ik heb mezelf een week gegeven om alles te laten bezinken, na die week hoop ik alles op een rijtje te hebben, tenzij Anick onverwacht voor de deur staat.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, ga maar naar een leuke dag en vier ze!
En je haar zit goed
En wat n. ook al zei:
[..]
Richt je op iemand die bereikbaar is, er is vast voor jou nog wel een leuk, vrij meisje ergens op deze aardbol
ik denk dat de batterijtjes leeg ziijn en eigenlijk kan het mij niet meer schelenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:04 schreef nokwanda het volgende:
Sara: wat is er mis met je gaydar?
Het is trouwens best lastig als je hetero bent en mensen van hetzelfde geslacht vallen op je. Eigenlijk niet vervelender dan wanneer een willekeurig iemand waar je niet op valt op je valt. Alleen gebeurt het gewoon niet zo vaak zodat het de meeste mensen uit het lood slaat.
Als er een man op mij valt waar ik helemaal niks in zie is het vrij makkelijk. Maar de automatische reactie is dan anders als er een vrouw opeens op me valt omdat ik als hetero met die optie niet gelijk rekening hield.
Het is bij mij dus weleens voorgekomen. Inmiddels is mijn wereld anders dus is het voor mij vrij gewoon omdat ik in een omgeving werk waar de meeste mensen gay of bi zijn en ik gewoon een minderheid ben. Dus kan ik er een grapje over maken of er gewoon serieus over praten om dingen duidelijk te maken. Maar ik kan me zo voorstellen dat dat voor de meeste mensen niet zo is.
ben ik ooit klef geweest?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:03 schreef nokwanda het volgende:
Nah ja... je met het toch zelf uitzoeken.
Ben vaak moe geweest van je verhalen over eenzijdige verliefdheden, en heb vaak gedacht: hou toch op mens, maar gun jeoprecht wel iets dat van twee kanten echt is. En dan wil ik het kleffe geklets ook nog wel met plezier aanhoren
Ja ik zie dit nu pas!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:04 schreef nokwanda het volgende:
Hey Darkwolf. Zie je dit nu pas?
De koffie staat al tijden klaar, man.
Ik drink maximaal 1 koffie per dag.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Tuur lijk mag je op de koffie komenOp de koffie of op het water of op het bier of op de wijn, alles is mogelijk
Ik hou het op koffie en water voorlopig
Heeeeet gewoon.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:59 schreef draculettetje het volgende:
jaaa eindelijk lekker weer vandaag!!!!
Ha ha, grappig dan he?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:22 schreef Metro2005 het volgende:
Ik had vanacht een hele rare droom.
Ik ging een cdspeler kopen dus ik reed naar een winkelcentrum (leek op zo'n franse massawinkel) en loop door de enorme (uitgestorven) hallen heen en loop onderweg nog tegen iemand aan (?). Op een gegeven moment sta ik bij de kijkshop (echt wtf)en er staat zo'n oude taart een schap leeg te klauwen. Ik wil er wat van zeggen maar direct vliegt haar hond me aan (zo'n grote gemene
). Dus ik boos geworden enzo en dat oude wijf foeterde wat en verliet uiteindelijk de winkel. Case closed dacht ik. Maar nee, toen begon de ellende. Mijn auto ging stuk, ze hadden niks op voorraad wat ik wilde bij de winkels ed. Ik op een gegeven moment naar huis toe, mijn huis was een heel oud huis, soort van appartementencomplex en wat blijkt. Dat oude wijf was mijn buurvrouw! Ik zag haar hond niet dus besloot toch nog wat te zeggen van die diefstal.
Hierop sprak ze een soort vloek over me uit. Ik probeerde me af te schermen voor haar kwade invloed (ik zag dat gevisualiseerd, ik had een bol om me heen en zij stuurde energie naar me toe)
Uiteindelijk ontdekte ik dat de oorzaak van haar vloek in een plastic fles zat (??? ) dus ik dacht slim te zijn en verbrandde die fles, maar zodra mijn vlam in de buurt kwam verdween die. Uiteindelijk met bommen en alles geprobeer die fles kapot te krijgen maar niks werkte.
Toen bedacht ik me dat het met magie vernietigd kon worden en dat ging ik dus proberen, dat werkte wel en de vloek was weg.fijne dromen heb ik af en toe.
Wat goed!, wat een apart gevoel blijft het ook he?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:25 schreef vamperotica het volgende:
Jeuj... eerste schopjes gevoeld en een miniminimonster wat meer als drie stapjes los doet!
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat goed!, wat een apart gevoel blijft het ook he?
Nou eerlijk gezegd moet ik al even weer de tuin in maar het is nu mooi weer en dan doe ik liever iets met de kinderen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 08:32 schreef draculettetje het volgende:
Jeuj schopjes en stapjes ha ha!
Vanmiddag uitslag beroep keuze test ben benieuwd!
maar eerst ploeteren bij kastanjehof pfieuw geen zwembad op program, weet niet of ik nogmaals durf!
raar weer zeker buiten, senesta moet je nu extra veel in de tuin doen met zulk weer?
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als het alleen voor het zwanger zijn was geweest had ik er graag 10 gewild
Nee hoor. Het is wel het meest fysiek pijnlijke wat ik ooit heb meegemaakt maar ook dat is een bijzondere ervaring geweest die ik nooit meer vergeet. Niks: je bent het zo vergeten. Bullshit. Vergeet het nooooooit meer. Maar zelfs dat zou ik zo overdoen. Het hoort erbij.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:37 schreef senesta het volgende:
[..]
Je bedoeld wel zwanger zonder bevalling toch he?
Pff nou ik niet meer hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee hoor. Het is wel het meest fysiek pijnlijke wat ik ooit heb meegemaakt maar ook dat is een bijzondere ervaring geweest die ik nooit meer vergeet. Niks: je bent het zo vergeten. Bullshit. Vergeet het nooooooit meer. Maar zelfs dat zou ik zo overdoen. Het hoort erbij.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |