abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:00:28 #233
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52116645
Krijg je veel bezoek vandaag?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:03:01 #234
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52117956
Nieuwe signature gemaakt. Ik heb me even erbij neergelegd dat ik de spanningen niet de baas ben en verzet me even niet ertegen en vervolgens ontstaat direct ontspanning. Ooit gelezen dat therapie helemaal niet hoeft te helpen en het probleem nog erger kan maken.

Een soort van meditatie waarbij je je als mens erbij neerlegt dat er problemen zijn zodat de problemen ineens minder erg worden. Niet bezig zijn ermee dus ook waardoor ze meer op de achtergrond komen te liggen.

Vechten om beter te voelen heb ik ook gehad, het blijft maar terug komen en nu probeer ik het eens op een andere manier. Ik laat het zoals het is en vervolgens hoop ik dat het vanzelf wegtrekt. Klinkt ook logisch in de oren dat verzet en bezig zijn ermee het probleem in stand houdt.

Het is vaak een constante druk met spanning in mijn hoofd. Wie weet let ik teveel op die spanning dus ook. I don't know.

Genoeg over die problemen gepraat weer, ik ga lekker hangen buiten en ga helemaal niets doen, mezelf ook niet schuldig voelen dat ik niets doe. Sigaret en koffie en gewoon op non-actief en rusten. Zelfs na al die tijd nog steeds rust nodig.

Die theorie waarbij je gewoon jezelf moet neerleggen bij het feit dat het niet gaat zoals het moet gaan en niet moet vechten las ik dus waar ik in behandeling ben tegen spanningen, in een blad dat zichzelf psychologie noemt.

Schrijven en praten erover steeds maar weet houdt het allemaal in leven ook. Heb dat ook gehad. Iets anders is nodig, een andere aanpak. Denk dat ik ga mediteren buiten, lang niet meer gedaan, het hoofd eens helemaal legen, nergens aandenken. Nada noppes, blanco.
pi_52118047
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Krijg je veel bezoek vandaag?
Valt mee. Mijn pa en zijn vrouw komen straks.
En vanavond een paar dinnetjes. Ladiesnight.
Heb de sangria al klaar staan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:20:03 #236
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52118261
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:07 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Valt mee. Mijn pa en zijn vrouw komen straks.
En vanavond een paar dinnetjes. Ladiesnight.
Heb de sangria al klaar staan
Lekker rustig dagje dus

Ik drink straks een biertje op jou verjaardag Heb nog een paar over van een tijd terug. Op jou gezondheid dan maar

Buiten blijven zitten hou ik ook niet vol, dus ik wandel vaker van binnen naar buiten. Wie weet zometeen even wat juiste muziek uitzoeken om buiten te luisteren zodat ik die spelende kinderen in de buurt niet hoef aan te horen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')