Hoi en halloquote:
Misdaadserie CSI Miami verhuist naar RTL 4quote:Op maandag 23 april 2007 09:42 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Hoi en hallo
Is het nu morgen voor de laatste keer op dinsdag?
Volgens een vriend van mij bij de FreeRecordShop is de launchdatum nog niet bekend.quote:Op maandag 23 april 2007 10:00 schreef dndiek het volgende:
Wanneer komt season4 part 2 op DVD uit?
zal zo rond augustus zijn van dit jaar...quote:Op maandag 23 april 2007 10:00 schreef dndiek het volgende:
Wanneer komt season4 part 2 op DVD uit?
Ha ha, dat word een beetje duur voor je denk ik, aangezien ik in Italië woon en een Italiaanse mobiel heb.quote:Op maandag 23 april 2007 09:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha was je nummer?wil ik wel mee helpen hoor dat je hele dag won't get fooled again mag horen
en de rest van je omgeving ook dan
CSI: Miami (NL) Deel 15
haha je beschikt wel over nederlandse tvquote:Op maandag 23 april 2007 10:10 schreef Marty het volgende:
[..]
Ha ha, dat word een beetje duur voor je denk ik, aangezien ik in Italië woon en een Italiaanse mobiel heb.
Toch bedankt voor het aanbod![]()
Volgende week dus twee afleveringen hopelijk!![]()
Vast duur grapje of niet?quote:Op maandag 23 april 2007 10:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha je beschikt wel over nederlandse tv?
goed verhaal zeg..quote:Op maandag 23 april 2007 10:24 schreef Marty het volgende:
Nee hoor, valt wel mee.
Ik had al een schotel en sattelliet ontvanger en van m'n ouders heb ik een tv kaart gekregen van Canal+ waarmee je de normale nederlandse kanalen kunt ontvangen. (Ned/SBS/RTL, enz)
Ik geloof dat je maar èènmalig voor die kaart hoeft te betalen (of èèn keer per jaar).
Dat is idd erg irritant!quote:Op maandag 23 april 2007 11:04 schreef BlueCurl het volgende:
<<----![]()
elke dag wat csi afleveringen![]()
dan zou ik geen leven meer hebben
haha nasynchroniserendat is zo irritant!
Te irritant ja.. Ben blij dat die onzin hier in NL niet standaard is..quote:Op maandag 23 april 2007 11:12 schreef Marty het volgende:
[..]
Dat is idd erg irritant!
Vooral de vrouw die Calleigh haar stem doet is verschrikkelijk.
Ze heeft opeens de stem van een vrouw van 40/50 jaar oud.
Dat past helemaal niet bij haar, want ze heeft echt zo'n meisjes stemmetje![]()
Die heb ik dusquote:Op maandag 23 april 2007 11:53 schreef BlueCurl het volgende:
hihi het is dat ik geen mp3 ondersteunende foon hebmaar dan het intro liedje zelf rippen. dus de aangepaste versie die begint met die schreeuw
en dan die op je foon! hahaha dan schrikt iedereen zich rot als die afgaat
zeker als je er nog niet aan gewend ben aan dat melodietje haha succes!quote:Op maandag 23 april 2007 11:56 schreef Marty het volgende:
[..]
Die heb ik dus![]()
Ik denk dat ik er zelf van ga schrikken wanneer m'n telefoon gaat![]()
Hey maare.. hoe kom je dan aan het melodietje zo precies als in de serie? Want ik heb alleen het originele van The Who..quote:Op maandag 23 april 2007 12:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zeker als je er nog niet aan gewend ben aan dat melodietje haha succes!
PM me ff je email danquote:Op maandag 23 april 2007 12:27 schreef BlueCurl het volgende:
nee! edit je post even!
@CSI MIAMI voeg me even toe aan msn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.behalve 1 zijn het voor mij ook nog spoilers dus kan het wat mis hebben
[ Bericht 10% gewijzigd door BlueCurl op 23-04-2007 12:58:04 ]
quote:Op maandag 23 april 2007 12:37 schreef BlueCurl het volgende:
zo problem solved... kunnen we weer verder met csi: miami geblaat!
kan me nog herinneren dat ik dat nummer aan het begin te vaak luisterde... maar nu skip ik het liever. echt TEveel geluisterd!
spoilerS over einde seizoen 5Goed.. even een tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.behalve 1 zijn het voor mij ook nog spoilers dus kan het wat mis hebben
QUOTE HET BERICHT VAN BC NIET ANDERS KUN JE DE SPOILERS LEZEN!
Fijn.. dat wist ik dus niet![]()
maar wat wilde je origineel zeggenquote:Op maandag 23 april 2007 12:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Goed.. even een tip
QUOTE HET BERICHT VAN BC NIET ANDERS KUN JE DE SPOILERS LEZEN!
Fijn.. dat wist ik dus niet![]()
het is csi miami.. wanneer is het nu niet spannendquote:Op maandag 23 april 2007 13:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat als jij spoilers gaat posten het dus spannend gaat worden![]()
zodra ik eens alfevering (ook herhalingquote:Op maandag 23 april 2007 13:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik wil een bewegende lachende stralende Natalia
hmm.. 1 of 2 afleveringen terug.. mara weet zo niet precies welke.. shit!quote:Op maandag 23 april 2007 13:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zodra ik eens alfevering (ook herhalingkijk en het komt langs doe ik dat meteen
als je zelf scene weet uit je koppie dan kan ik het meteen doen
oooooohhhh nasty!!!quote:Op maandag 23 april 2007 14:21 schreef Marty het volgende:
Ok, ben weer terug van de lunch. Kon gelukkig nog net even m'n post editten voor ik weg ging.
Sorry, ik zal het nooit meer doen!
Ik dacht eigenlijk dat het niet zo'n groot probleem was, aangezien het alleen maar over de openings tune ging.
Nogmaals mijn excuses![]()
Het duurt nog wel even voor de spoilers van BC komen, maar ik krijg nu al zin om ze te gaan zien!
Ik kon me natuurlijk niet inhouden en moest de spoilers gewoon lezen![]()
thnx! Zal je de tip geven om die moeite te besparen.. heb volgens mij vrijwel al haar foto's alquote:Op maandag 23 april 2007 14:40 schreef Marty het volgende:
[..]
Ik heb nog twee pagina's voor je gevonden met mooie foto's van Natalia/Eva.
Eèn is in het Turks, maar het gaat om de plaatjes toch?![]()
Eèn
En twee
Eigenlijk kende ik Eva La Rue helemaal niet.. tot de eerste aflevering in CSI:MIAMI.. toen had ik echt zoiets van...quote:Op maandag 23 april 2007 14:46 schreef Marty het volgende:
Ok, ik was even aan het rondkijken en kwam ze toevallig tegen.
Ik had ook eigenlijk al half verwacht dat je ze wel zou hebben, als die-hard Natalia fan![]()
En Eva heeft Nederlandse voorouders. zie: http://www.imdb.com/name/nm0130191/bioquote:Op maandag 23 april 2007 14:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Eigenlijk kende ik Eva La Rue helemaal niet.. tot de eerste aflevering in CSI:MIAMI.. toen had ik echt zoiets van...![]()
![]()
Eerst was Calleigh aantrekkelijk.. dat werd toen Yelina kwam minder.. en toen was het uiteindelijk toch Natalia.. of niet BC
En dat wist ik natuurlijk ookquote:Op maandag 23 april 2007 17:53 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
En Eva heeft Nederlandse voorouders. zie: http://www.imdb.com/name/nm0130191/bio
jups.. en wat is nu mijn history?quote:Op maandag 23 april 2007 14:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Eigenlijk kende ik Eva La Rue helemaal niet.. tot de eerste aflevering in CSI:MIAMI.. toen had ik echt zoiets van...![]()
![]()
Eerst was Calleigh aantrekkelijk.. dat werd toen Yelina kwam minder.. en toen was het uiteindelijk toch Natalia.. of niet BC
Ga dan voor Mr Wolfe.... Hij ziet je steeds beter staanquote:Op maandag 23 april 2007 18:17 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jups.. en wat is nu mijn history?
speedle --> speedle dood--> dan maar horatio!
maar die is wel beetje oud hoorben pas 22!
Ryan... nee dank je! Is nog steeds beetje de opvolger van Speedle in mijn ogen! En ik vind hem nou ook niet zo "mijn" tiepe.. ik heb niks met hem!quote:Op maandag 23 april 2007 18:34 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Ga dan voor Mr Wolfe.... Hij ziet je steeds beter staan
Euhm Delko dan? scheelt ook 20 jaar met Horatioquote:Op maandag 23 april 2007 18:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Ryan... nee dank je! Is nog steeds beetje de opvolger van Speedle in mijn ogen! En ik vind hem nou ook niet zo "mijn" tiepe.. ik heb niks met hem!
neh speedle nr uno en dan Horatioquote:Op maandag 23 april 2007 19:10 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Euhm Delko dan? scheelt ook 20 jaar met Horatio
Tripp valt zeker helemaal afquote:Op maandag 23 april 2007 21:09 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
neh speedle nr uno en dan HoratioEric ala seizoen 1/2 vind ik we tof.. dattie toch het netwat broekkie speelde en zo in dialoog met Speed!
Maar nu
![]()
maargoed ik ben seizoen 1, 2 (& 3) aanbidder
nee die is cool!quote:Op maandag 23 april 2007 21:27 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Tripp valt zeker helemaal af
Maar ik zei zelf dat ie beetje oud wasquote:Op maandag 23 april 2007 21:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Bespaar je de moeite.. als BC eenmaal H zegt.. dan kun je er maar beter vrede mee hebben
So?quote:Op maandag 23 april 2007 22:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Maar ik zei zelf dat ie beetje oud was
Goodmorning!quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik val op oudere mannen maar dat vind ik net iets te ?
goede morgen btw!
Ja toch he.. fuck ik haal die mannetjes altijd door elkaar..quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:26 schreef BlueCurl het volgende:
H in an officer and a gentleman... daar issie nog jonger.. ja heb ondertussen wal wat films van hem gezien hooren NYPD Blue is ook een favo serie van me
daar speelde ie ook in
cooper = geluid btw
Jenkins.. Jessop.. potatoe tomatoquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:12 schreef BlueCurl het volgende:
jenkins??? die ken ik niet
aaron jessop = gedode agent.
johnny nixon = drug dealer
aaron peters = lab gast die toen zat te zaniken met drug van marisol
dan cooper = audio tech
nee jensen tyler! maar die is er ook ineens nie meerquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Jenkins.. Jessop.. potatoe tomato![]()
Aaron Peters.. hmm ja.. irritant mannetje.. niet voor jou?
Bedoel je niet Tyler Jenson gespeeld door Brain Poth?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee jensen tyler! maar die is er ook ineens nie meermaar die was wel tof
als je niet weet wie dat is ga je maar opzoeken ofzo
precies. die bedoelde ik. hij was ook wel tof. heb hem veel liever dan cooperquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Bedoel je niet Tyler Jenson gespeeld door Brain Poth?
vandaagquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hier wat titels van de aankomende afleveringen!
Season 5, Episode 9: Going, Going, Gone
Season 5, Episode 10: Come as You Are
Season 5, Episode 11: Backstabbers
Season 5, Episode 12: Internal Affairs
Season 5, Episode 13: Throwing Heat
Season 5, Episode 14: No Man's Land
Season 5, Episode 15: Man Down
Season 5, Episode 16: Broken Home
Season 5, Episode 17: A Grizzly Murder
Season 5, Episode 18: Triple Threat
Season 5, Episode 19: Bloodline
Season 5, Episode 20: Rush
Season 5, Episode 21: Just Murdered
Original Air Date: 23 April 2007
Die laatste hebben de ONGEDULDIGEN! onder ons dus gisteren kunnen zien![]()
Jij kan t wetenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:39 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
vandaagAmerika loopt wat uren achter op ons
daar 10 uur svonds is hier al de dag erna
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik vond em vorige week ook niet echt super.. maar Jool! kom anders ff naar CSI: Miami (NL) Deel 15 voordat dadelijk er een nieuwe PeriPeerRadar af gaat![]()
![]()
I know. Ben niet onbekend op Fok.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Welkom!!
Meet BlueCurl.. de opper CSI:MIAMI Junkie
oh sorry hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
I know. Ben niet onbekend op Fok.
Ze is ook fervent DIG-SC'er.
Of was. Of is. Whatever. [afbeelding]
Oh dat hoeft niet hoor, ik wou niet snauwen ofzoquote:
LOL!quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oh dat hoeft niet hoor, ik wou niet snauwen ofzo.
.
.
Leuk je site joh! Heb er net langer dan eigenlijk moet doorgebrachtquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:11 schreef BlueCurl het volgende:
Joolz! oi! ja zit nog steeds in de DIG SC
dank dank! jah die serie is nog leeg. heb nog geen zin erin gehad om de foto's ervan online te zettenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Leuk je site joh! Heb er net langer dan eigenlijk moet doorgebracht.
Van die freerunners zie ik geen foto's,.... wellicht effe aanpassen, dat was de serie waar ik erg benieuwd naar was!
Hoe gaat het nu dan met Kung Fu etc. nu je in buitenland verblijfT?!
Ik wist niet eens dat je weg was![]()
![]()
quote:
In het buitenlandquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Leuk je site joh! Heb er net langer dan eigenlijk moet doorgebracht.
Van die freerunners zie ik geen foto's,.... wellicht effe aanpassen, dat was de serie waar ik erg benieuwd naar was!
Hoe gaat het nu dan met Kung Fu etc. nu je in buitenland verblijfT?!
Ik wist niet eens dat je weg was![]()
![]()
oh.. ik ben goed!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:43 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dank dank! jah die serie is nog leeg. heb nog geen zin erin gehad om de foto's ervan online te zetten
maar ik verblijf helemaal niet in het buitenland?
[..]
Oh noes. Hoe kom ik daar dan weer bijquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:43 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dank dank! jah die serie is nog leeg. heb nog geen zin erin gehad om de foto's ervan online te zetten
maar ik verblijf helemaal niet in het buitenland?
[..]
je verward me met devvie?quote:Op woensdag 25 april 2007 08:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oh noes. Hoe kom ik daar dan weer bij.
Nee er is nog geen preview op tv geweest.. ze zijn niet zo snel bij RTLquote:Op woensdag 25 april 2007 09:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je verward me met devvie?
volgende week de aflevering trouwens om weer ontopic te gerakenvond ik niet tof. dit omdat het een te "amerika" onderwerp heeft.... iemand toevaliig de review al gezien voordat ik weer ga spoileren
?
hmm toevallig dat je dat aanhaalt.. had ik gisteren ook!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:25 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Waar ik me wel over verbaas/soms erger, is het feit dat de heren en dames zoveel zelf doen/kunnen. Hun zijn altijd de eersten die een pand betreden ipv het swat team oid. En gisteren ook met H. die in een keer een scherpschutter blijkt te zijn. Het is soms een beetje te veel van dat alles. (het valt me trouwens bij CSI Las Vegas ook op, bij NY weet ik het niet omdat ik deze nooit zie).
Verder was het wel weer een spannende aflevering!
Van de week was er op Discovery een aflevering van true crimes stories (oid). Deze keer ging het over een moord die was gepleegd in het Miami Dade district was gepleegd. Was wel grappig om te zien hoe erg de serie niet aansluit bij de werkelijkheid.
ik heb die true crime storie denk ook al eens gezien...quote:Op woensdag 25 april 2007 14:25 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Waar ik me wel over verbaas/soms erger, is het feit dat de heren en dames zoveel zelf doen/kunnen. Hun zijn altijd de eersten die een pand betreden ipv het swat team oid. En gisteren ook met H. die in een keer een scherpschutter blijkt te zijn. Het is soms een beetje te veel van dat alles. (het valt me trouwens bij CSI Las Vegas ook op, bij NY weet ik het niet omdat ik deze nooit zie).
Verder was het wel weer een spannende aflevering!
Van de week was er op Discovery een aflevering van true crimes stories (oid). Deze keer ging het over een moord die was gepleegd in het Miami Dade district was gepleegd. Was wel grappig om te zien hoe erg de serie niet aansluit bij de werkelijkheid.
Mag ik me daar bij aansluitenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb die true crime storie denk ook al eens gezien...
ook eens op DC met een anatoom pathaloog die je volgde op een avonde dade disctrict
mjah miami staat ernu eenmaal om bekend dat ze te overdone zijn.. maar dat is miami nu eenmaal. daarom erger ik me er niet aanen kijk ik het juist!
Ik vind hem wel leuk, laten we zeggen een goede opvolger voor Speedle.quote:Op maandag 23 april 2007 18:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Ryan... nee dank je! Is nog steeds beetje de opvolger van Speedle in mijn ogen! En ik vind hem nou ook niet zo "mijn" tiepe.. ik heb niks met hem!
Ryanquote:Op woensdag 25 april 2007 15:29 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk, laten we zeggen een goede opvolger voor Speedle.
Hoe ver moet je er voor om fietsen?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:18 schreef BlueCurl het volgende:
Ryan is indd niet mijn tiepeom het maar even leuk te zeggen!
[afbeelding]
de straat die ik 6x per week passeerleuk he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
hmm nee idd.. -ook gelezen-quote:Op donderdag 26 april 2007 12:26 schreef BlueCurl het volgende:
ik snap de spoiler ook niet echt want er staat echt niks relavants in aan csi: miami???
magquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:11 schreef MrMoon het volgende:
hmmz als ik dat zo lees, hoef ik de spoiler dus niet te lezen...
hmmz... als et toch geen betrekking heeft op CSI: Miami.. is et vast niet van belang...quote:
nee oke das ook weer waar.. scherp +1quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz... als et toch geen betrekking heeft op CSI: Miami.. is et vast niet van belang...
niet doen danquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:22 schreef BlueCurl het volgende:
a.s. dinsdg come as you are... ik kan wel caps maken maar het is zo'n duffe aflevering dat ik er vrij weinig zin in heb
okai.. en dat is vanaf wanneer?quote:Op vrijdag 27 april 2007 16:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik maak wel voor de eerst volgende toffe afleveringen alvast caps dan
volgende afleveringquote:
hier pas net pagina 2 hihiquote:Op zaterdag 28 april 2007 23:09 schreef boneyard het volgende:
jeesh pagina 3 alweer
zoiets zou het moeten zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 06:43 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Een nieuwe Miami vrijdag op RTL 4Is dat nieuw? Zag gister een promo voorbij komen. Is dat nieuw. Dus vanavond een nieuwe en vanaf vrijdag verhuizen?
o jeej. old school csi: miami nog niet gezien! zal best nog eens herhaalt wordenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:05 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
We proberen het vanavond wel... ik verwacht episode 1 van seizoen 3 dan vanavond. Hoewel ik er ook wel wat voor voel om te beginnen met seizoen 1 want daar heb ik nauwelijks wat van gezien.
Ik geloof dat ik toevallig een gedeelte van een aflevering uit seizoen 1 heb gezien op RTL Duitsland. Dus dat heb ik ook niet lang volgehouden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
o jeej. old school csi: miami nog niet gezien! zal best nog eens herhaalt worden
nu heb je hem heus al gezienquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:12 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik heb die van gisteren nog niet gezien.. komt vanavond
Ik zie het op Dinsdag ook nog gewoon staan in de gids... dat betekend dus 2 keer NataliaCSI Miami in een weekquote:Op dinsdag 1 mei 2007 06:43 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Een nieuwe Miami vrijdag op RTL 4Is dat nieuw? Zag gister een promo voorbij komen. Is dat nieuw. Dus vanavond een nieuwe en vanaf vrijdag verhuizen?
De afleveringen op dinsdag zouden vanaf komende dinsdag afleveringen uit seizoen 3 moeten worden. Dus op vrijdag nieuw en op dinsdag oud.... en slechts 1 maal per week miss Boa Vistaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zie het op Dinsdag ook nog gewoon staan in de gids... dat betekend dus 2 keer NataliaCSI Miami in een week
Heb je straf?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:10 schreef BlueCurl het volgende:
mochten er vragen zijn... mijn modem gaat zo met me pa meeen ik niet
dus ben even niet zoveel online. enkel op school enzo,..
Ow sorry verkeerd begrepen...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:13 schreef BlueCurl het volgende:
nee zie wat ik eerder zei: de modem gaat met me pa mee en ik niet.. ouders zijn aan het scheiden en chello heeft wat vertraging met aansluiten nieuwe modem!
no worries!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 13:06 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Ow sorry verkeerd begrepen...
Ja top... was het vervolg op die van vorige week dinsdag. Ik vraag me dus af of ze de aflevering van vrijdag niet hebben omgewisseld met die van dinsdag.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
no worries!
hoe was de aflevering van gister aaf?
neequote:Op zondag 6 mei 2007 09:00 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Ja top... was het vervolg op die van vorige week dinsdag. Ik vraag me dus af of ze de aflevering van vrijdag niet hebben omgewisseld met die van dinsdag.
Fuckje dat is ook zo.. de nieuwe afleveringen zouden op vrijdag komen... Nu heb ik em gemistquote:Op zondag 6 mei 2007 00:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
no worries!
hoe was de aflevering van gister aaf?
zo... vergeet je het waarschijnlijk nooit meer nuquote:Op zondag 6 mei 2007 14:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Fuckje dat is ook zo.. de nieuwe afleveringen zouden op vrijdag komen... Nu heb ik em gemist![]()
enjoy! leef je uit... geniet er van!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik ga nu de aflevering van vrijdag kijken
Nou reken er maar niet op.. Morgen komt namelijk een herhaling en vrijdag een nieuwe!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:57 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Afgelopen vrijdag was seizoen 5, aflevering 11, genaamd "Backstabbers".
Welke aflevering er morgen komt is me nog niet geheel duidelijk. De titel suggereert aflevering 12 van seizoen 5, maar de omschrijving klopt er niet bij.
haha ja if you dont mindquote:Op maandag 7 mei 2007 14:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zo... vergeet je het waarschijnlijk nooit meer nu
trouwens heb jij mijn gastenboek getekend?
ik begreep dat er gisteren ook in een keer weer een oude CSI Las Vegas werd uitgezonden terwijl we de afgelopen weken naar nieuwe afleveringen konden kijken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nou reken er maar niet op.. Morgen komt namelijk een herhaling en vrijdag een nieuwe!
Dinsdags gaan voortaan herhalingen uitgezonden worden en op de vrijdag de nieuwe afleveringen..
Magoed het is en blijft RTL![]()
Inderdaad ik zat te kijken en dacht hee ik ken em en gaandeweg de aflevering wist ik het zeker.. Beetje jammerlijk..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:42 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
ik begreep dat er gisteren ook in een keer weer een oude CSI Las Vegas werd uitgezonden terwijl we de afgelopen weken naar nieuwe afleveringen konden kijken.
Yep.. maandag was seizoen 3 aflevering 13 dacht ik.. random acts of violencequote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:42 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
ik begreep dat er gisteren ook in een keer weer een oude CSI Las Vegas werd uitgezonden terwijl we de afgelopen weken naar nieuwe afleveringen konden kijken.
hahaha die aflevering is echt voor jou!quote:
je kan nog ff wachten met kijken.... duurt het niet meer zo lang naar septemberquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:24 schreef BlueCurl het volgende:
de seizoens finale gaat er zo aan geloven bij mij.. daarna wachten tot september tot ik weer nieuwe aflevering kan zien
dat is altijd zo enorm lang wachten
haha en jij denkt dat mevrouw dat doet.. echt niet.. die gaat helemaal flippen als ze samen met ons moet wachten op de season finalequote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:50 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
je kan nog ff wachten met kijken.... duurt het niet meer zo lang naar september
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
haha en jij denkt dat mevrouw dat doet.. echt niet.. die gaat helemaal flippen als ze samen met ons moet wachten op de season finale![]()
HEROESquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:08 schreef BlueCurl het volgende:
ik zit nu al te flippen.. maar moet ook even mezelf van heroes en without a trace voorzien.. dan naar huis.. zit nu op school.. en dan kijken
nog ff wachten op laatste aflevering enkel... hahaha over uur kijk ik hem... langer als dat gaat me heus niet lukken! zit nu al helemaal niet stil te zittenik heb al 1 spoiler gelezen en ik wil zien, ik moet zien, ik nu zien
lalala
Olivier B bommel.quote:
Sucks man, echt, zonder enige waarschuwing ofzo...quote:
niet zonder waarschuwing.. is al enige tijd bekend dat we op de dinsdag tegenwoordig herhalingen hebben en dat vrijdag de nieuwe afleveringen worden uitgezondenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:25 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Sucks man, echt, zonder enige waarschuwing ofzo... [afbeelding]
Ik download. And I don't care anymore. Vriendin heeft door die debiele uitzending shit al een heel seizoen gemist, heeft nu de kans om alles terug te zien:").
Niets.. ze zijn coolquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
niet zonder waarschuwing.. is al enige tijd bekend dat we op de dinsdag tegenwoordig herhalingen hebben en dat vrijdag de nieuwe afleveringen worden uitgezonden
wat is er trouwens met die boxlicking avaters?
ik zeg toch ook voor jou! Ik hoef geen likende natalia pff bah beh boh bih...quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hey.. get out of my fantasy! Ga jij maar lekker trug naar Speedle![]()
eeh.. ieuwquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik zeg toch ook voor jou! Ik hoef geen likende natalia pff bah beh boh bih...
speedlemaar anders Horatio.. maar die zie ik nog niet echt snel likken ofzo
Als je ff aangeeft wanneer ie hier komtquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:20 schreef BlueCurl het volgende:
maakt me geen reet uit of jullie csi ny wel of niet leuk vinden. de seizoens finale vinden miami fans van csi ny ook enorm tof! die overtreft echt alle csi afleveringen tot nu toe! damnga hem nog een keer kijken!
Een beetje zinloos trouwens dat je hier stoer gaat lopen doen over het feit dat jij voorloopt op ons en ons lekker gaat maken met die informatiequote:Op donderdag 17 mei 2007 22:20 schreef BlueCurl het volgende:
maakt me geen reet uit of jullie csi ny wel of niet leuk vinden. de seizoens finale vinden miami fans van csi ny ook enorm tof! die overtreft echt alle csi afleveringen tot nu toe! damnga hem nog een keer kijken!
ik kan niet stoer doen... ik wil enkel melden dat het in de smaak valt van csi: miami die afleveringen en tegen de tijd dat jullie hem op de buis kunnen zien dat mss doen herinneren dat ik der wat over had gezegd...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:15 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Een beetje zinloos trouwens dat je hier stoer gaat lopen doen over het feit dat jij voorloopt op ons en ons lekker gaat maken met die informatie.
is niet ergquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:17 schreef AnnaStesia het volgende:
Is het heel erg dat ik NY leuker vind dan Miami?
LV is trouwens de beste![]()
Throwing heat.. leuke aflevering!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:37 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
ik realiseer me net dat ik de aflevering van vrijdag heb gemist![]()
Vanavaond maar ff zoeken bij de torrents...misschien dan toch nog wel een nieuwe aflevering op dinsdagquote:
hahaha.. Ja.. Eric raakt betrokken bij een vechtpartijquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:27 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Vanavaond maar ff zoeken bij de torrents...misschien dan toch nog wel een nieuwe aflevering op dinsdag
aah jah die vechtpartij.. das waar ookquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hahaha.. Ja.. Eric raakt betrokken bij een vechtpartijen Trip heeft iets met landmijnen
![]()
Meer zeg ik niet![]()
hmm ja nogal.. had ff de site van RTL4 gechecked voor de titel.. nja had ik dus beter niet kunnen doen..quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:50 schreef BlueCurl het volgende:
soz. had ht belooft neer te zetten die caps maar is er nog niet van gekomen.. website van rtl4 van csi miami is erg spoilerend trouwens...
vraag dat dan aan mij johquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hmm ja nogal.. had ff de site van RTL4 gechecked voor de titel.. nja had ik dus beter niet kunnen doen..
Beetje jammer
MAAR WEL EEN VERDOMD SPANNENDE AFLEVERING!!
kom je gewoon een keer hier langsquote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
oooh wat ben ik blij dat ik de aflevering vergeten ben op te nemen.. Hulde aan de files op de A50 waardoor ik me moest haasten![]()
![]()
Gezellig!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
kom je gewoon een keer hier langsdan kan ik hem zo opzetten voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forza Juve!
quote:Op maandag 28 mei 2007 09:09 schreef Marty het volgende:
Ik heb het youtube filmpje even bekeken en..wil je het echt wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 mei 2007 09:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wil je het echt weten?
Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forza Juve!
quote:Op maandag 28 mei 2007 09:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wil je het echt weten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet ik.. wat is het nut van je post?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:26 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Op vrijdag zijn de nieuwe episodes en dinsdag herhalingen.
Wat is het nut van jou post als je weet dat het weer een herhaling is? Maar toch bedankt dat je het even zegt, was bijna vergeten dat er vanavond weer een herhaling komt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Weet ik.. wat is het nut van je post?![]()
Even de herinnering in het algemeen aan mensen die het toevallig niet wisten..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:52 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Wat is het nut van jou post als je weet dat het weer een herhaling is? Maar toch bedankt dat je het even zegt, was bijna vergeten dat er vanavond weer een herhaling komt.![]()
mja ik ook wel eigenlijk.. ik hoop van wel.. is er tenminste iets op tv... ook al zijn het herhalingen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:57 schreef BlueCurl het volgende:
ben beneiwud met de zomerstop. of ze dan op vrijdag nog iets uitzenden enzo!
Dat had beter gekunt... Wel blij dat Eric het overleefd heeft. Ik had iets meer acite verwacht bij het einde van Clavo.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Leuke aflevering, dom einde
Daar hoef je geen toerisme voor gestudeerd te hebben hoor....hahahahaquote:Op zondag 3 juni 2007 09:34 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Antwerpen ligt absoluut niet aan de kust. Maar het heeft ook zeker geen vluchten naar Miami. Brussel is namelijk het grote vliegveld! (Tsja, dat krijg je als je toerisme gestudeerd hebt)
getrouwd met Horatio! maar gedood door de mala noches! vanwege wraak op eric/horatio....quote:Op zondag 3 juni 2007 09:55 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Wat is er trouwens met die zus van Eric gebeurd (heb lang niet meer gekeken en ben er ineens weer middenin gevallen) maar ze leeft dus idd niet meer.
nou idd.. ze hadden er nog wel een extra aflevering achteraan mogen plakken met een klopjacht op die Clavo... dat zou passender zijn geweest dan wat het nu is geworden...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 18:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Leuke aflevering, dom einde
Thanks!!quote:Op zondag 3 juni 2007 12:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
getrouwd met Horatio! maar gedood door de mala noches! vanwege wraak op eric/horatio....
seau das een tijd geledenquote:Op zondag 3 juni 2007 23:08 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Thanks!!
Die Clavo had ook echt een rotkop!!! Volgens mij was die aflevering waarin hij voor het eerst voorkwam de laatste die ik tot 2 weken terug gezien heb.
Voor een tukker ligt alles met een zee haven aan de kustquote:Op zondag 3 juni 2007 09:34 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Antwerpen ligt absoluut niet aan de kust. Maar het heeft ook zeker geen vluchten naar Miami. Brussel is namelijk het grote vliegveld! (Tsja, dat krijg je als je toerisme gestudeerd hebt)
Tsja zo kan je het ook stellenquote:Op maandag 4 juni 2007 10:13 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Voor een tukker ligt alles met een zee haven aan de kust![]()
Was vrijdagavond te laat thuis om nog te kijken, dus kan je er geen antwoord op geven............quote:Op zondag 10 juni 2007 14:52 schreef BlueCurl het volgende:
was afgelopen vrijdag nu een herhaling?
nope... de aflevering waarbij Eric voor het eerst na dat schietincident weer aan het werk is...quote:Op zondag 10 juni 2007 14:52 schreef BlueCurl het volgende:
was afgelopen vrijdag nu een herhaling?
Dat is snel!!!quote:Op zondag 10 juni 2007 15:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nope... de aflevering waarbij Eric voor het eerst na dat schietincident weer aan het werk is...
welk concert?quote:Op maandag 11 juni 2007 22:15 schreef BlueCurl het volgende:
aah die aflevering was saaiik weet ook meteen welke het was. ik was nie thuis vrijdag. zat bij onze zuiderburen voor een concert. ga het nu weer braafjes bijhouden en kan vrijdag zelfs kijken! maar ik verwacht al twee weken herhaling vanwege zomerstop dus ik ben benieuwd
Guus Meeuwis in mijn favoriete voetbalstadionquote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:26 schreef BlueCurl het volgende:
hooverphonic! welke band/artiest ga jij zien?
Zullen we dat soort scheldwoorden bewaren voor een ander topic?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Guus Meeuwis in mijn favoriete voetbalstadion
Is Philips een scheldwoord dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zullen we dat soort scheldwoorden bewaren voor een ander topic?
Dank u
quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat ene doelpunt zit dan wel heel diep he?![]()
jammerquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:14 schreef BlueCurl het volgende:
vrijdag is geen herhaling volgens de rtl website
Anna Sivaro denk ik, die zag er inderdaad perfect uit. Op deze manier is het niet erg om een aflevering van CSI Miami uit te zittenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:55 schreef BlueCurl het volgende:
AS?
hmmm.. jammer hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:55 schreef BlueCurl het volgende:
AS?
je begint je afleveringen ook al aardig te kennen? of heb je het stiekem opgezocht op internetquote:Op maandag 18 juni 2007 11:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Het was trouwens aflevering 17 van seizoen 1 "Simple Man"
Databases staan voor niets tegenwoordigquote:Op maandag 18 juni 2007 12:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je begint je afleveringen ook al aardig te kennen? of heb je het stiekem opgezocht op internet?
Poeh... ik heb de database niet bij de handquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:01 schreef BlueCurl het volgende:
vrijdag komt trouwens 4.1 op de buis volgens de website. werd ook wel tijd voor de zomerstop overigens! de aflevering waar we als eerste te maken hebben met de mala noches!
welke aflevering was er vanaaf dan?
omschrijving is ook primaquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Poeh... ik heb de database niet bij de handDus geen idee....
Stoertjequote:Op woensdag 20 juni 2007 09:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
omschrijving is ook primaeen vrouw die in der bovenarm word geraakt zegt me nu even te weinig
denk ik
3.21 recoil![]()
voor deze keer dan.. je wordt zeker een jaartje ouder of niet?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:33 schreef BlueCurl het volgende:
had het nu wel opgezocht in me afleveringen maar me eerste gok was wel meteen goed
hehe idd..quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
voor deze keer dan.. je wordt zeker een jaartje ouder of niet?![]()
![]()
Als de TV gids klopt, komt er een herhaling.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:54 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Al 2 afleveringen gemist! Ik ben er tegen CSI Miami op vrijdag.
Voor vanavond heb ik geprogrameerd dus het moet nu goed gaan
zomerstopquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:56 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ok seizoen 4 was best leuk... maar waarom stoppen we midden in seizoen 5? grmbl...
pv@rtl.nlquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
tsja.. t is nie anders.. RTL maar weer spammen wanneer we weer beginnen!
alle zenders bijna met de nieuwe wat bekendere beter lopende seriesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:52 schreef static het volgende:
[..]
Same here: Las Vegas de t.v. serie III (NL)
tsja je kan ook niet anders eigenlijk..quote:Op zondag 1 juli 2007 10:10 schreef BlueCurl het volgende:
ik kijk momenteel gewoon niksbehalve wat herhalingen van csi: miami
maar meer dan dat eigenlijk niet.
k zap er af en toe wel aan voorbij hoor.. en bij een toffe blijf ik wel hangen.. maar k ga niet speciaal voor de herhalingen zitten..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:15 schreef BlueCurl het volgende:
pff nep fan ben je toch ook![]()
a.s. dinsdag dan 4.1 denk ik. met de mala noched
de week erna kan ik ook kijken op de dinsdaggaat heus de tv aan.. ook al is het een herhaling!
Zo goeiemorgen!! Even voorstellenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:29 schreef Zapp_B het volgende:
Er zijn dus toch mensen die MIAMI leuk vinden. Iedereen die ik ken trash talked het altijd als een lage rip off van las vegas.. Ik vind het overigens wel leuk .
Vanwege Natalia? hehequote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:46 schreef Zapp_B het volgende:
Waarom juist Miami?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |