdrit op een nat wegdek zou je hem bij voorbaat al bijna bij de vallers rekenen.
Hij had van de klassementsrenners wel het minst natte wegdek natuurlijk.

Desalniettemin is 11e in een tijdrit natuurlijk geweldig.

Ben erg benieuwd naar morgen. Hij zal toch nog aan moeten vallen. En Vino zeker. Kan een mooi gevecht worden.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_51704464
In de afdaling was het wegdek nog behoorlijk glad maar je zag Rasmussen een bocht aansnijden op een gegeven moment dat ik echt even met mijn ogen moest knipperen. Hij zit klaarblijkelijk een stuk zekerder op zijn fiets. Maar als hij de volgende etappe weer valt kan hij net zo snel weer de schlemiel zijn.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 22:10:41 #9
pi_51704583
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 22:03 schreef Arcee het volgende:

[..]

Hij had van de klassementsrenners wel het minst natte wegdek natuurlijk.

Desalniettemin is 11e in een tijdrit natuurlijk geweldig.

Ben erg benieuwd naar morgen. Hij zal toch nog aan moeten vallen. En Vino zeker. Kan een mooi gevecht worden.
Die hoge plek komt natuurlijk doordat hij op een droger wegdek kon rijden dan de meeste renners, maar de afstand tussen Evans en hemzelf hangt daar natuurlijk niet vanaf.

Maar Vino reed toch nog op een behoorlijk nat wegdek, die had misschien in het droge nog wel meer kunnen inlopen.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 22:15:57 #10
40566 Ericr
Livewrong
pi_51704727
Soms moet je wat geluk hebben in de Tour. Rasmussen zal in alle gevallen nog aan de bak moeten om zijn gele trui zeker te stellen.
pi_51704729
rasmussen doet denken aan armstrong: een controlefreak, weet heel goed wat hij wil, overtuigd van zichzelf, heel het jaar afgestemd op de tour, rustig in de interviews, en geconcentreerd, niet zo sociaal, knappe vrouw
pi_51704940
zeer mooie TT van rasmussen. Hopelijk kan hij het nog eens overdoen in de voorlaatste dag en dan zit er mss wel podium in.
pi_51705178
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Die waardes van de UCI bewijzen dus niks op dat vlak. Want stel dat Rasmussen kwade bedoelingen heeft dan is het het zijn bedoeling om door 'spoorloos' te zijn op bepaalde tijdstippen de UCI geen abnormale waardes te geven ...
Juist stel stel dat betekend dus helemaal niets.

Het ligt eraan hoe hij deze tijdrit verteerd, maar hij heeft zeker een kans om te winnen.
Hij moet wel wat meer afstand proberen tenemen in de komende berg etappes, want komende zaterdag is alweer een tijdrit van 50 k/m.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 22:38:49 #14
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51705259
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

jezus, 30 tot 40 renners hebben al een waarschuwing. ik vind het al eng genoeg dat men verwacht dat je 3 maanden van te voren weet wat je doet.
En als je dan zo waarschuwing hebt dan ontloop je bewust dopingcontroles? Kom aan zeg.
Je lijkt Pat wel.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 21 juli 2007 @ 22:41:02 #15
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51705311
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:55 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Was hij maar thuis geweest om in het UCI potje te zeiken. Dan had je dit nu niet gehad ...
Volgens rasmussen en rabo heeft hij daarom ook niet een waarschuwing gekregen. Alleen voor het te laat inleveren na 3 keer te laat inleveren of niet aanwezig zijn wordt dat aan dopinggebruik gelijk gesteld.

Dat het in 1 categorie valt heeft hij niet ineens dopingcontroles ontlopen. beetje het uit zijn context rukken van feiten.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zaterdag 21 juli 2007 @ 23:05:07 #16
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51705869
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 22:16 schreef FredWielergek het volgende:

knappe vrouw
Dat had Lance nou niet echt. Sheryl Crow is maaaaaaaatig, daarvoor soms wel wat beters gehad
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_51705937
lance had dan wel net iet meer uitstraling en klasse. je kunt dan ook niet alles hebben he .
pi_51706112
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 23:07 schreef flyck het volgende:
lance had dan wel net iet meer uitstraling en klasse. je kunt dan ook niet alles hebben he .
uitstraling? , klasse dat wel maar uitstraling
pi_51707364
Denk niet dat ie het haalt.
pi_51707801
Hopelijk heeft hij de komende dagen ook nog een vinger in de pap en kan hij de gele trui houden...al zei hijzelf van niet. Hij zei ook dat ie de tijdrit goed ging rijden, dus ik geloof hem nu wel
  zondag 22 juli 2007 @ 03:15:19 #21
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_51710335
Rasmussen diepe buiging voor die kerel.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 22 juli 2007 @ 04:04:09 #22
78918 SeLang
Black swans matter
pi_51710646
Sorry voor weer een dopingpost, maar één ding snap ik even niet:
Rasmussen (en anderen) worden toch ook gewoon tijdens deze Tour getest?
Dan kun je toch objectief vaststellen of de goede prestaties die Rasmussen nu neerzet het gevolg zijn van doping of niet? Of heeft dat spul weken later nog steeds effect zonder dat het is te detecteren?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 22 juli 2007 @ 04:11:49 #23
pi_51710670
quote:
Op zondag 22 juli 2007 04:04 schreef SeLang het volgende:
Sorry voor weer een dopingpost, maar één ding snap ik even niet:
Rasmussen (en anderen) worden toch ook gewoon tijdens deze Tour getest?
Dan kun je toch objectief vaststellen of de goede prestaties die Rasmussen nu neerzet het gevolg zijn van doping of niet? Of heeft dat spul weken later nog steeds effect zonder dat het is te detecteren?
Inderdaad ... Bij middelen als testosteron kan één dag zelfs het verschil maken qua detecteerbaarheid ...
  zondag 22 juli 2007 @ 04:13:07 #24
pi_51710677
Heeft iemand trouwens het live-interview van De Rooy gezien tijdens Tour2007 op de VRT ? Helemaal achter Rasmussen staan ze blijkbaar toch ook niet bij Rabobank als je dat zag , zeg ...
  zondag 22 juli 2007 @ 04:17:18 #25
78918 SeLang
Black swans matter
pi_51710689
quote:
Op zondag 22 juli 2007 04:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Inderdaad ... Bij middelen als testosteron kan één dag zelfs het verschil maken qua detecteerbaarheid ...
Maar even voor mijn begrip: kan het effect zeg maar wekenlang doorwerken terwijl het middel zelf niet meer te detecteren is? Dus: als iemand nu clean wordt getest, kan hij dan toch nog steeds voordeel hebben van eventueel vroeger gebruikte doping?
Mijn reisverslagen
  zondag 22 juli 2007 @ 04:26:04 #26
pi_51710718
quote:
Op zondag 22 juli 2007 04:17 schreef SeLang het volgende:

[..]

Maar even voor mijn begrip: kan het effect zeg maar wekenlang doorwerken terwijl het middel zelf niet meer te detecteren is? Dus: als iemand nu clean wordt getest, kan hij dan toch nog steeds voordeel hebben van eventueel vroeger gebruikte doping?
Ja, je kan bv je hematocrietwaarde omhoog brengen waardoor die nog een tijdlang op een bepaald niveau zal blijven nadat de EPO niet meer detecteerbaar is, maar in zo'n geval spreken we vooral over de spieropbouw natuurlijk. Met behulp van testosteron en anabolen en andere middelen kan men door die te gebruiken enerzijds harder trainen en tegelijk de spiergroei sterk doen toenemen. Na een tijdje is dat middel dan niet meer opspoorbaar, maar door vervolgens terug op een normaal niveau te trainen blijft de extra spiergroei wel behouden ...

Dat is een van de redenen waarom die dopingjagers het zo erg vinden dat Rasmussen nergens te vinden was op die twee data. Zij rekenen namelijk ook uit dat als een renner zo'n testosteron of anabolen kuur zou volgen wanneer hij dat met het doel dat hij voor ogen heeft het beste doet. En dan willen ze hem natuurlijk op dat moment gaan controleren ...
  zondag 22 juli 2007 @ 04:28:28 #27
78918 SeLang
Black swans matter
pi_51710728
Okee duidelijk
Mijn reisverslagen
  zondag 22 juli 2007 @ 04:30:32 #28
pi_51710737
quote:
Op zondag 22 juli 2007 04:28 schreef SeLang het volgende:
Okee duidelijk
Daarnaast heb je natuurlijk nog "wedstrijdmiddelen" zoals bv amfetamines enzo die gedurende een korte tijd iemand tot betere prestaties kunnen brengen. Dingen die in de jaren '70 héél populair waren en eigenlijk iedereen toen nam. Maar die zijn in het wielrennen volgens mij nagenoeg (zeg maar geheel) verdwenen in het huidige peloton.
  zondag 22 juli 2007 @ 09:49:36 #29
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51711952
quote:
Op zondag 22 juli 2007 04:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Ja, je kan bv je hematocrietwaarde omhoog brengen waardoor die nog een tijdlang op een bepaald niveau zal blijven nadat de EPO niet meer detecteerbaar is, maar in zo'n geval spreken we vooral over de spieropbouw natuurlijk. Met behulp van testosteron en anabolen en andere middelen kan men door die te gebruiken enerzijds harder trainen en tegelijk de spiergroei sterk doen toenemen. Na een tijdje is dat middel dan niet meer opspoorbaar, maar door vervolgens terug op een normaal niveau te trainen blijft de extra spiergroei wel behouden ...

Dat is een van de redenen waarom die dopingjagers het zo erg vinden dat Rasmussen nergens te vinden was op die twee data. Zij rekenen namelijk ook uit dat als een renner zo'n testosteron of anabolen kuur zou volgen wanneer hij dat met het doel dat hij voor ogen heeft het beste doet. En dan willen ze hem natuurlijk op dat moment gaan controleren ...
waa ris je bron dat rasmussen ontvindbaar was?
Rabo en rasmussen zelf zeggen namelijk dat hij een waarschuwing heeft gekregen voor het niet op tijd inleveren van het schema waar hij is.
Dat is heel wat anders dan niet aanwezig zijn op moment van controleren.
And that is the news.''
  zondag 22 juli 2007 @ 09:52:36 #30
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_51711971
Grote klasse zeg, die tijdrit!

Heeft hij Millar nog van repliek gediend?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_51712098
Goeie tijdrit, al had ik het tactisch fijner voor Rabobank gevonden als ze de gele trui nipt kwijt waren. Nu kan Rasmussen drie dingen doen:
1) Op de ploeg vertrouwe en die een constant hoog tempo laten rijden.
2) Zelf aanvallen en hopen dat hij met de juiste mensen eg komt.
3) Zijn kaarten zetten op de ambities van 1 of 2 renners.

De eerste optie lijkt me niet slim, omdat Rabobank (alhoewel dit jaar sterk) hier niet op getraind is en niet een hoog genoeg tempo kan ontwikkelen.
De tweede optie levert de kans op dat je geisoleerd komt te zitten met mannen die niet meewerken, maar je constant aanvallen en die gevaarlijk zijn voor je klassement.

De derde optie lijkt daarom het meest aantrekkelijk. Reageer vandaag alleen op aanvallen van Evans en Vinokourov en laat bergop Astana en Evans maar gaten dichtrijden naar andere concurrenten. Klöden of Kacheskin kunnen dan wel ontsnappen, maar bij Astana blijft volgens mij Vino toch het doel.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 juli 2007 @ 10:21:30 #32
862 Arcee
Look closer
pi_51712219
Maar Rasmussen zal wel weg moeten lopen bij Evans en Kloden, anders leggen ze hem erop in de tijdrit zaterdag. Evans staat al binnen het verschil dat hij gisteren goedmaakte en Kloden zou zijn verschil in een vlakke(re) tijdrit en zonder val ook goed moeten kunnen maken.
pi_51712279
Oke We hebben Herbert gisteren te keer horen gaan over Millar, en met recht zou je denken als je het krantenartikel leest.

Maar ik hoor niets over een ander artikel in de Engelse kranten.

Give Rasmussen benefit of the doubt urges fellow Tour de France rider Millar

CASTRES, France: British cyclist David Millar thinks Michael Rasmussen should be given the benefit of the doubt.

The Tour de France leader from Demnark acknowledged Friday that he made an "administrative error" involving protocol on doping procedures which resulted in his expulsion from the Danish national team. Cyclists are required to keep officials informed of their whereabouts for possible unannounced doping controls.

"To be perfectly honest, the UCI (International Cycling Union) whereabouts system is not up to scratch," Millar said. "It's not the like the U.K. I don't know what the Danish one is like. In the U.K. we have no excuses (because) our system is so advanced."

Tour de France officials said Friday that Rasmussen missed two recent doping tests. A third no-show would be considered equivalent to a positive test and lead to a ban.

Millar argues it's possible for genuine mistakes to be made.

If it's just sending pieces of paper and a fax you can easily slip through the system," Millar said. "It's worth giving him (Rasmussen) the benefit of the doubt because all these systems are still being put into place

Wie heeft het mail adres van Herbert Dijkstra.

Bron: http://www.iht.com/articl(...)-France-Notebook.php
  zondag 22 juli 2007 @ 10:27:38 #34
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51712287
Kan rasmussen niet nog een keer net als in de Alpen iedereen er af rijden of komen er niet meer zulke bergen?
  zondag 22 juli 2007 @ 10:28:13 #35
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51712297
DSC met 2 man in de top 5, daar gaat Bruyneel wel iets mee doen en die 3 Astana's in de top 10 zouden ook wel dom zijn als ze dat niet uitbuiten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51712309
quote:
Op zondag 22 juli 2007 10:21 schreef Arcee het volgende:
Maar Rasmussen zal wel weg moeten lopen bij Evans en Kloden, anders leggen ze hem erop in de tijdrit zaterdag. Evans staat al binnen het verschil dat hij gisteren goedmaakte en Kloden zou zijn verschil in een vlakke(re) tijdrit en zonder val ook goed moeten kunnen maken.
Ja mee eens. De tijdrit die er aankomt is echt iets ovor krachtpatsers en niet voor ranke klimmers. Vino en zelfs Kloden zijn krachtpatsertjes. Evans dat is meer een klimmer qua bouw volgens mij.

Waarom pas weer zo laat, de tour op tv.
pi_51712353
quote:
Op zondag 22 juli 2007 10:27 schreef One_conundrum het volgende:
Kan rasmussen niet nog een keer net als in de Alpen iedereen er af rijden of komen er niet meer zulke bergen?
Er komen nog wel zulke bergen (komende ritten) hij gaat alleen niet zoveel ruimte meer krijgen.
pi_51713014
quote:
Op zondag 22 juli 2007 10:29 schreef itsme het volgende:

[..]

Waarom pas weer zo laat, de tour op tv.
De eerste 100 km zijn bijna helemaal vlak, dus dat is niet boeiend om uit te zenden. Ik verwacht morgen en woensdag wel dat ze wat eerder beginnen, omdat ze dan ook eerder gaan klimmen.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51713069
quote:
Op zondag 22 juli 2007 11:23 schreef Cootz het volgende:

[..]

De eerste 100 km zijn bijna helemaal vlak, dus dat is niet boeiend om uit te zenden. Ik verwacht morgen en woensdag wel dat ze wat eerder beginnen, omdat ze dan ook eerder gaan klimmen.
aah Dan heb ik niet goed opgelet. Dacht dat ze met een klim begonnen. Dan begrijp ik het. Ach ik beken ik zou elke minuut willen zien
pi_51713142
quote:

[..]

ja, sterker nog, morgen begint de uitzending al om 11.05 uur en ik ben vrij
  zondag 22 juli 2007 @ 11:45:40 #41
67089 Gillingham
The horror...
pi_51713432
quote:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Ze beginnen met een bergje van de 2e categorie, daarna de afdaling daarvan en dan inderdaad een heel stuk vlak voordat ze aan de eerste HC-col beginnen.
What's it going to be then, eh?
  zondag 22 juli 2007 @ 11:48:21 #42
pi_51713473
quote:
Op zondag 22 juli 2007 09:49 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

waa ris je bron dat rasmussen ontvindbaar was?
Rabo en rasmussen zelf zeggen namelijk dat hij een waarschuwing heeft gekregen voor het niet op tijd inleveren van het schema waar hij is.
Dat is heel wat anders dan niet aanwezig zijn op moment van controleren.
http://www.sportwereld.be(...)leID=DMF21072007_022

De Deense geletruidrager in de Ronde van Frankrijk had tot driemaal toe een verrassingscontrole van dopingcontroleurs gemist omdat hij zijn verblijfsplaats niet goed had doorgegeven.

en vele anderen
pi_51713482
quote:
Op zondag 22 juli 2007 11:45 schreef Gillingham het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar. Ze beginnen met een bergje van de 2e categorie, daarna de afdaling daarvan en dan inderdaad een heel stuk vlak voordat ze aan de eerste HC-col beginnen.
Klopt, maar op dat bergje zal toch weinig gebeuren, zo koud na de start. Wat ik wilde zeggen: het is logisch dat ze pas om 14:00 beginnen.
  zondag 22 juli 2007 @ 12:00:19 #44
67089 Gillingham
The horror...
pi_51713698
quote:
Op zondag 22 juli 2007 11:48 schreef Cootz het volgende:

[..]

Klopt, maar op dat bergje zal toch weinig gebeuren, zo koud na de start. Wat ik wilde zeggen: het is logisch dat ze pas om 14:00 beginnen.
Ja op zich best logisch, alhoewel er op dat colletje van de 2e categorie vast wel een groepje renner op avontuur gaat en hun gang mogen gaan. Die worden uiteindelijk heel waarschijnlijk toch wel ingehaald op de tweede, zo niet de laatste berg.
What's it going to be then, eh?
pi_51714004
Ik heb zeer van hem genoten gister, ben echt benieuwd wat het vandaag gaat worden
  zondag 22 juli 2007 @ 12:57:14 #46
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51715045
quote:
Op zondag 22 juli 2007 11:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

http://www.sportwereld.be(...)leID=DMF21072007_022

De Deense geletruidrager in de Ronde van Frankrijk had tot driemaal toe een verrassingscontrole van dopingcontroleurs gemist omdat hij zijn verblijfsplaats niet goed had doorgegeven.

en vele anderen
andere zeggen dat het tweemaal was, en rabo en rasmussen zeggen nooit. De waarschuwing zou volgens hem om het te laat inleveren zijn.

Wat nu te geloven?
And that is the news.''
pi_51716034
quote:
Op zondag 22 juli 2007 12:57 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

andere zeggen dat het tweemaal was, en rabo en rasmussen zeggen nooit. De waarschuwing zou volgens hem om het te laat inleveren zijn.

Wat nu te geloven?
de controles waren door verschillende dopinginstellingen.
deense bond
en uci.
elk 2 keer
  zondag 22 juli 2007 @ 13:51:59 #48
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_51716380
Hij brengt ze gewoon alle 2 naar Parijs.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zondag 22 juli 2007 @ 14:46:00 #49
28033 Pek
je moet wat
pi_51718221
quote:
Op zondag 22 juli 2007 13:51 schreef DarkShine het volgende:
Hij brengt ze gewoon alle 2 naar Parijs.
Nou...

LIVE Bergklassement
1 M. Soler (Col, BAR) 98
2 M. Rasmussen (Den, RAB) 98

The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  zondag 22 juli 2007 @ 14:49:25 #50
2618 Beezz
Criticaster
pi_51718323
Ik zie die Soler echt niet zo snel als Rasmussen de aankomende bergen oprijden. Dus dat komt wel weer goed.
  zondag 22 juli 2007 @ 14:55:24 #51
28033 Pek
je moet wat
pi_51718518
quote:
Op zondag 22 juli 2007 14:49 schreef Beezz het volgende:
Ik zie die Soler echt niet zo snel als Rasmussen de aankomende bergen oprijden. Dus dat komt wel weer goed.
Hij kan het wel:

Snelste beklimming Galibier

zondag 22 juli 2007 @ 14:55:59 #52
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_51718528
Als Rasmussen vandaag gewoon overeind blijft, dan zal hij bij die laatste klim echt wel de nodige punten pakken; zelfs als ie er niet eens voor sprint.
  zondag 22 juli 2007 @ 15:57:11 #53
28033 Pek
je moet wat
pi_51720266
Soler loopt uit:

LIVE Bergklassement
1 M. Soler (Col, BAR) 108
2 M. Rasmussen (Den, RAB) 106
pi_51721752
Hoeveel tijd zou hij moeten pakken in de bergen om Evans en Kloden in de tijdrit voor te blijven?
pi_51722084
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoeveel tijd zou hij moeten pakken in de bergen om Evans en Kloden in de tijdrit voor te blijven?
Hij zal meer verliezen dan in de vorige tijdrit.
Ik denk dat hij toch wel 5 á 6 minuten zal moeten hebben op Evans en Klöden.

Maar wellicht verrast hij opnieuw en Erik Dekker heeft ook een positieve invloed op zijn tijdrijden denk ik.
  zondag 22 juli 2007 @ 17:16:47 #56
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51723048
  zondag 22 juli 2007 @ 17:19:26 #57
11102 knep
Mountainfreak
pi_51723136
Wat een rit
pi_51723364
Rasmussen held!!
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  zondag 22 juli 2007 @ 17:26:53 #59
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_51723410
Erg indrukwekkend de afgelopen dagen! Vandaag helemaal woest.
Zyggie.
  zondag 22 juli 2007 @ 17:27:57 #60
78918 SeLang
Black swans matter
pi_51723449

Helaas deed m'n stream het niet meer in het laatste half uur
Mijn reisverslagen
pi_51723512
Geweldig. Wat een aanvaller en wat een berggeit. Hij is m'n Deense held.
  zondag 22 juli 2007 @ 17:31:45 #62
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51723575
En nog steeds de Bolletjes
pi_51723661
Nee hoor, Rasmussen staat weer bovenaan (142 vs 140). Maar hij mag 'm wel dragen natuurlijk
pi_51723665
Super gave etappe. De kans om in het geel in Parijs te eindigen zijn nu wel groot geworden toch?
pi_51723693
Standgehouden en hoe.

Aftellen is begonnen.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 22 juli 2007 @ 17:42:21 #66
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51723874
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:31 schreef One_conundrum het volgende:
En nog steeds de Bolletjes
Ja? Staat Rasmussen weer boven Soler na de Beille? Zou wel een topprestatie zijn om de bolletjes en het geel naar parijs te kunnen brengen. Ook goed voor zon onderhandelingspositie met Soler die hij nu kan gebruiken bij de bergritten die nog wachtten.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 juli 2007 @ 17:45:35 #67
862 Arcee
Look closer
pi_51723996
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:42 schreef Sethje het volgende:
Ja? Staat Rasmussen weer boven Soler na de Beille?
Ja, Soler had maar 2 punten voorsprong en de punten op de finish telden dubbel.

Rasmussen in 't geel in Parijs.
pi_51724167
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:45 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, Soler had maar 2 punten voorsprong en de punten op de finish telden dubbel.

Rasmussen in 't geel in Parijs.
Laten we het hopen, zou ook een mooi afscheid zijn voor Boogerd, zijn laatste tour met zijn ploeg winnen.
“Cruel Leonidas demanded that you stand, I only require that you kneel.”
  zondag 22 juli 2007 @ 17:54:12 #69
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51724258
Ik zie Rasmussen niet graag winnen. Hij mocht gewoon wegrijden in de Alpen, daar houd ik niet van.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_51724280
Wat een klasse

Vooral schitterend om te zien hoe die Evans wou laten werken toen Contador ging, toen het hem te lang duurde deed hij het zelf maar en even later was Evans helemaal weg.
pi_51724329
wel mijn complimenten voor rasmussen. vandaag was hij 1 van de 2 beste klimmers uit het peleton. Zeer knap.

had hem niet zo sterk verwacht. maar tja geen woorden voor..
bewijst in elk geval dat hij het waard is om de gele trui te dragen...
  zondag 22 juli 2007 @ 17:56:34 #72
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51724354
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:54 schreef ErikT het volgende:
Ik zie Rasmussen niet graag winnen. Hij mocht gewoon wegrijden in de Alpen, daar houd ik niet van.
Yah, maar hij krijgt zoveel moraal door het geel dat hij nu Evans, Kloden en Sastre bergop er compleet op legt. Dat is toch wel straffe kost
I hate it here
  zondag 22 juli 2007 @ 17:56:38 #73
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_51724358
Allemachtig wat een held, hoe hij gewoon het groepje zat te dirigeren en met Contador zat te spelen
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_51724378
quote:
Dat kun je Rasmussen toch niet aanwrijven? Gewoon een blunder van de andere ploegen.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  zondag 22 juli 2007 @ 17:58:23 #75
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51724418
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:57 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Dat kun je Rasmussen toch niet aanwrijven? Gewoon een blunder van de andere ploegen.
Dat weet ik, maar toch.
pi_51724462
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:58 schreef ErikT het volgende:

[..]

Dat weet ik, maar toch.
Dus jij ziet liever een verdedigend rijdende renner winnen?
  zondag 22 juli 2007 @ 18:02:35 #77
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51724537
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:59 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dus jij ziet liever een verdedigend rijdende renner winnen?
Ik vind Contador geen verdedigend rijder.

Ik zie liever een renner winnen die ze er in het heetst van de strijd afrijdt: Contador.
pi_51724557
quote:
Andere ploegen hebben 'm te laag ingeschat en een fout gemaakt door m te laten rijden die dag. Heel mooi om te zien wat voorn kluif de rest er aan heeft om weer in z'n buurt te komen!
De sint verzon op z'n gemak,
dit voor het oude wrak.
pi_51724579
quote:

[..]

Dat weet ik, maar toch.
Jij ziet liever Evans winnen die niet eens probeert weg te rijden?
pi_51724592
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:02 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik zie liever een renner winnen die ze er in het heetst van de strijd afrijdt: Contador.
Volgens mij heb ik Rasmussen vandaag meer tempoversnellingen zien maken dan Contador en pakte Contador gewoon dat gat omdat de rest naar Rasmussen keek die het gat maar moest gaan dichtrijden.
  zondag 22 juli 2007 @ 18:04:53 #81
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51724597
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:04 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Jij ziet liever Evans winnen die niet eens probeerd weg te rijden?

Er rijden meer mensen dan Evans en Rasmussen.
  zondag 22 juli 2007 @ 18:05:09 #82
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_51724604
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:02 schreef ErikT het volgende:

[..]

Of Rasmussen.
Zyggie.
  zondag 22 juli 2007 @ 18:05:42 #83
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51724620
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:04 schreef Blawh het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik Rasmussen vandaag meer tempoversnellingen zien maken dan Contador en pakte Contador gewoon dat gat omdat de rest naar Rasmussen keek die het gat maar moest gaan dichtrijden.
Nou dan supporteer jij toch voor Rasmussen?
pi_51724625
Contador en Rasmussen waren vandaag aan elkaar gewaagd. In tegenstelling tot wat sommigen gezegd hebben op dit forum was Contador niet bij machte om Rasmussen eraf te rijden.
pi_51724632
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:04 schreef Blawh het volgende:

[..]

dat is slim koersen hé.

ik was in elk geval ook niet voor een rasmussen in het geel door zijn ontsnapping.
Maar vandaag bewijst hij toch dat hij inderdaad bij de beste is en dus wel het geel verdiend.
  zondag 22 juli 2007 @ 18:06:32 #86
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51724643
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:05 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Of Rasmussen.
Ja maar die heeft dus 3 minuten cadeau gehad, en dat vind ik niet leuk.
Snapt iedereen het nou? Zo moeilijk is het niet wat ik allemaal zeg.
  zondag 22 juli 2007 @ 18:07:43 #87
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51724671
quote:

[..]

Dat weet ik, maar toch.
Vind ik niet, de andere ploegen zijn er vanuit gegaan dat Rasmussen zich niet ontwikkeld heeft met zijn tijdrit. Nu rijdt ie een degelijke tijdrit en behoudt ie t geel simple as that.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_51724689
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:06 schreef ErikT het volgende:

[..]

+ contador 20-30 seconden verloren door die lekke band die etappe .

Maar uiteindelijk is hij toch bij de beste klimmers dus mss niet onverdiend geel (mss wel die riante voorsprong).
  zondag 22 juli 2007 @ 18:09:06 #89
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51724703
quote:

[..]

het komt door die "reken-moraal" die in de ploegen zit..oww geef hem maar een paar minuten we pakken hem in de tijdrit wel...en nu gebeurt dat niet, dat is toch alleen maar mooi. En ze kunnen hem zowiezo amper volgen als ie bergop gas gaat geven dat zag je vandaag ook.
Mijn party reviews
pi_51724707
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:05 schreef ErikT het volgende:

[..]

Nou dan supporteer jij toch voor Rasmussen?
Dan supporter jij toch lekker tegen Rasmussen.

Het maakt mij niet veel uit wie er wint, zolang ik maar een mooie koers zie. Maar het is gewoon een feit dat Rasmussen voordat Contador voor het eerst ging een paar keer een flinke tempoversnelling plaatste. Jij praat alsof Contador in zijn eentje alles op een hoopje reed, maar dat is gewoon niet waar.
pi_51724712
quote:
Dus? Zoiets heet koersen
pi_51724759
Contador ging weg, Rasmussen had al een aantal keer gepareerd. Nu keek hij naar de anderen. Toen kreeg hij door dat hij van hen geen hulp hoefde te verwachten (wilden niet, maar vooral te zwak.) Vervolgens reed Rasmussen het gaatje met Contador toch vrij eenvoudig dicht. Dus dat Contador op de klim sterker was dan Rasmussen zag ik ook niet zo.
pi_51724761
mooi
  zondag 22 juli 2007 @ 18:13:57 #94
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51724825
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:09 schreef Blawh het volgende:

[..]

Dan supporter jij toch lekker tegen Rasmussen.

Het maakt mij niet veel uit wie er wint, zolang ik maar een mooie koers zie. Maar het is gewoon een feit dat Rasmussen voordat Contador voor het eerst ging een paar keer een flinke tempoversnelling plaatste. Jij praat alsof Contador in zijn eentje alles op een hoopje reed, maar dat is gewoon niet waar.
Jaaa toch. Je kan gewoon niet lezen.
  zondag 22 juli 2007 @ 18:14:50 #95
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51724854
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:11 schreef El_Bassie het volgende:
Contador ging weg, Rasmussen had al een aantal keer gepareerd. Nu keek hij naar de anderen. Toen kreeg hij door dat hij van hen geen hulp hoefde te verwachten (wilden niet, maar vooral te zwak.) Vervolgens reed Rasmussen het gaatje met Contador toch vrij eenvoudig dicht. Dus dat Contador op de klim sterker was dan Rasmussen zag ik ook niet zo.
Ik ook niet. Dat zeg ik ook helemaal niet. Niveautje hier zeg, de tering
pi_51724858
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:11 schreef El_Bassie het volgende:
Precies. Zoals ik iedereen vandaag heb zo rond zien fietsen maakt Rasmussen een hele goede kans om het geel te behouden. Maarja, in deze tour gebeurd van alles onverwachts.
pi_51724914
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:14 schreef ErikT het volgende:

[..]

Ik ook niet. Dat zeg ik ook helemaal niet. Niveautje hier zeg, de tering
Hoe serieus wil je genomen worden als je zegt dat Rasmussen zijn tijd cadeau heeft gekregen?
  zondag 22 juli 2007 @ 18:18:20 #98
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51724959
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:16 schreef Fiama het volgende:

[..]

Hoe serieus wil je genomen worden als je zegt dat Rasmussen zijn tijd cadeau heeft gekregen?
Nee ze gingen hem allemaal volle bak halen in de Alpen
  zondag 22 juli 2007 @ 18:19:04 #99
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_51724975
quote:

[..]

Rustig aan kereltje, ik reageer slechts op je opmerking. Van mij mag je best Contador supporteren en hem een leukere renner vinden.
Zyggie.
  zondag 22 juli 2007 @ 18:24:17 #100
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_51725131
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:19 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Rustig aan kereltje, ik reageer slechts op je opmerking. Van mij mag je best Contador supporteren en hem een leukere renner vinden.
Hee bedankt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')