Woon je in wuuswezel?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:00 schreef sararaats het volgende:
natuurlijk is er nog iets anders in m'n chaotische leventje
de gebruikelijke dingen: zwemmen, slapen, muziek luisteren enz
natuurlijk mag hier over alles gebabbeld worden
zit ik nu alleen een heel topic vol te brabbelen?
ja mevrouwquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:57 schreef yvonne het volgende:
Hé hallo Sara, een nieuwe vlam?
Mooi,
verliefd zijn is leuk
Karen is wel een lekker ding maar toch....quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat vind je eigenlijk van de meiden van K3 Sara?![]()
quote:
Is dat tegenwoordig ook al op andere dagen dan maandag?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:42 schreef nokwanda het volgende:
Heuy Sara, je hebt gister roze woensdag hier gemist. Stelde ook niet echt veel voor hoor.
Maandag wel roze maandag in Tilburg. Da's meestal echt feest, naar ik hoor
Nijmeegse vierdaagse. Is al lang hoor, tijdens de zomerfeestenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig ook al op andere dagen dan maandag?![]()
Het loopt uit de hand met die gayparties![]()
![]()
![]()
ik ben vorig jaar naar Roze Maandag geweest, dit jaar ga ik niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:42 schreef nokwanda het volgende:
Heuy Sara, je hebt gister roze woensdag hier gemist. Stelde ook niet echt veel voor hoor.
Maandag wel roze maandag in Tilburg. Da's meestal echt feest, naar ik hoor
Heyquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:40 schreef senesta het volgende:
Hoi Hoi,
Ik had net ruzie met mijn vreselijk gelovige buurman, wat een eikel zeg!
Hij duwde een jochie van 6 jaar omdat die achter zijn zoontje aangerend zou hebben.
Ik stond er met mijn neus op en heb hem even flink de wind van voren gegeven.
Hij vond dat het jochie te agressief was, tsss.
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey![]()
Ben jij nog met zoonlief naar HP geweest?
Jawel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
We hebben het hartstikke druk.
Was hij leuk??
Hij heeft tot nu toe alle delen gezien, pirates of the carabean heeft hij ook gezien.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jawel.
Maar het boek vond ik beter, as usual.
Ik vroeg EW of hij dacht dat het iets voor jouw zoon zou zijn.
Hij kwam niet tot een eenduidige conclusie. Hij zei ook: hij heeft de andere delen allemaal gezien dus hij zou het wel kunnen volgen. Maar de sfeer is niet echt meer kinderlijk. Steeds minder.
Ligt er helemaal aan hoe Joey is.
EW had ik wel meegenomen als hij 9 was geweest, maar een boel kinderen niet.
Het was een tijdje rustig maar je hebt het maar weer druk met de vrouwtjesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:48 schreef sararaats het volgende:
verdraaid, ik heb het zwaar te pakken
ik denk het welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Het was een tijdje rustig maar je hebt het maar weer druk met de vrouwtjes![]()
De zomerkriebels?
Die film heb ik nog nooit helemaal gekeken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij heeft tot nu toe alle delen gezien, pirates of the carabean heeft hij ook gezien.
Ik denk dat ik wel heen ga met hem, ik zal eens kijken wanneer hij speelt hier.
Ik heb het nog maar zelden meegemaakt dat een film aan een boek kon tippen.
Harry potter vind ik in ieder geval niet vervelend om te kijken na het lezen van het boek.
Sommige films vond ik echt vreselijk in vergelijking met het boek.
Vooral de paardenfluisteraar, wat een afgang is die film![]()
Hoiquote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:30 schreef DarkManta het volgende:
Zolang we niet naar rooie dozen hoeven te kijken vind ik het best.
Hoiquote:
Lief hè?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:46 schreef Spellmeista het volgende:
zow he..wat een ondertitelYvonne
goeiemorgen ook!
Hè jammer!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:46 schreef DarkManta het volgende:
[..]
HoiToch zit daar ergens een ondertoontje... hmmm
* DarkManta zet de weergave van plaatjes voor de zekerheid uit.
Ben ik blij dat ik voor deze vroege ochtend effe de weergave van plaatjes heb uitgezet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:10 schreef yvonne het volgende:
De vroege ochtend en het begin van de nacht zijn gewoon de inspirerendste momenten van de dag.
Veel doen, dan doen ze het op een gegeven moment vanzelf naquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hee Wanda, die kat in je usericon, is die van je zelf? Hoe heb je die zo leren dansen?
Ik zie jou zo al dansen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Veel doen, dan doen ze het op een gegeven moment vanzelf na
The Macarenaquote:
een hele leuke lerares (niet van mij)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wie is die Anick eigenlijk, zomaar een chick die je op straat hebt ontmoet of is ze soms wereldberoemd in heel Wuustwezel?
Ja, en hoe ken je haar? Kent zij jou ook? Weet ze dat je haar wilt bespringen? Heeft ze zelf ook springneigingen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
een hele leuke lerares (niet van mij)
ze is zelfs niet van Wuustwezel afkomstig
Islamitisch?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:02 schreef nokwanda het volgende:
ik zei snorren
Nee, die ontharen meestal van onderenquote:
iedereen is een beetje biquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:02 schreef nokwanda het volgende:
Ze is wss HE en getrouwd. Sara heeft een voorliefde voor onbereikbare heterodames.
Misschien moeten we een leuke bereikbare meid voor Sara om haar aan te koppelen opsnorren.
(ik zei snorren)
Dat zeggen ze ja. Maar daar ben ik het niet mee eensquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
iedereen is een beetje bi
wat niet is kan nog komen
Ik doe lekker met je mee.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
weekend.
Barra heeft een lekkere Bacardi ingeschoken om het weekend goed te beginnen
Flink!quote:
En jij kunt me mailen wanneer het weer beter met je gaat.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Lachwekkend vind ik FOK!.
Daarom mijn afwezigheid in rok.
Ik vind het zielig om hier te vertoeven, het neppe doe mij geen genoegen
Na 6 jaar hier te zijn geweest mag je ook wel verwachten dat die tijd voorbij is of niet soms?
Kinderachtig en nep. Wat moet ik hier?
Dat stukje tekst geschreven door mensen die ik nooit zal leren kennen, wat zal mij dat boeien?
Dus ik zeg dag
Tot over 4 dagen en slaap zacht
Lieve sara, ik denk niet dat Anick weet dat ze door jou op internet gezet is, zou je dat nou wel doen zo?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef sararaats het volgende:
nee geen naaktfoto's
gewoon hele leuke schattige en vooral sexy foto's van mij en Anick (er staat maar 1 foto van mij in het fotoboek)
En in elke gay schuilt een vleugje man, zeker?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:44 schreef Electro-Worm het volgende:
In elke man schuilt een vleugje gay, geef maar toe.
lieve yvonne, die foto's van Anick komen al van een site maar heb ze weggehaaldquote:Op zaterdag 21 juli 2007 07:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lieve sara, ik denk niet dat Anick weet dat ze door jou op internet gezet is, zou je dat nou wel doen zo?
Prima sara, je weet het maar nooit met de FOK!kertjes, toch?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
lieve yvonne, die foto's van Anick komen al van een site maar heb ze weggehaald
nu staat er alleen een foto van mij
quote:
Ahumm, deze vraag staat nog open...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:50 schreef DarkManta het volgende:
Effekes een vraagje voor Sara...
Sara, zoek je getrouwde vrouwen op, of kom je ze toevallig tegen?
Mij lijkt als je weet dat een vrouw getrouwd is dat je met alle respect van dien, het contact op een globaal niveau behoudt. Wanneer dit dan niet mocht lukken, dat je dan met die persoon praat over de reden voor stoppen van het contact.
die heb ik helemaal over het hoofd gezienquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:02 schreef DarkManta het volgende:
[..]vraag[..]
Ahumm, deze vraag staat nog open...
Wat een enorm leuk nieuws sara!quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
@yvonne: binnen 2 jaar ga ik verhuizen. heb een eigen woning, ze moet alleen nog wat verbouwd worden
ik weet heel zeker dat er in m'n nieuwe woning een piano komt. heb al een synthesizer
dan heb je dit nog niet gehoordquote:
Dat vraagt om een foto hè sara, van je nieuwe kapsel.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
dan heb je dit nog niet gehoord
ik moet zo naar de kapper en woensdag vertrek ik naar Duitsland voor het huwelijk van Hannelore Lehr
ik heb moeite om haar los te laten that's all
He vamp,quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:35 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
weet wel dat het niet m'n eigen krullen zijn. ik heb van nature stijl haarquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:37 schreef nokwanda het volgende:
Nice Sara. Met jouw dikke krullerige haar kun je dit goed hebben.![]()
Inderdaad. Toen ik 10 was toen dacht ik al dat een busje met donkere glazen me zou ontvoeren als het ware, hebben mijn ouders me verteld pas geleden toen ik vroeg of er vroeger al signalen waren. En vroeger was ik de stilste die zich buiten zijn vrienden om helemaal afsloot voor zijn omgeving.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:10 schreef Spellmeista het volgende:
De resulterende effecten van alcohol en cannabis moeten nog onderworpen worden aan allerlei wetenschappelijke experimenten. Het "ontstaan" van een psychose gaat veel verder dan dat..hoezo zou je je omgeving er niet voor aankijken? Het heeft toch met alles te maken of zit ik er nu naast? Imo wordt een psychose getriggered door alles. Je geboorte, genen, woonplaats, gevoeligheid etc. Het is iets wat ten aller tijden kan opduiken. Denk ik. Ik vind eigenlijk dat het wel bij het leven hoort omdat je toch maar "moet" leven met alles. Ik vind het persoonlijk een beetje "flauw" om de oorzaak bij drugs etc. te leggen..of bij stressgevoeligheid. Als je eerlijk bent zie je dat het bij je leven hoort en dat het je heeft gemaakt tot wie je nu bent.
Haaaa, lekker dingquote:Op zondag 29 juli 2007 11:07 schreef draculettetje het volgende:
hello
vakantie bijna om en alweer een drukke week voor de boeg staan grrrr
hebben jullie een fijne en goede zaterdag gehad nok?
het gaat eerder over m'n verleden met Hannelore Lehr. nu spreek ik van bijna 20 jaar.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo dom komt het niet over in de meeste gevallen, zelfs al lijkt het nog zo dom, het valt altijd mee omdat mensen het toch niet altijd even serieus nemen als jij denkt dat het dom is, en wie weet is het niet eens dom.Tenzij je op het Journaal moppen gaat tappen terwijl je een vliegtuigramp moet aankondigen, dat valt dan wel onder dom maar zelfs dat hoeft niet dom te zijn als je beseft dat er humor moet zijn zelfs in slechte tijden
Heb je een tijdje in Duitsland gewoond of gaat dat over die ene reis naar Duitsland in de vrachtwagen?
Een gebroken hart kun je weer heel maken door je te richten op andere vissen in het meer. Of je vergeeft haar en accepteert de situatie.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
het gaat eerder over m'n verleden met Hannelore Lehr. nu spreek ik van bijna 20 jaar.
ze heeft altijd een speciale plek in m'n hart gehad maar nu heeft ze het min of meer gebroken.
Vrijwilligerswerk zal zeker het eerste zijn waarmee ik begin, wennen aan het uitvoeren van opdrachten en wennen aan de verantwoordelijkheid die je zeker bij vrijwilligerswerk ook hebt. Aanwezig zijn op aangegeven tijdstippen bijvoorbeeld en niet je eigen gang gaan zoals hier de afgelopen tijd gebeurt is.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:24 schreef nokwanda het volgende:
DV, is v rijwilligerswerk geen optie? Dat is vaak genoeg op te bouwen en aan te passen op wat jij op een bepaald moment aankunt.
Mooi, ga maar naar een leuke dag en vier ze!quote:Op maandag 30 juli 2007 14:07 schreef sararaats het volgende:
helleuh
zeg tegen mevr. yvonne dat het wel goed komt, niet met Hannelore maar met mezelf
Hannelore trouwt hoe dan ook en hopelijk zit er een dansje in
na het huwelijk hoop ik Anick eindelijk te pakken te krijgen
m'n bagage staat al klaar
Richt je op iemand die bereikbaar is, er is vast voor jou nog wel een leuk, vrij meisje ergens op deze aardbolquote:Maar juist daarom zouden we je eens moeten koppelen aan een leuke dame die al lesbisch is en die bereikbaarder is. Zou toch leuk voor je zijn als het eens van twee kanten zou komen.
ik heb mezelf een week gegeven om alles te laten bezinken, na die week hoop ik alles op een rijtje te hebben, tenzij Anick onverwacht voor de deur staat.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, ga maar naar een leuke dag en vier ze!
En je haar zit goed
En wat n. ook al zei:
[..]
Richt je op iemand die bereikbaar is, er is vast voor jou nog wel een leuk, vrij meisje ergens op deze aardbol
ik denk dat de batterijtjes leeg ziijn en eigenlijk kan het mij niet meer schelenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:04 schreef nokwanda het volgende:
Sara: wat is er mis met je gaydar?
Het is trouwens best lastig als je hetero bent en mensen van hetzelfde geslacht vallen op je. Eigenlijk niet vervelender dan wanneer een willekeurig iemand waar je niet op valt op je valt. Alleen gebeurt het gewoon niet zo vaak zodat het de meeste mensen uit het lood slaat.
Als er een man op mij valt waar ik helemaal niks in zie is het vrij makkelijk. Maar de automatische reactie is dan anders als er een vrouw opeens op me valt omdat ik als hetero met die optie niet gelijk rekening hield.
Het is bij mij dus weleens voorgekomen. Inmiddels is mijn wereld anders dus is het voor mij vrij gewoon omdat ik in een omgeving werk waar de meeste mensen gay of bi zijn en ik gewoon een minderheid ben. Dus kan ik er een grapje over maken of er gewoon serieus over praten om dingen duidelijk te maken. Maar ik kan me zo voorstellen dat dat voor de meeste mensen niet zo is.
ben ik ooit klef geweest?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:03 schreef nokwanda het volgende:
Nah ja... je met het toch zelf uitzoeken.
Ben vaak moe geweest van je verhalen over eenzijdige verliefdheden, en heb vaak gedacht: hou toch op mens, maar gun jeoprecht wel iets dat van twee kanten echt is. En dan wil ik het kleffe geklets ook nog wel met plezier aanhoren
Ja ik zie dit nu pas!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:04 schreef nokwanda het volgende:
Hey Darkwolf. Zie je dit nu pas?
De koffie staat al tijden klaar, man.
Ik drink maximaal 1 koffie per dag.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Tuur lijk mag je op de koffie komenOp de koffie of op het water of op het bier of op de wijn, alles is mogelijk
Ik hou het op koffie en water voorlopig
Heeeeet gewoon.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:59 schreef draculettetje het volgende:
jaaa eindelijk lekker weer vandaag!!!!
Ha ha, grappig dan he?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:22 schreef Metro2005 het volgende:
Ik had vanacht een hele rare droom.
Ik ging een cdspeler kopen dus ik reed naar een winkelcentrum (leek op zo'n franse massawinkel) en loop door de enorme (uitgestorven) hallen heen en loop onderweg nog tegen iemand aan (?). Op een gegeven moment sta ik bij de kijkshop (echt wtf)en er staat zo'n oude taart een schap leeg te klauwen. Ik wil er wat van zeggen maar direct vliegt haar hond me aan (zo'n grote gemene
). Dus ik boos geworden enzo en dat oude wijf foeterde wat en verliet uiteindelijk de winkel. Case closed dacht ik. Maar nee, toen begon de ellende. Mijn auto ging stuk, ze hadden niks op voorraad wat ik wilde bij de winkels ed. Ik op een gegeven moment naar huis toe, mijn huis was een heel oud huis, soort van appartementencomplex en wat blijkt. Dat oude wijf was mijn buurvrouw! Ik zag haar hond niet dus besloot toch nog wat te zeggen van die diefstal.
Hierop sprak ze een soort vloek over me uit. Ik probeerde me af te schermen voor haar kwade invloed (ik zag dat gevisualiseerd, ik had een bol om me heen en zij stuurde energie naar me toe)
Uiteindelijk ontdekte ik dat de oorzaak van haar vloek in een plastic fles zat (??? ) dus ik dacht slim te zijn en verbrandde die fles, maar zodra mijn vlam in de buurt kwam verdween die. Uiteindelijk met bommen en alles geprobeer die fles kapot te krijgen maar niks werkte.
Toen bedacht ik me dat het met magie vernietigd kon worden en dat ging ik dus proberen, dat werkte wel en de vloek was weg.fijne dromen heb ik af en toe.
Wat goed!, wat een apart gevoel blijft het ook he?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:25 schreef vamperotica het volgende:
Jeuj... eerste schopjes gevoeld en een miniminimonster wat meer als drie stapjes los doet!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat goed!, wat een apart gevoel blijft het ook he?
Nou eerlijk gezegd moet ik al even weer de tuin in maar het is nu mooi weer en dan doe ik liever iets met de kinderen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:32 schreef draculettetje het volgende:
Jeuj schopjes en stapjes ha ha!
Vanmiddag uitslag beroep keuze test ben benieuwd!
maar eerst ploeteren bij kastanjehof pfieuw geen zwembad op program, weet niet of ik nogmaals durf!
raar weer zeker buiten, senesta moet je nu extra veel in de tuin doen met zulk weer?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als het alleen voor het zwanger zijn was geweest had ik er graag 10 gewild
Nee hoor. Het is wel het meest fysiek pijnlijke wat ik ooit heb meegemaakt maar ook dat is een bijzondere ervaring geweest die ik nooit meer vergeet. Niks: je bent het zo vergeten. Bullshit. Vergeet het nooooooit meer. Maar zelfs dat zou ik zo overdoen. Het hoort erbij.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Je bedoeld wel zwanger zonder bevalling toch he?
Pff nou ik niet meer hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is wel het meest fysiek pijnlijke wat ik ooit heb meegemaakt maar ook dat is een bijzondere ervaring geweest die ik nooit meer vergeet. Niks: je bent het zo vergeten. Bullshit. Vergeet het nooooooit meer. Maar zelfs dat zou ik zo overdoen. Het hoort erbij.
quote:
Geld is handig om te hebben, leuk om wat dingen mee te kopen maar het kan mij niet meer raken als ik iets koop. Ik ben er niet meer blij mee. Ik ervaar het geluk van materiele zaken niet meer. Eigelijk sinds de dag dat mijn pa ziek werd is dat er steeds meer ingeslopen. Als ik nu iets koop wat ik al heel lang wilde hebben of voor gespaard heeft dan vind ik alleen de gedachte dat ik het gá kopen nog enigszins leuk. Zodra ik het heb is de lol er eigenlijk al vanafquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Geld is hier ook niet het belangrijkste omdat ik erachter ben gekomen dat geluk niet te koop is. Je kunt wel meer doen met geld maar als je stemming niet in orde is dan kun je niet eens genieten van een verre vakantie. De stemming positief beinvloeden met meer geld is hier ook niet mogelijk, heb tijden gekocht als vervanging van ander geluk maar het schoot niet op.
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Geld is handig om te hebben, leuk om wat dingen mee te kopen maar het kan mij niet meer raken als ik iets koop. Ik ben er niet meer blij mee. Ik ervaar het geluk van materiele zaken niet meer. Eigelijk sinds de dag dat mijn pa ziek werd is dat er steeds meer ingeslopen. Als ik nu iets koop wat ik al heel lang wilde hebben of voor gespaard heeft dan vind ik alleen de gedachte dat ik het gá kopen nog enigszins leuk. Zodra ik het heb is de lol er eigenlijk al vanaf![]()
Blij zijn met je lijf en je leven is zo belangrijk![]()
Fijn is dat he, dat herken ik wel ja. Denk je leuke studie te zien dan is er of geen werk in te vinden, of je hebt er beroepen bij die totaal niet bij je passen. Onderwijskeuze is en blijft gewoon erg lastigquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:08 schreef draculettetje het volgende:
pfff niet alles helemaal gelezen,
ik dacht ook te weten welke omscholing ik wou maar nu ook daar de beroepen bij lees passen die weer niet bij wat ik wel wil.
Wat ik wel wil zijn allemaal vanuit HBO en die ga ik sowieso weer niet krijgen
pffff
Heel veel plezierquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra gaat morgen lekker 2 weekjes naar spanje
so cheers people.. dat jullie maar mooi weer mogen hebben in het kikkerlandje
si si! dos cerveza por favor!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heel veel plezier![]()
En de weerberichten zijn best okay hier![]()
veel vakantieplezierquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Barra gaat morgen lekker 2 weekjes naar spanje
so cheers people.. dat jullie maar mooi weer mogen hebben in het kikkerlandje
Ha die Sara, fijn dat je er weer bent, als je tijd en zin hebt, praat er dan toch maar over, misschien lucht het op.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:23 schreef sararaats het volgende:
ben weer thuis en vraag maar niet teveel want het was een ramp
Sara
maak je maar geen zorgen, de vriendschap is niet stukquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:14 schreef yvonne het volgende:
Ach meiske toch...
En echt er is ook voor Sara iemand die vrij is, ongebonden en alleen voor jou
de warmte natuurlijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:03 schreef nokwanda het volgende:
Waar heb je het benauwd van dan?
Zolang het maar gezellig is! Fijn dat gister ook geslaagd was, ben je gewoon toch 2x jarig dit weekend!quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:41 schreef nokwanda het volgende:
Dank je lieffie
We hebben gister al een lange dag uit gehad. We zijn niet eens meer naar het concert gegaan omdat we allebei te moe waren
Maar we hebben plezier gehad. Vandaag dreigt een rutsige dag te worden. Heb alleen vanavond met de ladies afgesproken. Heeeel kleinschalig, as usual.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Zolang het maar gezellig is! Fijn dat gister ook geslaagd was, ben je gewoon toch 2x jarig dit weekend!![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 08:45 schreef draculettetje het volgende:
Goede Morgen allen, en in het bijzonder natuurlijk Nok![]()
VAN HARTE GEFELICITEERD
![]()
en een hele fijne dag, het weer zit mee!
![]()
![]()
![]()
Valt mee. Mijn pa en zijn vrouw komen straks.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Krijg je veel bezoek vandaag?
Lekker rustig dagje dusquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Valt mee. Mijn pa en zijn vrouw komen straks.
En vanavond een paar dinnetjes. Ladiesnight.
Heb de sangria al klaar staan![]()
Ja idd. Sorry. Zal zelf ook eens wat meer gaan bijdragen! Anders schiet het inderdaad niet op zo!quote:
Ik werd opgepakt voor iets compleet onzinnigs en mocht een jaartje brommen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:42 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
Inderdaad....Gaaaaaap.
Ben gewoon moe van het dromen. Heb een heel zwembad uitgegraven en hele tuinen verbouwd en maffe discussies gevoerd met mensen.
Al veel haar verlorenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:39 schreef nokwanda het volgende:
Met mijn verhaardag of met de plotselinge gezinsuitbreiding?
![]()
Dank je anyway
quote:
op naar je nieuwe vlam!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:24 schreef sararaats het volgende:
helleuh
Anick heeft nog altijd niets laten horen
Gelukkig dat kaalheid niet in de familie zit hier, wel vroeg grijs worden maar daar heb je dan weer middeltjes voor. Laatst had ik een goed middel gebruikt en ineens was ik bijna zwart van haar zonder dat het verf is, en het werkt nog steeds na 3 1/2 week.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:46 schreef nokwanda het volgende:
Gelukkig komt daar veel nieuw haar voor in de plaats.
Het uitblijven daarvan is voorlopig nog vooral een mannelijk overerfbare zaak.
Wat was het ook al weer? zei je laatst niet: voor de enkeling die er wel iets aan heeftquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:07 schreef Darkwolf het volgende:
Pittig topic, die Skeptic Corner.
Merk alweer dat ik er teveel tijd aan kwijt ben dan mij lief is, wetende dat al mijn inbreng toch geen ruk gaat uitmaken.
Oh well...![]()
U heeft gelijk! Wat (een) goed (geheugen)!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:17 schreef nokwanda het volgende:
Wat was het ook al weer? zei je laatst niet: voor de enkeling die er wel iets aan heeft![]()
Dat was het toch, he?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:39 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
U heeft gelijk! Wat (een) goed (geheugen)!
Thanks... dat had ik even nodig!![]()
kennen jullie dat programma: GEMIST ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:27 schreef nokwanda het volgende:
Was er gewoon even niet. De hele dag visite gehad. Was jarig. Daarom werd ik ook gefeliciteerd
36 nu. Op naar de 40
Misschien neem ik onbewust de fakkel wel van je over.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb geen zin meer om te schrijven over paranormaal gedoe, daarbij weet ik ook niets meer te schrijven en te verzinnen, hier is de koek dus echt op dat gebied helemaal op. Kan me op dit moment ook niet goed voorstellen dat ik voorheen hele topics met kilometers lange teksten uit het toetsenbord geramd kreeg.
...en van de andere kant?quote:Van de ene kant is het goed dat die tijd voorbij is, het biedt enige rust en ik weet ook dat ik er vrij weinig aan had. Bezig zijn met alledaagse dingen is al moeilijk genoeg en kost al genoeg inspanning.
Als je het goed doet, kun je jezelf de hele dag vermaken zonder maar een rode cent uit te geven.quote:Iets verzinnen om te doenanders zit ik de hele dag sigaretten te roken en te piekeren. Maar het lijkt alsof alles geld kost als je wat wilt doen.
Herzlich wilkommen neue fakkeldragerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:42 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Misschien neem ik onbewust de fakkel wel van je over.
Ik schrok mij weer dood toen ik mijn post had geplaatst en te zien kreeg hoe groot deze is geworden.
Ok... er was veel getikt en er stonden veel vragen die blijkbaar antwoord nodig hadden.
Maar toch!
Van de andere kant mis ik de energie van voorheen waarbij ik gewoon op actief stond en toen ontstonden dus ook die teksten. Alsof ik een bom energie was die op ontploffen stond.quote:...en van de andere kant?
Lezen is dan goedkoop. Ben sinds kort begonnen met alle Harry Potters opnieuw te lezen maar ben weer blijven steken bij boek 1 op blz 90. Lezen kan een geweldige tijdsbesteding zijn maar ook daar is geduld voor nodig.quote:Als je het goed doet, kun je jezelf de hele dag vermaken zonder maar een rode cent uit te geven.
Maar ik ben het wel met je eens: het is tegenwoordig een grote uitdaging wat dat betreft!
Valt opzich mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Herzlich wilkommen neue fakkeldrager![]()
Die dingen komen en gaan.quote:Ik sta op een laag pitje bij mij is de fakkel gedoofdWie weet dat het ooit weer in lichterlaaie komt te staan maar dat betwijfel ik. Het dromen 's nachts gaat dan wel in alle hevigheid door, vannacht ook weer flink gedroomd.
Even weer opladen dus!quote:Van de andere kant mis ik de energie van voorheen waarbij ik gewoon op actief stond en toen ontstonden dus ook die teksten. Alsof ik een bom energie was die op ontploffen stond.
Ik ben lui.quote:Lezen is dan goedkoop. Ben sinds kort begonnen met alle Harry Potters opnieuw te lezen maar ben weer blijven steken bij boek 1 op blz 90. Lezen kan een geweldige tijdsbesteding zijn maar ook daar is geduld voor nodig.
Dan heb je zeker geen legale versie van Half-Life 2 zeker?quote:Games spelen is trouwens ook okey om te doen, half life 1 staat op de planning en daarna half life 2 maar mijn pc doet vaak vreemd bij het willen spelen van games, helft van de tijd doet de game het niet
Ghehehe...er staat idd wel t 1 en ander in OUD ja!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:32 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
Wat een brakke ochtend. Werd weer wakker van alle snorharen.
Net de weerberichten voor morgen bekeken. Ziet er goed uit voor een dagje de hort op
Vamp, hoe ist? Zie je niet vaak meer hier. Moet ik je naar OUD gaan volgen of vertel je hier hoe het gaat?
Ghehehe Je weet hoe besmettelijk OUD KAN zijn he?!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:15 schreef nokwanda het volgende:
Dat ga ik dus echt niet allemaal nalezen, he. Ik keek even in je AT lijst. Dat kun je me niet aandoen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe Je weet hoe besmettelijk OUD KAN zijn he?!![]()
Ok... Kleine update...
Met miniminiminimonster gaat alles zover we kunnen zien en voelen prima!
Wel wat bloedverlies en krampjes enzo, maar dat wordt steeds minder
Buik groeit mij een beetje te hard, maar volgens de twee echo's is het er echt maar 1!!
En, ben op dezelfde dag als Mirage uitgerekend!
Die zijn veeeeeel schattiger en liever ook!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:31 schreef nokwanda het volgende:
En NEEEEE,het is niet, ik herhaal NIET besmettelijk.![]()
Ik trek enkel babies aan van een totaal andere soort. Van die harige met 4 pootjes.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:42 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Die zijn veeeeeel schattiger en liever ook!
Veulens, kittens, puppies, ect.!![]()
Tuurlijk een legale versiequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:23 schreef Darkwolf het volgende:
Dan heb je zeker geen legale versie van Half-Life 2 zeker?
Deze variant kent de nodige issues inderdaad haha.
Hier zijn wel de nodige fixes voor echter.
Zelf wacht ik op het befaamde Crysis, dat ontwikkeld word door de makers van Far Cry.
Eindelijk weer eens wat revolutionairs in de game wereld!
A picture says more then a thousand words. Kijk vooral even bij de sectie "comparisons" waar je echte foto's ziet en de ingame scene naast elkaar: http://www.crysis-online.(...)creenshots-other.php
nee, in de achtertuin bij m'n oudersquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Een tent op het kamp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |