quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:46 schreef Zapp_B het volgende:
Waarom juist Miami?
___________________________________________________________________________________quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Vanwege Natalia? hehe![]()
Geen idee.. het idee van zon zee strand is vele malen vrolijker dan het grauwe las vegas of het donkere new york.. Alhoewel ik Las Vegas ook wel erg gaaf vind hoor.. NY ben ik niet zo weg van, maar kijk het wel
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:20 schreef BlueCurl het volgende:
Maar opzich kan ik het wel met de hele cast vinden... behalve NataliaDie mag echt zo die serie uitgeschopt worden... Ook al zal der iemand het daar niet mee eens zijn
![]()
okay ik vind der helemaal geweldig maar ik zeg het alleen nooitquote:
dat zal t vast zijnquote:Op maandag 16 juli 2007 12:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
okay ik vind der helemaal geweldig maar ik zeg het alleen nooitNu blij
?
ook al heb ik van mijn mams geleerd dat ik niet mag liegen...
leugentje om bestwil?
t is al goed!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:12 schreef BlueCurl het volgende:
een enorme knuffel omdat ik je zo lekker kan plagen!
morgen weer aflevering! seizoen 5 denk ik. de eerste ervan!
= leuke afleveringquote:Op donderdag 26 juli 2007 01:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
27-07 om 20:30 uur, RTL 4
Under Suspicious (seizoen 4, aflevering 6)
Horatio en het team racen tegen de klok om erachter te komen wie probeert om Horatio te laten opdraaien voor de moord op de vrouw met wie hij is uit geweest.
och ja vrijdagquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hou vrijdag in de gaten! CSI Las Vegas en New York beginnen deze week met nieuwe..
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:58 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
och ja vrijdagik vond het al zo belachelijk dat er vandaag geen nieuwe aflevering was
![]()
vandaag iig film op rtl4...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hou vrijdag in de gaten! CSI Las Vegas en New York beginnen deze week met nieuwe..
Ja hoor.. kijk op http://www.imdb.com/title/tt0313043/ en klik op t gewenste seizoen.. daarna kun je op een aflevering klikken om te zien wie er allemaal in gespeeld heeft..quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:47 schreef Ici-Paris het volgende:
is er ook een lijst waar je kunt zien wie er een gastrol speelt in CSI?
Weet je het al zeker?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Verwachting is 31 augustus nieuwe afleveringen!
Geen reactie van RTL gehad.. maar het kan eigenlijk niet anders.. Las Vegas en New York zijn ook al begonnen met nieuwe afleveringen..quote:
dankje en bij welk seizoen zijn we in NL?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja hoor.. kijk op http://www.imdb.com/title/tt0313043/ en klik op t gewenste seizoen.. daarna kun je op een aflevering klikken om te zien wie er allemaal in gespeeld heeft..![]()
Als het goed is komende vrijdag seizoen 5 aflevering 18quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:43 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
dankje en bij welk seizoen zijn we in NL?
dankje! Over 4 weken komt Johnny Pacar met bloodlinequote:Op maandag 27 augustus 2007 19:49 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Als het goed is komende vrijdag seizoen 5 aflevering 18
Bij de herhalingen: morgen ergens in seizoen 2, de aflevering heet grand prix.
Is het ook duidelijk welke aflevering in reeks 5?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor de e-mail.
CSI Miami start weer op 7 september 2007op RTL4 om 20.30 uur.
Het betreft hier reeks 5.
Wij wensen u heel kijkplezier!
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksvoorlichting
No idea.. ik volg het gewoon elke vrijdag iigquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:42 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Is het ook duidelijk welke aflevering in reeks 5?
19 toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:42 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Is het ook duidelijk welke aflevering in reeks 5?
ik mag idd wel hopen dat ze verder gaan bij waar ze gebleven waren...quote:
Een erg leuke aflevering met een lekker verrassend einde...quote:Op woensdag 5 september 2007 15:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Promo!! NIEUWE CSI:MIAMI
We gaan dus inderdaad verder waar we gebleven zijn..
07-09 om 20:30 uur, RTL 4
Seizoen 5, Aflevering 18 "Triple Threat"
Het CSI-team heeft er een flinke klus aan om een stelletje lookalikes van elkaar te onderscheiden
Helemaal omdat een van hen mogelijk een invloedrijke onroerendgoedbons heeft vermoord.
Misschien omdat je in het Miami topic zit?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:18 schreef AnnaStesia het volgende:
Wanneer begint NY weer?
Ik kan er niks over terug vinden??
ben al weer benieuwd.. Hopelijk is ie net zo goed als die van vorige week..quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
14-09 om 20:32 uur, RTL 4
Seizoen 5, aflevering 19: Bloedlijn *** NIEUW ***
Na een rituele moord belanden Horatio en zijn team in de vreemde wereld van Indiaanse gebruiken.
Jahaaa dat weet ikquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:03 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Misschien omdat je in het Miami topic zit?![]()
Nou.. we naderen het einde van seizoen 5.. dus het moet wel spannender gaan worden nuquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:05 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ben al weer benieuwd.. Hopelijk is ie net zo goed als die van vorige week..
dat mag je wel verwachten ja.. LV nadert ook al het einde van het seizoen en ik heb al gelezen dat die zéér spectaculair zal zijn...quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nou.. we naderen het einde van seizoen 5.. dus het moet wel spannender gaan worden nu
k druf er niets over te zeggen.. ff mailen naar rtlquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:06 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Jahaaa dat weet ik![]()
Maar ik kan helemaal niks vinden over een NY topic vandaar dat ik mijn vraag hier stel
Zonde was een leuke aflevering...quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hulde.. mijn recorder heeft dienst geweigerd.. aflevering niet opgenomen.. gvd..!!
hahaquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:01 schreef BlueCurl het volgende:
uhuh was zeker een toffe aflevering...
ennuh @CSI_MIAMI: me uitnodiging staat nog steeds hoor. je mag hier best een keer langs komen hihi!
Cross Jurisdiction toch?quote:Op zondag 16 september 2007 19:49 schreef BlueCurl het volgende:
en voor degene die seizoen 1 hebben gemist. vanavond begint seizoen 1 aflevering 1 rtl5 20:30
neh golden parachute...quote:
en ik had em nog niet gezien, maar hij wasquote:Op maandag 17 september 2007 09:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
neh golden parachute...
cross jurisdiction is officieel csi 02e22das de pilot... 1e aflevering is die met dat neerstortende vliegtuig en die was gister
oooooooow.. okaiquote:Op maandag 17 september 2007 09:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
neh golden parachute...
cross jurisdiction is officieel csi 02e22das de pilot... 1e aflevering is die met dat neerstortende vliegtuig en die was gister
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:04 schreef BlueCurl het volgende:
wel bij blijven he
Wurdsje? heb je seizoen 1 wel gezien voor de rest?
Nee volgens mij niet... dus dat komt mooi uit.. is er op zondag om 20.30 tenminste wat op tv..quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:04 schreef BlueCurl het volgende:
wel bij blijven he
Wurdsje? heb je seizoen 1 wel gezien voor de rest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had je gewaarschuwd he?!
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:42 schreef BlueCurl het volgende:
hele erge spoilers van seizoen 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had je gewaarschuwd he?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Manager van Dynamo Groningen (504765)
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:03 schreef Wurdsje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom gewoon een keer hier langs!!!quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Heerlijk.. wederom een falende dvd recorder..
quote:Op zondag 30 september 2007 14:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]gaan we ze samen kijken danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Kom gewoon een keer hier langs!!!![]()
nou.. gemist in eerste instantie 2xquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:21 schreef BlueCurl het volgende:
[..]hoeveel heb je er ondertussen al gemist?
quote:Op zondag 30 september 2007 14:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]hmmz ben benieuwd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Kom gewoon een keer hier langs!!!Manager van Dynamo Groningen (504765)
Al iets van RTL vernomen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Goeie vraag.. rtl maar ff mailen..
en terecht... moeten ze maar wat sneller reagerenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
vandaag opnieuw gemaild..
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:44 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
en terecht... moeten ze maar wat sneller reageren![]()
quote:Beste kijker,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Helaas staan er voorlopig geen nieuwe afleveringen van CSI Miami in de planning.
Op de dinsdagavond zenden we herhalingen uit van seizoen 4.
Wanneer de nieuwe delen te zien zullen zijn, is nog niet duidelijk.
Wij raden u aan de media in de gaten te houden.
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Publieksvoorlichting
quote:Bedankt voor uw antwoord. Was er ook al iets bekend over CSI LAS VEGAS Seizoen 8? Wordt daar volgende week mee doorgegaan of moeten we daarmee wachten tot.. maart 2008?
U zegt dat ik de media het beste in de gaten kan houden. Met alle respect, maar de media in de gaten houden bij RTL heeft ons als CSI-kijkers al vaker foutieve informatie gegeven over de afleveringen. Wij blijven wel mailen met u als publieksvoorlichting.
quote:Opnames CSI en 24 in problemen door branden
Uitgegeven: 24 oktober 2007 07:01
Laatst gewijzigd: 24 oktober 2007 07:04
LOS ANGELES - Door de hevige natuurbranden in het zuiden van de Amerikaanse staat Californië zijn opnames van verscheiden televisieseries in de problemen gekomen.
ANP
Dat meldde Access Hollywood dinsdag. Opnames voor onder meer de politieseries CSI en 24 moesten worden geschrapt, aldus de website van de televisiezender.
Meer dan een half miljoen mensen zijn in Californië geëvacueerd in verband met de branden die al drie dagen duren. Meer dan duizend huizen en bedrijven zijn in vlammen opgegaan.
Zeker, is alleen jammer dat erbij RTL geen touw aan vast te knopen is wanneer er wat wordt uitgezonden.quote:
yep kloptquote:Op zondag 11 november 2007 16:36 schreef Djeez het volgende:
Net even op IMDB gekeken, en de aflevering noemde is de een na laatste aflevering van seizoen 5. De laatste aflevering, ep 24 met de titel Born to Kill is mijns inziens nooit in NL uitgezonden. Klopt dit?
ja.. aten we dat inderdaad doenquote:Op maandag 12 november 2007 11:25 schreef BlueCurl het volgende:
niet op tv geweest! stomme rtl. Maar aflevering is niet enorm tof hoorzeker niet voor een seizoens afsluiter. Misschien in maart. :aten we het maar hopen!
Weer zo'n fijn antwoordquote:Op donderdag 29 november 2007 11:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Goedemorgen,
Hartelijk bendakt voor de e-mail.
In 2008 zijn er van deze serie weer nieuwe afleveringen te zien.
Een datum is er nog niet.
Daarom raden wij u aan goed de media en de promo's op de tv en de site
www.rtl.nl I de gaten te houden.
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland,
Publieksvoorlichting
Titel klopt wel maar het verhaal niet...quote:Op maandag 7 januari 2008 23:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
08-01 om 20:31 uur, RTL 5
Cyber-lebirty ** Seizoen 6, aflevering 2 **
De tieners Jessica en Brandon overnachten romantisch in de auto. Brandon wordt echter opeens wakker in een vuurzee en kan zichzelf redden, maar Jessica niet meer.
Ze komt te overlijden, waarna het CSI-team op zoek gaat naar de doodsoorzaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:19 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Titel klopt wel maar het verhaal niet...
Kan iemand mij toruwens bij praten over wat er allemaal is gebeurt (mag in en spoiler of een pm)Idd ik zou ook wel even bijgesproken willen worden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel mooie aflevering trouwens, vooral dat eind met die losse flodders..
Manager van Dynamo Groningen (504765)
zie mijn bericht van de 29e vorig jaar:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nou.. ik ben even aan het informeren wat RTL geflikt heeft.. het is namelijk niet bekend of aflevering 1 wel uitgezonden is..
Ga de aflevering nu kijken trouwens!
Ja dus ... want ik heb 'm gezienquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:52 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Mmm ... volgens de gids en RTL.nl komt a.s. dinsdag aflevering 1 van seizoen 6. Waar is de seizoensfinale van seizoen 5 gebleven?!
Aha! Dat bericht heb ik dus niet gezien.. Verdommequote:Op zaterdag 29 december 2007 19:52 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Mmm ... volgens de gids en RTL.nl komt a.s. dinsdag aflevering 1 van seizoen 6. Waar is de seizoensfinale van seizoen 5 gebleven?!
Volgens hield het ergens op bij nummer 17 van seizoen 5... Heb je die niet gezien bij Blue_Curl?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Aha! Dat bericht heb ik dus niet gezien.. Verdomme
Weet je waarom ik de TT zo neergezet heb.. omdat het sinds het begin van CSI:MIAMI.. ATLIJD! maar dan ook ALTIJD zo is geweest dat de nieuwe afleveringen er pas in het voorjaar waren..
Als ze wisten dat de afleveringen op 1 freaking januari weer zouden starten, waarom konde ze mij dat dan niet in het mailtje vertellen dat ze me 28/12 terugstuurde?
"Nee sorry, we weten nog niets, hou het maar in de gaten"
Yeah right!
De seizoensfinale is wel op TV geweest.. Die heb ik gezien
Wanneer was episode 1 op tv geweest dan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:24 schreef BlueCurl het volgende:
Enkel de seizoens finale van seizoen 5 is hier niet op de tv geweest.
1/1/08quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:38 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wanneer was episode 1 op tv geweest dan?
Nieuwjaarsdag dus. Mooi klotenquote:
Kan er eigenlijk niet wakker van liggen... vind Ryan maar een raar mannetje..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:47 schreef BlueCurl het volgende:
nu weer over csi miami lullen ipv dat gezeik op RTL... vind dit topic zo enorm bout geworden...
Kyle is tof... ik vind hem echt goed bij Horatio passen en ze hebben gewoon wat met elkaar die twee acteurs.. ze komen gewoon goed over...
ennuh trouwens... Ryan nog steeds niet terug ookal werd dat wel beetje aangekonigd dat ie dat wel zou zijn... hoe zien jullie dat. moet ie weer terug komen of moet die gewoon onslagen worden?
ontslaan gewoon.. zoals het hoort.. dan is er ook weer ruimte voor een nieuw karakter..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:47 schreef BlueCurl het volgende:
nu weer over csi miami lullen ipv dat gezeik op RTL... vind dit topic zo enorm bout geworden...
Kyle is tof... ik vind hem echt goed bij Horatio passen en ze hebben gewoon wat met elkaar die twee acteurs.. ze komen gewoon goed over...
ennuh trouwens... Ryan nog steeds niet terug ookal werd dat wel beetje aangekonigd dat ie dat wel zou zijn... hoe zien jullie dat. moet ie weer terug komen of moet die gewoon onslagen worden?
zelf vind ik gewoon dat speedle uit de dood moet herreizen.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:44 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ontslaan gewoon.. zoals het hoort.. dan is er ook weer ruimte voor een nieuw karakter..
Speedlequote:Op maandag 14 januari 2008 09:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zelf vind ik gewoon dat speedle uit de dood moet herreizen.
Ik mag Ryan ook niet zo. Maargoed zijn karakter is ook gewoon om iedereen dwars te bomen en een beetje arrogant te zijn enzo. Op zich wel jammer.
I want Speedle back!
Mja zn tweelingbroer Needlequote:Op maandag 14 januari 2008 09:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zelf vind ik gewoon dat speedle uit de dood moet herreizen.
Ik mag Ryan ook niet zo. Maargoed zijn karakter is ook gewoon om iedereen dwars te bomen en een beetje arrogant te zijn enzo. Op zich wel jammer.
I want Speedle back!
Flack in CSI Miami zou wel cool zijn ja.. Maar dan wordt NY weer zo veel minder..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:12 schreef BlueCurl het volgende:
Neh gewoon speedle terug in CSI: Miami... Kan best! heus! Geen tweeling broer!
uhm Flack die eerst chemie gaat studeren en dan in Miami CSI word. dat mag wel!
Maar wie weet word Ryan wel weer terug aangenomen. Wie zien het vanzelf wel... Maar ik zie hem ook liever vertrekken met Natalia.. met zijn tweeen op een onbewoond eiland ofzo
Vanaaf weer afleveringintje omtrent Horatio en zijn zoonmeer zeg ik niet
mja, maar ik mag die Messer niet zo op de een of andere manier..quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:40 schreef BlueCurl het volgende:
Lindsay is veel ste lief voor CSI: MiamiFlack
Maar indd dat is niet goed voor NY
Messer mag ook welheeft ook ballen...
......
quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:40 schreef BlueCurl het volgende:
Lindsay is veel ste lief voor CSI: Miami [afbeelding] Flack [afbeelding] Maar indd dat is niet goed voor NY [afbeelding]
Messer mag ook wel [afbeelding] heeft ook ballen...
---- volgende week:
CSI: Miami 22-01 om 20:30 uur, RTL 5:
Bang, Bang, Your Debt
Een jonge studente word bij een uitgebrande auto dood gevonden. Ze is echter gestorven aan koolmonoxide vergiftiging. Daarnaast word bewijs gevonden dat Tim Speedle misschien niet dood is en Eric denkt hem ook te hebben gezien.
---
Speedle [afbeelding]
Goeie aflevering.. Ben benieuwd hoe vaak we Speedle nog zullen zien.. Zou een beetje slecht zijn als dit de enige aflevering zou zijn als Eric em ziet..quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:10 schreef BlueCurl het volgende:
het nieuwe seizoen (6) en nu zijn de eerste 4 afleveringen geweet. volgende week aflevering 5 als het goed is!
ennuh wat vonden we van de aflevering van gisteruh!?SPEEDLE
is wel leuke afleveringquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vanavond
Season 6, Episode 9: Stand Your Ground
Original Air Date: 19 November 2007
Calleigh could find herself in trouble after she is involved in an off-duty shooting. Meanwhile, the shooting leads detectives to a separate murder, which is connected to drug dealers.
Super! dankjequote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:05 schreef BlueCurl het volgende:
in engeland staat de release op 30 juni voor s5 deel 1... dus zal hier ook wel zo zijn. waarschijnlijk wat later door al die staking onzin enzo die is geweest!
Ben benieuwdquote:CSI: My nanny
Tijdens een feestje van de rijke familie Lambert komt ontdekt de vijf-
jarige dochter haar vermoorde oppas.
Het team van CSI ontdekt al snel dat veel bezoekers op het feest in het bezit waren van de middelen en een motief voor de moord op de nanny.
04-03 om 20:33 uur, RTL 5
nope..quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:51 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Wie had het nu gedaan, we misten de laatste 3 minuten namelijk. Was het de zoon des huizes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat je het een beetje snapt.. ben niet zo heel goed in het vertellen van verhalen
Manager van Dynamo Groningen (504765)
quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:31 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
nope..Duidelijk genoeg, thnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat je het een beetje snapt.. ben niet zo heel goed in het vertellen van verhalenJoe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
Ben benieuwd naar de aflevering van vanavond.. Seizoen 6 is tot nu toe nog wel goed moet ik zeggen.. Hopelijk kan ik dat na vanavond nog steeds zeggen..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Dinsdag 11-3 20.30 uur RTL 5
Guerillas in the mist (seizoen 6, aflevering 11 *NIEUW*)
Het CSI-team onderzoekt de resten van drie vermoorde mensen. Het enige wat is overgebleven is bloed en huid.
De moorden blijken gepleegd met een onbekend nieuw wapen, De Vaporiser. Een kogel hiervan leidt het CSI-team naar een groep moordenaars die zijn ingehuurd door de overheid.
quote:Vaporizer guns, like the DX-4, are increasingly popular among people who want to smoke but don't want the toxic by-products from the burning plant. A vaporizer gun may be used to smoke tobacco or any number of herbs or plants, including marijuana.
leuke aflevering inderdaad met een geweldig einde..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:02 schreef BlueCurl het volgende:
oehw die aflevering van vanaaf is wel leuk ja...
dat wapen is wel erg geinig... ik hoop alleen niet dat ie in het echte leven daadwerkelijk bestaat
haha.. ja idd wel zonde..quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:01 schreef BlueCurl het volgende:
zonde van dat hummertje (of meerdere) hadden ze beter hierheen kunnen shippenwil hem wel hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Manager van Dynamo Groningen (504765)
quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:31 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
haha.. ja idd wel zonde..Hoeft niet tussen spoiler tags hoor.. aflevering is al geweest.. dus dan mag er gewoon over gepraat wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar idd wel grappig.. net als die keer dat er een explosie was met die bom.. en H lekker rustig weg liep haha![]()
ja idd..quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:15 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hoeft niet tussen spoiler tags hoor.. aflevering is al geweest.. dus dan mag er gewoon over gepraat worden![]()
Maar idd wel grappig.. net als die keer dat er een explosie was met die bom.. en H lekker rustig weg liep haha
Ja briljant he.. mooier vond ik nog hoe nonchalant hij die 2 gasten neerschoot.. haha.. ff zo uit de losse polsquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:17 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ja idd..
"Dan heb je zoveel kogels en blijk je er slechts eentje nodig te hebben" [afbeelding]
Ja idd..Het hele einde (vanaf het moment dat ie kwam aanrijden op dat vliegveld) was gewoon briljant..quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja briljant he.. mooier vond ik nog hoe nonchalant hij die 2 gasten neerschoot.. haha.. ff zo uit de losse pols
aaaaaaaahahahahahahahahaha... wat ben je toch ook een schat hequote:Op woensdag 12 maart 2008 14:46 schreef BlueCurl het volgende:
gewoon H stijl!
hij is ooit met een explosie minder relaxt een gebouw uit gevlucht... die met die crime wave... dat die bankbediende in dat gebouw zat vastgebonden en dat H met Hummer even dat gebouw in reed en daarna die gast in zijn auto mikte en door een ontploffende gebouw heen reed en er net op tijd uit reed en dat het gebouw instorte [afbeelding] Daar keek ie wel serieus [afbeelding]
H heeft al zovee geoefend met schieten in der loop der jaren dat ie dat wel uit de losse pols kan [afbeelding] al die slechterikken die al onder het gras liggen momenteel... oefenng baart kunst!
is toch zo bij alles in het leven dat het na veel oefenen alleen maar beter gaatquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
aaaaaaaahahahahahahahahaha... wat ben je toch ook een schat he![]()
geweldig.. oefening baart kunst![]()
![]()
Dan alweerquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:12 schreef BlueCurl het volgende:
die aflevering was gister!
ik heb hem zitten kijken aangezien ik ziekjes thuis zit
volgende week voorlopig weer de laatste nieuwe hier in nederland...
Ik kijk niet meer naar deze series op tv. Die commerciele omroepen zijn gewoon gek in hun hoofd.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:19 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Dan alweerCIS: NY was ook al na 3 nieuwe afleveringen van de buis.. Volgende week al weer de laatste dan van Miami..
Nicequote:Op woensdag 19 maart 2008 10:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer naar deze series op tv. Die commerciele omroepen zijn gewoon gek in hun hoofd.
Ik kijk ze nu in 720p.Bijna een gb per episode
![]()
Goed.. kijk maar naar nieuwe LV topique!quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:20 schreef BlueCurl het volgende:
johdat van mij ook niet
hoe is het met de OP?
hmmz herhaling dus...quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ze zeggen dat vanavond deze komt..
Season 5, Episode 24: Born to Kill
Original Air Date: 14 May 2007
CSI goes after a serial killer whose signature is related his extra "Y" chromosome, once believed to be the "killer gene."
vaag dat ze em nu dan pas uitzenden.. lekker logische volgorde..quote:Op woensdag 2 april 2008 11:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nee dit was GEEN herhaling.. het was namelijk de season 5 finale die nooit eerder uitgezonden is
Welkom bij RTLquote:Op woensdag 2 april 2008 18:43 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
vaag dat ze em nu dan pas uitzenden.. lekker logische volgorde..
Zo lang het bij RTL blijft zal het nooit duidelijk worden..quote:Op donderdag 3 april 2008 01:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hopelijk is het nu allemaal weer duidelijk
Ook dat is waarquote:Op donderdag 3 april 2008 09:39 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Zo lang het bij RTL blijft zal het nooit duidelijk worden..
mja zo erg is het al bij RTL, dat we blij moeten zijn dat ze nog iets uitzenden..quote:Op donderdag 3 april 2008 16:51 schreef BlueCurl het volgende:
wees blij dat ze de aflevering nog laten zien
Herhaling dusquote:Season 5, Episode 1: Rio
Delko and Caine follow Riaz down to Brazil, where an unexpected family connection appears. Meanwhile, Calleigh is in charge while Caine is away, and Natalia is having a rough day.
Hou het elke week in de gaten iig..quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:02 schreef Koen66 het volgende:
tsja, dat wordt dus voorlopig weer herhalen.... Ben benieuwd of ze voorlopig dus sequentieel seizoen 5 gaan uitzenden of dat ze er gewoon een zooitje van gaan maken........
crimineel mama's kindjequote:Op dinsdag 15 april 2008 10:18 schreef BlueCurl het volgende:
vraagje aan de lukers en posters hier.... wat vinden we van Kyle?
maar is hij een blijvertje of zie je hem liever verdwijnen?quote:
Ach van mij mag ie wel verdwijnen.. maar hij zal vast later in de serie nog wel eens verschijnen..quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar is hij een blijvertje of zie je hem liever verdwijnen?
---
ik vind hem echt tof... Hij komt vast nog wel terug dit seizoen.. hoop ik... enkel ik mag die hele actrice niet die de moeder speelt. dus hopelijk komt er een leuke moordzaak ofzo in de toekomsten dan gaat Kyle gewoon bij paps wonen
kan nog een hoop leuke scenes geven. En dan word het een jongere versie van H...
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:07 schreef Koen66 het volgende:
Vergeten te kijken...... damn
Maar was dit nu een losse aflevering of een 2e deel van 'Rio' ?
wederom herhaling dus..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vanavond Season 5, Episode 5: Death Eminent
mijn stad! op welke dag is da?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
De mensen van de recherche
4-delige Serie reportages
Een half jaar op pad met de Rotterdamse recherche: Verhoren, afgetapte telefoons, zaken uitzoeken tot op de bodem, arrestaties en invallen. In alles rechercheur; met hart en ziel.
Nederland 1, 22:30 uur
als het vandaag is dan is het niet een ramp en kunnen we het nog zien..quote:
Scherp +1.. k bedoelde idd gisterenquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:03 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
als het vandaag is dan is het niet een ramp en kunnen we het nog zien..
quote:CSI Miami
Momenteel worden er herhalingen uitgezonden van seizoen 5. Wij wachten op nieuw materiaal van seizoen 6. Waarschijnlijk zal het vervolg van seizoen 6 pas in het najaar te zien zijn.
die man kwam uit Oost-Europa..quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:15 schreef robinmos het volgende:
Vond 't een beetje raar wat ze zeiden over die man uit europa.
Dat z'n tanden zijn gaan rotten omdat wij geen fluoride in ons kraanwater doen![]()
Net of je tanden dan in een keer gaan rotten
eerste was idd nieuwe aflevering en de tweede was een herhaling..quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:53 schreef Koen66 het volgende:
Heb beide afleveringen opgenomen, ga ze van de week bekijken.... Was bezig m'n internet te fixen, maar blijkt uiteindelijk dat zowat de hele wijk eruit ligt....
Maar verwacht inderdaad dat de 2e een herhaling zalm zijn, kan me niet voorstellen dat RTL 2 nieuwe episodes achter elkaar gaat plakken,
Hmmm heb nu die van vorige week en deze week nog in te halen..... Zat vanavond te rommelen met de laptop van de kids, keek pas op de klok toen het 21:00 was... Gelukkig draaide de recorder...quote:
Is maar goed ookquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm heb nu die van vorige week en deze week nog in te halen..... Zat vanavond te rommelen met de laptop van de kids, keek pas op de klok toen het 21:00 was... Gelukkig draaide de recorder...
gelukkig wel ja..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vanaaf NIEUWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
iddquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:16 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
idd
Het valt me trouwens op dat H. de laatste tijd steeds meer labwerk doet.. seizoenenlang heeft ie nooit labwerk gedaan en nu ineens wel..
ja ook dat ja...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:45 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
En dat hij steeds gewelddadiger wordt...
Ik zag het, ik dacht echt vanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Klopt.. en ging H op t einde nou slaan?
Eenschquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:08 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
nou ja dat scheelt dan gelukkig al weer.. maar toch kut..
Eens.. vond ik ook wel iets te veel van het goede!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:14 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
was idd weer een leuke aflevering.. alleen dat gezapige einde had van mij niet gehoeven..
quote:Op woensdag 5 november 2008 11:58 schreef AnnaStesia het volgende:je had er beter een spoilertje van kunnen maken voor de mensen die het niet willen weten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het spannend, en ik heb het al gezien.quote:
Commerciele tv zenders in nederland kennende, gaan ze eerst 3 oude seizoenen herhalen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:12 schreef Fredgroes het volgende:
enig idee wanneer rtl doorgaat met uitzenden van seizoen 7??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
hier is iemand em vergeten te kijkenquote:Op woensdag 19 november 2008 00:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
crap.. heb em vergeten op te nemen!
tsja... das et nadeel als je niet meer thuis woont.. niemand die het voor je kan opnemen..quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Bleek dat me zusje em opgenomen had voor me![]()
Spanning ten top!!!
Joepie, een aflevering van vier jaar ou!quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vanaaf waarschijnlijk
Season 3, Episode 13: Cop Killer
Original Air Date—17 January 2005
During a routine traffic stop, a cop gets killed and the civilian who drove along with the cop is missing. Horatio and his team find out a 16-year old girl has got something to do with it.
Je kunt de afleveringen ook in High Def op de site van CBS bekijken, maar ik weet niet hoever terug ze gaan...quote:Op woensdag 3 december 2008 00:38 schreef Koen66 het volgende:
hmzzz zie dat ik dus vorige week een OUDE aflevering heb opgemomen..... Laatste paar weken door div omstandigheden op de dinsdag niet kunnen kijken, heb de eindaflevering dus nog te goed !
Was al pissig dat ik gisteren/dinsdag vergeten ben de recorder aan te zetten, maar dat maakt dus niet echt uit... Voorlopig moeten de CSI liefhebbers het dus met nieuwe CSI:NY afleveringen doen en verder allerhande herhalingen....
Werkt dat dan in Nederland? Je zou verwachten dat het op ip adressen buiten de USA geblokkeerd is ivm. rechten....quote:Op woensdag 3 december 2008 10:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je kunt de afleveringen ook in High Def op de site van CBS bekijken, maar ik weet niet hoever terug ze gaan...
je kan het indd niet bekijken als hollander zijnde...quote:Op woensdag 3 december 2008 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Werkt dat dan in Nederland? Je zou verwachten dat het op ip adressen buiten de USA geblokkeerd is ivm. rechten....
ik had em nog niet gezien.. wel erg leuke aflevering moet ik zeggen..quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
vanaaf
Season 3, Episode 15: Identity
Was dat niet die aflevering met die slang?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:58 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik had em nog niet gezien.. wel erg leuke aflevering moet ik zeggen..
Vooral het einde..H.
quote:Zijn er nieuwe afleveringen van CSI Miami?
Eind november worden herhalingen uitgezonden van seizoen 3. Dit jaar worden er geen nieuwe afleveringen meer uitgezonden.
RTL Nederland
die was het welquote:Op donderdag 18 december 2008 15:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Was dat niet die aflevering met die slang?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:03 schreef diertjuh het volgende:
Vandaag is er een nieuwe episode.![]()
Was een leuke episode
Dacht dat dit het USA topic was![]()
quote:Nieuwe afleveringen van CSI Miami.
Vanaf 24 februari kunt u kijken naar nieuwe afleveringen van seizoen 7 op RTL 5 op de dinsdagavond om 20.30 uur.
Nog 3 en halve week wachten dus. Bedankt voor het melden!quote:
quote:Vanaf wanneer zenden jullie nieuwe delen uit van CSI Miami
Vanaf 3 maart zijn er nieuwe afleveringen te zien van de serie.
Das 'mooi'.... Realiseerde me net door dit topic ff door te bladeren dat ik de EINDAFLEVERING nog steedsquote:Op maandag 16 februari 2009 22:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ho wacht STOP DE PERSEN!
De nieuwe afleveringen zijn verplaatst naar 3 maart..
[..]
ik heb em ook nog niet gezien.. ik hoop wel dat ze die ook gaan uitzenden..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Das 'mooi'.... Realiseerde me net door dit topic ff door te bladeren dat ik de EINDAFLEVERING nog steeds
niet bekeken heb! Moet ik gauw maar eens gaan doen voordat het verder gaat !
Zie TTquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:08 schreef Djeez het volgende:
Verdomme, in de gids staat dat het een nieuwe was. Enig idee wanneer er wel een nieuwe komt?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:08 schreef Djeez het volgende:
Verdomme, in de gids staat dat het een nieuwe was. Enig idee wanneer er wel een nieuwe komt?
duhquote:
Gisteren was S07E01quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:44 schreef Jo0Lz het volgende:
Waar zijn ze nu dan in NL? Gisteren was de break van CSI in USA voorbij, heb daarvan de nieuwe gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |