abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52166454
Met mijn verhaardag of met de plotselinge gezinsuitbreiding?

Dank je anyway
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:10:12 #252
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_52167357
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 13:39 schreef nokwanda het volgende:
Met mijn verhaardag of met de plotselinge gezinsuitbreiding?

Dank je anyway
Al veel haar verloren ?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_52167707
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:10 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Al veel haar verloren ?
ik zag het niet. Nu pas
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_52169683
helleuh

Anick heeft nog altijd niets laten horen
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:33:49 #255
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_52170010
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:24 schreef sararaats het volgende:
helleuh

Anick heeft nog altijd niets laten horen
op naar je nieuwe vlam!
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:36:39 #256
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52170119
Verharen komt gedurende je verdere jaren dus zo slecht is dat niet eens bedacht
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_52170458
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:33 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

op naar je nieuwe vlam!
ik wil niemand anders
Werewolf
pi_52170459
Gelukkig komt daar veel nieuw haar voor in de plaats.
Het uitblijven daarvan is voorlopig nog vooral een mannelijk overerfbare zaak.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:59:11 #259
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52170894
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 15:46 schreef nokwanda het volgende:
Gelukkig komt daar veel nieuw haar voor in de plaats.
Het uitblijven daarvan is voorlopig nog vooral een mannelijk overerfbare zaak.
Gelukkig dat kaalheid niet in de familie zit hier, wel vroeg grijs worden maar daar heb je dan weer middeltjes voor. Laatst had ik een goed middel gebruikt en ineens was ik bijna zwart van haar zonder dat het verf is, en het werkt nog steeds na 3 1/2 week.

Kale vrouwen zie je inderdaad weinig Behalve wanneer ze zichzelf kaal scheren.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 16:25:11 #260
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_52171625
Bij mij in de familie komt kaalheid gelukkig ook amper voor dus ik huppel nog wel even rond met mijn haartjes
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:07:51 #261
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_52175629
Pittig topic, die Skeptic Corner.
Merk alweer dat ik er teveel tijd aan kwijt ben dan mij lief is, wetende dat al mijn inbreng toch geen ruk gaat uitmaken.
Oh well...
pi_52178037
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:07 schreef Darkwolf het volgende:
Pittig topic, die Skeptic Corner.
Merk alweer dat ik er teveel tijd aan kwijt ben dan mij lief is, wetende dat al mijn inbreng toch geen ruk gaat uitmaken.
Oh well...
Wat was het ook al weer? zei je laatst niet: voor de enkeling die er wel iets aan heeft
Dat was het toch, he?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 20:39:38 #263
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_52178709
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:17 schreef nokwanda het volgende:
Wat was het ook al weer? zei je laatst niet: voor de enkeling die er wel iets aan heeft
Dat was het toch, he?
U heeft gelijk! Wat (een) goed (geheugen)!

Thanks... dat had ik even nodig!
pi_52181601
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 20:39 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

U heeft gelijk! Wat (een) goed (geheugen)!

Thanks... dat had ik even nodig!
Omdat ik het heb opgegeven en een slecht voorbeeld ben, wil niet zeggen dat jij of iemand anders het ook moet opgeven.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:29:12 #265
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_52182180
snapt het ff niet meer, maar gaat uitgebreid teruglezen morgen? @ nokwanda..
pi_52182680
Wat is de vraag?

Darkwolf gaf bijna de moed op in het uitleggen waarom dingen voor hem wel reeel zijn in een topic vol sceptici. Dat is lastig. Daar hadden we het elders ooit al over gehad en ik refereeerde daaraan. Niets geheimzinnigs dus.

En verder heb ik gezinsuitbreiding gehad. Vond vanochtend een bang kitten op mijn stoep.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 8 augustus 2007 @ 10:28:25 #267
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_52190802
topics met sceptici kom ik niet eens. Mensen die voor zichzelf al hebben bepaald dat bepaalde dingen niet kunnen zul je ook nooit kunnen overtuigen. Die hebben hun filters al zo opgesteld dat je tegen ze kan praten wat je wilt maar ze zien het niet of willen het niet zien. Prima maar dan ga ik ook geen moeite doen.

Als mensen er voor openstaan en onbevooroordeeld tegen bepaalde zaken aanstaan wil ik de moeite uiteraard nemen.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:48:38 #268
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52196425
Alweer een nieuwe dag

Ik heb geen zin meer om te schrijven over paranormaal gedoe, daarbij weet ik ook niets meer te schrijven en te verzinnen, hier is de koek dus echt op dat gebied helemaal op. Kan me op dit moment ook niet goed voorstellen dat ik voorheen hele topics met kilometers lange teksten uit het toetsenbord geramd kreeg. Van de ene kant is het goed dat die tijd voorbij is, het biedt enige rust en ik weet ook dat ik er vrij weinig aan had. Bezig zijn met alledaagse dingen is al moeilijk genoeg en kost al genoeg inspanning.

Iets verzinnen om te doen anders zit ik de hele dag sigaretten te roken en te piekeren. Maar het lijkt alsof alles geld kost als je wat wilt doen.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 13:57:28 #269
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_52196698
Ga je een eindje wandelen / fietsen. Zoek een stukje natuur op ofzo genoeg dingen te doen die gratis zijn hoor.
  woensdag 8 augustus 2007 @ 17:43:52 #270
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_52203168
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 00:27 schreef nokwanda het volgende:
Was er gewoon even niet. De hele dag visite gehad. Was jarig. Daarom werd ik ook gefeliciteerd
36 nu. Op naar de 40
kennen jullie dat programma: GEMIST ?

van harte nokje..alsnog..het is alweer ff geleden. Dat je een oude wijze vrouw mag worden met de kennis van alle truthertjes, de bomen, planten, katten etc.

en daarbij hoort:

niet 1

maar
pi_52204343
hoi

het is nog steeds oorlog in m'n maag

subiet kuisen, m'n slaapkamer heeft een beurt nodig
Werewolf
pi_52204487
Dank je
Ben aardig op weg
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 9 augustus 2007 @ 08:42:47 #273
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_52219635
quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 13:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb geen zin meer om te schrijven over paranormaal gedoe, daarbij weet ik ook niets meer te schrijven en te verzinnen, hier is de koek dus echt op dat gebied helemaal op. Kan me op dit moment ook niet goed voorstellen dat ik voorheen hele topics met kilometers lange teksten uit het toetsenbord geramd kreeg.
Misschien neem ik onbewust de fakkel wel van je over.
Ik schrok mij weer dood toen ik mijn post had geplaatst en te zien kreeg hoe groot deze is geworden.
Ok... er was veel getikt en er stonden veel vragen die blijkbaar antwoord nodig hadden.
Maar toch!
quote:
Van de ene kant is het goed dat die tijd voorbij is, het biedt enige rust en ik weet ook dat ik er vrij weinig aan had. Bezig zijn met alledaagse dingen is al moeilijk genoeg en kost al genoeg inspanning.
...en van de andere kant?
quote:
Iets verzinnen om te doen anders zit ik de hele dag sigaretten te roken en te piekeren. Maar het lijkt alsof alles geld kost als je wat wilt doen.
Als je het goed doet, kun je jezelf de hele dag vermaken zonder maar een rode cent uit te geven.
Maar ik ben het wel met je eens: het is tegenwoordig een grote uitdaging wat dat betreft!
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:16:40 #274
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52225911
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 08:42 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Misschien neem ik onbewust de fakkel wel van je over.
Ik schrok mij weer dood toen ik mijn post had geplaatst en te zien kreeg hoe groot deze is geworden.
Ok... er was veel getikt en er stonden veel vragen die blijkbaar antwoord nodig hadden.
Maar toch!
Herzlich wilkommen neue fakkeldrager

Ik sta op een laag pitje bij mij is de fakkel gedoofd Wie weet dat het ooit weer in lichterlaaie komt te staan maar dat betwijfel ik. Het dromen 's nachts gaat dan wel in alle hevigheid door, vannacht ook weer flink gedroomd.

Over schrikken van berichten, ik ben sinds 2001 actief hier onder verschillende namen en af en toe lees ik per ongeluk een bericht terug en dan schrik ik dus ook. Zelfs al is het een "normaal" bericht, zal wel erbij horen
quote:
...en van de andere kant?
Van de andere kant mis ik de energie van voorheen waarbij ik gewoon op actief stond en toen ontstonden dus ook die teksten. Alsof ik een bom energie was die op ontploffen stond.
quote:
Als je het goed doet, kun je jezelf de hele dag vermaken zonder maar een rode cent uit te geven.
Maar ik ben het wel met je eens: het is tegenwoordig een grote uitdaging wat dat betreft!
Lezen is dan goedkoop. Ben sinds kort begonnen met alle Harry Potters opnieuw te lezen maar ben weer blijven steken bij boek 1 op blz 90. Lezen kan een geweldige tijdsbesteding zijn maar ook daar is geduld voor nodig.

Hardlopen is het weer niet voor nu, vorige week te warm en nu te regenachtig.

Voel me wel weer wat beter dan gisteren dus dat is dan wel meegenomen, wisselt van dag tot dag hier. Af en toe heb ik dus ook zin om te zeuren en dat mag ook wel eens, hoewel zeuren niet helpt om je leven op te beuren. Toch kan eens flink zeuren verfrissend helpen, eens lekker zeuren en vervolgens verder gaan.

Games spelen is trouwens ook okey om te doen, half life 1 staat op de planning en daarna half life 2 maar mijn pc doet vaak vreemd bij het willen spelen van games, helft van de tijd doet de game het niet

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 09-08-2007 13:22:50 ]
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:33:08 #275
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52226388
Voel me overigens wel beter met dit donkere grijze weer Op de een of andere manier werkt het ontspannend en rustgevend in tegenstelling tot felle zon met hoge temperaturen. Ik verheug me dus ook op de herfst

En over die teksten, die ontstonden spontaan zomaar uit het niets, wil ik nu wat schrijven dat boven het normale gaat dan moet ik eerst gaan denken en dan kan ik vaak lang denken en dan komt er niets uit. Alsof er een blokkade is en dat hoeft niet negatief te zijn. Het lijkt ook meer op een filter waarbij alleen het normale reeele naar voren komt, die filter was voorheen niet aanwezig en dan ga je al snel richting een rand-psychose.
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:42:07 #276
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_52226670
Ik vind dit donkere weer ook wel wat hebben maar niet zoals nu het hele jaar lang het mag verdomme wel eens een keer zomer worden! ik word echt strontsago en depri van dit grafweer
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:45:15 #277
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52226776
Vorig jaar zou ik hetzelfde gezegd hebben maar nu merk ik door het wisselvallige dat ik me met dit weer dus duidelijk rustiger voel. Bij zonnige dagen kan ik geen moment stil zitten en gaat het in mijn kop ook alle kanten op.

Deze zomer is het verschil voor mij duidelijk te merken tussen grijs/donker en fel/licht omdat het constant wisselt. En dan kies ik nu voor dit want in de zon zitten doe ik toch niet meer, in de zon zitten daarbij breekt het zweet me uit en krijg ik last van mijn ogen en nog meer.

Kan me nog herinneren dat ik vorig jaar met jou in discussie was over het weer en toen was jij bezig over het duistere weer met vallende bladeren wat zo mooi is en toen zei ik dat ik liever zomer had Zo zie je maar hoe het wisselt
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:23:18 #278
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_52248555
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Herzlich wilkommen neue fakkeldrager
Valt opzich mee.
Heb mij hier en daar als een geprofileert in een aantal topics als ik bij SEX uitgelezen / gepost was en tijd over had.
Vooral als het ging over de "gaven" (zoals ze dat zo mooi brengen) van dieren, daar ik hier het nodige van afweet!
Nu ben ik echter wel full time TRU daar SEX nu wel heel erg berg afwaards is gegaan en het na al die jaren ook wel weer welletjes is geweest eigenlijk!
quote:
Ik sta op een laag pitje bij mij is de fakkel gedoofd Wie weet dat het ooit weer in lichterlaaie komt te staan maar dat betwijfel ik. Het dromen 's nachts gaat dan wel in alle hevigheid door, vannacht ook weer flink gedroomd.
Die dingen komen en gaan.
Wellicht komt het bij jou ooit nog wel weer eens terug.
Zelf was ik in mijn prime: een mooi lopend forum over telepathisch contact met dieren en uiteindelijk met een paar leden een heuze live 1 dag workshop, die tevens een groot succes was. Grote resultaat post op het forum enzo.
Heel veel mensen over het hele land stonden vrijwel direct in de rij.
Maar.
Helaas.
Dat was de eerste en laatste workshop.
Het kwam er niet meer van en merkte ook dat ik het hele gebeuren begon los te laten en mij meer op aardse dingen te richten.
Kreeg er bijna een soort afkeer van zelfs allemaal.
De twijfel kwam terug of het allemaal wel echt was. Je kent het wel.
Dit zijn fases. Heel normaal. Niks mis mee. Blijkbaar is het even tijd voor wat anders!
quote:
Van de andere kant mis ik de energie van voorheen waarbij ik gewoon op actief stond en toen ontstonden dus ook die teksten. Alsof ik een bom energie was die op ontploffen stond.
Even weer opladen dus!
Wellicht doet dat the trick!
quote:
Lezen is dan goedkoop. Ben sinds kort begonnen met alle Harry Potters opnieuw te lezen maar ben weer blijven steken bij boek 1 op blz 90. Lezen kan een geweldige tijdsbesteding zijn maar ook daar is geduld voor nodig.
Ik ben lui.
Doe mij maar de films!
quote:
Games spelen is trouwens ook okey om te doen, half life 1 staat op de planning en daarna half life 2 maar mijn pc doet vaak vreemd bij het willen spelen van games, helft van de tijd doet de game het niet
Dan heb je zeker geen legale versie van Half-Life 2 zeker?
Deze variant kent de nodige issues inderdaad haha.
Hier zijn wel de nodige fixes voor echter.
Zelf wacht ik op het befaamde Crysis, dat ontwikkeld word door de makers van Far Cry.
Eindelijk weer eens wat revolutionairs in de game wereld!
A picture says more then a thousand words. Kijk vooral even bij de sectie "comparisons" waar je echte foto's ziet en de ingame scene naast elkaar: http://www.crysis-online.(...)creenshots-other.php
pi_52250206
Mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_52250784
Goeiemorgen.
Wat een brakke ochtend. Werd weer wakker van alle snorharen.

Net de weerberichten voor morgen bekeken. Ziet er goed uit voor een dagje de hort op

Vamp, hoe ist? Zie je niet vaak meer hier. Moet ik je naar OUD gaan volgen of vertel je hier hoe het gaat?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_52251174
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 10:32 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
Wat een brakke ochtend. Werd weer wakker van alle snorharen.

Net de weerberichten voor morgen bekeken. Ziet er goed uit voor een dagje de hort op

Vamp, hoe ist? Zie je niet vaak meer hier. Moet ik je naar OUD gaan volgen of vertel je hier hoe het gaat?
Ghehehe...er staat idd wel t 1 en ander in OUD ja!
pi_52251917
Dat ga ik dus echt niet allemaal nalezen, he. Ik keek even in je AT lijst. Dat kun je me niet aandoen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_52252131
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:15 schreef nokwanda het volgende:
Dat ga ik dus echt niet allemaal nalezen, he. Ik keek even in je AT lijst. Dat kun je me niet aandoen.
Ghehehe Je weet hoe besmettelijk OUD KAN zijn he?!

Ok... Kleine update...
Met miniminiminimonster gaat alles zover we kunnen zien en voelen prima!
Wel wat bloedverlies en krampjes enzo, maar dat wordt steeds minder
Buik groeit mij een beetje te hard, maar volgens de twee echo's is het er echt maar 1!!
En, ben op dezelfde dag als Mirage uitgerekend!
pi_52252337
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:23 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ghehehe Je weet hoe besmettelijk OUD KAN zijn he?!

Ok... Kleine update...
Met miniminiminimonster gaat alles zover we kunnen zien en voelen prima!
Wel wat bloedverlies en krampjes enzo, maar dat wordt steeds minder
Buik groeit mij een beetje te hard, maar volgens de twee echo's is het er echt maar 1!!
En, ben op dezelfde dag als Mirage uitgerekend!
Dacht dat er 2 dagen tussen zat. Maar op dezelfde dag dus. Hoed gedaan. Wat een synchroniteit.
Dat wordt een wedstrijdje dwergwerpen.

En NEEEEE,het is niet, ik herhaal NIET besmettelijk.
Ik trek enkel babies aan van een totaal andere soort. Van die harige met 4 pootjes.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 11:42:27 #285
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_52252661
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:31 schreef nokwanda het volgende:
En NEEEEE,het is niet, ik herhaal NIET besmettelijk.
Ik trek enkel babies aan van een totaal andere soort. Van die harige met 4 pootjes.
Die zijn veeeeeel schattiger en liever ook!

Veulens, kittens, puppies, ect.!
pi_52252757
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 11:42 schreef Darkwolf het volgende:

[..]

Die zijn veeeeeel schattiger en liever ook!

Veulens, kittens, puppies, ect.!
pi_52252913
ben nog moe

werd gewekt door een boer die de beerput kwam leegmaken

EN STINKEN !!!!!!
Werewolf
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 12:12:02 #288
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52253553
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 08:23 schreef Darkwolf het volgende:

Dan heb je zeker geen legale versie van Half-Life 2 zeker?
Deze variant kent de nodige issues inderdaad haha.
Hier zijn wel de nodige fixes voor echter.
Zelf wacht ik op het befaamde Crysis, dat ontwikkeld word door de makers van Far Cry.
Eindelijk weer eens wat revolutionairs in de game wereld!
A picture says more then a thousand words. Kijk vooral even bij de sectie "comparisons" waar je echte foto's ziet en de ingame scene naast elkaar: http://www.crysis-online.(...)creenshots-other.php
Tuurlijk een legale versie

Gisteren half life 1 weten te installeren en ook ermee gespeeld en dat is voor de eerste keer dat ik het spel speel en het bevalt goed hoewel de graphics wat minder zijn.

Mijn pc is niet zo krachtig, daarom wil ik een nieuwe.

Nice pictures inderdaad Denk niet dat ik dat spel hier aan het lopen krijg, dus in de toekomst wordt het zeker tijd voor een krachtige game-pc. Die ik nu heb is ook een pentium 4 met 3 GHZ maar nog steeds niet genoeg met wat erin zit.

Net wakker dus ik ga even bijkomen met het vaste ritueel van koffie en peuk.
pi_52276923
ik heb een wens gedaan want zag een vallende ster (lees: meteorietje van kust m'n gat hihi)

hoop dat hij uitkomt
Werewolf
pi_52277643
mogguh allemaal
wat zijn officiele gesprekken toch vermoeiend! Zo kom ik nooit meer hier da's toch ook niet de bedoeling???
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 08:08:35 #291
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_52277644
14!!!
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_52277651
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 08:08 schreef Electro-Worm het volgende:
14!!!
GEFELICITEERD

gister toch?
pi_52278160
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 08:08 schreef Electro-Worm het volgende:
14!!!
Jeuj!!
Gefeliciteerd!
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 13:11:17 #294
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52282099
Proficiat EW nog 2 jaar en je bent bijna volwassen

Half life spelen werkt goed voor de dromen merk ik. Vannacht actie-dromen gehad van hier tot Tokyo. Verder werkt het spelen van die game op mijn reactie-snelheid en haalt het me uit de slaap overdag.
pi_52287055
raad eens wie er vanavond in een tent gaat slapen?

juist ja, ikke !!!!!!
Werewolf
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:43:12 #296
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52289722
Een tent op het kamp?
pi_52290675
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 19:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Een tent op het kamp?
nee, in de achtertuin bij m'n ouders
Werewolf
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 21:22:37 #298
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_52291912
, leuk.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_52293966
Wij zijn iig erg blij met een gewoon bed de komende nacht.
gaaaahaaaaaaaap
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:49:42 #300
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_52294269
EW, ook namens mij nog gefeli

Heb eindelijk een perfect werkend linux systeem op mijn laptop
Mandriva staat er nu op en werkt eigenlijk zo goed dat ik overweeg de windows installatie die erop staat eraf te knallen start windows toch nooit meer op nu.

en vandaag nieuwe kleren gekocht was wel nodig ook en schoenen

druk dagje dus ga nu lekker naar bed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')