wederom herhaling dus..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vanavond Season 5, Episode 5: Death Eminent
mijn stad! op welke dag is da?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
De mensen van de recherche
4-delige Serie reportages
Een half jaar op pad met de Rotterdamse recherche: Verhoren, afgetapte telefoons, zaken uitzoeken tot op de bodem, arrestaties en invallen. In alles rechercheur; met hart en ziel.
Nederland 1, 22:30 uur
als het vandaag is dan is het niet een ramp en kunnen we het nog zien..quote:
Scherp +1.. k bedoelde idd gisterenquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:03 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
als het vandaag is dan is het niet een ramp en kunnen we het nog zien..
quote:CSI Miami
Momenteel worden er herhalingen uitgezonden van seizoen 5. Wij wachten op nieuw materiaal van seizoen 6. Waarschijnlijk zal het vervolg van seizoen 6 pas in het najaar te zien zijn.
die man kwam uit Oost-Europa..quote:Op dinsdag 2 september 2008 22:15 schreef robinmos het volgende:
Vond 't een beetje raar wat ze zeiden over die man uit europa.
Dat z'n tanden zijn gaan rotten omdat wij geen fluoride in ons kraanwater doen![]()
Net of je tanden dan in een keer gaan rotten
eerste was idd nieuwe aflevering en de tweede was een herhaling..quote:Op dinsdag 30 september 2008 23:53 schreef Koen66 het volgende:
Heb beide afleveringen opgenomen, ga ze van de week bekijken.... Was bezig m'n internet te fixen, maar blijkt uiteindelijk dat zowat de hele wijk eruit ligt....
Maar verwacht inderdaad dat de 2e een herhaling zalm zijn, kan me niet voorstellen dat RTL 2 nieuwe episodes achter elkaar gaat plakken,
Hmmm heb nu die van vorige week en deze week nog in te halen..... Zat vanavond te rommelen met de laptop van de kids, keek pas op de klok toen het 21:00 was... Gelukkig draaide de recorder...quote:
Is maar goed ookquote:Op woensdag 8 oktober 2008 00:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm heb nu die van vorige week en deze week nog in te halen..... Zat vanavond te rommelen met de laptop van de kids, keek pas op de klok toen het 21:00 was... Gelukkig draaide de recorder...
gelukkig wel ja..quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 19:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vanaaf NIEUWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
iddquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:16 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
idd
Het valt me trouwens op dat H. de laatste tijd steeds meer labwerk doet.. seizoenenlang heeft ie nooit labwerk gedaan en nu ineens wel..
ja ook dat ja...quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:45 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
En dat hij steeds gewelddadiger wordt...
Ik zag het, ik dacht echt vanquote:Op woensdag 22 oktober 2008 00:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Klopt.. en ging H op t einde nou slaan?
Eenschquote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:08 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
nou ja dat scheelt dan gelukkig al weer.. maar toch kut..
Eens.. vond ik ook wel iets te veel van het goede!!quote:Op dinsdag 4 november 2008 23:14 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
was idd weer een leuke aflevering.. alleen dat gezapige einde had van mij niet gehoeven..
quote:Op woensdag 5 november 2008 11:58 schreef AnnaStesia het volgende:je had er beter een spoilertje van kunnen maken voor de mensen die het niet willen weten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |