Waar ik onder behandeling ben heb ik al eens een intake gesprek gehad voor begeleiding maar toen was het nog hectisch allemaal en ben ik na het eerste gesprek afgekapt maar dat is ondertussen alweer 2 jaar geleden.
Via het GAK bij een reintegratie-bureau gezeten en toen liep het ook mis omdat ik al druk was voordat ik uberhaupt begonnen was met de begeleiding.
Nu met rust sinds 8 maanden is het wellicht mogelijk om het wel haalbaar te maken maar dat moet ik nog overleggen met het GAK of dat andere. Ze zeggen steeds dat stabiliteit een vereiste is, nu niet druk geworden maar wel nieuwe medicatie tegen spanningen maar goed, beter dan goed kan het niet worden en wie weet is dit wel het punt waar het niet beter kan worden. Ergens ligt de top van het normale goede gevoel, ondanks her en der spannings-velden. Ik wil me vaak te goed voelen en het kan dus zijn dat het niet beter kan worden dan dit, dat het ook te maken heeft met fysieke inspanning verrichten en afleiding zoeken. Thuis tussen 4 muren wordt je niet beter van. Hoor dat ook vaker dat je het ook zelf moet doen allemaal, dat passieve werkt compleet tegen alles in.
Dat sporten is dan tegen de spanningen, blijf ik stil zitten dan giert het door mijn lijf.
Volgende keer eens overleggen of een nieuwe poging tot arbeid mogelijk is, maar wellicht hoor ik dan dat ik een maand geleden nog klachten van depressie had.
Nu weer voor de 3e keer een rondje rennen
![]()
Ik ga bewegen als therapie
![]()
( en om de tijd te doden
![]()
) Ik wil mezelf dus echt binnen de mogelijke tijd weer strak in het pak zien. Ben die buik meer dan beu, en sowieso is overgewicht slecht voor lichaam en geest.
[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 30-07-2007 12:51:24 ]