abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 augustus 2007 @ 13:45:15 #277
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_52226776
Vorig jaar zou ik hetzelfde gezegd hebben maar nu merk ik door het wisselvallige dat ik me met dit weer dus duidelijk rustiger voel. Bij zonnige dagen kan ik geen moment stil zitten en gaat het in mijn kop ook alle kanten op.

Deze zomer is het verschil voor mij duidelijk te merken tussen grijs/donker en fel/licht omdat het constant wisselt. En dan kies ik nu voor dit want in de zon zitten doe ik toch niet meer, in de zon zitten daarbij breekt het zweet me uit en krijg ik last van mijn ogen en nog meer.

Kan me nog herinneren dat ik vorig jaar met jou in discussie was over het weer en toen was jij bezig over het duistere weer met vallende bladeren wat zo mooi is en toen zei ik dat ik liever zomer had Zo zie je maar hoe het wisselt
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 08:23:18 #278
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_52248555
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 13:16 schreef Dromenvanger het volgende:
Herzlich wilkommen neue fakkeldrager
Valt opzich mee.
Heb mij hier en daar als een geprofileert in een aantal topics als ik bij SEX uitgelezen / gepost was en tijd over had.
Vooral als het ging over de "gaven" (zoals ze dat zo mooi brengen) van dieren, daar ik hier het nodige van afweet!
Nu ben ik echter wel full time TRU daar SEX nu wel heel erg berg afwaards is gegaan en het na al die jaren ook wel weer welletjes is geweest eigenlijk!
quote:
Ik sta op een laag pitje bij mij is de fakkel gedoofd Wie weet dat het ooit weer in lichterlaaie komt te staan maar dat betwijfel ik. Het dromen 's nachts gaat dan wel in alle hevigheid door, vannacht ook weer flink gedroomd.
Die dingen komen en gaan.
Wellicht komt het bij jou ooit nog wel weer eens terug.
Zelf was ik in mijn prime: een mooi lopend forum over telepathisch contact met dieren en uiteindelijk met een paar leden een heuze live 1 dag workshop, die tevens een groot succes was. Grote resultaat post op het forum enzo.
Heel veel mensen over het hele land stonden vrijwel direct in de rij.
Maar.
Helaas.
Dat was de eerste en laatste workshop.
Het kwam er niet meer van en merkte ook dat ik het hele gebeuren begon los te laten en mij meer op aardse dingen te richten.
Kreeg er bijna een soort afkeer van zelfs allemaal.
De twijfel kwam terug of het allemaal wel echt was. Je kent het wel.
Dit zijn fases. Heel normaal. Niks mis mee. Blijkbaar is het even tijd voor wat anders!
quote:
Van de andere kant mis ik de energie van voorheen waarbij ik gewoon op actief stond en toen ontstonden dus ook die teksten. Alsof ik een bom energie was die op ontploffen stond.
Even weer opladen dus!
Wellicht doet dat the trick!
quote:
Lezen is dan goedkoop. Ben sinds kort begonnen met alle Harry Potters opnieuw te lezen maar ben weer blijven steken bij boek 1 op blz 90. Lezen kan een geweldige tijdsbesteding zijn maar ook daar is geduld voor nodig.
Ik ben lui.
Doe mij maar de films!
quote:
Games spelen is trouwens ook okey om te doen, half life 1 staat op de planning en daarna half life 2 maar mijn pc doet vaak vreemd bij het willen spelen van games, helft van de tijd doet de game het niet
Dan heb je zeker geen legale versie van Half-Life 2 zeker?
Deze variant kent de nodige issues inderdaad haha.
Hier zijn wel de nodige fixes voor echter.
Zelf wacht ik op het befaamde Crysis, dat ontwikkeld word door de makers van Far Cry.
Eindelijk weer eens wat revolutionairs in de game wereld!
A picture says more then a thousand words. Kijk vooral even bij de sectie "comparisons" waar je echte foto's ziet en de ingame scene naast elkaar: http://www.crysis-online.(...)creenshots-other.php
pi_52250206
Mogguh
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_52250784
Goeiemorgen.
Wat een brakke ochtend. Werd weer wakker van alle snorharen.

Net de weerberichten voor morgen bekeken. Ziet er goed uit voor een dagje de hort op

Vamp, hoe ist? Zie je niet vaak meer hier. Moet ik je naar OUD gaan volgen of vertel je hier hoe het gaat?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')