Veel geld gaat er wel in om ja...quote:Op maandag 21 mei 2007 22:53 schreef Tackleberry het volgende:
De jaarlijkse loterij race!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 21 mei 2007 23:02 schreef Piles het volgende:
Ah coolom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb er weer zin inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik durf 'm wel aan : Super-Ham op 1 ... pole (grotere kans dan race) en race (door pole). Realistisch is anders ... dit is echt een 50-50 gok. Maar hij kan het wel!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:39 schreef vosss het volgende:
Het zou toch een bak zijn als Hammy hem wéér op het podium zet heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zou zeggen Studio Sport... kun je 't niet opnemen??quote:Op maandag 21 mei 2007 23:39 schreef sander89 het volgende:
Heb F1 topics ook ondektom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Volg het niet altijd de F1, maar als ik de tijd heb kijk ik het wel.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Word weer leuk de F1 Monacoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Kan jammer genoeg niet kwalificatie kijken moet werkenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien domme vraag maar op welke zender kan ik het best samenvatting kijken zaterdagavond van de kwalificatie?
Jij ook?!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik durf 'm wel aan : Super-Ham op 1 ... pole (grotere kans dan race) en race (door pole). Realistisch is anders ... dit is echt een 50-50 gok. Maar hij kan het wel!
GO SUPER-LEWY!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
uitleg : hij is absoluut de meest gedreven, meest nuchtere en redelijk ervaren coureur op dit circuit. Hij heeft het materiaal (en maar hopen dat de McLarens het dit jaar WEL uithouden) in tegenstelling tot andere gedreven rookie coureurs.
ik = fan
Hij kent het circuit vanuit de F3 tijdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 06:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij ook?!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben alleen benieuwd of hij het circuit kent... Het komt hier toch aan op de stuurkwaliteiten, lijkt me!
Okey!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Hij kent het circuit vanuit de F3 tijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Net als Sutil, die het ronderecord voor F3 in handen heeft. Albers krijgt dus een zware dobber.
Dank!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:53 schreef Klonk het volgende:
is gewoon de naam, volgens mij ligt er na de tunnel al jaren een chicaneom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het circuit is al jaren niet meer verandert. Volgens mij heette die voorheen de bus-stop-chicane.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Okey!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zeg, weet je dan ook of de Nouvelle Chicane een nieuwe bocht is, of heetie alleen maar zo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zie 'm in de OP ook staan...
[[url=http://www.imagehoop.com/view_thumb/208ac254/Circuit_Monaco.JPG]afbeelding][/url]
plaatje
Dat is overigens ook de chicane waar Button in 2003 (?) hard crashte!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:53 schreef Klonk het volgende:
is gewoon de naam, volgens mij ligt er na de tunnel al jaren een chicaneom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zou me niks verbazen. Zolang hij dan maar twee Ferrari's voor zich heeft. Dan vind ik het wel best.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:39 schreef vosss het volgende:
Het zou toch een bak zijn als Hammy hem wéér op het podium zet heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
NEEEEE!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:25 schreef HPoi het volgende:
Ham gaat crashen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop