Als de TV gids klopt, komt er een herhaling.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:54 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Al 2 afleveringen gemist! Ik ben er tegen CSI Miami op vrijdag.
Voor vanavond heb ik geprogrameerd dus het moet nu goed gaan
zomerstopquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:56 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ok seizoen 4 was best leuk... maar waarom stoppen we midden in seizoen 5? grmbl...
pv@rtl.nlquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
tsja.. t is nie anders.. RTL maar weer spammen wanneer we weer beginnen!
alle zenders bijna met de nieuwe wat bekendere beter lopende seriesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:52 schreef static het volgende:
[..]
Same here: Las Vegas de t.v. serie III (NL)
tsja je kan ook niet anders eigenlijk..quote:Op zondag 1 juli 2007 10:10 schreef BlueCurl het volgende:
ik kijk momenteel gewoon niksbehalve wat herhalingen van csi: miami
maar meer dan dat eigenlijk niet.
k zap er af en toe wel aan voorbij hoor.. en bij een toffe blijf ik wel hangen.. maar k ga niet speciaal voor de herhalingen zitten..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:15 schreef BlueCurl het volgende:
pff nep fan ben je toch ook![]()
a.s. dinsdag dan 4.1 denk ik. met de mala noched
de week erna kan ik ook kijken op de dinsdaggaat heus de tv aan.. ook al is het een herhaling!
Zo goeiemorgen!! Even voorstellenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:29 schreef Zapp_B het volgende:
Er zijn dus toch mensen die MIAMI leuk vinden. Iedereen die ik ken trash talked het altijd als een lage rip off van las vegas.. Ik vind het overigens wel leuk .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |