SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forza Juve!
quote:Op maandag 28 mei 2007 09:09 schreef Marty het volgende:
Ik heb het youtube filmpje even bekeken en..wil je het echt wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2007 09:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wil je het echt weten?
Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forza Juve!
quote:Op maandag 28 mei 2007 09:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wil je het echt weten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet ik.. wat is het nut van je post?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:26 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Op vrijdag zijn de nieuwe episodes en dinsdag herhalingen.
Wat is het nut van jou post als je weet dat het weer een herhaling is? Maar toch bedankt dat je het even zegt, was bijna vergeten dat er vanavond weer een herhaling komt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Weet ik.. wat is het nut van je post?![]()
Even de herinnering in het algemeen aan mensen die het toevallig niet wisten..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:52 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Wat is het nut van jou post als je weet dat het weer een herhaling is? Maar toch bedankt dat je het even zegt, was bijna vergeten dat er vanavond weer een herhaling komt.![]()
mja ik ook wel eigenlijk.. ik hoop van wel.. is er tenminste iets op tv... ook al zijn het herhalingen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:57 schreef BlueCurl het volgende:
ben beneiwud met de zomerstop. of ze dan op vrijdag nog iets uitzenden enzo!
Dat had beter gekunt... Wel blij dat Eric het overleefd heeft. Ik had iets meer acite verwacht bij het einde van Clavo.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Leuke aflevering, dom einde
Daar hoef je geen toerisme voor gestudeerd te hebben hoor....hahahahaquote:Op zondag 3 juni 2007 09:34 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Antwerpen ligt absoluut niet aan de kust. Maar het heeft ook zeker geen vluchten naar Miami. Brussel is namelijk het grote vliegveld! (Tsja, dat krijg je als je toerisme gestudeerd hebt)
getrouwd met Horatio! maar gedood door de mala noches! vanwege wraak op eric/horatio....quote:Op zondag 3 juni 2007 09:55 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Wat is er trouwens met die zus van Eric gebeurd (heb lang niet meer gekeken en ben er ineens weer middenin gevallen) maar ze leeft dus idd niet meer.
nou idd.. ze hadden er nog wel een extra aflevering achteraan mogen plakken met een klopjacht op die Clavo... dat zou passender zijn geweest dan wat het nu is geworden...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Leuke aflevering, dom einde
Thanks!!quote:Op zondag 3 juni 2007 12:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
getrouwd met Horatio! maar gedood door de mala noches! vanwege wraak op eric/horatio....
seau das een tijd geledenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:08 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Thanks!!
Die Clavo had ook echt een rotkop!!! Volgens mij was die aflevering waarin hij voor het eerst voorkwam de laatste die ik tot 2 weken terug gezien heb.
Voor een tukker ligt alles met een zee haven aan de kustquote:Op zondag 3 juni 2007 09:34 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Antwerpen ligt absoluut niet aan de kust. Maar het heeft ook zeker geen vluchten naar Miami. Brussel is namelijk het grote vliegveld! (Tsja, dat krijg je als je toerisme gestudeerd hebt)
Tsja zo kan je het ook stellenquote:Op maandag 4 juni 2007 10:13 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Voor een tukker ligt alles met een zee haven aan de kust![]()
Was vrijdagavond te laat thuis om nog te kijken, dus kan je er geen antwoord op geven............quote:Op zondag 10 juni 2007 14:52 schreef BlueCurl het volgende:
was afgelopen vrijdag nu een herhaling?
nope... de aflevering waarbij Eric voor het eerst na dat schietincident weer aan het werk is...quote:Op zondag 10 juni 2007 14:52 schreef BlueCurl het volgende:
was afgelopen vrijdag nu een herhaling?
Dat is snel!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 15:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nope... de aflevering waarbij Eric voor het eerst na dat schietincident weer aan het werk is...
welk concert?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:15 schreef BlueCurl het volgende:
aah die aflevering was saaiik weet ook meteen welke het was. ik was nie thuis vrijdag. zat bij onze zuiderburen voor een concert. ga het nu weer braafjes bijhouden en kan vrijdag zelfs kijken! maar ik verwacht al twee weken herhaling vanwege zomerstop dus ik ben benieuwd
Guus Meeuwis in mijn favoriete voetbalstadionquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:26 schreef BlueCurl het volgende:
hooverphonic! welke band/artiest ga jij zien?
Zullen we dat soort scheldwoorden bewaren voor een ander topic?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Guus Meeuwis in mijn favoriete voetbalstadion
Is Philips een scheldwoord dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zullen we dat soort scheldwoorden bewaren voor een ander topic?
Dank u
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat ene doelpunt zit dan wel heel diep he?![]()
jammerquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:14 schreef BlueCurl het volgende:
vrijdag is geen herhaling volgens de rtl website
Anna Sivaro denk ik, die zag er inderdaad perfect uit. Op deze manier is het niet erg om een aflevering van CSI Miami uit te zittenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:55 schreef BlueCurl het volgende:
AS?
hmmm.. jammer hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:55 schreef BlueCurl het volgende:
AS?
je begint je afleveringen ook al aardig te kennen? of heb je het stiekem opgezocht op internetquote:Op maandag 18 juni 2007 11:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Het was trouwens aflevering 17 van seizoen 1 "Simple Man"
Databases staan voor niets tegenwoordigquote:Op maandag 18 juni 2007 12:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je begint je afleveringen ook al aardig te kennen? of heb je het stiekem opgezocht op internet?
Poeh... ik heb de database niet bij de handquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:01 schreef BlueCurl het volgende:
vrijdag komt trouwens 4.1 op de buis volgens de website. werd ook wel tijd voor de zomerstop overigens! de aflevering waar we als eerste te maken hebben met de mala noches!
welke aflevering was er vanaaf dan?
omschrijving is ook primaquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Poeh... ik heb de database niet bij de handDus geen idee....
Stoertjequote:Op woensdag 20 juni 2007 09:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
omschrijving is ook primaeen vrouw die in der bovenarm word geraakt zegt me nu even te weinig
denk ik
3.21 recoil![]()
voor deze keer dan.. je wordt zeker een jaartje ouder of niet?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:33 schreef BlueCurl het volgende:
had het nu wel opgezocht in me afleveringen maar me eerste gok was wel meteen goed
hehe idd..quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
voor deze keer dan.. je wordt zeker een jaartje ouder of niet?![]()
![]()
Als de TV gids klopt, komt er een herhaling.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:54 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Al 2 afleveringen gemist! Ik ben er tegen CSI Miami op vrijdag.
Voor vanavond heb ik geprogrameerd dus het moet nu goed gaan
zomerstopquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:56 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ok seizoen 4 was best leuk... maar waarom stoppen we midden in seizoen 5? grmbl...
pv@rtl.nlquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
tsja.. t is nie anders.. RTL maar weer spammen wanneer we weer beginnen!
alle zenders bijna met de nieuwe wat bekendere beter lopende seriesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:52 schreef static het volgende:
[..]
Same here: Las Vegas de t.v. serie III (NL)
tsja je kan ook niet anders eigenlijk..quote:Op zondag 1 juli 2007 10:10 schreef BlueCurl het volgende:
ik kijk momenteel gewoon niksbehalve wat herhalingen van csi: miami
maar meer dan dat eigenlijk niet.
k zap er af en toe wel aan voorbij hoor.. en bij een toffe blijf ik wel hangen.. maar k ga niet speciaal voor de herhalingen zitten..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:15 schreef BlueCurl het volgende:
pff nep fan ben je toch ook![]()
a.s. dinsdag dan 4.1 denk ik. met de mala noched
de week erna kan ik ook kijken op de dinsdaggaat heus de tv aan.. ook al is het een herhaling!
Zo goeiemorgen!! Even voorstellenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:29 schreef Zapp_B het volgende:
Er zijn dus toch mensen die MIAMI leuk vinden. Iedereen die ik ken trash talked het altijd als een lage rip off van las vegas.. Ik vind het overigens wel leuk .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |