Hij kan het wel:quote:Op zondag 22 juli 2007 14:49 schreef Beezz het volgende:
Ik zie die Soler echt niet zo snel als Rasmussen de aankomende bergen oprijden. Dus dat komt wel weer goed.
Hij zal meer verliezen dan in de vorige tijdrit.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoeveel tijd zou hij moeten pakken in de bergen om Evans en Kloden in de tijdrit voor te blijven?
Ja? Staat Rasmussen weer boven Soler na de Beille? Zou wel een topprestatie zijn om de bolletjes en het geel naar parijs te kunnen brengen. Ook goed voor zon onderhandelingspositie met Soler die hij nu kan gebruiken bij de bergritten die nog wachtten.quote:
Ja, Soler had maar 2 punten voorsprong en de punten op de finish telden dubbel.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:42 schreef Sethje het volgende:
Ja? Staat Rasmussen weer boven Soler na de Beille?
Laten we het hopen, zou ook een mooi afscheid zijn voor Boogerd, zijn laatste tour met zijn ploeg winnen.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, Soler had maar 2 punten voorsprong en de punten op de finish telden dubbel.
Rasmussen in 't geel in Parijs.
Yah, maar hij krijgt zoveel moraal door het geel dat hij nu Evans, Kloden en Sastre bergop er compleet op legt. Dat is toch wel straffe kostquote:Op zondag 22 juli 2007 17:54 schreef ErikT het volgende:
Ik zie Rasmussen niet graag winnen. Hij mocht gewoon wegrijden in de Alpen, daar houd ik niet van.
Dat kun je Rasmussen toch niet aanwrijven? Gewoon een blunder van de andere ploegen.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:54 schreef ErikT het volgende:
Ik zie Rasmussen niet graag winnen. Hij mocht gewoon wegrijden in de Alpen, daar houd ik niet van.
Dat weet ik, maar toch.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:57 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Dat kun je Rasmussen toch niet aanwrijven? Gewoon een blunder van de andere ploegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |