quote:
Ik durf 'm wel aan : Super-Ham op 1 ... pole (grotere kans dan race) en race (door pole). Realistisch is anders ... dit is echt een 50-50 gok. Maar hij kan het wel!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:39 schreef vosss het volgende:
Het zou toch een bak zijn als Hammy hem wéér op het podium zet he
Ik zou zeggen Studio Sport... kun je 't niet opnemen??quote:Op maandag 21 mei 2007 23:39 schreef sander89 het volgende:
Heb F1 topics ook ondektVolg het niet altijd de F1, maar als ik de tijd heb kijk ik het wel.
Word weer leuk de F1 MonacoKan jammer genoeg niet kwalificatie kijken moet werken
![]()
Misschien domme vraag maar op welke zender kan ik het best samenvatting kijken zaterdagavond van de kwalificatie?
Jij ook?!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik durf 'm wel aan : Super-Ham op 1 ... pole (grotere kans dan race) en race (door pole). Realistisch is anders ... dit is echt een 50-50 gok. Maar hij kan het wel!
GO SUPER-LEWY!
uitleg : hij is absoluut de meest gedreven, meest nuchtere en redelijk ervaren coureur op dit circuit. Hij heeft het materiaal (en maar hopen dat de McLarens het dit jaar WEL uithouden) in tegenstelling tot andere gedreven rookie coureurs.
ik = fan
Hij kent het circuit vanuit de F3 tijdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 06:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij ook?!!![]()
Ik ben alleen benieuwd of hij het circuit kent... Het komt hier toch aan op de stuurkwaliteiten, lijkt me!
Okey!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Hij kent het circuit vanuit de F3 tijd
Net als Sutil, die het ronderecord voor F3 in handen heeft. Albers krijgt dus een zware dobber.
Dank!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:53 schreef Klonk het volgende:
is gewoon de naam, volgens mij ligt er na de tunnel al jaren een chicane
Het circuit is al jaren niet meer verandert. Volgens mij heette die voorheen de bus-stop-chicane.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Okey!![]()
Zeg, weet je dan ook of de Nouvelle Chicane een nieuwe bocht is, of heetie alleen maar zo?![]()
Zie 'm in de OP ook staan...
[[url=http://www.imagehoop.com/view_thumb/208ac254/Circuit_Monaco.JPG]afbeelding][/url]
plaatje
Dat is overigens ook de chicane waar Button in 2003 (?) hard crashte!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:53 schreef Klonk het volgende:
is gewoon de naam, volgens mij ligt er na de tunnel al jaren een chicane
Zou me niks verbazen. Zolang hij dan maar twee Ferrari's voor zich heeft. Dan vind ik het wel best.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:39 schreef vosss het volgende:
Het zou toch een bak zijn als Hammy hem wéér op het podium zet he
NEEEEE!!!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:25 schreef HPoi het volgende:
Ham gaat crashen.
Schiet mij maar lek hoor, maar die ligt toch echt op Spa-Francorchampsquote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Het circuit is al jaren niet meer verandert. Volgens mij heette die voorheen de bus-stop-chicane.
Klopt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek hoor, maar die ligt toch echt op Spa-Francorchamps![]()
[afbeelding]
Omdat het eerst gewoon een bochtje was?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:04 schreef vosss het volgende:
Dan is het nog vreemd om hem "nieuwe chicane" te noemen. Ik bedoel "nieuwe", dan lijkt het net of er ook een "oude chicane" was toch?
Of eerst geen....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:04 schreef vosss het volgende:
Dan is het nog vreemd om hem "nieuwe chicane" te noemen. Ik bedoel "nieuwe", dan lijkt het net of er ook een "oude chicane" was toch?
Hahaha, dat is vandaag gebeurd??quote:
Ham heeft race en win ervaring op Monaco. Geloof mij maar dat de man een goede kans maaktquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:25 schreef HPoi het volgende:
Ham gaat crashen.
quote:The 22-year-old Briton believes he can add this achievement to his already glittering CV, and not without justification. Hamilton has raced three times on that claustrophobic ribbon of tarmac laid out between intimidating and unyielding guard rails and has won on all three occasions.
In 2005 he drove his formula three Dallara-Mercedes to a brace of dominant victories in the grand prix supporting events on the Saturday and Sunday of the big weekend, tightening his stranglehold on the Euro series points lead in the process. Last year he dominated the GP2 race in his Dallara-Renault, another giant stride towards clinching his title success in this key feeder series supporting the formula one championship cavalcade.
quote:Perhaps the most telling endorsement of Hamilton's potential was offered by Keke Rosberg, the 1982 world champion who won at Monaco in 1983 and whose son Nico, himself a Williams driver, spent four years as a kart racing team-mate to the British youngster.
"Of course Lewis can win at Monaco, why wouldn't he?" said Rosberg. "Lewis is a good street racer and, if the McLaren is the best car on the day, of course he will only have one driver to beat. Monaco is a totally different technical challenge. But I think this could be a really great grand prix weekend and I'll really be looking forward to it, as I expect a lot of other people will too."
je hebt gelijk. Ik twijfelde al enigsinds, maar had geen zin het op te zoekenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek hoor, maar die ligt toch echt op Spa-Francorchamps![]()
[afbeelding]
Dat is de fameuze MS parkeer actie tijdens de 2006 2005 (?) kwaliquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahaha, dat is vandaag gebeurd??
Edit: niet, dus... Ferrari rijdt niet meer met de 1 rond... Dat moet MS zijn!
Dat is in 2005. Op de achtergrond Barrichello en naast hem Villeneuve.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Hahaha, dat is vandaag gebeurd??
Edit: niet, dus... Ferrari rijdt niet meer met de 1 rond... Dat moet MS zijn!
Hij heeft nu z'n eigen jacht gekocht voor die gelegenhedenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:14 schreef HPoi het volgende:
Kimi's favo plek in Monaco als hij weer eens uitgevallen is:
[afbeelding]
Luie zak hooiquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:12 schreef sanger het volgende:
[..]
je hebt gelijk. Ik twijfelde al enigsinds, maar had geen zin het op te zoeken
Nee, dit is in 2005 tijdens de race. Die andere foto is de parking actie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat is de fameuze MS parkeer actie tijdens de 2006 kwalide hufter
Waarom ligt er dan een ferrari spoiler op de grond?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:16 schreef HPoi het volgende:
[..]
Nee, dit is in 2005 tijdens de race. Die andere foto is de parking actie.
Schumi moest remmen voor iets voor hem en toen gebeurde dit. Enne Schumi kon zijn weg vervolgen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Waarom ligt er dan een ferrari spoiler op de grond?
En kijk hoe de wielen staan ten opzichte van de vangrail
Omdat Schumi uit de race werd getikt tijdens de safetycar situatie? Volgens mij is dit 2004.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Waarom ligt er dan een ferrari spoiler op de grond?
En kijk hoe de wielen staat ten opzichte van de vangrail
Nee, in 2004 had de Ferrari geen onderspoilertje, zoals je nog ziet bij Barrichello. Dit is 2005.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:19 schreef sanger het volgende:
[..]
Omdat Schumi uit de race werd getikt tijdens de safetycar situatie? Volgens mij is dit 2004.
Het is effe goed ervoor zitten en kijken, anders zie je die niet eensquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:24 schreef HPoi het volgende:
[..]
Nee, in 2004 had de Ferrari geen onderspoilertje, zoals je nog ziet bij Barrichello. Dit is 2005.Ik ben het filmpje aan het zoeken.
http://www.youtube.com/watch?v=cV7eDwgpD-k&NR=1quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:49 schreef HPoi het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=byfKFL5UOIg
Nou, dan maar de crash van Ralf in de kwalificatie in 2005. (Monaco GP)
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=cV7eDwgpD-k&NR=1
heel kort stukje op 4:05
3:17quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=cV7eDwgpD-k&NR=1
heel kort stukje op 4:05
Daar had ie volkomen gelijk in imo.quote:This is fucking crazy!
This today is bullshit!!!!
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:01 schreef vosss het volgende:
Daar kwamen er maar een stuk of 3 of 4 aan de finish als ik me dat goed herrinner of niet?
Was toen nog Ligier.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:29 schreef Tackleberry het volgende:
De enige overwinning van Panis in een Prost als ik me niet vergis?
Ligier indd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:29 schreef Tackleberry het volgende:
Panis heeft er toch sowieso maar eentje gewonnen of niet?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:29 schreef Tackleberry het volgende:
Jepquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Panis heeft er toch sowieso maar eentje gewonnen of niet?
Beter dan Jos.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Panis heeft er toch sowieso maar eentje gewonnen of niet?
Waarom moet die godverquote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:45 schreef HPoi het volgende:
HHF.
Om jou te pesten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom moet die godver![]()
@!!1$%# lamlul in elk topic genoemd worden?
dat was einde tunnel gebeurt toen schumacher als een idioot ging remmenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:19 schreef sanger het volgende:
[..]
Omdat Schumi uit de race werd getikt tijdens de safetycar situatie? Volgens mij is dit 2004.
die uitspraak was van Amerika, staat trouwens leuk op me telefoon als er een sms komt dan zegt die "this is fucking Grazyquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:20 schreef vosss het volgende:
[..]
3:17
[..]
Daar had ie volkomen gelijk in imo.
Ik mis Stoddart wel een beetje hoor
Altijd mooi om dit soort compilaties een paar jaar later terug te zien
ps: van Kimi met dat wiel was ook jammer he; in de laatste ronde eraf
* Sally is jaloers....quote:
alweer de hoeveelste monaco GP is dit wel niet van jequote:
Dat weet ik, daarom zei ik ook dat ik het ook fucking crazy en ook this today is bullshit vondquote:
Ik zal het nakijken, en voor volgend seizoen (proberen te onthouden) invoegen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:31 schreef voyeur het volgende:
Ah West, neem volgend jaar ook de legendarische Bellof op in dit stukje, Die startte op de 20e plaats (!!!) en joeg bij het afvlaggen al op Senna. Hij ging harder dus als de race toen uitgereden was .... Nooit haalde iemand meer mensen in op Monaco dan Bellof!
Veel te lang doorgegaan die gozer. Zn punten dit en vorig jaar had elke gemiddelde coureur wel behaald!!quote:
Dit is nr 4quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:51 schreef WEST het volgende:
[..]
alweer de hoeveelste monaco GP is dit wel niet van je![]()
Vooralsnog krijgt hij nog het volle vertrouwen van Christian Horner, Adrian Newey en wat anderen van de technische staf bij RBR. Doornbos niet. Toch knap denk je niet. Geef eens aan welke andere gemiddelde coureurs hetzelfde hadden behaald en waarom? Klien, Liuzzi, Doornbos en Webber (de laatste in mindere mate) leggen het af tegen Coulthard.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:49 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Veel te lang doorgegaan die gozer. Zn punten dit en vorig jaar had elke gemiddelde coureur wel behaald!!
Gewoon weg met die gast!!
erm ... Doornbos heeft maar 3 kansen gehad tegen Coulthard en was 2 keer sneller, toch?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:02 schreef Acathla het volgende:
[..]
Vooralsnog krijgt hij nog het volle vertrouwen van Christian Horner, Adrian Newey en wat anderen van de technische staf bij RBR. Doornbos niet. Toch knap denk je niet. Geef eens aan welke andere gemiddelde coureurs hetzelfde hadden behaald en waarom? Klien, Liuzzi, Doornbos en Webber (de laatste in mindere mate) leggen het af tegen Coulthard.
RD was toch echt sneller dan DC in de 3 races die ze samen reden hoor. RD heeft voor racen gekozen ipv testclown. En hij doet het vooralsnog goed dus ik zie niet in waarom RBR door zou gaan met een oudere middelmatige coureur als je een goeie vervanger hebt die nog veel kan leren. RD zit pas net (relatief gezien) in de autosport hé!!quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:02 schreef Acathla het volgende:
[..]
Vooralsnog krijgt hij nog het volle vertrouwen van Christian Horner, Adrian Newey en wat anderen van de technische staf bij RBR. Doornbos niet. Toch knap denk je niet. Geef eens aan welke andere gemiddelde coureurs hetzelfde hadden behaald en waarom? Klien, Liuzzi, Doornbos en Webber (de laatste in mindere mate) leggen het af tegen Coulthard.
idd en helaas dat Kubica hem een kans op top 10 finish ontnam in de eerste van de 3 races. Maar verder is DC beter hoorquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
erm ... Doornbos heeft maar 3 kansen gehad tegen Coulthard en was 2 keer sneller, toch?
DC heeft sloten meer ervaring maar acties zoals op Wurz (de befaamde Nearly Headless Wurz-move) laten wel zien dat DC er echt ALLES aan doet om zichzelf in de lichten te rijden. Dat heeft niet zozeer meer te maken met z'n skills maar met hoe ver hij wil gaan ten koste van anderen om volgend jaar toch nog een plek te hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
idd en helaas dat Kubica hem een kans op top 10 finish ontnam in de eerste van de 3 races. Maar verder is DC beter hoor![]()
Ofniet Googol?
Dan ga je alleen voorbij aan de ervaring van DC bij een TOPTEAM. Hij weet hoe een topteam moet opereren. En daarvoor is hij voor RBR van onschatbare waarde.quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
DC heeft sloten meer ervaring maar acties zoals op Wurz (de befaamde Nearly Headless Wurz-move) laten wel zien dat DC er echt ALLES aan doet om zichzelf in de lichten te rijden. Dat heeft niet zozeer meer te maken met z'n skills maar met hoe ver hij wil gaan ten koste van anderen om volgend jaar toch nog een plek te hebben.
In de basis denk ik dat RD meer potentieel heeft. Ik denk ook dat Coulthard er volgend jaar niet bij is (bij Red Bull). Red Bull heeft bakken met geld en dacht met twee ervaren coureurs er wel te komen dit jaar. Als Dieter ziet dat hij effe 10 miljoen ofzo kan besparen door bijvoorbeeld een Doornbos een kans te geven met dezelfde of betere resultaten dan is hetDC .
Komt bij: Red Bull is een bedrijf dat de jongere generaties aanspreekt he ... als DC te vaak in het nieuws komt dat ie z'n leeftijd moet verdedigen schaadt dat de image van Red Bull.
My 2 cents
quote:Op woensdag 23 mei 2007 14:44 schreef Tackleberry het volgende:
DC's enige 'uique selling point' is zijn ervaring, dat helpt enorm bij het ontwikkelen van de auto en het team (mits hij dat goed kan overbrengen, maar dat zal wel goed zitten)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |