abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 juli 2007 @ 21:56:22 #126
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_51731201
Dit soort dingen maken Fransen zo kut.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 22 juli 2007 @ 21:57:12 #127
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51731236
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:51 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]
voor mij is veel fun eraf eigenlijk bij deze tour, en ik zou het echt niet leuk vinden moest hij winnen ... die zweem van schuld rond rasmussen krijg ik niet meer uit mijn systeem ...
Wat is er over van: onschuldig tot het tegendeel bewezen is?

Ja, hij heeft zich 2 keer niet gemeld. Volgens de regels is er dan niets aan de hand. Tel daar bij op het feit dat hij niet positief bevonden is tot nu toe en dus is er op dit moment geen reden om aan hem te twijfelen.
De Fransen zouden niet zo dubieus doen als het een Fransman was. Virenque en Moreau zijn bijna gelijk weer in genade aangenomen na hun zonde. Dat zou in bepaalde andere landen wel anders zijn.
pi_51731365
quote:
Op zondag 22 juli 2007 21:57 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ja, hij heeft zich 2 keer niet gemeld. Volgens de regels is er dan niets aan de hand. Tel daar bij op het feit dat hij niet positief bevonden is tot nu toe en dus is er op dit moment geen reden om aan hem te twijfelen.
De Fransen zouden niet zo dubieus doen als het een Fransman was. Virenque en Moreau zijn bijna gelijk weer in genade aangenomen na hun zonde. Dat zou in bepaalde andere landen wel anders zijn.
inderdaad. Misschien speelt een beetje mee dat hij voor Rabo rijdt, maar hij wordt gewoon elke dag gecontroleerd als gele trui drager. En hij is nog niet betrapt op doping.
pi_51731471
Zelfs als Rasmussen gedaan heeft waar hij van beschuldigd wordt in 2002 kan hij niet bestraft worden want dat was pas strafbaar volgens de reglementen van 2004.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_51731601
quote:

[..]

correctie 4 keer
  zondag 22 juli 2007 @ 22:10:35 #131
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51731676
als het 4 keer zou zijn, dan was hij al als 'dopingschuldige' aangemerkt toch?
pi_51731713
quote:

volgens de regels is er misschien wel niets aan de hand, maar die regels nemen mijn gevoel niet weg , alsof ik pas na de derde keer dat hij zich niet meldt pas mag beginnen twijfelen
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  zondag 22 juli 2007 @ 22:12:28 #133
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51731738
Die Fransen hebben een partij boter op hun hoofd dat het niet meer grappig is. Over Moreau en Virenque hoor je nooit wat, want nee, DAT zijn helden

Ja ja Maar goed, laat maar komen dit soort gehuilie, wordt Rasmussen alleen maar sterker van, zo blijkt al een paar dagen. En controleer die kip maar helemaal kleurenblind hoor, toe maar.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_51731754
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:10 schreef peaceman het volgende:
2 keer voor deense bond
2 keer voor uci.

moet 3 keer zijn (maar per instelling gezien).
  zondag 22 juli 2007 @ 22:13:06 #135
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51731758
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:10 schreef peaceman het volgende:
Nee, omdat 2 'afwezigheden' controles van de Deense Federatie waren, en 2 controles van de UCI ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  zondag 22 juli 2007 @ 22:13:25 #136
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51731768
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:11 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

volgens de regels is er misschien wel niets aan de hand, maar die regels nemen mijn gevoel niet weg , alsof ik pas na de derde keer dat hij zich niet meldt pas mag beginnen twijfelen
Je mag alles, maar ik stel je nogmaals de volgende vraag:
  zondag 22 juli 2007 @ 22:13:31 #137
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51731773
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:11 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Jij mag rustig je gevoel hebben hoor Iedereen heeft zijn gevoel, overal over. Maakt dat iets uit verder? Mwoa, niet echt
pi_51731790
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Die Fransen hebben een partij boter op hun hoofd dat het niet meer grappig is. Over Moreau en Virenque hoor je nooit wat, want nee, DAT zijn helden

Ja ja Maar goed, laat maar komen dit soort gehuilie, wordt Rasmussen alleen maar sterker van, zo blijkt al een paar dagen. En controleer die kip maar helemaal kleurenblind hoor, toe maar.
fransen brengen dan ook niets terecht in de tour. Ze willen hun helden beschermen he
  zondag 22 juli 2007 @ 22:15:20 #139
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51731840
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:13 schreef flyck het volgende:

[..]

fransen brengen dan ook niets terecht in de tour. Ze willen hun helden beschermen he
Ja, hun beste man op plek 28, ik snap heus wel waar dit gerommel vandaan komt
  zondag 22 juli 2007 @ 22:15:30 #140
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_51731850
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:13 schreef flyck het volgende:

[..]

2 keer voor deense bond
2 keer voor uci.

moet 3 keer zijn (maar per instelling gezien).
ah zo. dat had ik niet zo begrepen. Het is vooral heel dom van hem. Maar het maakt hem niet perse schuldig. Hij heeft de schijn wel tegen, dat is wel zo. Ik vraag me alleen af of al die instanties ook zo moeilijk zouden doen als hij 30ste zou staan. En dat betwijfel ik.
pi_51731907
quote:
,,De geloofwaardigheid moet de hoogste prioriteit hebben'', sprak een boze Jean-René Bernaudeau, manager van Bouygues Telecom. ,,Heeft Rabobank er echt belang bij om op deze manier de gele trui te hebben? Hij is verschillende keren gewaarschuwd en staat op de rand van een dopingovertreding. Maar hij is nog steeds hier.''
Maar hij is dus nog niet over de rand gegaan? Dus meneer Bernaudeau wil iemand straffen die de wet nog niet overtreden heeft.

Overigens zou het mij niet verbazen dat freak Rasmussen dope gebruikt. Hoe de Rabobank over deze affaire denkt weten we als Rasmussen wel of geen contractverlenging krijgt.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:19:56 #142
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51731998
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:17 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Maar hij is dus nog niet over de rand gegaan? Dus meneer Bernaudeau wil iemand straffen die de wet nog niet overtreden heeft.

Overigens zou het mij niet verbazen dat freak Rasmussen dope gebruikt.
Goh, als je ziet wie er wél allemaal geweigerd werd deze en de vorige Tour kun je je afvragen waarom die Rasmussen dan wél nog mag rondfietsen in de Tour natuurlijk.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51732018
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:13 schreef peaceman het volgende:

Je mag alles, maar ik stel je nogmaals de volgende vraag:
ik zeg toch ook niet dat hij schuldig is, ik zeg alleen dat ik gewoon geen leuk gevoel krijg bij die kerel. Waarom heeft hij twee keer nagelaten om te melden waar hij is, dat lijkt me niet zo'n moeite?

en dan nog buiten de doping, waarom ziet hij er zo raar en ongezond uit? waarom moet hij zo de wereldvreemde freak uithangen?

ik vind het maar een enge vent, en niet bepaald sympathiek... en ik hoop dan ook van ganserharte dat hij de tour niet wint.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:25:54 #144
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51732200
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:20 schreef petitlapin2 het volgende:
ik zeg toch ook niet dat hij schuldig is, ik zeg alleen dat ik gewoon geen leuk gevoel krijg bij die kerel. Waarom heeft hij twee keer nagelaten om te melden waar hij is, dat lijkt me niet zo'n moeite?
Bijvoorbeeld omdat de UCI klats-boem van het ene op het andere moment bepaalde dat dat niet meer met formulieren, maar via internet moest, zoals Boonen aangaf?

Iedereen is op voorhand verdacht, je moet je aan de meest absurde regels houden, die ook nog constant zonder vooraankondiging veranderen, en o hemel, dan heeft er eentje toevallig 2 keer niet achter de idiote grillen van McQuaid en zijn vriendjes aan kunnen rennen. En die rijdt nou ook nog in het geel. Weet je? We ruiken BLOED

idioterie zeg
  zondag 22 juli 2007 @ 22:28:35 #145
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51732280
Dat gelul van die Richards, dat is onzin om op dit moment dieper op in te gaan. Mocht dit alles enkel over de vage uitlatingen over "men in black" van enkele maanden terug gaan, dan is het ook bullshit om daar een hetze over te scheppen.

Maar dit is toch iets anders, dit gaat over officiële UCI-controles missen, over een tourorganisatie die zegt dat hij niet had mogen starten als ze 't hadden geweten, over een eigen ploeg die zeer pissed is over wat Rasmussen allemaal deed. Over zoiets mag de media wel melding maken, vind ik dan.

Ook al als de UCI zelf (opperlul McQuaid toch) beweert dat de uitlatingen van Rasmussen (er rijden heel veel renners met waarschuwingen rond) flauwekul zijn.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:30:56 #146
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51732361
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat gelul van die Richards, dat is onzin om op dit moment dieper op in te gaan. Mocht dit alles enkel over de vage uitlatingen over "men in black" van enkele maanden terug gaan, dan is het ook bullshit om daar een hetze over te scheppen.

Maar dit is toch iets anders, dit gaat over officiële UCI-controles missen, over een tourorganisatie die zegt dat hij niet had mogen starten als ze 't hadden geweten, over een eigen ploeg die zeer pissed is over wat Rasmussen allemaal deed. Over zoiets mag de media wel melding maken, vind ik dan.

Ook al als de UCI zelf beweerd dat de uitlatingen van Rasmussen (er rijden heel veel renners met waarschuwingen rond) flauwekul zijn.
Mja, wat is er moeilijk aan een objectieve opsomming van feiten, vraag je je dan af
pi_51732413
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Goh, als je ziet wie er wél allemaal geweigerd werd deze en de vorige Tour kun je je afvragen waarom die Rasmussen dan wél nog mag rondfietsen in de Tour natuurlijk.
Ja goed, maar schiet het dan op om dan maar iedereen niet deel te laten nemen en alle mogelijke mooie prestaties af te doen met allerlei lelijke verhalen over doping?
Wat Rasmussen heeft gedaan is niet slim, maar dopinggebruik is niet bewezen en dus is hij clean. Laten we vooral het principe "onschuldig tot schuld is bewezen" weer eens terugbrengen in het wielrennen. Dat hij volgens de regelmenten positief is zodra hij drie keer "afwezig" is bij een controle is natuurlijk bedoeld om te zorgen dan men niet de dopingcontroles gaat ontduiken. Maar stel dat hij daadwerkelijk drie keer "afwezig" is en daardoor geschorst wordt, dan is ook daarmee nog niet bewezen dat hij doping gebruikt of gebruikt heeft. Dan kan je eigenlijk nog steeds zijn sportieve prestaties hetzelfde waarderen.
Everything will be okay in the end.
If it's not okay, it's not the end...
pi_51732429
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:

Bijvoorbeeld omdat de UCI klats-boem van het ene op het andere moment bepaalde dat dat niet meer met formulieren, maar via internet moest, zoals Boonen aangaf?

Iedereen is op voorhand verdacht, je moet je aan de meest absurde regels houden, die ook nog constant zonder vooraankondiging veranderen, en o hemel, dan heeft er eentje toevallig 2 keer niet achter de idiote grillen van McQuaid en zijn vriendjes aan kunnen rennen. En die rijdt nou ook nog in het geel. Weet je? We ruiken BLOED

idioterie zeg
nogal een geluk dat het boonen is die dat zegt, want moest rasmussen zelf zeggen dat hij het heeft nagelaten omdat de regels te snel veranderen en niet meer kan volgen

en, wat zijn al die andere absurde regels dan? En bovendien, hebben de wielrenners er niet een beetje zelf voor gezorgd dat ze worden gestalkt door de UCI ? Het imago van de wielrenner heeft zoveel deuken gekregen... voor mij is iedereen een potentiële dopingzondaar in de huidige tour, zelfs mijn idool tom boonen ... er zijn geen zekerheden meer, en ik vind dat toch wel heel jammer.
  zondag 22 juli 2007 @ 22:33:09 #149
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_51732431
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Mja, wat is er moeilijk aan een objectieve opsomming van feiten, vraag je je dan af
Er zijn er die dat doen, ik krijg de indruk dat van hen verwacht wordt dat ze 't allemaal maar in zijn geheel moeten verzwijgen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_51732459
quote:
Op zondag 22 juli 2007 22:20 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]
en dan nog buiten de doping, waarom ziet hij er zo raar en ongezond uit? waarom moet hij zo de wereldvreemde freak uithangen?
Omdat hij een neuroot is. Zit hem dus gewoon in het koppie

Ik zie de Fransen al weer langs de kant schreeuwen: 'Dopage!, Dopage!'
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')