Al veel haar verlorenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:39 schreef nokwanda het volgende:
Met mijn verhaardag of met de plotselinge gezinsuitbreiding?
![]()
Dank je anyway
quote:
op naar je nieuwe vlam!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:24 schreef sararaats het volgende:
helleuh
Anick heeft nog altijd niets laten horen
Gelukkig dat kaalheid niet in de familie zit hier, wel vroeg grijs worden maar daar heb je dan weer middeltjes voor. Laatst had ik een goed middel gebruikt en ineens was ik bijna zwart van haar zonder dat het verf is, en het werkt nog steeds na 3 1/2 week.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:46 schreef nokwanda het volgende:
Gelukkig komt daar veel nieuw haar voor in de plaats.
Het uitblijven daarvan is voorlopig nog vooral een mannelijk overerfbare zaak.
Wat was het ook al weer? zei je laatst niet: voor de enkeling die er wel iets aan heeftquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:07 schreef Darkwolf het volgende:
Pittig topic, die Skeptic Corner.
Merk alweer dat ik er teveel tijd aan kwijt ben dan mij lief is, wetende dat al mijn inbreng toch geen ruk gaat uitmaken.
Oh well...![]()
U heeft gelijk! Wat (een) goed (geheugen)!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:17 schreef nokwanda het volgende:
Wat was het ook al weer? zei je laatst niet: voor de enkeling die er wel iets aan heeft![]()
Dat was het toch, he?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:39 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
U heeft gelijk! Wat (een) goed (geheugen)!
Thanks... dat had ik even nodig!![]()
kennen jullie dat programma: GEMIST ?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:27 schreef nokwanda het volgende:
Was er gewoon even niet. De hele dag visite gehad. Was jarig. Daarom werd ik ook gefeliciteerd
36 nu. Op naar de 40
Misschien neem ik onbewust de fakkel wel van je over.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb geen zin meer om te schrijven over paranormaal gedoe, daarbij weet ik ook niets meer te schrijven en te verzinnen, hier is de koek dus echt op dat gebied helemaal op. Kan me op dit moment ook niet goed voorstellen dat ik voorheen hele topics met kilometers lange teksten uit het toetsenbord geramd kreeg.
...en van de andere kant?quote:Van de ene kant is het goed dat die tijd voorbij is, het biedt enige rust en ik weet ook dat ik er vrij weinig aan had. Bezig zijn met alledaagse dingen is al moeilijk genoeg en kost al genoeg inspanning.
Als je het goed doet, kun je jezelf de hele dag vermaken zonder maar een rode cent uit te geven.quote:Iets verzinnen om te doenanders zit ik de hele dag sigaretten te roken en te piekeren. Maar het lijkt alsof alles geld kost als je wat wilt doen.
Herzlich wilkommen neue fakkeldragerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:42 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Misschien neem ik onbewust de fakkel wel van je over.
Ik schrok mij weer dood toen ik mijn post had geplaatst en te zien kreeg hoe groot deze is geworden.
Ok... er was veel getikt en er stonden veel vragen die blijkbaar antwoord nodig hadden.
Maar toch!
Van de andere kant mis ik de energie van voorheen waarbij ik gewoon op actief stond en toen ontstonden dus ook die teksten. Alsof ik een bom energie was die op ontploffen stond.quote:...en van de andere kant?
Lezen is dan goedkoop. Ben sinds kort begonnen met alle Harry Potters opnieuw te lezen maar ben weer blijven steken bij boek 1 op blz 90. Lezen kan een geweldige tijdsbesteding zijn maar ook daar is geduld voor nodig.quote:Als je het goed doet, kun je jezelf de hele dag vermaken zonder maar een rode cent uit te geven.
Maar ik ben het wel met je eens: het is tegenwoordig een grote uitdaging wat dat betreft!
Valt opzich mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 13:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Herzlich wilkommen neue fakkeldrager![]()
Die dingen komen en gaan.quote:Ik sta op een laag pitje bij mij is de fakkel gedoofdWie weet dat het ooit weer in lichterlaaie komt te staan maar dat betwijfel ik. Het dromen 's nachts gaat dan wel in alle hevigheid door, vannacht ook weer flink gedroomd.
Even weer opladen dus!quote:Van de andere kant mis ik de energie van voorheen waarbij ik gewoon op actief stond en toen ontstonden dus ook die teksten. Alsof ik een bom energie was die op ontploffen stond.
Ik ben lui.quote:Lezen is dan goedkoop. Ben sinds kort begonnen met alle Harry Potters opnieuw te lezen maar ben weer blijven steken bij boek 1 op blz 90. Lezen kan een geweldige tijdsbesteding zijn maar ook daar is geduld voor nodig.
Dan heb je zeker geen legale versie van Half-Life 2 zeker?quote:Games spelen is trouwens ook okey om te doen, half life 1 staat op de planning en daarna half life 2 maar mijn pc doet vaak vreemd bij het willen spelen van games, helft van de tijd doet de game het niet
Ghehehe...er staat idd wel t 1 en ander in OUD ja!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:32 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
Wat een brakke ochtend. Werd weer wakker van alle snorharen.
Net de weerberichten voor morgen bekeken. Ziet er goed uit voor een dagje de hort op
Vamp, hoe ist? Zie je niet vaak meer hier. Moet ik je naar OUD gaan volgen of vertel je hier hoe het gaat?
Ghehehe Je weet hoe besmettelijk OUD KAN zijn he?!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:15 schreef nokwanda het volgende:
Dat ga ik dus echt niet allemaal nalezen, he. Ik keek even in je AT lijst. Dat kun je me niet aandoen.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ghehehe Je weet hoe besmettelijk OUD KAN zijn he?!![]()
Ok... Kleine update...
Met miniminiminimonster gaat alles zover we kunnen zien en voelen prima!
Wel wat bloedverlies en krampjes enzo, maar dat wordt steeds minder
Buik groeit mij een beetje te hard, maar volgens de twee echo's is het er echt maar 1!!
En, ben op dezelfde dag als Mirage uitgerekend!
Die zijn veeeeeel schattiger en liever ook!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:31 schreef nokwanda het volgende:
En NEEEEE,het is niet, ik herhaal NIET besmettelijk.![]()
Ik trek enkel babies aan van een totaal andere soort. Van die harige met 4 pootjes.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:42 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Die zijn veeeeeel schattiger en liever ook!
Veulens, kittens, puppies, ect.!![]()
Tuurlijk een legale versiequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:23 schreef Darkwolf het volgende:
Dan heb je zeker geen legale versie van Half-Life 2 zeker?
Deze variant kent de nodige issues inderdaad haha.
Hier zijn wel de nodige fixes voor echter.
Zelf wacht ik op het befaamde Crysis, dat ontwikkeld word door de makers van Far Cry.
Eindelijk weer eens wat revolutionairs in de game wereld!
A picture says more then a thousand words. Kijk vooral even bij de sectie "comparisons" waar je echte foto's ziet en de ingame scene naast elkaar: http://www.crysis-online.(...)creenshots-other.php
nee, in de achtertuin bij m'n oudersquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 19:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Een tent op het kamp?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |