vaag dat ze em nu dan pas uitzenden.. lekker logische volgorde..quote:Op woensdag 2 april 2008 11:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nee dit was GEEN herhaling.. het was namelijk de season 5 finale die nooit eerder uitgezonden is
Welkom bij RTLquote:Op woensdag 2 april 2008 18:43 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
vaag dat ze em nu dan pas uitzenden.. lekker logische volgorde..
Zo lang het bij RTL blijft zal het nooit duidelijk worden..quote:Op donderdag 3 april 2008 01:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hopelijk is het nu allemaal weer duidelijk
Ook dat is waarquote:Op donderdag 3 april 2008 09:39 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Zo lang het bij RTL blijft zal het nooit duidelijk worden..
mja zo erg is het al bij RTL, dat we blij moeten zijn dat ze nog iets uitzenden..quote:Op donderdag 3 april 2008 16:51 schreef BlueCurl het volgende:
wees blij dat ze de aflevering nog laten zien
Herhaling dusquote:Season 5, Episode 1: Rio
Delko and Caine follow Riaz down to Brazil, where an unexpected family connection appears. Meanwhile, Calleigh is in charge while Caine is away, and Natalia is having a rough day.
Hou het elke week in de gaten iig..quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:02 schreef Koen66 het volgende:
tsja, dat wordt dus voorlopig weer herhalen.... Ben benieuwd of ze voorlopig dus sequentieel seizoen 5 gaan uitzenden of dat ze er gewoon een zooitje van gaan maken........
crimineel mama's kindjequote:Op dinsdag 15 april 2008 10:18 schreef BlueCurl het volgende:
vraagje aan de lukers en posters hier.... wat vinden we van Kyle?
maar is hij een blijvertje of zie je hem liever verdwijnen?quote:
Ach van mij mag ie wel verdwijnen.. maar hij zal vast later in de serie nog wel eens verschijnen..quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar is hij een blijvertje of zie je hem liever verdwijnen?
---
ik vind hem echt tof... Hij komt vast nog wel terug dit seizoen.. hoop ik... enkel ik mag die hele actrice niet die de moeder speelt. dus hopelijk komt er een leuke moordzaak ofzo in de toekomsten dan gaat Kyle gewoon bij paps wonen
kan nog een hoop leuke scenes geven. En dan word het een jongere versie van H...
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:07 schreef Koen66 het volgende:
Vergeten te kijken...... damn
Maar was dit nu een losse aflevering of een 2e deel van 'Rio' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |