zie mijn bericht van de 29e vorig jaar:quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nou.. ik ben even aan het informeren wat RTL geflikt heeft.. het is namelijk niet bekend of aflevering 1 wel uitgezonden is..
Ga de aflevering nu kijken trouwens!
Ja dus ... want ik heb 'm gezienquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:52 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Mmm ... volgens de gids en RTL.nl komt a.s. dinsdag aflevering 1 van seizoen 6. Waar is de seizoensfinale van seizoen 5 gebleven?!
Aha! Dat bericht heb ik dus niet gezien.. Verdommequote:Op zaterdag 29 december 2007 19:52 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Mmm ... volgens de gids en RTL.nl komt a.s. dinsdag aflevering 1 van seizoen 6. Waar is de seizoensfinale van seizoen 5 gebleven?!
Volgens hield het ergens op bij nummer 17 van seizoen 5... Heb je die niet gezien bij Blue_Curl?quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Aha! Dat bericht heb ik dus niet gezien.. Verdomme
Weet je waarom ik de TT zo neergezet heb.. omdat het sinds het begin van CSI:MIAMI.. ATLIJD! maar dan ook ALTIJD zo is geweest dat de nieuwe afleveringen er pas in het voorjaar waren..
Als ze wisten dat de afleveringen op 1 freaking januari weer zouden starten, waarom konde ze mij dat dan niet in het mailtje vertellen dat ze me 28/12 terugstuurde?
"Nee sorry, we weten nog niets, hou het maar in de gaten"
Yeah right!
De seizoensfinale is wel op TV geweest.. Die heb ik gezien
Wanneer was episode 1 op tv geweest dan?quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:24 schreef BlueCurl het volgende:
Enkel de seizoens finale van seizoen 5 is hier niet op de tv geweest.
1/1/08quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:38 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wanneer was episode 1 op tv geweest dan?
Nieuwjaarsdag dus. Mooi klotenquote:
Kan er eigenlijk niet wakker van liggen... vind Ryan maar een raar mannetje..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:47 schreef BlueCurl het volgende:
nu weer over csi miami lullen ipv dat gezeik op RTL... vind dit topic zo enorm bout geworden...
Kyle is tof... ik vind hem echt goed bij Horatio passen en ze hebben gewoon wat met elkaar die twee acteurs.. ze komen gewoon goed over...
ennuh trouwens... Ryan nog steeds niet terug ookal werd dat wel beetje aangekonigd dat ie dat wel zou zijn... hoe zien jullie dat. moet ie weer terug komen of moet die gewoon onslagen worden?
ontslaan gewoon.. zoals het hoort.. dan is er ook weer ruimte voor een nieuw karakter..quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:47 schreef BlueCurl het volgende:
nu weer over csi miami lullen ipv dat gezeik op RTL... vind dit topic zo enorm bout geworden...
Kyle is tof... ik vind hem echt goed bij Horatio passen en ze hebben gewoon wat met elkaar die twee acteurs.. ze komen gewoon goed over...
ennuh trouwens... Ryan nog steeds niet terug ookal werd dat wel beetje aangekonigd dat ie dat wel zou zijn... hoe zien jullie dat. moet ie weer terug komen of moet die gewoon onslagen worden?
zelf vind ik gewoon dat speedle uit de dood moet herreizen.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:44 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ontslaan gewoon.. zoals het hoort.. dan is er ook weer ruimte voor een nieuw karakter..
Speedlequote:Op maandag 14 januari 2008 09:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zelf vind ik gewoon dat speedle uit de dood moet herreizen.
Ik mag Ryan ook niet zo. Maargoed zijn karakter is ook gewoon om iedereen dwars te bomen en een beetje arrogant te zijn enzo. Op zich wel jammer.
I want Speedle back!
Mja zn tweelingbroer Needlequote:Op maandag 14 januari 2008 09:07 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zelf vind ik gewoon dat speedle uit de dood moet herreizen.
Ik mag Ryan ook niet zo. Maargoed zijn karakter is ook gewoon om iedereen dwars te bomen en een beetje arrogant te zijn enzo. Op zich wel jammer.
I want Speedle back!
Flack in CSI Miami zou wel cool zijn ja.. Maar dan wordt NY weer zo veel minder..quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:12 schreef BlueCurl het volgende:
Neh gewoon speedle terug in CSI: Miami... Kan best! heus! Geen tweeling broer!
uhm Flack die eerst chemie gaat studeren en dan in Miami CSI word. dat mag wel!
Maar wie weet word Ryan wel weer terug aangenomen. Wie zien het vanzelf wel... Maar ik zie hem ook liever vertrekken met Natalia.. met zijn tweeen op een onbewoond eiland ofzo
Vanaaf weer afleveringintje omtrent Horatio en zijn zoonmeer zeg ik niet
mja, maar ik mag die Messer niet zo op de een of andere manier..quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:40 schreef BlueCurl het volgende:
Lindsay is veel ste lief voor CSI: MiamiFlack
Maar indd dat is niet goed voor NY
Messer mag ook welheeft ook ballen...
......
quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:40 schreef BlueCurl het volgende:
Lindsay is veel ste lief voor CSI: Miami [afbeelding] Flack [afbeelding] Maar indd dat is niet goed voor NY [afbeelding]
Messer mag ook wel [afbeelding] heeft ook ballen...
---- volgende week:
CSI: Miami 22-01 om 20:30 uur, RTL 5:
Bang, Bang, Your Debt
Een jonge studente word bij een uitgebrande auto dood gevonden. Ze is echter gestorven aan koolmonoxide vergiftiging. Daarnaast word bewijs gevonden dat Tim Speedle misschien niet dood is en Eric denkt hem ook te hebben gezien.
---
Speedle [afbeelding]
Goeie aflevering.. Ben benieuwd hoe vaak we Speedle nog zullen zien.. Zou een beetje slecht zijn als dit de enige aflevering zou zijn als Eric em ziet..quote:Op woensdag 23 januari 2008 23:10 schreef BlueCurl het volgende:
het nieuwe seizoen (6) en nu zijn de eerste 4 afleveringen geweet. volgende week aflevering 5 als het goed is!
ennuh wat vonden we van de aflevering van gisteruh!?SPEEDLE
is wel leuke afleveringquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Vanavond
Season 6, Episode 9: Stand Your Ground
Original Air Date: 19 November 2007
Calleigh could find herself in trouble after she is involved in an off-duty shooting. Meanwhile, the shooting leads detectives to a separate murder, which is connected to drug dealers.
Super! dankjequote:Op zaterdag 1 maart 2008 14:05 schreef BlueCurl het volgende:
in engeland staat de release op 30 juni voor s5 deel 1... dus zal hier ook wel zo zijn. waarschijnlijk wat later door al die staking onzin enzo die is geweest!
Ben benieuwdquote:CSI: My nanny
Tijdens een feestje van de rijke familie Lambert komt ontdekt de vijf-
jarige dochter haar vermoorde oppas.
Het team van CSI ontdekt al snel dat veel bezoekers op het feest in het bezit waren van de middelen en een motief voor de moord op de nanny.
04-03 om 20:33 uur, RTL 5
nope..quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:51 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Wie had het nu gedaan, we misten de laatste 3 minuten namelijk. Was het de zoon des huizes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat je het een beetje snapt.. ben niet zo heel goed in het vertellen van verhalen
Manager van Dynamo Groningen (504765)
quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:31 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
nope..Duidelijk genoeg, thnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop dat je het een beetje snapt.. ben niet zo heel goed in het vertellen van verhalenJoe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
Ben benieuwd naar de aflevering van vanavond.. Seizoen 6 is tot nu toe nog wel goed moet ik zeggen.. Hopelijk kan ik dat na vanavond nog steeds zeggen..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Dinsdag 11-3 20.30 uur RTL 5
Guerillas in the mist (seizoen 6, aflevering 11 *NIEUW*)
Het CSI-team onderzoekt de resten van drie vermoorde mensen. Het enige wat is overgebleven is bloed en huid.
De moorden blijken gepleegd met een onbekend nieuw wapen, De Vaporiser. Een kogel hiervan leidt het CSI-team naar een groep moordenaars die zijn ingehuurd door de overheid.
quote:Vaporizer guns, like the DX-4, are increasingly popular among people who want to smoke but don't want the toxic by-products from the burning plant. A vaporizer gun may be used to smoke tobacco or any number of herbs or plants, including marijuana.
leuke aflevering inderdaad met een geweldig einde..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:02 schreef BlueCurl het volgende:
oehw die aflevering van vanaaf is wel leuk ja...
dat wapen is wel erg geinig... ik hoop alleen niet dat ie in het echte leven daadwerkelijk bestaat
haha.. ja idd wel zonde..quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:01 schreef BlueCurl het volgende:
zonde van dat hummertje (of meerdere) hadden ze beter hierheen kunnen shippenwil hem wel hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Manager van Dynamo Groningen (504765)
quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:31 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
haha.. ja idd wel zonde..Hoeft niet tussen spoiler tags hoor.. aflevering is al geweest.. dus dan mag er gewoon over gepraat wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar idd wel grappig.. net als die keer dat er een explosie was met die bom.. en H lekker rustig weg liep haha![]()
ja idd..quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:15 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hoeft niet tussen spoiler tags hoor.. aflevering is al geweest.. dus dan mag er gewoon over gepraat worden![]()
Maar idd wel grappig.. net als die keer dat er een explosie was met die bom.. en H lekker rustig weg liep haha
Ja briljant he.. mooier vond ik nog hoe nonchalant hij die 2 gasten neerschoot.. haha.. ff zo uit de losse polsquote:Op woensdag 12 maart 2008 11:17 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ja idd..
"Dan heb je zoveel kogels en blijk je er slechts eentje nodig te hebben" [afbeelding]
Ja idd..Het hele einde (vanaf het moment dat ie kwam aanrijden op dat vliegveld) was gewoon briljant..quote:Op woensdag 12 maart 2008 11:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ja briljant he.. mooier vond ik nog hoe nonchalant hij die 2 gasten neerschoot.. haha.. ff zo uit de losse pols
aaaaaaaahahahahahahahahaha... wat ben je toch ook een schat hequote:Op woensdag 12 maart 2008 14:46 schreef BlueCurl het volgende:
gewoon H stijl!
hij is ooit met een explosie minder relaxt een gebouw uit gevlucht... die met die crime wave... dat die bankbediende in dat gebouw zat vastgebonden en dat H met Hummer even dat gebouw in reed en daarna die gast in zijn auto mikte en door een ontploffende gebouw heen reed en er net op tijd uit reed en dat het gebouw instorte [afbeelding] Daar keek ie wel serieus [afbeelding]
H heeft al zovee geoefend met schieten in der loop der jaren dat ie dat wel uit de losse pols kan [afbeelding] al die slechterikken die al onder het gras liggen momenteel... oefenng baart kunst!
is toch zo bij alles in het leven dat het na veel oefenen alleen maar beter gaatquote:Op woensdag 12 maart 2008 14:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
aaaaaaaahahahahahahahahaha... wat ben je toch ook een schat he![]()
geweldig.. oefening baart kunst![]()
![]()
Dan alweerquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:12 schreef BlueCurl het volgende:
die aflevering was gister!
ik heb hem zitten kijken aangezien ik ziekjes thuis zit
volgende week voorlopig weer de laatste nieuwe hier in nederland...
Ik kijk niet meer naar deze series op tv. Die commerciele omroepen zijn gewoon gek in hun hoofd.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:19 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Dan alweerCIS: NY was ook al na 3 nieuwe afleveringen van de buis.. Volgende week al weer de laatste dan van Miami..
Nicequote:Op woensdag 19 maart 2008 10:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer naar deze series op tv. Die commerciele omroepen zijn gewoon gek in hun hoofd.
Ik kijk ze nu in 720p.Bijna een gb per episode
![]()
Goed.. kijk maar naar nieuwe LV topique!quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:20 schreef BlueCurl het volgende:
johdat van mij ook niet
hoe is het met de OP?
hmmz herhaling dus...quote:Op dinsdag 1 april 2008 19:04 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ze zeggen dat vanavond deze komt..
Season 5, Episode 24: Born to Kill
Original Air Date: 14 May 2007
CSI goes after a serial killer whose signature is related his extra "Y" chromosome, once believed to be the "killer gene."
vaag dat ze em nu dan pas uitzenden.. lekker logische volgorde..quote:Op woensdag 2 april 2008 11:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nee dit was GEEN herhaling.. het was namelijk de season 5 finale die nooit eerder uitgezonden is
Welkom bij RTLquote:Op woensdag 2 april 2008 18:43 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
vaag dat ze em nu dan pas uitzenden.. lekker logische volgorde..
Zo lang het bij RTL blijft zal het nooit duidelijk worden..quote:Op donderdag 3 april 2008 01:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hopelijk is het nu allemaal weer duidelijk
Ook dat is waarquote:Op donderdag 3 april 2008 09:39 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Zo lang het bij RTL blijft zal het nooit duidelijk worden..
mja zo erg is het al bij RTL, dat we blij moeten zijn dat ze nog iets uitzenden..quote:Op donderdag 3 april 2008 16:51 schreef BlueCurl het volgende:
wees blij dat ze de aflevering nog laten zien
Herhaling dusquote:Season 5, Episode 1: Rio
Delko and Caine follow Riaz down to Brazil, where an unexpected family connection appears. Meanwhile, Calleigh is in charge while Caine is away, and Natalia is having a rough day.
Hou het elke week in de gaten iig..quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:02 schreef Koen66 het volgende:
tsja, dat wordt dus voorlopig weer herhalen.... Ben benieuwd of ze voorlopig dus sequentieel seizoen 5 gaan uitzenden of dat ze er gewoon een zooitje van gaan maken........
crimineel mama's kindjequote:Op dinsdag 15 april 2008 10:18 schreef BlueCurl het volgende:
vraagje aan de lukers en posters hier.... wat vinden we van Kyle?
maar is hij een blijvertje of zie je hem liever verdwijnen?quote:
Ach van mij mag ie wel verdwijnen.. maar hij zal vast later in de serie nog wel eens verschijnen..quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar is hij een blijvertje of zie je hem liever verdwijnen?
---
ik vind hem echt tof... Hij komt vast nog wel terug dit seizoen.. hoop ik... enkel ik mag die hele actrice niet die de moeder speelt. dus hopelijk komt er een leuke moordzaak ofzo in de toekomsten dan gaat Kyle gewoon bij paps wonen
kan nog een hoop leuke scenes geven. En dan word het een jongere versie van H...
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:07 schreef Koen66 het volgende:
Vergeten te kijken...... damn
Maar was dit nu een losse aflevering of een 2e deel van 'Rio' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |