Woon je in wuuswezel?quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:00 schreef sararaats het volgende:
natuurlijk is er nog iets anders in m'n chaotische leventje
de gebruikelijke dingen: zwemmen, slapen, muziek luisteren enz
natuurlijk mag hier over alles gebabbeld worden
zit ik nu alleen een heel topic vol te brabbelen?
ja mevrouwquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:57 schreef yvonne het volgende:
Hé hallo Sara, een nieuwe vlam?
Mooi,
verliefd zijn is leuk
Karen is wel een lekker ding maar toch....quote:Op donderdag 19 juli 2007 01:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat vind je eigenlijk van de meiden van K3 Sara?![]()
quote:
Is dat tegenwoordig ook al op andere dagen dan maandag?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:42 schreef nokwanda het volgende:
Heuy Sara, je hebt gister roze woensdag hier gemist. Stelde ook niet echt veel voor hoor.
Maandag wel roze maandag in Tilburg. Da's meestal echt feest, naar ik hoor
Nijmeegse vierdaagse. Is al lang hoor, tijdens de zomerfeestenquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig ook al op andere dagen dan maandag?![]()
Het loopt uit de hand met die gayparties![]()
![]()
![]()
ik ben vorig jaar naar Roze Maandag geweest, dit jaar ga ik niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:42 schreef nokwanda het volgende:
Heuy Sara, je hebt gister roze woensdag hier gemist. Stelde ook niet echt veel voor hoor.
Maandag wel roze maandag in Tilburg. Da's meestal echt feest, naar ik hoor
Heyquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:40 schreef senesta het volgende:
Hoi Hoi,
Ik had net ruzie met mijn vreselijk gelovige buurman, wat een eikel zeg!
Hij duwde een jochie van 6 jaar omdat die achter zijn zoontje aangerend zou hebben.
Ik stond er met mijn neus op en heb hem even flink de wind van voren gegeven.
Hij vond dat het jochie te agressief was, tsss.
Nee, nog niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey![]()
Ben jij nog met zoonlief naar HP geweest?
Jawel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:45 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
We hebben het hartstikke druk.
Was hij leuk??
Hij heeft tot nu toe alle delen gezien, pirates of the carabean heeft hij ook gezien.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jawel.
Maar het boek vond ik beter, as usual.
Ik vroeg EW of hij dacht dat het iets voor jouw zoon zou zijn.
Hij kwam niet tot een eenduidige conclusie. Hij zei ook: hij heeft de andere delen allemaal gezien dus hij zou het wel kunnen volgen. Maar de sfeer is niet echt meer kinderlijk. Steeds minder.
Ligt er helemaal aan hoe Joey is.
EW had ik wel meegenomen als hij 9 was geweest, maar een boel kinderen niet.
Het was een tijdje rustig maar je hebt het maar weer druk met de vrouwtjesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:48 schreef sararaats het volgende:
verdraaid, ik heb het zwaar te pakken
ik denk het welquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:57 schreef senesta het volgende:
[..]
Het was een tijdje rustig maar je hebt het maar weer druk met de vrouwtjes![]()
De zomerkriebels?
Die film heb ik nog nooit helemaal gekeken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij heeft tot nu toe alle delen gezien, pirates of the carabean heeft hij ook gezien.
Ik denk dat ik wel heen ga met hem, ik zal eens kijken wanneer hij speelt hier.
Ik heb het nog maar zelden meegemaakt dat een film aan een boek kon tippen.
Harry potter vind ik in ieder geval niet vervelend om te kijken na het lezen van het boek.
Sommige films vond ik echt vreselijk in vergelijking met het boek.
Vooral de paardenfluisteraar, wat een afgang is die film![]()
Hoiquote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:30 schreef DarkManta het volgende:
Zolang we niet naar rooie dozen hoeven te kijken vind ik het best.
Hoiquote:
Lief hè?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:46 schreef Spellmeista het volgende:
zow he..wat een ondertitelYvonne
goeiemorgen ook!
Hè jammer!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:46 schreef DarkManta het volgende:
[..]
HoiToch zit daar ergens een ondertoontje... hmmm
* DarkManta zet de weergave van plaatjes voor de zekerheid uit.
Ben ik blij dat ik voor deze vroege ochtend effe de weergave van plaatjes heb uitgezet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 08:10 schreef yvonne het volgende:
De vroege ochtend en het begin van de nacht zijn gewoon de inspirerendste momenten van de dag.
Veel doen, dan doen ze het op een gegeven moment vanzelf naquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hee Wanda, die kat in je usericon, is die van je zelf? Hoe heb je die zo leren dansen?
Ik zie jou zo al dansen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Veel doen, dan doen ze het op een gegeven moment vanzelf na
The Macarenaquote:
een hele leuke lerares (niet van mij)quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wie is die Anick eigenlijk, zomaar een chick die je op straat hebt ontmoet of is ze soms wereldberoemd in heel Wuustwezel?
Ja, en hoe ken je haar? Kent zij jou ook? Weet ze dat je haar wilt bespringen? Heeft ze zelf ook springneigingen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:35 schreef sararaats het volgende:
[..]
een hele leuke lerares (niet van mij)
ze is zelfs niet van Wuustwezel afkomstig
Islamitisch?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:02 schreef nokwanda het volgende:
ik zei snorren
Nee, die ontharen meestal van onderenquote:
iedereen is een beetje biquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:02 schreef nokwanda het volgende:
Ze is wss HE en getrouwd. Sara heeft een voorliefde voor onbereikbare heterodames.
Misschien moeten we een leuke bereikbare meid voor Sara om haar aan te koppelen opsnorren.
(ik zei snorren)
Dat zeggen ze ja. Maar daar ben ik het niet mee eensquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:37 schreef sararaats het volgende:
[..]
iedereen is een beetje bi
wat niet is kan nog komen
Ik doe lekker met je mee.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
weekend.
Barra heeft een lekkere Bacardi ingeschoken om het weekend goed te beginnen
Flink!quote:
En jij kunt me mailen wanneer het weer beter met je gaat.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Lachwekkend vind ik FOK!.
Daarom mijn afwezigheid in rok.
Ik vind het zielig om hier te vertoeven, het neppe doe mij geen genoegen
Na 6 jaar hier te zijn geweest mag je ook wel verwachten dat die tijd voorbij is of niet soms?
Kinderachtig en nep. Wat moet ik hier?
Dat stukje tekst geschreven door mensen die ik nooit zal leren kennen, wat zal mij dat boeien?
Dus ik zeg dag
Tot over 4 dagen en slaap zacht
Lieve sara, ik denk niet dat Anick weet dat ze door jou op internet gezet is, zou je dat nou wel doen zo?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:42 schreef sararaats het volgende:
nee geen naaktfoto's
gewoon hele leuke schattige en vooral sexy foto's van mij en Anick (er staat maar 1 foto van mij in het fotoboek)
En in elke gay schuilt een vleugje man, zeker?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:44 schreef Electro-Worm het volgende:
In elke man schuilt een vleugje gay, geef maar toe.
lieve yvonne, die foto's van Anick komen al van een site maar heb ze weggehaaldquote:Op zaterdag 21 juli 2007 07:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lieve sara, ik denk niet dat Anick weet dat ze door jou op internet gezet is, zou je dat nou wel doen zo?
Prima sara, je weet het maar nooit met de FOK!kertjes, toch?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:32 schreef sararaats het volgende:
[..]
lieve yvonne, die foto's van Anick komen al van een site maar heb ze weggehaald
nu staat er alleen een foto van mij
quote:
Ahumm, deze vraag staat nog open...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 07:50 schreef DarkManta het volgende:
Effekes een vraagje voor Sara...
Sara, zoek je getrouwde vrouwen op, of kom je ze toevallig tegen?
Mij lijkt als je weet dat een vrouw getrouwd is dat je met alle respect van dien, het contact op een globaal niveau behoudt. Wanneer dit dan niet mocht lukken, dat je dan met die persoon praat over de reden voor stoppen van het contact.
die heb ik helemaal over het hoofd gezienquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:02 schreef DarkManta het volgende:
[..]vraag[..]
Ahumm, deze vraag staat nog open...
Wat een enorm leuk nieuws sara!quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
@yvonne: binnen 2 jaar ga ik verhuizen. heb een eigen woning, ze moet alleen nog wat verbouwd worden
ik weet heel zeker dat er in m'n nieuwe woning een piano komt. heb al een synthesizer
dan heb je dit nog niet gehoordquote:
Dat vraagt om een foto hè sara, van je nieuwe kapsel.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
dan heb je dit nog niet gehoord
ik moet zo naar de kapper en woensdag vertrek ik naar Duitsland voor het huwelijk van Hannelore Lehr
ik heb moeite om haar los te laten that's all
He vamp,quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:35 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
weet wel dat het niet m'n eigen krullen zijn. ik heb van nature stijl haarquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:37 schreef nokwanda het volgende:
Nice Sara. Met jouw dikke krullerige haar kun je dit goed hebben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |