Zolang het maar gezellig is! Fijn dat gister ook geslaagd was, ben je gewoon toch 2x jarig dit weekend!quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:41 schreef nokwanda het volgende:
Dank je lieffie
We hebben gister al een lange dag uit gehad. We zijn niet eens meer naar het concert gegaan omdat we allebei te moe waren
Maar we hebben plezier gehad. Vandaag dreigt een rutsige dag te worden. Heb alleen vanavond met de ladies afgesproken. Heeeel kleinschalig, as usual.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Zolang het maar gezellig is! Fijn dat gister ook geslaagd was, ben je gewoon toch 2x jarig dit weekend!![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 08:45 schreef draculettetje het volgende:
Goede Morgen allen, en in het bijzonder natuurlijk Nok![]()
VAN HARTE GEFELICITEERD
![]()
en een hele fijne dag, het weer zit mee!
![]()
![]()
![]()
Valt mee. Mijn pa en zijn vrouw komen straks.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Krijg je veel bezoek vandaag?
Lekker rustig dagje dusquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Valt mee. Mijn pa en zijn vrouw komen straks.
En vanavond een paar dinnetjes. Ladiesnight.
Heb de sangria al klaar staan![]()
Ja idd. Sorry. Zal zelf ook eens wat meer gaan bijdragen! Anders schiet het inderdaad niet op zo!quote:
Ik werd opgepakt voor iets compleet onzinnigs en mocht een jaartje brommen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:42 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen.
Inderdaad....Gaaaaaap.
Ben gewoon moe van het dromen. Heb een heel zwembad uitgegraven en hele tuinen verbouwd en maffe discussies gevoerd met mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |