Met mij gaat het zoals het gaat. Mail-contact met vrienden doet goed en dan in de toekomst een afspraak maken in vooruitzicht laat me inzien dat het toch zo kan worden als voorheen.
Na al die tijd van op mezelf zijn zonder connectie met de maatschappij ga je op een gegeven moment voelen dat je in isolatie leeft. Iedere dag kom ik buiten de muren van het huis maar dan nog het gemis van echt sociale contacten en niet oppervlakkige. Ik mis diepgaand contact met mensen buiten familie om dus. Mailen met vrienden is dan ook meer dan oppervlakkig maar mail zie ik dan ook weer in als oppervlakkig.
Ondertussen weer unbanned geworden en dat is dan ook fijn, maar nog steeds bezig met plannen richting de toekomst. Soms lijkt er geen einde aan te komen maar dan relativeer ik weer een beetje en dan valt het mee.
Af en toe duurt het me allemaal te lang en als ik dan ga jagen dan wordt het er niet beter op.
Wel 2 etentjes buiten de deur voor de boeg dus dat is dan iets om naar vooruit te kijken. 20 euro onbeperkt eten en drinken
![]()
Ik mis dus ook vaker iets om op te verheugen, het leven wat interessanter en leuker maken. En dan natuurlijk heb je dat ook zelf in de hand.
Op dit moment geef ik mijn leven een 5,5 omdat ik niet depressief ben met zelfmoord gedachtes, net voldoende maar een 8 + is dan wel mijn streven. 8+ omdat het niet perfect hoeft te zijn en zeker ook niet ideaal wegens ervaring uit het verleden.
Thanks for the interest en hoe is het met jou dan?
[ Bericht 7% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-07-2007 18:29:55 ]