Inderdaad. Toen ik 10 was toen dacht ik al dat een busje met donkere glazen me zou ontvoeren als het ware, hebben mijn ouders me verteld pas geleden toen ik vroeg of er vroeger al signalen waren. En vroeger was ik de stilste die zich buiten zijn vrienden om helemaal afsloot voor zijn omgeving.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:10 schreef Spellmeista het volgende:
De resulterende effecten van alcohol en cannabis moeten nog onderworpen worden aan allerlei wetenschappelijke experimenten. Het "ontstaan" van een psychose gaat veel verder dan dat..hoezo zou je je omgeving er niet voor aankijken? Het heeft toch met alles te maken of zit ik er nu naast? Imo wordt een psychose getriggered door alles. Je geboorte, genen, woonplaats, gevoeligheid etc. Het is iets wat ten aller tijden kan opduiken. Denk ik. Ik vind eigenlijk dat het wel bij het leven hoort omdat je toch maar "moet" leven met alles. Ik vind het persoonlijk een beetje "flauw" om de oorzaak bij drugs etc. te leggen..of bij stressgevoeligheid. Als je eerlijk bent zie je dat het bij je leven hoort en dat het je heeft gemaakt tot wie je nu bent.

Haaaa, lekker dingquote:Op zondag 29 juli 2007 11:07 schreef draculettetje het volgende:
hello
vakantie bijna om en alweer een drukke week voor de boeg staan grrrr
hebben jullie een fijne en goede zaterdag gehad nok?

het gaat eerder over m'n verleden met Hannelore Lehr. nu spreek ik van bijna 20 jaar.quote:Op zondag 29 juli 2007 13:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo dom komt het niet over in de meeste gevallen, zelfs al lijkt het nog zo dom, het valt altijd mee omdat mensen het toch niet altijd even serieus nemen als jij denkt dat het dom is, en wie weet is het niet eens dom.Tenzij je op het Journaal moppen gaat tappen terwijl je een vliegtuigramp moet aankondigen, dat valt dan wel onder dom maar zelfs dat hoeft niet dom te zijn als je beseft dat er humor moet zijn zelfs in slechte tijden
Heb je een tijdje in Duitsland gewoond of gaat dat over die ene reis naar Duitsland in de vrachtwagen?

Een gebroken hart kun je weer heel maken door je te richten op andere vissen in het meer. Of je vergeeft haar en accepteert de situatie.quote:Op zondag 29 juli 2007 14:01 schreef sararaats het volgende:
[..]
het gaat eerder over m'n verleden met Hannelore Lehr. nu spreek ik van bijna 20 jaar.
ze heeft altijd een speciale plek in m'n hart gehad maar nu heeft ze het min of meer gebroken.

Vrijwilligerswerk zal zeker het eerste zijn waarmee ik begin, wennen aan het uitvoeren van opdrachten en wennen aan de verantwoordelijkheid die je zeker bij vrijwilligerswerk ook hebt. Aanwezig zijn op aangegeven tijdstippen bijvoorbeeld en niet je eigen gang gaan zoals hier de afgelopen tijd gebeurt is.quote:Op maandag 30 juli 2007 12:24 schreef nokwanda het volgende:
DV, is v rijwilligerswerk geen optie? Dat is vaak genoeg op te bouwen en aan te passen op wat jij op een bepaald moment aankunt.

Mooi, ga maar naar een leuke dag en vier ze!quote:Op maandag 30 juli 2007 14:07 schreef sararaats het volgende:
helleuh
zeg tegen mevr. yvonne dat het wel goed komt, niet met Hannelore maar met mezelf
Hannelore trouwt hoe dan ook en hopelijk zit er een dansje in
na het huwelijk hoop ik Anick eindelijk te pakken te krijgen
m'n bagage staat al klaar
Richt je op iemand die bereikbaar is, er is vast voor jou nog wel een leuk, vrij meisje ergens op deze aardbolquote:Maar juist daarom zouden we je eens moeten koppelen aan een leuke dame die al lesbisch is en die bereikbaarder is. Zou toch leuk voor je zijn als het eens van twee kanten zou komen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |