abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51932789
quote:
Op zondag 29 juli 2007 11:07 schreef draculettetje het volgende:
hello
vakantie bijna om en alweer een drukke week voor de boeg staan grrrr
hebben jullie een fijne en goede zaterdag gehad nok?
Haaaa, lekker ding

Jaaaa, we hebben een behoorlijk intensieve zaterdag gehad.
De garderobes van onze kinderen flink aangevuld.
Daarna lekker gegeten en zo. Gewoon de huiselijkheid hier. Niks wilds buiten de deur.

Wel wilde nachten met de poezen hier. Opeens liggen er twee mensen in bed. Tegenwoordig slapen de kittens bij me en komen Rosa en Chip ook vaak bij me liggen. Maar ze hebben allemaal zo hun eigenaardigheden waar ik aan gewend ben. Mirage dus niet
Ik word er niet wakker van. Mir is een stuk langer dan ik, bijvoorbeeld. Haar voeten steken dus weleens onder de dekens uit. Kay poesje heeft een voeten fetish en duikt erop.
Rosa wil altijd naast je hoofd liggen. Ik haal mijn kop niet meer van het kussen. Dan gaat ze vanzelf weg. Maar iemand die dat niet gewend is wel. Dat wil dus zeggen dat Roos je hele kussen in beslag neemt.
Chip en Mudhle slapen lekker. Daar heb je geen last van. Die vallen knorrend ergens in een holletje in slaap. Maar als je de deur dicht doet zijn dat wel degenen die hard mauwend voor je deur staan. Dan slaap je dus echt helemaal niet meer.
Ik merk dat soort dingen haast niet meer. Wel grappig hoor.

Vandaag een luie dag.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_51932884
quote:
Op zondag 29 juli 2007 13:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo dom komt het niet over in de meeste gevallen, zelfs al lijkt het nog zo dom, het valt altijd mee omdat mensen het toch niet altijd even serieus nemen als jij denkt dat het dom is, en wie weet is het niet eens dom.Tenzij je op het Journaal moppen gaat tappen terwijl je een vliegtuigramp moet aankondigen, dat valt dan wel onder dom maar zelfs dat hoeft niet dom te zijn als je beseft dat er humor moet zijn zelfs in slechte tijden

Heb je een tijdje in Duitsland gewoond of gaat dat over die ene reis naar Duitsland in de vrachtwagen?
het gaat eerder over m'n verleden met Hannelore Lehr. nu spreek ik van bijna 20 jaar.

ze heeft altijd een speciale plek in m'n hart gehad maar nu heeft ze het min of meer gebroken.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  zondag 29 juli 2007 @ 14:11:07 #123
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51933076
quote:
Op zondag 29 juli 2007 14:01 schreef sararaats het volgende:

[..]

het gaat eerder over m'n verleden met Hannelore Lehr. nu spreek ik van bijna 20 jaar.

ze heeft altijd een speciale plek in m'n hart gehad maar nu heeft ze het min of meer gebroken.
Een gebroken hart kun je weer heel maken door je te richten op andere vissen in het meer. Of je vergeeft haar en accepteert de situatie.

In mijn geval heb ik het gevoel dat mijn leven niet compleet is maar dat ligt aan de verlangens en verwachtingen, ik mag best verwachtingen hebben maar dan moet ik wel zorgen dat ik binnen korte tijd die verwachtingen kan verwezenlijken. Een leegte ontstaat als de zaken die aanwezig zijn niet in overeenstemming zijn met wat je wilt. Wie weet bij jou omdat je die Hannelore wilt en dat het niet mogelijk is op dit moment.

Werk en relaties is het hier, de basis dingen die het leven interessanter kunnen maken. Opvulling van "Vrije" tijd. Heb amper vrije tijd, eerder een zee van tijd. En vanzelf zorgt teveel vrije tijd voor teveel pieker-tijd.

Same old story hier dus, alsof het iedere keer hetzelfde verhaal is.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 29 juli 2007 @ 16:39:53 #124
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51936559
Denk dat ik even een wandeling ga maken, ik heb behoefte aan actie en dan is binnen blijven zitten niet bepaald iets om vrolijk van te worden. Liefst daarna een terrasje pakken maar dat laat ik achterwege, vandaag geen alcohol. Kan natuurlijk fris drinken op het terras maar dan is het geen echt terras
  zondag 29 juli 2007 @ 23:19:54 #125
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_51946926
* Spellmeista heeft ff wat rood gemaakt
pi_51947183
Alarm?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 29 juli 2007 @ 23:43:37 #127
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_51947590
Nee truth het was koud

er had niemand gepost why why NOT? Alleen mambo jambo shit in dit x een "serieus" UFO topic met een egte fotow..
pi_51951925
mogguh
hihi leuk poezen verhaal, kan me voorstellen dat mir dat niet gewend is.
lekkere luie zondag gehad?
hier vakantie afgesloten met wokken
nu weer werken
  maandag 30 juli 2007 @ 10:41:50 #129
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51953739
Geen werk voor mij jammer genoeg Maar wat niet is kan nog komen dus ik moet op een andere manier de dag zien door te komen. Luxe probleem is het wanneer je teveel vrije tijd hebt, en het hoeft geen probleem te zijn wanneer je de hele dag in de weer bent. Werken als enige optie om de tijd door te komen is ook niet alles, hoewel werken zeker okey kan zijn.

Ben wel vandaag om 0730 opgestaan en ben wezen hardlopen en daarna bloed-prikken en hart-film gemaakt.

Mijn voornemen is om iedere dag de wekker te zetten om 0700, om toch ritme te krijgen. Voel me stukken beter als ik eerder opsta en het is goed voor het ritme en de regelmaat wat ik hard nodig heb in mijn bestaan. Zonnetje schijnt dus ik ga zometeen verder met de vijver. Voor de jaarwisseling wil ik toch echt op 75 kilo zitten.

Als ik wielrenners zie die amper 60 kilo wegen met een lengte van 1.75 dan denk ik dat ik toch wel een beetje aan de zware kant ben. ( hoewel wielrenners dan het andere uiterste is)

Loopband of cross-trainer wil ik nog aanschaffen voor binnenshuis te trainen maar dan ben ik al snel 1300 euro kwijt. Waarom is het zo duur?
pi_51955974
ik sta elke dag tussen 08.00 en 09.00 uur op vroeg genoeg
werk is nu op therapeutische basis maar grotere stappen zijn onderweg
ik ben / was fan van de crosstrainer
pi_51956450
DV, is v rijwilligerswerk geen optie? Dat is vaak genoeg op te bouwen en aan te passen op wat jij op een bepaald moment aankunt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 30 juli 2007 @ 12:25:26 #132
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51956465
Ergens moet je beginnen inderdaad 0700 is misschien voor mij ook te vroeg na al dat uitslapen, maar dat zie ik morgen wel, 0700 de wekker zetten en als het te vroeg is dan zet ik hem een uur later tot 0800.

Crosstrainer is minder belastend dan hard-lopen, ik merkte net na de 2e keer lopen dat mijn scheenbeen begint pijn te doen en dan moet ik weer op wandel-tempo verder. 2e keer 1 rondje gedaan en dat bouw ik langzaam op. Conditie is niet je van het maar zoals jij zegt moet je ergens beginnen, altijd moet een begin zijn. Ben toch mooi weer 15 minuten bezig geweest aan conditie en dat is beter dan niets

Mocht ik een thuis-apparaat kopen dan is het ook de cross-trainer, home-trainer bevalt me niet omdat het niet het hele lichaam traint en loopband is weer blessure-gevoelig net zoals hardlopen op straat.

Merk nu wel na het trainen dat er een rust over me heenkomt, even nergens aandenken
  maandag 30 juli 2007 @ 12:27:17 #133
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51956523
quote:
Op maandag 30 juli 2007 12:24 schreef nokwanda het volgende:
DV, is v rijwilligerswerk geen optie? Dat is vaak genoeg op te bouwen en aan te passen op wat jij op een bepaald moment aankunt.
Vrijwilligerswerk zal zeker het eerste zijn waarmee ik begin, wennen aan het uitvoeren van opdrachten en wennen aan de verantwoordelijkheid die je zeker bij vrijwilligerswerk ook hebt. Aanwezig zijn op aangegeven tijdstippen bijvoorbeeld en niet je eigen gang gaan zoals hier de afgelopen tijd gebeurt is.

Hier in de buurt ligt een vrijwilligers-centrale met de vacatures in de regio dus daar zal ik in de toekomst zeker nog langsgaan om iets te zoeken dat bij me kan passen.

Wat daarna volgt zie ik dan wel weer.
pi_51956786
Dat kan ook via de instantie waar je onder behandeling bent of via de uitkeringsinstantie.
Heb jij bijvoorbeeld een Wajong uitkering dan is het mogelijk dat er iemand kan helpen met bemiddeling.
Tenminste.... ik heb voor een organisatie waar ik eerder voor werkte, en de organisatie waar ik nu voor werk, regelmatig intakes van vrijwilligers gedaan. Daar zitten ook weleens mensen bij die wel vrijwilligerswerk willen doen, vooral ook omdat ze uit een situatie komen waarin betaald werk (even) geen optie was.
Dus je hoeft het niet perse alleen te doen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 30 juli 2007 @ 12:45:47 #135
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51956988
Waar ik onder behandeling ben heb ik al eens een intake gesprek gehad voor begeleiding maar toen was het nog hectisch allemaal en ben ik na het eerste gesprek afgekapt maar dat is ondertussen alweer 2 jaar geleden.

Via het GAK bij een reintegratie-bureau gezeten en toen liep het ook mis omdat ik al druk was voordat ik uberhaupt begonnen was met de begeleiding.

Nu met rust sinds 8 maanden is het wellicht mogelijk om het wel haalbaar te maken maar dat moet ik nog overleggen met het GAK of dat andere. Ze zeggen steeds dat stabiliteit een vereiste is, nu niet druk geworden maar wel nieuwe medicatie tegen spanningen maar goed, beter dan goed kan het niet worden en wie weet is dit wel het punt waar het niet beter kan worden. Ergens ligt de top van het normale goede gevoel, ondanks her en der spannings-velden. Ik wil me vaak te goed voelen en het kan dus zijn dat het niet beter kan worden dan dit, dat het ook te maken heeft met fysieke inspanning verrichten en afleiding zoeken. Thuis tussen 4 muren wordt je niet beter van. Hoor dat ook vaker dat je het ook zelf moet doen allemaal, dat passieve werkt compleet tegen alles in.

Dat sporten is dan tegen de spanningen, blijf ik stil zitten dan giert het door mijn lijf.

Volgende keer eens overleggen of een nieuwe poging tot arbeid mogelijk is, maar wellicht hoor ik dan dat ik een maand geleden nog klachten van depressie had.

Nu weer voor de 3e keer een rondje rennen Ik ga bewegen als therapie ( en om de tijd te doden ) Ik wil mezelf dus echt binnen de mogelijke tijd weer strak in het pak zien. Ben die buik meer dan beu, en sowieso is overgewicht slecht voor lichaam en geest.

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 30-07-2007 12:51:24 ]
  maandag 30 juli 2007 @ 12:59:58 #136
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51957384
Sta ik buiten om te beginnen met rennen begint het ineens te gieten van regen

Dan maar wachten totdat het droog is, ik ga niet in de regen rennen

Over dat bewegen en stil zitten, als ik stil blijf zitten dan blijft mijn geest ook stil hangen en dezelfde rondjes draaien. Alsof het door beweging ook in mijn hoofd tot beweging komt waardoor ik het van een andere kant kan zien. Alsof het een doorbraak in mijn voelen en denken is.

Straks als ik weer ga rennen dan zal ik eens alles eruit gooien dat erin zit, proberen de afgelopen maanden van me af te gooien en kijken of het een frisser gevoel geeft zoals net ook het geval was.

[ Bericht 45% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 30-07-2007 13:05:11 ]
pi_51959168
helleuh

zeg tegen mevr. yvonne dat het wel goed komt, niet met Hannelore maar met mezelf

Hannelore trouwt hoe dan ook en hopelijk zit er een dansje in

na het huwelijk hoop ik Anick eindelijk te pakken te krijgen

m'n bagage staat al klaar
Werewolf
  maandag 30 juli 2007 @ 16:26:56 #138
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51962953
Veel plezier alvast Sara

Net wilde ik 8 bitterbalen maken maar toen dacht ik van, laat ik maar radijsjes klaarmaken, radijsjes zijn ook lekker en des te gezonder. Opeens een schuldgevoel kijkend naar mijn gewicht dus snel de friture uitgezet Dat schuldgevoel weerhoudt mij er ook van om iedere dag bier te drinken, lang leve schuldgevoelens

Morgen appels, peren, pruimen en kersen kopen en dan gaat de gezonde tour beginnen

Nodige hoeveelheden water erbij en beweging en mijn geest wordt gevoed met gezonde energie

Kan ik over een tijdje wellicht ook stoppen met Xanax want dat middel is iets te zwaar.

Nog steeds sigaretten roken maar dat mag nog even, ik ga niet alles tegelijk doen. First things first.
  maandag 30 juli 2007 @ 16:32:14 #139
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51963092
Nu naar buiten met boek en koffie en shaggie

En Sara, mocht het tot een dans komen dan ga je maar met beide voeten van de vloer

De tango of de salsa? Of 10 salto's?
pi_51978237
wat kan ik doen tegen een vervelend familielid?

ik weet heel zeker dat het stuk prut er alles aan gaat doen om mij van Hannelore weg te houden

maar dat zal niet lukken, besides, Hannelore en ik delen een geheimpje
Werewolf
pi_51980791
een goede morgen allen!
  Admin dinsdag 31 juli 2007 @ 09:12:40 #142
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51980849
quote:
Op maandag 30 juli 2007 14:07 schreef sararaats het volgende:
helleuh

zeg tegen mevr. yvonne dat het wel goed komt, niet met Hannelore maar met mezelf

Hannelore trouwt hoe dan ook en hopelijk zit er een dansje in

na het huwelijk hoop ik Anick eindelijk te pakken te krijgen

m'n bagage staat al klaar
Mooi, ga maar naar een leuke dag en vier ze!

En je haar zit goed

En wat n. ook al zei:
quote:
Maar juist daarom zouden we je eens moeten koppelen aan een leuke dame die al lesbisch is en die bereikbaarder is. Zou toch leuk voor je zijn als het eens van twee kanten zou komen.
Richt je op iemand die bereikbaar is, er is vast voor jou nog wel een leuk, vrij meisje ergens op deze aardbol
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:19:14 #143
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51983522
Goede morgen

Wat een wilde nacht gehad in mijn dromen Helemaal verward wakker geworden na minstens 5 dromen achter elkaar. Zal die dromen wellicht later uitleggen maar eerst even koffie want dat is mijn ritueel.

Vanmiddag 2 rondjes rennen en dan verder met eten van fruit. Gisteren voor het eerst sinds jaren een appel gegeten En warme chocomel inplaats van bier is niet eens zo slecht

Afval-race gaat nog steeds door maar ik eet gewoon matig door.
pi_51984010
Goeiemorgen allemaal.
Te lang geslapen en brak. Maar dat mocht. Eerste echte vakantiedag zonder enige werkbeslommering.
Gister nog een vergadering. Kreeg alvast een verjaardags/afscheidscadeautje dat ons hier in staat stelt een paar leuke dagjes uit te gaan voor onze verjaardagen die toch al in dezelfde week vallen.

Zaterdag naar de Gay pride. Heb een leuke uitnodiging op een goeie locatie. We hebben het nog nooit gezien. Aansluitend een concert in het concertgebouw daar met een tribute to Billie Holiday
EW''s dagje zien we nog even. Zal wel weer iets leuks en actiefs worden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:45:11 #145
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51984184
Hoelang heb je vakantie Nok?

Hopelijk zit het weer een beetje mee, ondanks dat ik deze koelere temperaturen wel kan waarderen.

Brak voel ik me dus ook op dit moment, koffie schijnt niet te helpen en douchen doe ik pas na het sporten.
pi_51984675
Tot 20 augustus.
Maar daar zal ook wel vast wat inwerk in zitten voor de nieuwe baan die in oktober begint. Dat is tenminste wel de bedoeling. Ik ga niet 3 weken op mijn gat zitten niksen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:10:06 #147
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51984912
Wel op dezelfde locatie werken of ga je in een compleet nieuw bedrijf beginnen?

3 weken niets doen is inderdaad wel veel als je werken gewend bent. Is werken niet vanzelfsprekend dan vliegen de weken daarentegen voorbij zonder dat je echt wat gedaan hebt. Zonder werk lijkt het ook zo te zijn dat je niet echt deelneemt aan de maatschappij, alsof werken toch een primaire behoefte is om je thuis te voelen in deze wereld. ( in ieder geval het westen)

Aan jezelf werken heb je dan nog, maar dat lijkt vaak niet zo belangrijk te zijn. Genoeg mensen die lopen met stress rond en werken door tot een burn-out. Preventief aan jezelf werken bedoel ik dus en niet achteraf schade goedmaken zoals in mijn geval. Was ik eerder begonnen met aan mezelf te werken dan was het niet zo uit de hand gelopen, maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 31-07-2007 12:16:40 ]
pi_51985147
In oktober begin ik in een totaal nieuwe omgeving.
Nou ja... helemaal onbekend is het me niet, aangezien het het bedrijf is van mijn vriendin. Zij is orthopedagoog.
Maar het is een heel andere baan voor een andere organisatie. En tegelijk studeren. HBO studie tot assistent orthopedagoog. Heb er erg veel zin in.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 31 juli 2007 @ 12:28:00 #149
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51985382
Orthopedagoog wat is dat precies? Mensen leren praten die geen goede klanken gebruiken of sla ik de plank compleet mis nu? Eerste associatie is dat omdat in het fitniss-centrum hier een ortho nog wat is die kinderen leert praten die geen goede intonatie gebruiken maar dat kan mis gedacht zijn.

Een nieuwe uitdaging kan volgens mij verfrissend werken Als je de energie hebt dan lukt het je vast en zeker Energie en zin plus wil en hoppah, je stroomt er vanzelf in met wat inspanning. Voor mezelf geldt dat ook, eerst zorgen voor energie en dan zorgen voor de zin en de wil. Energie wordt aan gewerkt, daarom juist de afval-race Daarom juist geen alcohol door de week en daarom het hardlopen. Frisse energie en frisse geest. Inspiratie nog, maar of dat meetelt? Interesseert de opleiding of een gezonder leven niet dan heb je er vanzelf geen zin in.
pi_51985497
ow nok ik blijf je plannen zo leuk vinden!

goed gesprek gehad bij het uwv, helemaal geen autoritaire man, juist symphatiek
vond me een doorzetter, stelde goede vragen die ik ook naar alle eerlijkheid goed kon beantwoorden
nu door naar hun arbeidsdeskundige, dan zien we weer verder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')