Oepsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:11 schreef kciR het volgende:
Ehm.. hoe kan dit, van deeltje 28 naar 30.. of is deeltje 29 heeeel snel volgespamt..
Gebeurt soms wel. Knippen ze je bandje af. Ze zijn streng.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:11 schreef UncleSam het volgende:
Hoe treden ze eigenlijk op tegen crowdsurfen?
T lijkt me sterk dat ze je er uit gooien!
Nee idd, ik probeer ook altijd uit de buurt van de beveiliginsgoot te komen. Daar worden de meeste gepaktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gebeurt soms wel. Knippen ze je bandje af. Ze zijn streng.
Maar soms kom je er vanaf met een waarschuwing.
Tip: als je crowdsurft, zorg dat je niet aan het randje komt
Want in het midden pakken ze je niet
Bron: Lowlands.nlquote:Vieze kleren?
Laat dan je kleren wassen door Wrangler! Zij staan namelijk voor je klaar om je outfit weer schoon en fris te krijgen. Voor noppes! Je hoeft niet eens een extra outfit mee te nemen, want in de tussentijd dat je kleren in de was zitten, krijg je gewoon een mooi limited edition overall (die je mag houden), zodat je toch nog alles kan doen!
En zijn je kleren gewassen? Dan krijg je toch gewoon een smsje dat je terug kan komen, om je schone pak op te halen? Echt, het wordt je zo makkelijk mogelijk gemaakt.
Jaaaaaaaaaaa, dat hadden we nog niet op LL, een wasserette, goed plan!quote:
Hoeveel muntjes zou het zijn, voor noppes?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:33 schreef Bosbeetle het volgende:
en dat kost dan tig muntjes
Ah kijk, we hebben een blinde.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:33 schreef Bosbeetle het volgende:
en dat kost dan tig muntjes
Dat uiteraard wel. Ik ben er ook van overtuigd dat ik er geen gebruik van zal maken.quote:
Jawel, maar ik vind 130 euro voor maar 1 dag wel duur. Maar waar jij het kaartje voor koopt, dat maakt ze bij Ticketservice niet uit.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:37 schreef Mort het volgende:
Ehm.. is t niet mogelijk om voor 1 dag een kaartje te kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |