abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin zaterdag 28 juli 2007 @ 08:51:04 #91
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_51907864
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 12:09 schreef sararaats het volgende:

[..]

dan heb je dit nog niet gehoord

ik moet zo naar de kapper en woensdag vertrek ik naar Duitsland voor het huwelijk van Hannelore Lehr

ik heb moeite om haar los te laten that's all
Dat vraagt om een foto hè sara, van je nieuwe kapsel.
En ik wens je heel veel plezier op de bruiloft
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_51911330

aanschouw m'n nieuwe kapsel
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_51915210
Nice Sara. Met jouw dikke krullerige haar kun je dit goed hebben.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_51916999
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 11:35 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
He vamp,

hoe gaat het met jou?
JIj bent ook lekker druk geloof ik (en dus weinig aanwezig).
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_51917143
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 16:37 schreef nokwanda het volgende:
Nice Sara. Met jouw dikke krullerige haar kun je dit goed hebben.
weet wel dat het niet m'n eigen krullen zijn. ik heb van nature stijl haar

ik heb me laten inspireren door een foto want wilde echt een feestkapsel alhoewel ik toch met dat feest in m'n maag zit

zo, ik ga verder inpakken voor woensdag (goh, ben echt een luie doos)
Werewolf
  zaterdag 28 juli 2007 @ 17:57:41 #96
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51917422
Hoi

Op zaterdag inpakken voor woensdag zie ik niet als lui aan
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 28 juli 2007 @ 18:00:32 #97
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_51917491
hey DV hoe is het met jou dan?
  zaterdag 28 juli 2007 @ 18:23:47 #98
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51918003
Met mij gaat het zoals het gaat. Mail-contact met vrienden doet goed en dan in de toekomst een afspraak maken in vooruitzicht laat me inzien dat het toch zo kan worden als voorheen.

Na al die tijd van op mezelf zijn zonder connectie met de maatschappij ga je op een gegeven moment voelen dat je in isolatie leeft. Iedere dag kom ik buiten de muren van het huis maar dan nog het gemis van echt sociale contacten en niet oppervlakkige. Ik mis diepgaand contact met mensen buiten familie om dus. Mailen met vrienden is dan ook meer dan oppervlakkig maar mail zie ik dan ook weer in als oppervlakkig.

Ondertussen weer unbanned geworden en dat is dan ook fijn, maar nog steeds bezig met plannen richting de toekomst. Soms lijkt er geen einde aan te komen maar dan relativeer ik weer een beetje en dan valt het mee.

Af en toe duurt het me allemaal te lang en als ik dan ga jagen dan wordt het er niet beter op.

Wel 2 etentjes buiten de deur voor de boeg dus dat is dan iets om naar vooruit te kijken. 20 euro onbeperkt eten en drinken Ik mis dus ook vaker iets om op te verheugen, het leven wat interessanter en leuker maken. En dan natuurlijk heb je dat ook zelf in de hand.

Op dit moment geef ik mijn leven een 5,5 omdat ik niet depressief ben met zelfmoord gedachtes, net voldoende maar een 8 + is dan wel mijn streven. 8+ omdat het niet perfect hoeft te zijn en zeker ook niet ideaal wegens ervaring uit het verleden.

Thanks for the interest en hoe is het met jou dan?

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-07-2007 18:29:55 ]
  zaterdag 28 juli 2007 @ 18:39:12 #99
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51918360
http://www.apotheek.nl/Templates/geneesmiddelen/frs_3content.asp?MedicijnID=482&Merknaam=true

Dit medicijn krijg ik sinds 5 dagen wegens het constante terug kijken naar het verleden met angst en nog meer. Hoe ik mezelf steeds zag in drukke periodes op straat en binnenshuis, hoe ik het verleden niet kan vergeten. Hoe ik vanaf het opstaan al bezig ben ermee en dat ik niet kan begrijpen dat ik zo diep heb kunnen zinken.

En het werkt wel maar het is geen middel dat echt okey is. Zal misschien straks erop ingaan maar het voordeel nu is dat ik even zorgeloos in het heden sta. Ik voel me dus zeker ontspannender maar als ik de bijsluiter lees die ik thuis heb liggen dan word ik van de ene kant niet vrolijker erop omdat je het maar 12 weken mag innemen en dat daarna de spanningen nog erger kunnen worden na stoppen.

Maar alsnog geniet ik even van het heden En wie weet blijf ik die zorgen over het verleden wel constant vergeten straks

[ Bericht 13% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-07-2007 18:48:41 ]
  zaterdag 28 juli 2007 @ 18:40:27 #100
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_51918381
Ja gaat wel goed geloof ik..

Mijn twee weken vakantie zitten er bijna op. Ben weer een beetje op het fok forum te vinden..terwijl ik nog wel regelmatig ff hier in terug kijk hoor..ja, gaat eigenlijk wel lekker..

het weer echter is een ander verhaal..ik wordt een klein beetje kriebelig van de harde wind en de perioden met zon, regen en wolken. Voor mijn gevoel weet het seizoen niet waar het aan toe is en daardoor heb ik zelf ook niet echt een idee waar ik sta op dit moment.

Ik leef heel erg in het nu en als ik opsta weet ik bijna niet meer wat voorn dag het is. Heb wel het gevoel dat er door deze vakantie heel wat stress van me is afgevallen..maarja..

Fijn om te horen DV. We houden contact..
  zaterdag 28 juli 2007 @ 18:47:45 #101
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51918572
Komt me bekend voor dat je geen hoogte krijgt van het weer en daardoor ontregeld wordt in je eigen leven. Kun je beter de herfst hebben waar de bladeren constant van de bomen vallen
  zaterdag 28 juli 2007 @ 18:53:32 #102
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_51918715
ja nu is het zomer en vallen ze ook van de bomen
  zaterdag 28 juli 2007 @ 19:01:28 #103
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_51918915
Komt door de harde wind en de zware regenval

Vorige week stond hier de hele garage onder en liep de vijver over, ik raak dan altijd in lichte paniek Als het huis dreigt over te lopen met water dan begin ik al de dweil te pakken om het water tegen te houden.

Ben redenen aan het zoeken waarom ik zo ben doorgedraaid en ik kom tot een aantal conclusies.

• Voor de pubertijd gesloten en stil en gestressed.
  • In de pubertijd zuipen en wiet roken.
  • In de studententijd zware studie, zuipen,wiet, tot 0600 online en af en toe XTC en wat anders.
  • Daarna een burn-out in de vorm van een psychose omdat ik het niet meer aankon.
  • Plus nog wat aangeboren kwetsbaarheden wat betreft stress-gevoeligheid.

Ik wil gewoon weten waarom en dat heeft nog nooit iemand mij verteld. Vorige week hoorde ik van de dokter dat ik gewoon een gespannen persoon ben maar ook dat geeft geen voldoening. Dan mogen ze het wel manisch depressiviteit noemen maar ik noem het roekeloos gedrag wegens leeftijd en dat gebeurt wel vaker.

Ik hou het op een wild jeugdig leven waar ik veel dronk en rookte en waar ik nog verstandig moest worden Het heeft een hoge tol geeist want ik moet nu ineens van niets naar iets terwijl ik veel had. Ik had in ieder geval een flow van studie richting werk en uitgaan en vast patroon.

Nu ik 30 ben is het dan wel ineens anders, ik denk 10 keer na ondanks mijn laatste ban van vorige week. Maar dat is dan online. Ik ben terughoudender geworden in alles, en terughoudender is voor mij verstandiger. En dan staat dat terughoudender gedrag tevens voor angst om buiten de boot te schieten en bang zijn om anders te zijn, minder spontaan en te berekend.

En nu even een grolsch nemen, straks spagetti eten en dan die hard 4 kijken

[ Bericht 3% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-07-2007 19:07:24 ]
  • Sinds 2007 anti depressiva vrij,
      zaterdag 28 juli 2007 @ 19:10:02 #104
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_51919104
    De resulterende effecten van alcohol en cannabis moeten nog onderworpen worden aan allerlei wetenschappelijke experimenten. Het "ontstaan" van een psychose gaat veel verder dan dat..hoezo zou je je omgeving er niet voor aankijken? Het heeft toch met alles te maken of zit ik er nu naast? Imo wordt een psychose getriggered door alles. Je geboorte, genen, woonplaats, gevoeligheid etc. Het is iets wat ten aller tijden kan opduiken. Denk ik. Ik vind eigenlijk dat het wel bij het leven hoort omdat je toch maar "moet" leven met alles. Ik vind het persoonlijk een beetje "flauw" om de oorzaak bij drugs etc. te leggen..of bij stressgevoeligheid. Als je eerlijk bent zie je dat het bij je leven hoort en dat het je heeft gemaakt tot wie je nu bent.

En dan mag je het woordje "psychose" van mij ook best wel weglaten.
      zaterdag 28 juli 2007 @ 19:10:28 #105
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_51919112
    Maar goed, van iets naar niets en van niets naar iets en dan van niets naar verstandigheid

Verstandigheid is beter dan roekeloosheid. Geen geweer meer op mijn gezicht Geen mes meer op mijn borst.

En geen gekke praat in de supermarkt
      zaterdag 28 juli 2007 @ 19:12:23 #106
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_51919167
    quote:
    Op zaterdag 28 juli 2007 19:10 schreef Spellmeista het volgende:
    De resulterende effecten van alcohol en cannabis moeten nog onderworpen worden aan allerlei wetenschappelijke experimenten. Het "ontstaan" van een psychose gaat veel verder dan dat..hoezo zou je je omgeving er niet voor aankijken? Het heeft toch met alles te maken of zit ik er nu naast? Imo wordt een psychose getriggered door alles. Je geboorte, genen, woonplaats, gevoeligheid etc. Het is iets wat ten aller tijden kan opduiken. Denk ik. Ik vind eigenlijk dat het wel bij het leven hoort omdat je toch maar "moet" leven met alles. Ik vind het persoonlijk een beetje "flauw" om de oorzaak bij drugs etc. te leggen..of bij stressgevoeligheid. Als je eerlijk bent zie je dat het bij je leven hoort en dat het je heeft gemaakt tot wie je nu bent.
    Inderdaad. Toen ik 10 was toen dacht ik al dat een busje met donkere glazen me zou ontvoeren als het ware, hebben mijn ouders me verteld pas geleden toen ik vroeg of er vroeger al signalen waren. En vroeger was ik de stilste die zich buiten zijn vrienden om helemaal afsloot voor zijn omgeving.

Toch heeft alcohol en wiet ook bijgedragen eraan. Drugs en alchol zijn zeker een trigger geweest maar het was de druppel omdat het toen op 10 jarige leeftijd ook al erin zat en toen gebruikte ik niets behalve koffie met 1/2 voorraad melk Of dat ene sneeuwwitje met carnaval 90 procent 7-up met een scheutje bier.
      zaterdag 28 juli 2007 @ 19:15:54 #107
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_51919246
    ach ja in any other way so be it..and do what u think is best to make ur life simply more pleasureful. Of dat nu een 6pack bier is of een kilo wiet..
      zaterdag 28 juli 2007 @ 19:19:18 #108
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_51919364
    Ikzelf zag het vandaag ff wat minder zitten DV..ik had het gevoel dat ik "leeg" was..

In mijn geval het volgende recept:
  • six pack DAS
  • gram hasj(nog te kopen)
  • feest(nog te beginnen, later)
  • bier(tijdens het feest)
  • dansen(tijdens het feest)

maw for starters een six packje..en zow sue me de hele wereld zuipt zich de pleuris vanavond
  •   zaterdag 28 juli 2007 @ 19:26:43 #109
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_51919552
    Iemand zei me een keer toen hij te horen kreeg of om 11:00 bier drinken niet te vroeg is....

" Overal is het wel ergens 16:00 op deze wereld". Dat om 11:00 bier drinken deed hij tijdens het bowlen 's morgens.

Veel plezier deze avond

Ik heb nog het gevoel dat mijn feesten er nog aan moeten komen, tot mijn 24ste gefeest en daarna niet meer dus wie weet dat ik ooit de schade van afgelopen jaren ga inhalen. Toen ik nog volop in het uigaanscircuit zat toen genoot ik iedere minuut ervan. Op zaterdag opstaan en meteen verheugen op 's avons, vrijdags ook stappen en donderdags ook. En verder door de week wiet met de nintendo of playstation. Te vaak mis ik die tijden.

Als ik terug ga kijken naar mijn leven van toen dan denk ik vaker dat de beste tijden achter me liggen En daar word je vanzelf depressief van. Maar van de andere kant wordt je vanzelf een jaartje ouder. Terug kijken tot en met mijn 24 ste dus, kijk ik terug vanaf mijn 25ste dan was het sowieso niet veel soeps.

Er zit een breuklijn in mijn leven en daar moet ik iets mee gaan doen. Dat mail-contact met vrienden die zeggen dat we vrienden voor het leven blijven doet dan wel goed, maar alsnog is integreren in het echt een groot verschil dan mail-contact van afstand.

[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-07-2007 19:31:49 ]
    pi_51921933
    Hier was het shop 'till you drop day
    Mirage gaat weer een koffer op wieltjes lenen
    Umuntu Ngumuntu Ngabantu
    "Those who look before they leap, never leap".
    http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
    pi_51929834
    hello
    vakantie bijna om en alweer een drukke week voor de boeg staan grrrr
    hebben jullie een fijne en goede zaterdag gehad nok?
      zondag 29 juli 2007 @ 11:33:34 #112
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_51930159
    nou ik kan me voorstellen dat die twee dames zich wel vermaakt hebben
      zondag 29 juli 2007 @ 12:28:06 #113
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_51931008
    Shop till you drop

Ik vind 30 minuten winkelen al inspannend genoeg in de meeste gevallen hoewel ik binnenkort wederom voor kleding moet gaan zoeken, maar dan is het alsnog snel snel snel.

Gisteren Die Hard 4.0 gezien en die viel vies tegen vergeleken met andere delen. Verder niet veel nieuws onder de zon, en dat kan ook niet want het is wederom aan het regenen Deze zomer is toch wel een van de meest wisselvallige van de afgelopen jaren.
      zondag 29 juli 2007 @ 12:35:07 #114
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_51931150
    Hoe was het uitgaan gisteren overigens Spellmeista? Flink gezopen en gedanst en gesjansd?
      zondag 29 juli 2007 @ 13:01:46 #115
    176875 Spellmeista
    ||planetary Spells||
    pi_51931629
    was heel gezellig DV

ik heb me behoorlijk vermaakt

Die Hard 4 was wel leuk he..heb hem in de bios gezien

* Spellmeista is away
      zondag 29 juli 2007 @ 13:04:54 #116
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_51931681
    Die hard 4 was inderdaad vermakelijk maar ik vind die hard 1 nog steeds de beste van de reeks

Goed dat het uitgaan okey was Zulke dingen daar kun je wel een week op teren.

Tot ziens
    pi_51932175
    bah, weer een stap dichter bij 2 augustus

als je het zo graag wil weten: ja dat ligt vreselijk op m'n maag

maar goed, ik heb mezelf een week gegeven en daarna ga ik met Anick praten

nu kan en wil ik dat niet. wil eerst afrekenen met het verleden
    Werewolf
      zondag 29 juli 2007 @ 13:33:09 #118
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_51932260
    Moet je wel snel zijn met het afrekenen van het verleden, je hebt nog maar een paar dagen

Succes ermee
    pi_51932658
    dank je. het gekke is dat het verleden in Duitsland te vinden is.

dat huwelijk ligt al van in het begin dat ik het wist op m'n maag maar durfde niks zeggen omdat het anders stom overkomt.

maar goed, ik ga er het beste van maken maar daarna komt wel het moeilijkste.

Sara
    Werewolf
      zondag 29 juli 2007 @ 13:55:54 #120
    84252 Verdwaalde_99
    Definitief uitgelogged.
    pi_51932755
    Zo dom komt het niet over in de meeste gevallen, zelfs al lijkt het nog zo dom, het valt altijd mee omdat mensen het toch niet altijd even serieus nemen als jij denkt dat het dom is, en wie weet is het niet eens dom.Tenzij je op het Journaal moppen gaat tappen terwijl je een vliegtuigramp moet aankondigen, dat valt dan wel onder dom maar zelfs dat hoeft niet dom te zijn als je beseft dat er humor moet zijn zelfs in slechte tijden

Heb je een tijdje in Duitsland gewoond of gaat dat over die ene reis naar Duitsland in de vrachtwagen?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')