quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 08:42 schreef Darkwolf het volgende:[..]
Misschien neem ik onbewust de fakkel wel van je over.
Ik schrok mij weer dood toen ik mijn post had geplaatst en te zien kreeg hoe groot deze is geworden.
Ok... er was veel getikt en er stonden veel vragen die blijkbaar antwoord nodig hadden.
Maar toch!
![]()
Herzlich wilkommen neue fakkeldrager
Ik sta op een laag pitje bij mij is de fakkel gedoofd
![]()
Wie weet dat het ooit weer in lichterlaaie komt te staan maar dat betwijfel ik. Het dromen 's nachts gaat dan wel in alle hevigheid door, vannacht ook weer flink gedroomd.
Over schrikken van berichten, ik ben sinds 2001 actief hier onder verschillende namen en af en toe lees ik per ongeluk een bericht terug en dan schrik ik dus ook. Zelfs al is het een "normaal" bericht, zal wel erbij horen
![]()
quote:
...en van de andere kant?
![]()
Van de andere kant mis ik de energie van voorheen waarbij ik gewoon op actief stond en toen ontstonden dus ook die teksten. Alsof ik een bom energie was die op ontploffen stond.
quote:
Als je het goed doet, kun je jezelf de hele dag vermaken zonder maar een rode cent uit te geven.
Maar ik ben het wel met je eens: het is tegenwoordig een grote uitdaging wat dat betreft!
![]()
Lezen is dan goedkoop. Ben sinds kort begonnen met alle Harry Potters opnieuw te lezen maar ben weer blijven steken bij boek 1 op blz 90. Lezen kan een geweldige tijdsbesteding zijn maar ook daar is geduld voor nodig.
Hardlopen is het weer niet voor nu, vorige week te warm en nu te regenachtig.
Voel me wel weer wat beter dan gisteren dus dat is dan wel meegenomen, wisselt van dag tot dag hier. Af en toe heb ik dus ook zin om te zeuren en dat mag ook wel eens, hoewel zeuren niet helpt om je leven op te beuren. Toch kan eens flink zeuren verfrissend helpen, eens lekker zeuren en vervolgens verder gaan.
Games spelen is trouwens ook okey om te doen, half life 1 staat op de planning en daarna half life 2 maar mijn pc doet vaak vreemd bij het willen spelen van games, helft van de tijd doet de game het niet
[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 09-08-2007 13:22:50 ]