ja, hoewel hij wel mondeling als schriftelijk heeft dat hij het hele jaar mocht rijden, dus mischien komt er nog een staartje via de gang naar de rechtbankquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hij is definitief weg?
Fijn dat je deze fantastisch onderbouwde post overal even plaatst, hoeft niemand hem te missen!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:23 schreef hondapower het volgende:
ik ben blij dat hij weg is en hoop dat hij nooit weer komt
Dat denk ik ook. Zeker als Albers hard op papier kan aantonen dat SpykerF1 hem op papier heeft toegezegd dat hij het hele seizoen hoe dan ook mocht volmaken als coureur.quote:Dit verhaal gaat een flink lang staartje krijgen.
Ik doe pasquote:
Hhahahaha.....he. dank je voor deze grapquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:55 schreef Alleskids het volgende:
Tom Coronel een betere vervanger vooor CA
Ik heb het vandaag eerder gezegd, dan Nelsinho maarquote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:44 schreef Vitalogy het volgende:
Volgens grandprix.com zijn Karhikeyan (allejezus nee) en Piquet![]()
de voornaamste kandidaten.
Zou ook nog wel logisch zijn. Hij is toch wel bekend onder de kijkers van de Formule 1 en hij heeft een link met Nederland. Zullen de sponsoren toch ook wel belangrijk vinden, want die zijn mede ingestapt om te liften op het Oranje-gevoel.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:47 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag eerder gezegd, dan Nelsinho maar
quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zou ook nog wel logisch zijn. Hij is toch wel bekend onder de kijkers van de Formule 1 en hij heeft een link met Nederland. Zullen de sponsoren toch ook wel belangrijk vinden, want die zijn mede ingestapt om te liften op het Oranje-gevoel.
Ofwel misschien mag hij toch het jaar uitrijden, als hij gelijk heeft en het Spyker teveel geld gaat kosten om hem af te kopen. Zie ook http://www.ad.nl/sport/article1501229.ecequote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:19 schreef WEST het volgende:
[..]
ja, hoewel hij wel mondeling als schriftelijk heeft dat hij het hele jaar mocht rijden, dus mischien komt er nog een staartje via de gang naar de rechtbank
Vorige keer..... wat is een spijkerbroek? vroeg Ollie hem.quote:Op woensdag 11 juli 2007 09:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Heeftie een extra stimulans om Nederlands te leren... 't Gaat al aardig bij Ollie!
Geweldig inderdaad.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Vorige keer..... wat is een spijkerbroek? vroeg Ollie hem.
Wat? Een kapotte spyker? gaf ie als antwoord![]()
!!
Bronquote:FIA summons McLaren in spy case
McLaren have been summoned to appear before an extraordinary meeting of the FIA World Motor Sport Council later this month to answer charges relating to Formula One's ongoing spy controversy surrounding their chief designer Mike Coughlan.
Following an investigation into the matter by the sport's governing body, the FIA wants McLaren to answer charges that they have breached Article 151C of the International Sporting Code.
The hearing will take place on July 26.
This relates to: "Any fraudulent conduct or any act prejudicial to the interests of any competition or to the interests of motor sport generally."
A statement issued by the FIA on Thursday said: "The team representatives have been called to answer a charge that between March and July 2007, in breach of Article 151c of the International Sporting Code, Vodafone McLaren Mercedes had unauthorised possession of documents and confidential information belonging to Scuderia Ferrari Marlboro, including information that could be used to design, engineer, build, check, test, develop and/or run a 2007 Ferrari Formula One car."
Coughlan was found to have in his possession a 780-page document of classified technical information from Ferrari.
It is not clear how the dossier got into his hands, but McLaren have insisted several times that they have not acted incorrectly, and said they were confident the FIA would exonerate them.
Team boss Ron Dennis said at last weekend's British Grand Prix: "We have never to my knowledge, and certainly over the past few months over this period, ever used other people's intellectual property.
"It is not on our car. I am sure the FIA will confirm that either now or in the future, and that is the key message."
Ik zou zeggen; Het infield op de schop gooien, er een échte baan van maken en in 2009 terugkomen.quote:Geen race op Indianapolis in 2008
Volgend jaar wordt er geen Formule 1-race verreden op het circuit van Indianapolis. Zo heeft het Amerikaanse circuit bekendgemaakt. Formule 1-baas Bernie Ecclestone en circuitdirecteur Tony George zijn het, ondanks meerdere gesprekken, niet eens geworden over de organisatie van de Amerikaanse Grand Prix, die sinds 2000 op de Brickyard werd gehouden en dit jaar werd gewonnen door Lewis Hamilton.
George liet weten: "Na verschillende gesprekken zijn Bernie Ecclestone en ik het niet eens geworden over hoe we de Formule 1 voor de nabije toekomst voor Indianapolis kunnen behouden. We hebben wel afgesproken dat we de deur op een kier laten voor een terugkeer van de race. Het was fantastisch om de Amerikaanse Grand Prix hier te hebben. Misschien is het honderdjarig bestaan van het circuit een mooie gelegenheid om de Formule 1 weer terug te verwelkomen in Indianapolis."
Jammer dat een naam verdwijnt, maar als circuit zijnde zal ik het missen als kiespijn. En ze mogen terugkomen als ze, zoals jij zegt, het infield op de schop gooien. Dan krijgen ze van mij wel weer een kans. Maar met de huidige lay-out is het een compleet inwisselbaar circuit.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zou zeggen; Het infield op de schop gooien, er een échte baan van maken en in 2009 terugkomen.
Niet dat dat gaat gebeuren.... maar het is wel jammer dat een naam als Indianapolis van de kalender verdwijnt.
Ook niet echt een verassing, Wurz stelt behoorlijk teleur dit seizoen, zeker in de kwalificatie's.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:22 schreef vosss het volgende:
"Positie Wurz ook in gevaar"
Benieuwd wat hier nou weer van waar is.
Waar rook is kan best vuur zijn natuurlijk
Hun bron is Marca. Dat verhoogd de betrouwbaarheid nou niet echt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:22 schreef vosss het volgende:
"Positie Wurz ook in gevaar"
Benieuwd wat hier nou weer van waar is.
Waar rook is kan best vuur zijn natuurlijk
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt er geen Formule 1-race verreden op het circuit van Indianapolis.
[..]
Lijkt me een leuk stoeltje voor RD in 2008quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:22 schreef vosss het volgende:
"Positie Wurz ook in gevaar"
Benieuwd wat hier nou weer van waar is.
Waar rook is kan best vuur zijn natuurlijk
Wurz naar Spyker dan maar?? Hij heeft iig een hoop F1(test) ervaringquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:22 schreef vosss het volgende:
"Positie Wurz ook in gevaar"
Benieuwd wat hier nou weer van waar is.
Waar rook is kan best vuur zijn natuurlijk
Lijkt mij een prima idee. En dan zoals gezegd Doornbos als vervanger van Wurz volgend jaarquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wurz naar Spyker dan maar?? Hij heeft iig een hoop F1(test) ervaring
Nou, ik ben benieuwdquote:Albers snel in gesprek met Spyker
Christijan Albers heeft aankomend weekend een gesprek met de teamleiding van Spyker om te kijken of hij nog voor de Grand Prix van Europa weer in de auto kan zitten. Volgens Albers heeft hij daar recht op omdat het team hem een schriftelijke toezegging heeft gedaan om het seizoen af te maken.
Toezegging
Het Algemeen Dagblad meldt dat Albers samen met zijn raadsman en investeerders in de CA BV via een teleconferentie de leiding van Spyker duidelijk wil maken dat zij hun belofte hebben gebroken en ten onrechte Albers aan de kant hebben geschoven. De Nederlander zou namelijk ondanks de problemen met zijn sponsor Mingya European Resorts van de hoge bazen van Spyker een schriftelijk toezegging gekregen dat hij het seizoen zou mogen afmaken.
Voortzetten samenwerking
De delegatie van Albers wil ook bij het team peilen of er mogelijkheden zijn dat de samenwerking toch wordt voortgezet. Zij willen Albers op de Nürburgring alweer in de auto hebben. Als dat niet lukt, wordt gevreesd dat de carrière van Albers in de Formule 1 ten einde is.
Kort geding
Als het gespek met Spyker geen oplossingen biedt, overwegen Albers en zijn adviseurs een kort geding, zo schrijft het AD. Daarbij zal het gehele dossier plus de naam van degene die de schriftelijke toestemming heeft gegeven bekend worden.
Schadeclaim
Verder is het aannemlijk dat de CA BV een schadeclaim zal indienen omdat wel 80 tot 85 procent van het instapgeld is betaald, maar Albers slechts de helft van de races heeft gereden.
Misschien een idee voor Talpa/Tien om er een reallife soap van te makenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dusseh, Spyker wil niet zeggen om hoeveel geld het nu precies gaat, en Albers wil niet zeggen wie hem die toezegging gedaan heeft??
Wat een poppenkast
Geen probleem, SBS6 kent ook geen schaamtequote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien een idee voor Talpa/Tien om er een reallife soap van te maken
=edit=
Ownee, Talpa is al niet meer
Goed idee!!quote:
SBS heeft geld, daar kan je een hoop mee bereikenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Die krijg je volgens mij niet meer samen in 1 ruimte A_R
Hoezo?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:34 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat denk je van de coureur en zijn mensen Simtek?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:02 schreef Poerkie het volgende:
Doornbos wil niks van Spyker weten
LIESHOUT - Autocoureur Robert Doornbos werd de laatste maanden meer dan eens gepolst voor een rol bij het Nederlandse formule 1-team Spyker.
Voor Doornbos, die momenteel grote successen viert in de Amerikaanse Champ Car, is die optie niet meer interessant. "Ik wil niet meer achteraan rijden, dus moet ik niet naar Spyker gaan nu."
Doornbos, die donderdag even in Nederland was voor sponsorverplichtingen, zei het wel jammer te vinden dat Christijan Albers niet meer voor Spyker mag rijden. "Vooral voor de fans.
Ze waren even verwend met twee Nederlandse coureurs en nu is er niemand meer. Maar ja, zijn prestaties zeggen genoeg. Nee, ik heb geen contact gehad met hem. Dat heb ik nog nooit gehad."
Nee ik denk ik ook niet, maarja als hij het niet doet krijg hij waarschijnlijk nooit meer een plekje.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zou persoonlijk never meer voor zo'n onbetrouwbare baas willen werken, zo bedoelde ik het Simtek.
Als Albers gelijk heeft moet hij dat gewoon bij de rechter gaan halen!!
quote:
Daar zegt ie het zelf in een videointerview van bijna 4 minutenquote:Op donderdag 12 juli 2007 20:26 schreef vosss het volgende:
"Video: Spyker geen optie voor Doornbos"
Goed zo Robert, niet in die kut spyker stappen
Ik zag je post, idd! Ff kijken...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:55 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Daar zegt ie het zelf in een videointerview van bijna 4 minuten
Je ziet wat een jaartje CCWS kan uithalen hé.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:55 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Nee ik denk ik ook niet, maarja als hij het niet doet krijg hij waarschijnlijk nooit meer een plekje.
Ach volgens mij word spyker toch steeds vaker als het lachertje van de F1 gezien. Verschillende stappen naar de rechter omdat de super augurken een klanten chassis van honda zouden hebben. Verschillende brieven naar de FIA in deze zaak. Protesten hier en daar, maar hun auto sneller maken ho maar, ze hebben in theorie een van de beste motoren van het veld achterin liggen. Progressie is echter ver te zoeken.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:55 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Nee ik denk ik ook niet, maarja als hij het niet doet krijg hij waarschijnlijk nooit meer een plekje.
Ik kon hem wel zien maar met xtreem veel happeringen. Wel duidelijk wat hij zegt!!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:06 schreef Sally het volgende:
@ vosss: kan m niet kijken: onbekende fout opgetreden. Maar ik geloof het zo ook wel![]()
Ja maar dat hoeft niet perse een garantie te zijn dat je zo weer de F1 in komt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:59 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Je ziet wat een jaartje CCWS kan uithalen hé.
Mwah, dat ben ik dan weer niet helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:07 schreef Slee-3r het volgende:
[..]
Ach volgens mij word spyker toch steeds vaker als het lachertje van de F1 gezien. Verschillende stappen naar de rechter omdat de super augurken een klanten chassis van honda zouden hebben. Verschillende brieven naar de FIA in deze zaak. Protesten hier en daar, maar hun auto sneller maken ho maar, ze hebben in theorie een van de beste motoren van het veld achterin liggen. Progressie is echter ver te zoeken.
Ze moeten eerst maar is zorgen dat ze een aerodynamisch pakket samen stellen wat werkt en ze niet de laatsten op de grid zijn. Maar nu ze waarschijnlijk een deel van de sponsoren kwijt raken...![]()
Ik las hem eerst als zijnde dat RD terug zou keren met Simtekquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Niks zegt ook dat RD weer terug komt in F1 Simtek, maar hij heeft in ieder geval aangetoond dat hij te goed is voor de plekken 15 tot 22
Inderdaad. Wat doet die Nick Wirth tegenwoordig eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:47 schreef SimtekF1 het volgende:
[nostalgie]
Lol, kwam er maar weer zo'n wagen als Simtek, wat een beauty.![]()
[/nostalgie]
Ieder zijn eigen mening natuurlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:22 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ja maar dat hoeft niet perse een garantie te zijn dat je zo weer de F1 in komt.
Al zou het voor Chris misschien best een goed idee zijn.
[..]
Mwah, dat ben ik dan weer niet helemaal met je eens.
Je ziet wel degelijk dat er progressie in zit, alleen gaat het allemaal niet zo snel, maar dat wist iedereen van te voren ook.
Zo'n Ferrari motor is mooi maar dat zegt ook niet alles, kijk maar hoe het met Prost ging.
Als we het dan toch over gemis hebben..... ik mis deze kerel -->quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:21 schreef SimtekF1 het volgende:
Nick Wirth houdt zich tegenwoordig bezig met het bouwen van robots e.d. dacht ik.
Het is wel grappig opzich, vroeger liepen we (de meeste) allemaal toch wel te zeuren over dit soort teams maar ik mis ze nu ook wel eigenlijk.
Die gast lijkt op mijn schoonvader omg! Hij heeft net wat meer haar op z'n hoofdquote:
Een meetinstrument, mss??quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:48 schreef sanger het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee wat voor nut de T-cam van Williams heeft?
Als ik hem zo zie, dan lijkt het mij een meetinstrument om de flex van de achtervleugel te meten...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:48 schreef sanger het volgende:
[afbeelding]
Iemand enig idee wat voor nut de T-cam van Williams heeft?
Ik heb er verder geen bal verstand van hoor, maar mij lijkt dat met zo een groot ding boven op je auto de luchtstroom naar de achtervleugel toch best veranderd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 04:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Als ik hem zo zie, dan lijkt het mij een meetinstrument om de flex van de achtervleugel te meten...
Misschien dat we het straks te horen krijgen, maar t lijkt inderdaad niet echt aerodynamisch. Mocht het een HDTV camera zijn, dan zou ik liever wachten totdat die dingen wat kleiner worden voordat er in HDTV formaat uitgezonden gaat worden.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen bal verstand van hoor, maar mij lijkt dat met zo een groot ding boven op je auto de luchtstroom naar de achtervleugel toch best veranderd.
Lijkt me stug dat ze de flexibelheid van de achtervleugel meten met een instrument dat de complete luchtweerstand veranderd![]()
Ik weet ook zeer zeker dat er nog meer podiums op komst zijn.quote:Theissen :: Er zijn nog meer podiums op komst
Gepubliceerd op: zaterdag 14 juli 2007 om 09:31
Sinds BMW in de Formule 1 actief is, heeft het team zichzelf een aantal realistische doelstellingen opgelegd en die zijn tot nu toe nog altijd uitgekomen. Dit jaar was het doel om mee te kunnen strijden voor het podium, en dat is volgens teambaas Mario Theissen goed gelukt. De Duitser verwacht bovendien dat er nog meer podiums op komst zijn.
“We hebben alle redenen om tevreden te zijn met het resultaat wat we tot dusver hebben bereikt, want ons doel voor dit seizoen was het op eigen kracht behalen van podiums. Heidfeld wist in Canada de tweede plaats te bereiken, wat bovendien ons beste resultaat ooit in de Formule 1 is. Ik weet zeker dat er nog meer podiums aankomen dit seizoen”, zei Theissen.
De snelheid van de bolides van Robert Kubica in Nick Heidfeld is echter van zo’n hoog niveau, dat velen nog wel een stunt van het team verwachten. Daarmee wordt gedoeld op een overwinning dit seizoen. Eerder al liet Theissen weten dat dat er niet inzit voor BMW, maar hij hoopt dat de progressie die BMW boekt van diens aard is, dat ze volgend jaar wél de strijd aankunnen voor overwinningen.
“We hebben onszelf op dit moment op een mooie derde positie genesteld en we zijn niet van plan die positie in de loop van het seizoen nog te verliezen. We hebben in 2007 tot nu toe bovendien elke race nog punten gescoord. We hebben dan ook 57 punten, terwijl we het vorige seizoen finishten met 37 punten”, een behoorlijke vooruitgang dus volgens Theissen.
“Ik ben zeer tevreden met de ontwikkeling van het team sinds we twee jaar geleden de Formule 1 inkwamen. De fabriek in Hinwil zal niet stil liggen tot het eind van het jaar en dan pas zullen we echt op volle kracht gaan werken. Ik heb er het volste vertrouwen in dat de route die wij gekozen hebben, de juiste is”, besluit de teambaas.
ja als kiespijnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Als we het dan toch over gemis hebben..... ik mis deze kerel -->![]()
Bronquote:Coughlan deelde Ferrari-informatie met collega’s
Opnieuw een slechte dag voor McLaren-teambaas Ron Dennis. Zijn geschorste hoofdontwerper Mike Coughlan heeft namelijk verschillende collega’s bij McLaren in vertrouwen genomen en ze de geheime Ferrari-documentatie getoond.
Althans, dat beweert de Italiaanse krant La Repubblica. De krant zegt die informatie te hebben uit de beëdigde verklaring die Coughlan afgelopen woensdag aflegde.
Ferrari mocht die beëdigde verklaring inzien onder de voorwaarde dat ze die niet zouden overleggen aan de Italiaanse autoriteiten, die een onderzoek hebben ingesteld naar de gang van zaken. Naast Ferrari zou alleen de FIA de verklaring hebben ingezien.
Volgens La Repubblica bevestigt Coughlan in die verklaring dat hij inderdaad Ferrari’s technische tekeningen en interne documentatie in zijn bezit had.
De ontwerper zou ook gezegd hebben dat hij die informatie aan verschillende collega’s bij McLaren heeft laten zien. En niet alleen aan managing director Jonathan Neale, zoals eerder al naar buiten kwam. Het is echter nog niet bekend wie er nou precies op de hoogte waren van Coughlan en zijn Ferrari-informatie.
Volgens de krant verklaarde Coughlan dat alle McLaren-werknemers op dezelfde manier reageerden, door afstand te nemen van de documentatie en hem het advies gaven om de informatie te vernietigen.
Grote vraag is echter nog steeds hoe Coughlan aan die informatie kwam. Niet van Nigel Stepney, zo verklaart de krant. Maar van een koeriersdienst, aldus Coughlan.
Wordt vervolgd…
Ehm, wat bedoel je nu eigenlijk?quote:Op zondag 15 juli 2007 21:44 schreef sanger het volgende:
Ze zijn medeplichtig bi Ferrari. Ze hadden de documenten moeten afnemen een vernietigen of op zijn minst Ferrari inlichten.
Ook het feit dat McLaren eerst verklaart dat alleen Neale er vanaf wist, en daar later op terugkomt maar hun alleen maar ongeloofwaardiger.
Sanger noemt in de 1e zin Ferrari waar hij McLaren bedoeltquote:
Wat is dan wel de rol van Stepney, is de vraag die bij mij opkomt...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:18 schreef ruudbackus het volgende:
Het feit dat Mclaren de documenten neit van Stepney heeft gekregen (in ieder geval niet direct) spreekt niet voor Mclaren. Het feit dat meer mensen (waaronder de 3de man van het team, die bekend heeft de informatie gezien te hebben) de informatie gezien hebben sprrekt ook tegen Mclaren. Ze hebben dan wel afstand genomen van de documenten maar de vraag is of ze ze wel hebben ingezien. In dat geval kan mclaren nooit beweren niet op de hoogte te zijn geweest (Eigenlijk met de bekentenis van Neale kunnen ze dan nu al niet meer).
Die kans zit er is, al is het alleen maar om een voorbeeld te stellen. Al hoop ik dat het niet gebeurt.Geef McLaren een forse boete, dan wordt het WK niet beinvloed.quote:Met het statement van de FIA dat ze niet de rijders zullen sparen bij acties vermoed ik dat Mclaren al zijn punten moet inleveren en daarnaast nog een x aantal GP's geschorst zal worden.
Ik denk dat het WK al beinvloed is door het feit dat mclaren die informatie heeft. Ze kunnen bij hoog en laag beweren die neit gebruikt te hebben maar dat zeggen wielrenners ook over doping totdat zze gestopt zijn dan gaan ze allemaal vertellen wat ze allemaal wel gedaan hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat is dan wel de rol van Stepney, is de vraag die bij mij opkomt...
[..]
Die kans zit er is, al is het alleen maar om een voorbeeld te stellen. Al hoop ik dat het niet gebeurt.Geef McLaren een forse boete, dan wordt het WK niet beinvloed.
Kans is nu alleen maar groter geworden. Ze zullen er, als dit waar is, echt niet meer met een geldboete vanaf komen. Gaat me weinig verbazen als ze voor dit jaar uit de strijd om de constructeurs worden gegooid en de coureurs al hun punten verliezen. Is Spyker ook gelijk verzekert van een plek bij de eerste 10.quote:Op maandag 16 juli 2007 08:35 schreef sanger het volgende:
Die kans zit er is, al is het alleen maar om een voorbeeld te stellen. Al hoop ik dat het niet gebeurt.Geef McLaren een forse boete, dan wordt het WK niet beinvloed.
Misschien hebben ze door die tekeningen wel beter kunnen anticiperen op wat Ferrari ging doen. Dan hebben ze wel geen dingen overgenomen, maar ze zijn er wel degelijk door beïnvloed. Het zaakje begint in ieder geval steeds meer te stinken.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:13 schreef ruudbackus het volgende:
[..]
Ik denk dat het WK al beinvloed is door het feit dat mclaren die informatie heeft. Ze kunnen bij hoog en laag beweren die neit gebruikt te hebben maar dat zeggen wielrenners ook over doping totdat zze gestopt zijn dan gaan ze allemaal vertellen wat ze allemaal wel gedaan hebben.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik hoop dat McLaren gewoon mee mag blijven doen........quote:Op maandag 16 juli 2007 09:37 schreef ElmarO het volgende:
Kans is nu alleen maar groter geworden. Ze zullen er, als dit waar is, echt niet meer met een geldboete vanaf komen. Gaat me weinig verbazen als ze voor dit jaar uit de strijd om de constructeurs worden gegooid en de coureurs al hun punten verliezen. Is Spyker ook gelijk verzekert van een plek bij de eerste 10.
Ze wisten daardoor in ieder geval hoe Ferrari dacht te verbeteren, en hebben hun eigen variant er van kunnen onderzoeken indd. Ze hebben hierdoor een mogelijke achterstand voorkomen.quote:Misschien hebben ze door die tekeningen wel beter kunnen anticiperen op wat Ferrari ging doen. Dan hebben ze wel geen dingen overgenomen, maar ze zijn er wel degelijk door beïnvloed. Het zaakje begint in ieder geval steeds meer te stinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |