Anna Sivaro denk ik, die zag er inderdaad perfect uit. Op deze manier is het niet erg om een aflevering van CSI Miami uit te zittenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:55 schreef BlueCurl het volgende:
AS?
hmmm.. jammer hoorquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:55 schreef BlueCurl het volgende:
AS?
je begint je afleveringen ook al aardig te kennen? of heb je het stiekem opgezocht op internetquote:Op maandag 18 juni 2007 11:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Het was trouwens aflevering 17 van seizoen 1 "Simple Man"
Databases staan voor niets tegenwoordigquote:Op maandag 18 juni 2007 12:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je begint je afleveringen ook al aardig te kennen? of heb je het stiekem opgezocht op internet?
Poeh... ik heb de database niet bij de handquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:01 schreef BlueCurl het volgende:
vrijdag komt trouwens 4.1 op de buis volgens de website. werd ook wel tijd voor de zomerstop overigens! de aflevering waar we als eerste te maken hebben met de mala noches!
welke aflevering was er vanaaf dan?
omschrijving is ook primaquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Poeh... ik heb de database niet bij de handDus geen idee....
Stoertjequote:Op woensdag 20 juni 2007 09:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
omschrijving is ook primaeen vrouw die in der bovenarm word geraakt zegt me nu even te weinig
denk ik
3.21 recoil![]()
voor deze keer dan.. je wordt zeker een jaartje ouder of niet?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:33 schreef BlueCurl het volgende:
had het nu wel opgezocht in me afleveringen maar me eerste gok was wel meteen goed
hehe idd..quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:27 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
voor deze keer dan.. je wordt zeker een jaartje ouder of niet?![]()
![]()
Als de TV gids klopt, komt er een herhaling.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 07:54 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Al 2 afleveringen gemist! Ik ben er tegen CSI Miami op vrijdag.
Voor vanavond heb ik geprogrameerd dus het moet nu goed gaan
zomerstopquote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:56 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Ok seizoen 4 was best leuk... maar waarom stoppen we midden in seizoen 5? grmbl...
pv@rtl.nlquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
tsja.. t is nie anders.. RTL maar weer spammen wanneer we weer beginnen!
alle zenders bijna met de nieuwe wat bekendere beter lopende seriesquote:Op zaterdag 30 juni 2007 22:52 schreef static het volgende:
[..]
Same here: Las Vegas de t.v. serie III (NL)
tsja je kan ook niet anders eigenlijk..quote:Op zondag 1 juli 2007 10:10 schreef BlueCurl het volgende:
ik kijk momenteel gewoon niksbehalve wat herhalingen van csi: miami
maar meer dan dat eigenlijk niet.
k zap er af en toe wel aan voorbij hoor.. en bij een toffe blijf ik wel hangen.. maar k ga niet speciaal voor de herhalingen zitten..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:15 schreef BlueCurl het volgende:
pff nep fan ben je toch ook![]()
a.s. dinsdag dan 4.1 denk ik. met de mala noched
de week erna kan ik ook kijken op de dinsdaggaat heus de tv aan.. ook al is het een herhaling!
Zo goeiemorgen!! Even voorstellenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:29 schreef Zapp_B het volgende:
Er zijn dus toch mensen die MIAMI leuk vinden. Iedereen die ik ken trash talked het altijd als een lage rip off van las vegas.. Ik vind het overigens wel leuk .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |