abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51736617
quote:
Op maandag 23 juli 2007 01:14 schreef 456 het volgende:
Wat een smerig goor politiek spel wordt hier rond Rasmussen gespeeld.
Ik ga NIET zeggen dat hij niet gebruikt, zo naief ben ik niet.
MAAR: Er is NIETS bewezen. Dus hij is NIET schuldig. En NEE daarom gebruikt hij dus NIET (het enige bewijs wat je kan hebben dat iemand gebruikt is een positieve dopingcontrole).
Dat hij administratief in de fout gaat, doet daar niets aan af.
Smerige jaloerse kut fransen. Dat zijn het!

Vroegen diezelfde mensen zich ook af wat Armstrong in zijn schild voerde? Die zag je ook maar 3 weken per jaar.Bah.
Ja dat deden ze!

Voor de rest hulde voor je post
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_51736636
diezelfde fransen ploegen rijden door het jaar heen ook geen deuk in een pakje boter , ow op het Franse kampioenschap want daar kunnen ze concurreren onderling
  maandag 23 juli 2007 @ 01:24:09 #203
7859 456
Onze excuses voor het ongemak
pi_51736722
quote:
Op maandag 23 juli 2007 01:17 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Ja dat deden ze!

Voor de rest hulde voor je post
O...
Ok.

Mogen we het dan zo vertellen (ik baseer mijn informatie vanavond even op NU.nl en fok, omtrent de vraagtekens van franse zijde) dat omdat er nu een 'hollander' in de gele trui rijdt, dat het nieuws ook in nederland doorsijpeld?
Dus dat bij Armstrong die nieuwsberichten nederland gewoon niet bereikten?

Overigens heb ik ECHT de indruk dat momenteel het een erg schone tour is: gezien de mensen die afvallen/juist wel goed presteren/de druk van buitenaf is om met je poten van die spullen af te blijven.

En we zijn het er allemaal over eens: rasmussen is een freak, een addict. Hij komt nu boven drijven!(om maar even over Boogerd te zwijgen. Die heeft een fantastische prestatie verricht, al 2 dagen lang. Ik vind dat hij te weinig aandacht krijgt al 2 dagen lang, misschien staat hij in de schaduw van zijn (nieuwe) kopman... Maar die eer komt hem volledig toe)
Dans Paris à vélo on dépasse les autos
pi_51736753
Lance werd ook uitgekotst door de franse media en fans. Was toch vrij duidelijk.

Hij werd niet voor niets Epo Lance genoemd.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 23 juli 2007 @ 01:30:32 #205
7859 456
pi_51736811
Ik had net HET woord gevonden voor dit: Een hetze. Ze zijn een hetze begonnen tegen elke gele trui drager. Zoeken naar ingangen om iemand neer te halen. Laat dit een les zijn voor de professionaliteit van Rasmussen (het is sullig eerlijk is eerlijk).

Misscihen moet de volgende stap wel zijn om mensen die andere mensen beschuldigen van gebruik van doping aan te pakken?
  maandag 23 juli 2007 @ 01:47:25 #206
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51737077
Er zit ook geld en publiciteit in dopingverhalen. Genoeg gekken die even met hun neus in de camera willen
I hate it here
pi_51737132
quote:
Op maandag 23 juli 2007 01:24 schreef 456 het volgende:

[..]

O...
Ok.

Mogen we het dan zo vertellen (ik baseer mijn informatie vanavond even op NU.nl en fok, omtrent de vraagtekens van franse zijde) dat omdat er nu een 'hollander' in de gele trui rijdt, dat het nieuws ook in nederland doorsijpeld?
Dus dat bij Armstrong die nieuwsberichten nederland gewoon niet bereikten?
Een Hollander? ik denk dat je een Hollandse ploeg bedoelt, vandaar de " " .
En ja die berichten bereikte NL wel degelijk, ik denk dat we, Fok!, heus wel weten hoe het Franse rennen in elkaar zit.
quote:
Overigens heb ik ECHT de indruk dat momenteel het een erg schone tour is: gezien de mensen die afvallen/juist wel goed presteren/de druk van buitenaf is om met je poten van die spullen af te blijven.

En we zijn het er allemaal over eens: rasmussen is een freak, een addict. Hij komt nu boven drijven!(om maar even over Boogerd te zwijgen. Die heeft een fantastische prestatie verricht, al 2 dagen lang. Ik vind dat hij te weinig aandacht krijgt al 2 dagen lang, misschien staat hij in de schaduw van zijn (nieuwe) kopman... Maar die eer komt hem volledig toe)
Je kan met dit verhaal 2 kanten op, of Rasmussen en co gebruiken wat middeltjes, of er wordt door het peleton geen doping meer gebruikt.
Ik ga voor het tweede, maar ik kan het gewoon niet met zekerheid zeggen.
Dat Boogerd goed rijd is zeker, er jammer dat hij stopt.
pi_51737397
Ik hou van de manier waarop Rasmussen koerst en hoop ook echt dat hij hem gaat winnen. Ik vind het wel een duffe rukker.
  maandag 23 juli 2007 @ 02:40:35 #209
78918 SeLang
Black swans matter
pi_51737809
Ik heb de indruk dat de meesten Rasmussen gewoon erg hebben onderschat. Elke keer denken ze van laat maar gaan, die pakken we met de volgende rit wel terug. En dat gebeurt dan niet

Het is wel een leuke Tour dit jaar!
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_51737845
Ik hoop toch zo dat Rasmussen wint dit jaar

Echt geweldig zou dat zijn, en heerlijk voor die vreselijk vervelende fransen
  maandag 23 juli 2007 @ 02:48:15 #211
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_51737917
Pff, ik ga ook een keer mijn agenda niet invullen...kijken of ik ook een razzia over me heen krijg.
pi_51739062
Armstrong haalde altijd meer kracht uit die boe-roepende Fransen, kijken of dat Rasmussen ook lukt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_51739118
Wat een held zo een verrassend weekend
  maandag 23 juli 2007 @ 08:22:26 #214
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_51739277
Armstrong gebruikte ook. Hij had zelfs briefjes met toestemming. Maar hij pakte ook middelen waar hij geen toestemming voor had.

En of de rest niet gebruikt? HAHAHA!! Ze gebruiken allemaal. Maar wat geft het!?!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  maandag 23 juli 2007 @ 08:38:01 #215
40566 Ericr
Livewrong
pi_51739389
Ook wel treurig dat bij overtreden van welke regel ook direct wordt gedacht aan doping. Het mag nu ook wel duidelijk zijn dat die regelgeving van de UCI aan alle kanten rammelt.
  maandag 23 juli 2007 @ 08:46:40 #216
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_51739464
Ik vond het nog redelijk lang duren voordat het gezeik los is gebarsten. Je kunt de Fransen in ieder geval niet betichten van inconsequent handelen. Ze proberen iedere niet-Fransoos te demoniseren.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_51739572
quote:
Op maandag 23 juli 2007 08:22 schreef Barca het volgende:
Armstrong gebruikte ook. Hij had zelfs briefjes met toestemming. Maar hij pakte ook middelen waar hij geen toestemming voor had.

En of de rest niet gebruikt? HAHAHA!! Ze gebruiken allemaal. Maar wat geft het!?!
die had geen briefjes .

en toen ik rasmussen op het podium zag staan dacht ik echt dit is een landis lookalike. Geef die een oversized bril en het is compleet. kwa uitstraling komt hij wel niet in de buurt van landis ( ) Niet tegenstaande heeft hij wel fantastisch gereden
  maandag 23 juli 2007 @ 09:18:52 #218
186495 k0d3nsh4
Go ahead, Make my day
pi_51739812
zondag in 1 woord: Geniaal

/pat Vino

En trouwens ook hulde voor Thomas Dekker die zo jong en in zijn eerste tour gewoon ff bijna iedereen eraf rijdt

[ Bericht 70% gewijzigd door k0d3nsh4 op 23-07-2007 10:03:02 ]
  maandag 23 juli 2007 @ 10:03:48 #219
7859 456
pi_51740518
quote:
Op maandag 23 juli 2007 01:52 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Een Hollander? ik denk dat je een Hollandse ploeg bedoelt, vandaar de " " .
En ja die berichten bereikte NL wel degelijk, ik denk dat we, Fok!, heus wel weten hoe het Franse rennen in elkaar zit.
[..]
Agree, je had het juist
quote:
Je kan met dit verhaal 2 kanten op, of Rasmussen en co gebruiken wat middeltjes, of er wordt door het peleton geen doping meer gebruikt.
Ik ga voor het tweede, maar ik kan het gewoon niet met zekerheid zeggen.
Dat Boogerd goed rijd is zeker, er jammer dat hij stopt.
Ook hier heb je gelijk. Ik geloof moment idd niet dat er iemand gebruikt (en kan dat eveneens niet met zekerheid zeggen, maar als geen bewijs, dan niet gebruikt. Normaal kijk ik niet zwart wit, maar indit geval moet het maar)
.
  maandag 23 juli 2007 @ 10:27:44 #220
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_51740913
Kunnen die Franssen niet gewoon eens hun mond houden

Als er geen fransman wint meteen weer een hoop kabaal en maar eissen stellen enz. Ik vond gister de mooiste rit wat ik gezien heb, de gevechten onderling, het tacktische spelletje, prachtig gewoon. De eindrit, en dan weer dat franse commentaar
pi_51741082
Heerlijk, die selectieve verontwaardiging over Rasmussen

Zeg zeker niet dat hij gebruikt, maar dit moest Armstrong eens overkomen zijn, dan waren de reacties 180 graden andersom geweest
pi_51741095
quote:
Op maandag 23 juli 2007 10:27 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Kunnen die Franssen niet gewoon eens hun mond houden

Als er geen fransman wint meteen weer een hoop kabaal en maar eissen stellen enz. Ik vond gister de mooiste rit wat ik gezien heb, de gevechten onderling, het tacktische spelletje, prachtig gewoon. De eindrit, en dan weer dat franse commentaar
Waarom doen jullie allemaal eens niet normaal.

waarom zouden de fransen hun mond moeten houden ? Jullie blijven hier ook maar zonder enige zin voor de realiteit de Fransen de hel in schelden. Het is echt niet meer leuk. Wat een kutvolk zijn die Nederlanders toch
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51741232
quote:
Op maandag 23 juli 2007 10:37 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

waarom zouden de fransen hun mond moeten houden ? Jullie blijven hier ook maar zonder enige zin voor de realiteit de Fransen de hel in schelden. Het is echt niet meer leuk. Wat een kutvolk zijn die Nederlanders toch
U kijkt al lang de Tour de France?
  maandag 23 juli 2007 @ 10:48:29 #224
7859 456
pi_51741302
quote:
Op maandag 23 juli 2007 10:37 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Dus je bedoelt dat de fransen wel andere mensen zwart mogen maken (wist je dat als je iemand op straat vals beschuldigt, je een strafzaak aan je broek kan hebben?) en dat daar niets van gezegd mag worden? Je mag je dus niet verdedigen?
Ok, laten we het wel netjes houden, dat ben ik met je eens.
pi_51741307
quote:
Op maandag 23 juli 2007 10:44 schreef Mr_Memory het volgende:

U kijkt al lang de Tour de France?
ik heb de belgische en franse nationaliteit, en ik kijk dagelijks op sporza en france 2 naar de tour.

Op sporza prijzen ze rabobank (dekker, boogerd, rasmussen) de hemel in, dus diegenen die zeggen dat "de belg" bevooroordeeld is - en zo zitten er hier veel- hebben zeker al geen zin voor realiteit, en op france 2 zie ik dagelijks fignon de wijze man spelen en van zijn tak maken tegen alles en iedereen, maar nooit tegen rasmussen.

dus?
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')